Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Stemia :hug:

Heis! Eka neuvolareissu koettu ja hyvin meni :)
Kirjoittelin neuvolakuulumiset tuonne kerhon puolelle.
Laskettuaika siirtyi päivää aikaisemmaksi eli 9.7.2010 aattelin nyt kulkea tuon uuden LA mukaisesti kunnes ultrassa aika vahvistuu. NP-ultra on 28.12.2010 (eli ikuisuus viel)

Tänään oli rantapallo kadonnut eli normi housujen kanssa ei ollut mitään ongelmaa :) Ilmeisesti olin eilen syönyt jotain epämääräistä, niin vatsa oli kuin ilmapallo.

Päiväunet kutsuvat taidan nukahtaa istualtaan kohta

Dana88 & Pikkune 8+6 (huomenna poksuu)

p.s Onko joku käynyt alkuraskaudessa hierojalla? Mun piti kysyä terkkarilta, että onko ok käydä hierojalla, mutta unohtu. Huomenna ois aika hierontaa, mutta vähän kyll epäilyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duudlari:
JP-78:n vaimolle kuitenkin suuret sympatiat, toihan on ihan kaameeta. Pysyykö kylmät tuotteet sisällä? Jääkylmä jugurtti, kiisseli tms?
Kiitos, maitotuotteistakin on tullut huono olo kaikista. Maanantai-illan ja tämän aamun välillä ei ole tosin pysynyt mikään muukaan sisällä, ei nestemäinen, kiinteä, kuuma eikä kylmä.

Vointi alkoi olla jo eilen illalla melko heikko, mutta ajateltiin yrittää pärjätä aamuun asti kotona, kun tälle aamulle oli varattuna seulontaverikokeiden otto labrassa. Labraan vaimo pystyi vielä raahautumaan omin jaloin, mutta kun sieltä oli tarkoitus lähteä kävelemään terkkarin toisessa päädyssä olevaan ensiapuun, niin jalat eivät enää kantaneetkaan. No, ei muuta kuin vaimo pyörätuoliin istumaan ja suunta kohti ensiapua. Siellä sit happiviikset nenälle ja vointi alkoi kohentua, kun ensimmäiset 200 ml nestettä oli tiputettu nopealla tahdilla.

Ei tässä oikein muuta voi kuin toivoa, että kyllä tää tästä paremmaksi muuttuu ja että pikkuihminen voisi paljon paremmin kuin äitinsä. Tähän asti odotus on ollut kaikkea muuta kuin onnellinen, eikä meistä kumpikaan osannut odottaa näin rankkaa alkua tälle matkalle. Lopussa saisi kiitos todellakin seistä, kun alku on ollut näin hankala.
 
sussu80 paljon onnea tuplista :flower: :heart: (mäkin haluaisin :D )

stemia jaksamista! toivottavasti kaikki olisi hyvin!

ultrassa käyneet: onnittelut sykkeen löytymisestä :flower:

mulla oli eilen eka neuvola ja lippusia ja lappusia saatiin.. yhdessä kävimme miehen kanssa.. kirjottelin tarkemmin tonne kerhon puolelle tästä neuvolakäynnistä..

mulle ei kummempia.. odotan kovin maanantaita ja yksityispuolen alkuraskauden ultraa :)

Bebek ja :heart: 8+3
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Pikapikaa selailin läpi kirjotuksia, tervetuloa kaikille uusille tulokkaille ja onnittelut ihanista ultrakokemuksista! Stemialle paljon jaksuja ja toivotaan että kaikki kääntyisi vielä paremmin päin.

Täällä on pahoinvointi iltaa kohden lisääntynyt, rinnat ovat myös alkaneet kipuilla urakalla (varsinkin kun nousee aamulla sängystä... ) . Varhaisultrassa käytiin maanantaina yksityisellä, laskurin mukaan oli silloin joku 7+0. Syke nähty :heart: Alkio vastasi ehkä jotain viikkoja 6+3, mutta lääkäri ei ollut huolissaan, koska mulla on pitkä kierto ja muutenkin kaikki vaikutti hyvältä :heart: Helpotti omaa tilaa, kun tietää että kaikki hyvin, ainakin toistaiseksi :) Neuvolaan sitten parin vkon päästä. Tästä se homma etenee :D
 
Heippa!

Täällä pahoinvointi edellee aalloissa etenee.

Ja yhtä ylähammasta sattuu kamalasti ku puree! :'(

Plus viime aamuyö oli kamala. Mun maha oli ihan tosi kipeä, kramppaili, oli sekaisin... Paheni aina viiden minuutin välein ja sit helpotti hetkeksi ja taas. Hikoilin, voihkin ja itkin kun sattu niin kauheesti.
Nyt tietty pelottaa, että onko tässä tiedossa keskenmeno... Verta ei kuulu eikä näy, toivottavasti ei tuukkaa mut toki pelottaa hullusti. :'( :(

Voimia kaikille pahoinvoiville ja toki muillekin! :)

helise ja pikkukaveri 9+6
 
Kiitokset kaikille uusille halauksista! :)
Tiuhti-81 Mulla on täs raskaudes ollu oireet tosi vähäiset kun vertaa ekaan raskauteen, lähinnä rintojen arkuus ja herkkä nenä menkkojen poisjäännin lisäksi. Nuo oireet löytyy edelleen. Eivät kertoneet tuloksia tänään. Olin ekaks lääkärillä ja sen jälkeen kävin vasta kokeissa. Sanoivat että soittavat sit lauantaina kun sen päivän koevastaukset on tullu, sit tiedetään paremmin tarviiko viel tehdä uus ultra tai muita kokeita. Nyt pitäis siis sinne asti jaksaa.. :headwall:
 
Stemialle voimia odotteluun! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin!

Kaikille ultrassa käynneille onnittelut hyvistä uutisista! :heart:

Mulle voi lasketuksi ajaksi vaihtaa 22.7 kun joku seuravan kerran listaa päivittää! En ala itse yrittään etten sotke koko listaa :LOL:
 
Stemialle :hug:

Sussu80 onnea tuplasykkeistä :heart:

Ja muillekkin onnea sykkeistä :D

Juuri kotiuduin parturista.. Kävin samalla kaupungilla (taas) ja käteen jäi parit rentut ja rintsikat, ihanaa toi shoppailu :D Tukastakin tuli tosi hyvä :D MUuten kukoistan, paitsi nää inhat finnit ja aamuherätykset on persiistä!

Tänä aamuna oli kamalaa pahoinvointia, eikä meinannu hellittää millään :x Päivät madelleet töissä, onneksi kohta pääse nukkumaan |O

Pihalla on ihanan talvista ja äsken mittari näytti jo -8astetta.. Täällä sitä värjöttelen sisällä neuletakki ja villasukat jalassa. Keittiönliedessä valkea... :whistle:

Siinä kuulumisia täältä.. Huomiseen :wave:

Maamin ja TOIVO 8+4 (8+6) :heart:
 
Pakko tulla tänne hehkuttaa.. B)
Huomenna paukkuu 10!!!! Ihanaa.. ja oloki on vähän parempi.. kerroin jopa miehelle vitsin (vitsit on ollu aika vähissä tässä vikat 3 viikkoo)..

Susanna + papu 9+6

PS iiiiiso :hug: kaikille
 
Stamia, iso halaus sulle. On varmasti tuskaa odotella tuloksia. Toivotaan että kaikki hyvin..

Ja monet ovat nähneet sydämmenlyönnit, ihanaa! =)

Itseäni ihmetyttää tää hurja turvotus mahan seudulla. Vai olenko onnistunut syömään itseni tälläiseksi pallomahaksi muutamassa viikossa, kääk. Olen kyllä torjunut pahaa oloa syömällä säännöllisesti. En kuitenkaan ole syönyt makeita, enkä mielestäni niiiiiin paljon. Mutta silti painoa tullut jo 3 kiloa. Apua! Toisaalta mulla oli kyllä sama ilmiö ekassa raskaudessakin. Aluksi turposin tosi nopeasti ja sitten se tasottu. Kiloja ei tullut mitenkää ihan valtavsti. Toivotaan että tämäkin tasottuu, tai sit oikeasti pitää alkaa tarkkailemaan mitä suuhunsa pistää. Ekassa raskaudessa jäin kiinni jo työkavereille jo viikolla 10 ja nytkin tuntuu tosi hankalalta piilotella mahaa.
JP-78, kuulostaa tosi pahalta vaimosi olo. Palljon voimia sinne teille, varmasti kohta olo jo helpottaa.

Mukavia pakkaspäiviä kaikille!

Heta-h
 
Stemia :hug:

Onnea kaikille sykkeen nähneille ja tervetuloa uudet joukkoon mukaan :flower:

Tsemppiä huono vointisille odottajille :hug:

Itse olen ihmetellyt mahan hurjaa kasvua...liekkö sitten turvotusta vai mitä...mies jo epäilee et siellä on ainakin kolmoset masussa :LOL:

Äiti joka poksuu tänään rv 6+0.
 
Heippa

Mut voi poistaa listalta :'( Kävin sitten kuitenkin yksityisellä keskiviikkona kun halusin tietää....ei löytynyt sykettä ja kehitys oli loppunut rv 6+2 ja keskiviikkona oli 7+4.

Tänään on sitten se tyhjennys lääkkeillä osastolla...

Eli kävi samoin kuin heinäkuussa.

Olo on murheellinen mutta kun ei tätä korjata mitenkään voi niin pakko vain jatkaa.

Toivon sydämestäni kaikille ihanaa odotusaikaa ja rauhallista Joulua, meidän aika on sitten toiselle kertaa

:wave:
 
Von Lin Lin :hug: Ihailtavan positiivinen asenne sulla.

Mä löysin eilen kaksplus-lehdestä niin hienot (ja ilmeisesti uudet) Britaxin sisarusrattaat. Yritin netistä etsiä, mutta en kirveelläkään muista mallin nimeä :/
 
Heips. tänne varovasti alan kirjoitteleen =) Eli kolmatta odotan ja LA oisi 31.7.
Tässä alku mennyt tosi tasaisesti. Väliin pieniä vihlasuja alamahassa ja huonon olon aaltoja mutta aivan minioireilla vielä mennään. Väliin miettii että onkohan tuolla edes matkalaista...
 
Huomenta vaan!

Otsikossa oli Zirpalle asiaa, kun en osaa tätä käyttää tätä sivustoa.. ja Sussulle :flower:
Joku innokas oli päivitellyt tuolla aikaisemmin, joten iski laiskuus enkä jaksanut nyt ainakaan keräillä tietoja ja päivittää... :whistle:
Tosi ihana sää kun maa on kuurassa ja pakasta :)
Täällä oli välissä yksi ilta ja yksi aamu vähän helpompia, mutta muuten mennään suunnilleen samoilla pahoinvoinneilla. Eka neuvolaan olisi vielä pitkät 12pvää.. No eihän tuo enää tuhottoman pitkältä ajalta oikeasti näytä, mutta onhan se sitä näin odottavan mielestä ;)
Voi kuulkaa kuinka kuolasin eilen graavilohileivän perään. Oisin voinu maksaa siitä maltaita jos sen oisin saanu syödä..
Ai niin, mulla ei ole ollut MINKÄÄNLAISIA alamahatuntemuksia?? Johtuuko se siitä, että viim. 3,5 vuoden aikana olen ollut 1,5v raskaana..? Eli se on jo niin valmiiksi venyny ja liitokset löysänä.. :eek:

Stemia :hug: Kaikki peukut ja varpaat pystyssä!

Punaposket ja Tuhina 7+4
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Mulla on samoin kun mj78:lla todella vähän oireita ja sekös huolestuttaa :/ Rinnat vähän arat ja ajoittaista lievää krapulaoloa/kuvotusta, mutta siinäpä melkein se. Esikko on ollut aina niin huono nukkumaan, etten tuota kestoväsymystä osaa arvioida onko lisääntynyt. Omien laskujen mukaan nyt tosiaan vasta 5+6, mutta ekasta raskaudesta muistan kyllä voineeni melko pahoin alusta alkaen. No, puolentoista viikon päästähän sitten selviää. Tuntuu vaasn niin tuskaiselta olla töissä ja miettiä jatkuvasti onko siellä pieni mukana.

Toivotaan vaan parasta, kaikille tottakai :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Punaposket82:
Huomenta vaan!

Otsikossa oli Zirpalle asiaa, kun en osaa tätä käyttää tätä sivustoa.. ja Sussulle :flower:
Joku innokas oli päivitellyt tuolla aikaisemmin, joten iski laiskuus enkä jaksanut nyt ainakaan keräillä tietoja ja päivittää... :whistle:
Tosi ihana sää kun maa on kuurassa ja pakasta :)
Täällä oli välissä yksi ilta ja yksi aamu vähän helpompia, mutta muuten mennään suunnilleen samoilla pahoinvoinneilla. Eka neuvolaan olisi vielä pitkät 12pvää.. No eihän tuo enää tuhottoman pitkältä ajalta oikeasti näytä, mutta onhan se sitä näin odottavan mielestä ;)
Voi kuulkaa kuinka kuolasin eilen graavilohileivän perään. Oisin voinu maksaa siitä maltaita jos sen oisin saanu syödä..
Ai niin, mulla ei ole ollut MINKÄÄNLAISIA alamahatuntemuksia?? Johtuuko se siitä, että viim. 3,5 vuoden aikana olen ollut 1,5v raskaana..? Eli se on jo niin valmiiksi venyny ja liitokset löysänä.. :eek:

Stemia :hug: Kaikki peukut ja varpaat pystyssä!

Punaposket ja Tuhina 7+4
 
yåköylyiyiyiiyylyiiylyyiyipiyiiiypiiyiiiypiiytitioiiiiyoioiytp+pioiiiypiyliytiytilypiytltiytyiltyiylyiyiiyliiyiplipityiptyiipiiyöiyåiöittiåiöiåiyiöyiåyiöyööiöyiyåyiåyiyiiåigkkökåkhö¨hkägk¨äkgk¨kähk¨älhk¨äiio
¨
ööäjjäj¨äj¨jåjhåhåhå

hohojkjokjojgjjgjgjgiojjggjiigjkgjojgkgjokgjojgjkjkgokgogjkgjgjgojgjgjgjkgkgjkgjjkghgjogjkghkgjkmhhhmgkhkgngnkgnkogkgjgjkgjokjjojggkjojojkjjgjogjkgjkjfhiijhjfhhokfhfkhfohfkofhkhfokhfhkhfohfofhfhfhopfhofhphfophofhpfofohjjkjjjkjjjj jjjjjjpffjopyooopoojjglglgpjljplhphlhpkljlkhölhöhhphåöhåphljhpåhhöåhlphkhlph
 
Stemia ja von lin lin :hug:
Eilen se alkoi pahaolo...yök..nytkin tuskan hiki päällä kun tekee pahaa istua tässä..
Mitä tahansa kun syö,niin sen jälkeen tekee hyvin pahaa...ja tätä minä kaipasin :LOL:
Kun oli liian vähän oireita :LOL:
 

Yhteistyössä