Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Onnea Star86:lle tuplista!

Täällä huonovointisuus on loppunut kokonaan :) tosin kuvaan on astunut närästys ja ryöhtäily,tosin sitä röyhtäilyä on ollut alkuraskaudesta asti. Olokaan ei ole enää niin väsynyt,oikeestaan oon aika energinen.. mutta yöllä pitää kerran käydä vessassa ja sitten ei tahdo heti saada unta ollenkaan, toivottavasti ei ala miehen yöunet häiriintyä kun pyörin sängyssä..

Mun suku ei edelleenkään tiedä pikkumatkaajasta, kaipa se pitää jossain vaiheessa heillekki kertoa.

Kinkku on uunissa ja oon vähän siivoillut tässä, ja tehnyt huomiseksi rusinasoppaa :) Lapset jo kovasti oottaa huomista ja joulupukkia. Aamulla lapset koristelevat sitten joulukuusen isänsä kanssa, ja toivotaan,ettei miehellä oo töitä huomenna koko päivää. Riippuu noista lumisateista ehtiikö olla koko päivän kotona vai ei.. yks vuosi tuli vasta tuossa 16 aikaan kotiin syömään ja joulupukkia oottamaan :/ jospa tänä vuonna menis paremmin :)

rv12+3
 
Isot onnittelut tuplista Star86! :heart: :heart: Meitä taitaa sitten olla jo 3 tuplamammaa tässä ketjussa! :) Onnittelut myös muille ultrassa hyviä uutisia saaneille!

Kipinäkengälle tsemppiä ultraan! Toivottavasti pikkutoukka kuitenkin kunnossa! Pidän peukut ja varpaat pystyssä!

Tänään äitipolilta soitettiin ja NP-ultra ois 7.1.10. Olivat ensin antaneet ajan ilman tietoa tuplista ja nyt aikaa siirrettiin koska pitää olla tupla-aika. Ja rakenneultra-aika siirrettiin lääkärille, se ois sitten maaliskuun alussa. Nyt alkaa jo jännittää, huomenna ois tarkoitus kertoa kummankin vanhemmille ja lähiperheelle odotuksesta! Toivottavasi kaikki menee jatkossa hyvin ettei tule pettymyksiä!

Mukavaa ja rauhallista joulunaikaa kaikille! Toivottavasti enää kenellekään ei tule huolia tai murheita!

Sussu ja Mortti&Vertti rv 9+6
 
Onnea tosiaan kaikille hyvistä ultrauutisista ja tsemppiä sitä tarvitseville (ja miksei muillekkin).

Täällä on vähän joulufiilikset hukassa, kun sisko on sairaalassa leikkauksen jälkeisten kipujen takia eikä tiiä mikä sil nyt sitten on. Toivottavasti pääsee jouluks kuitenkin kotiin.

Mutta hyvää joulua kaikille, jos en tänne nyt pariin päivään ehdi / pääse.
 
Pikaisesti aina käyny lukemassa tekstejä.... jääny omat kommentoinnit vähemmälle. Mutta voi kuinka ihkua! Tuplamammoja tiedossa :D ! Onnea onnea :heart:

Toivon oikein kovasti, että tuot meille Kipinäkenkä hyviä uutisia sieltä ultrasta. Että kaikki olisikin hyvin ja toinen pienokainen vahvasti mukana. Jaksuja sinne! :hug:

Joulu lähestyy :D Ollaan miehen kanssa kaksistaan kotosalla kera koiruuden, käyn vain huomenissa muutaman tunnin töissä ja sitten joululepoa, rauhaa ja sopivasti tonttuilua :xmas: Eilen aamulla oksensin ekaa kertaa, oli pakko käydä tyhjennyksellä kun oli niiiin paha olo. Sellaista ajoittaista ain välillä ollu... ja tää väsymys, huh huh! Sain kuiteski sen verran aikaiseksi, että kävin teettämäs uuden saliohjelman raskauden ajalle ja täytyis nyt yrittää ruveta ainaki se pari kertaa käymään siel salilla... kuhan sais virtaa!! Rinnat tuntuu välistä tosi kipeille, on tainnu jo sen verran turvota, että pitäs liivikaupoillekin ehättää... Kaikenlaista :D

Mutta hyvää joulua jo kaikille toivottelen ja makoisia masun kasvatus hetkiä notkuvien pöytien äärellä, täällä ainakin herkutellaan ja kunnolla :whistle:

muoks. ja rv 9+5
 
Kipinäkenkä :hug: voih, toivotaan että pieni olisi vielä matkassa mukana :heart:

ennu, no olihan ultrakokemus. |O

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!! :heart: :heart:

Mullakin oli tänään ultra ja kaikki hyvin! :heart: La muuttui se on nyt 4.7. :heart: ihanaa, ihanaa. en uskaltanut oikein aatella koko vauva-asiaa, varsinkin kun alku-ultrassa näkyi sitä vuotoa. Vuoto näkyi yhä mutta mulle sanottiin että nyt ainakin näyttää siltä että siitä ei ole mitään syytä huoleen. HUH! ja pikkuinen tosiaan kasvanut ja kehittynyt ja kaikki mitä siinä katsottiin on ok. Nyt siis huokasen helpotuksesta ja Nautin! :heart:

sadee80 & rusina 12+3 :heart:
 
Onnea Starille tuplista :heart: :heart: Mullakin kävi sellanen pienen pieni pettymys, kun ei siinä minuutissa ainakaan löytynyt kahta vauvaa :D Ihania uutisia.

Mä sitten menin nukkumaan päikkärit ja nyt olo on mitä kaamein :headwall: Tais viime tingan joulusiivoukset jäädä vielä enemmän viime tinkaan eli huomiseen. Noh eihän sitä muutenkaan paljon ohjelmaa oo tiedos :saint:

Hyvää Joulua kaikille ellen tuu tänne ennen aattoa notkumaan enää :xmas:
 
onnea starille tuplauutisista!

Täällä ei edelleenkään mitään ihmeellistä. siivoulua ja hermojen kiristelyä, vedin pienen kiukuttelukohtauksen tossa iltapäivällä, vielä ois yks paketti paketoimatta, sitten ois kaikki joulujutut tehty, huomenna anoppilaan ja sitten pe mun vanhemmille,

OIkein hyvää joulua kaikille mammoille, masuille ja teidän perheille :heart:

emmy ja pirpnana 10+1
 
ON: kahden päivän odotuksen ja istumisen jälkeen - vaatimalla vaadittuani - sain päivystyksen sedät uskomaan huoleni ja tekemään sen ultran, johon aikaa meni todella se 5 min. noh, kaikki oli sitten kuitenkin kunnossa! huoh, kyllä nyt on tyhjä olo. sain kyllä elämäni parhaan joululahjan, ei tarvitse pyhiä viettää epätietoisuudessa. sanoipa gyne vielä, että kun noin hyvältä näyttää näillä viikoilla, niin todennäköisyys keskenmenoon alkaa olla jo 0. en sitä uskalla ihan vielä uskoa, mutta kyllä se huojensi mun olotilaa todella paljon.

starille toooooooodella suuret onnittelut kaksosista, mahtavaa! *nimim. itsekin kaksonen* :D

nyt...lopulta...vihdoinkin...annetaan itsellemme lupa rauhoittua joulunviettoon! :xmas: ihania joulunpyhiä kaikille!!! HO HO HO! :wave:
 
Pitääpä sitä tulla tänne vielä vähän notkumaan. Pääsee vähän sivuun siivoukselta :D Pyykkiä menin pesutupaan pesemään mutta enpäs saa niitä kuivumaan kun jonkun torvelon pyykit sielä vieläkin kuivailee, vaikka olis mun vuoro alkanu jo ties kuinka monta tuntia sitten. Arrrgg hermo menee kun ei saa pestyä nyt enempää vaan pitää odotella... Voi että kun mulla olis oma pesukone niin ei tarttis tälläsestä kärsiä!! :kieh: Jos nyt kuitenkin sitten keksin jotain muuta, olishan tässä vaikka mitä tekemistä vielä...

kipinäkenkä Pakko yrittää sanoa sulle vielä jotain, kun niin ikävä tilanne :/ Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu, varmaan tosi hirveeltä. Koita jaksaa, kyllä se siitä vielä! (ei varmaan helpottanu yhtään mutta kuitenkin..) :hug: !
 
KIPINÄNKENKÄ :hug:

Bambinalle onnea hyvistä ultrakuulumisista :D

Star86 Onnea Tuplista :heart:

Ja onnea muillekkin ultrassa käyneille!

Täällä vielä viikko ultraan... Ihana kun tänään sai viettää yllättäin vapaapäivän (pomo soitti ettei tarvikkaan tulla, JIHUU)! Joulusiivot tehty, kaupassa käyty, jouluruuat valmiina ja kinkku uunissa :D

Nyt jos lähtis vielä lenkille ja huomenna kunnolla joulunviettoon..

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE :xmas: :xmas:

Maamin ja TOIVO 11+3/11+5 :heart:
 
Ah ihana,alkoi parin viikon loma,vasta 11.1 töihin taas..On kyllä tämä loma tarpeen,sen verta väsyttää työpäivän jälkeen.Työ on aika fyysistä ja alkaa klo 6.00,on tässä ollut muutamana aamuna hieman vaikeaa nousta ylös sängystä.

Mitenkäs muut,oletteko töissä/kotona?
 

kipinäkenkä: :hug:

star: onnea tuplista! mahtavaa!! (kuten myös muille tuplamammoille, mikäli olen unohtanut onnitella).

bambina: Kivaa että kaikki oli kunnossa, sen jo kyllä arvasinkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ennu:
Tiedän itsekin, ettei yksi lasillinen mitn tee, mutten silti ymmärrä miksi sen juoda. Ei ne viinit ja oluet nyt NIIN hyviä ole :)
:LOL: No siksi, että vaikka sinä et pidä viineistä ja oluista niin se ei tarkoita etteikö hemmetin moni muu ihminen voisi olla eri mieltä. Yhtä hassua olisi sanoa, etten ymmärrä miksi joku juo kahvia, eihän se nyt NIIN hyvää ole (itse kun en juo ollenkaan). Voisiko olla niin, että makuasioista ei voi kiistellä? Meitä ihmisiä on erilaisia.

ja sitten omaa napaa: Np-ultrakutsu tuli, se on 7.1. Sinne ei saa ottaa lapsia mukaan, ei edes vauvaa, joten enpä tiedä minne vauva laitetaan siksi aikaa hoitoon, mummot ja papat kun ovat töissä...
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä.

Yllättävää kyllä, tämän asian käsittely on ollut tällä kertaa helpompaa. Asiaa ehkä auttaa se tieto, että ollaan jo fertipolin asiakkaita ja päästään sinne takaisin ja hoitoihin kiinni. Viimeksi kun jäätiin ihan tyhjän päälle ja kaikki alkoi mennä päin mäntyä.

Jatkamme yritystä heti kun siihen mahdollisuus tulee. Kohtu oli tyhjentynyt aika hyvin, parin viikon päästä on kontrolli kuitenkin.

Miehen kanssa ollaan puhuttu paljon ja näköjään ajattelemme asioista hyvin samalla lailla. Selviämme tästä, ihan varmasti.

Parempaa onnea muille heinäkuisille! Toivottavasti me päästään vielä johonkin loppuvuoden ketjuun...
 
Pöh! Kirjoittelin jo pitkän pätkän, mutta poika lätkäs viime hetkellä koko koneen kiinni |O

Kipinäkenkä :hug: :'( :'(

Star vau! Tuplaonnittelut! Kiva, että teitä tuplaodottajia on monta tässä pinossa. Hauskaa seurata, miten tuplaodotus menee normiraskauteen verrattuna :) .

Viimeksi hehkutin vähentynyttä pahoinvointia ja väsymystä, mutta nyt on taas välillä ollut tosi paha olo ja väsykin. Mut kai tää tästä, ei pidä valittaa.

Täytyy lopettaa, kuopus kukkuu tossa vieläkin.

sherine + muru rv 10+4
 
Hyvää joulua kaikille!!

Sen verran täytyy vielä pyöräyttää tuota alkokeskustelua, että luultavasti sikiön promillemäärä on äitiä suurempi eli se alko ei mene ensin maksan kautta ym. Koska sopivaa rajaa ei tiedetä, eikä kaikkia vaikutuksia vielä tunneta, suositellaan nollatoleranssia. Mutta jokainen tavallaan ja miten asian itse kokee.

Täällä ollaan töihin menossa ja sitten pukkia odottelemaan kotiin :)
Kipinäkengälle voimahali :hug:

Punaposket ja Tuhina 10+4
 
Halaus sitä tarvitseville :hug:
onnittelut kaikille :heart:

on: tulin pikaisesti kertomaan oma olo on ihan hyvä. paitsi nyt mun äiti joutunut sairaalaan, aiemmin kerroin siitä kun mun "kaverit" pettäneet mut, niin äiti on sotkettu siihen ja äidin elämä hajoitettu.. nyt siis eilen äiti sairaalaan kun ei jaksa tätä maailmaa... olen niin surullinen ja stressaantunut..
eikö ihmisillä ole enää minkäänlaista kunnioitusta toisia kohtaan? ymmärrän että aina joskus puhutaan jokaisesta selän takana pahaa mut joku raja pitäisi mennä!! nyt siis nää "kaverit" saaneet paska puheillaan aikaiseksi yhden pariskunnan riitelemään pahasti, yhden sairaalaan, ja pilanneet vähintään 4 ihmisen joulumielen :( :'( :'(

mutta kaikesta tästä huolimatta haluan toivottaa kaikille rauhallista joulua :xmas:


NeLa ja onniemmi 12+2
 
Ihana rauhallinen jouluaamu! Mies vielä nukkuu ja itse nautin hiljaisuudesta kynttelikköjen valossa. Joululoma alkoi tiistaina ja töihin menen vasta 11.1. Sopimusta jatkoivat toukokuun loppuun, joten oikein hyvillä mielin voin nauttia joulusta :)

Kipinakengälle suuri osanottoni. Hyvä, että teillä on jo apua olemassa ja parisuhde, jossa molemmille on tilaa surra ja toisistanne tukea. Oikein rauhallista joulua teille molemmille. Toivottavasti voitte edes vähän joulusta nauttia surustanne huolimatta. Ja kovasti odotan näkeväni sinut pian täällä odotuspuolella taas :hug:

Laitoin tuonne etusivun listaan tuplamammat vielä erikseen. Olikos meillä muita kuin star, sussu80 ja liplatus. Ja mites sitten km:t? Meinasin eilen tehdä niihinkin päivitykset, mutta ajattelin kuitenkin kysyä mielipidettänne, että laitetaanko ne erikseen näkyviin?

Kaikille oikein rauhallista ja tunnelmallista joulua! Kasvatetaan mahoja vauvojen lisäksi hyvällä ruualla ja toivottavasti joulupukki on kaikille kiltti :) Nyt aamiaisen syöntiin ja pahan olon ehkäisyyn.

Marta ja pikku myyrä 14+1
 

Yhteistyössä