Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Nii ja joku puhu autolla ajelusta ilmastoinnin kera - samaa on harrastettu täälläkin, on edes vähän aikaa siedettävä olla. Mut siinä on tietty se vaara, et saa flunssan, jos on liian suuri lämpötilaero auton sisällä ja ulkona. Siitäkin on kokemusta silloin kun oli mekaaninen ilmastointi, tuli säädettyä se liian kylmälle. Nyt meillä on tuo automaattinen ilmastointi, niin sen aikana ei olla flunssaa saatu.
 
Onnentoivotuksia Heliselle, kuulostaa siltä, että olisit jonkun ajan päästä lähdössä synnärille...

Voi Smsm, mä antaisin mitä tahansa vain +25 asteen säästä, täällä Turussa mennään yli kolmenkymmenen...
 
Heips ja paljon onnea kaikillle uusille vanhemmille!
Täälläkin tuskaillaan kuumuuden kanssa. Normisti nauttisin ihan hurjasti hellesäistä, mutta nyt ei vaan pysty...
Meillä eilinen äippäpolikäynti takana. Viimeksi oli puhetta, että synnytys käynnistettäis tällä viikolla, ja olin jo ihan asennoitunut siihen. Nyt sitten vauva ei ollutkaan (onneksi) kasvanut ihan hirveästi, ja ne ajatteli, ettei kannatakaan hötkyillä, kun ei tuolla alhaalla ole juuri mitään vielä tapahtunut. Toisaalta hyvä että luonto saa tehdä tehtävänsä, mutta mulla kova huoli että vauvasta tulee tosi iso, painoarvio laskettuna aika olis 4.2kg, ja toihan voi heittää... Plus että tää kaveri ei tosiaan osoita mitään mielenkiintoa irtisanoa vuokrasopimustaan, eli siitä voi sitten laskea paljon painaa pari viikkoa myöhemmin... Ja kun noi arviothan voi heittää vaikka kuinka.
Noh, ei tässä nyt auta muuta kuin yrittää sopetua taas tilanteeseen. En enää vaan millään jaksais noita sokereita mittailla ja kärvistellä tän rd-ruokavalion kanssa. Helpottais, jos vois ees jätskiä syödä hyvällä omallatunnolla...

Mäkin oon miettinyt, että mitähän Bambinalle kuuluu. Toivottavasti siellä jo käärö sylissä :)

Vieläköhän sitä viitsis lähteä ajamaan mökille vanhempien seuraksi niin olis itselläkin seuraa, mies kun päivät töissä, ja mitään tässä ei näytä tapahtuvan vielä aikoihin... Tsemppiä kaikille helteiden ja mahojen kanssa painiskeleville :hug:

Tessu77 ja Vauva 38+5
 
mekkala oon kyllä ihan tyytyväinen, ettei kovin paljoa tästä korkeammaksi ole lämpötilat meneet. Jossain vaiheessa tais olla 30 asteet tietämissäkin, mut en usko, et täällä on yli vielä menny. Ei kyllä tässä tilassa kovin kuumia säitä jaksa, vaikka normaalisti tykkään aurinkoisista lämpimistä keleistä. Joten zemppiä sinne etelän helteisiin :hug:
 
Onnea Hepuli ja Rouva Saga pienokaisista! :flower:

Pai Jorvissa on valitettavasti tosi kuuma. :| Jos vaan mahdollista niin kannattaa ottaa mukaan jokin oma kevyempi pyjama...

Marta Kiitos hyvästä kestovaippavinkistä! Tuo pyykkiripustin kuulostaa kätevältä. Kiva kuulla, että oot päässyt vauhtiin kestoilussa. :)

Jännään täällä kovasti kaikkien vielä kasassa olevien puolesta! Pain, maaminin ja helisen oireet nyt ainakin kuulostaa siltä, että ihan pian tapahtuu.

bambinan vointi on täälläkin ollut mielessä - toivottavasti siellä kaikki hyvin ja nyytti kainalossa!

kardemummmalle oikein mukavaa mökkiviikonloppua! Toivottavasti saaristossa on vähän viileempää...

Meillä oli eilen oikein hyvä päivä - sain varattua kastepapin, vauvan napatynkä irtos ja meillä oli miehen kans 5-vuotispäivä. :)

Nyt on pakko lähtee jonnekin ostoskeskukseen, että sais olla hetken viileessä. Pitää myös mennä ostaan maidon kerääjä kun toinen rinta vuotaa kuin seula toisesta imettäessä...

|O Kestohaukotus päällä, mutta kyllä vauva-arki on ihanaa. :heart: Katsotaan, mihin suuntaan menee kun aloitetaan ne d-vitamiinit ensi viikolla.

Kovasti tsemppiä kaikille kuumuuden keskelle!
 
Onnea jälleen vauvautuneille :heart:

Helle vie voimat..minä joka rakastan aurinkoa..inhoan sitä nyt!! kun ei jaksa niin ei jaksa!!

Mulla on alkanu hirveet kivut öisin..viime yönä heräsin ja piti nousta pissalle niin parkaisu vaan pääsi suusta kun vihlo alapää/reisi/sektorille..mies joutu nostaan mut pystyy. Sitte alko jumalaton lonkkasärky mikä jatkuu yhä. Kakkoshädälle HERÄNNY jo kahtena yönä,eikä oikei taho mitää tulla..ilmaa ja vettä :headwall:

Täälläkin odotellaan perjantaita,mies jää kesälomalle :heart: ja lauantaina on miehen synttärit,saas nähdä osuuko pikku-ukon syntymä sille päivälle.. No ei kai nyt sentään..liityn siihen ryhmään "ELOKUUSSAKIN YHTENÄ KAPPALEENA" :LOL:

Suihkuun käy tieni..

Taatu&Elmeri 38+5 :heart:
 
Virpikö mainitsi että oisin laitoksella :LOL: Ei toivoakaan,vihloo alapäätä,ja pää varmaan jo puoliksi ulkona,mutta täällä kärvistellään..lasten kanssa olin taas puistoilemassa monta tuntia,ja nyt hetki lepoa..sisällä on yli 30astetta,ulkona samoin,joten ei pysty lepäämään :headwall:
Mies pitäs kellistää iltasella,kun se aiheuttanu supistuksia,mutta on niin kuuma etten jaksa :headwall: :headwall: :headwall:
hipsu 38+2
 

Tänään tasan 39. Hui ja hai!

SMSM,

Onneks teen vielä vähän töitä niin se helpottaa vähän tuohon odottamiseen.. Samoin on paljon vielä tekemistä ja hankittavaa täällä meitin huushollissa niin ei ainakaan tule aika pitkäksi. :) Mutta kummasti tuo yleensä niin kiinnostava työ ei enää vois vähempää napata! Selvästi mieli ja ajatukset kääntyy sisäänpäin ja alkaa keskittyä kohti synnytystä.
Lapsista on silleen kokemusta että elelen uusioperheessä(poika 6 ja tyttö 10), mutta rehellisyyden nimissä nämä ihanat kakarat ei tunnu lainkaan omilta lapsilta. Jotenka kokemus oman lapsen saamisesta on kuitenki vallan hämmentävä ja uus!

Millanen
,

Pakko kommentoida tuohon ukkojen ryypiskelyyn, että eihän se mukavalta tunnu varmaan, mutta mun mies lähti Lauantaina 19 aikaan ja palas 06 aamulla kauheessa kaasussa. :p Että oli hyvät juhulat! Lupa kysyttiin kyllä etukäteen(noh, edellisenä iltana..) ja vaikka ite kaipaa juuri nyt paljon sitä miehen läsnäoloa ja läheisyyttä, ajattelin että jos se nyt viimesen kerran haluaa ystävien kera istua, niin olkoon. Ei ollu mitenkää itellä "synnytysolo" tai mitään merkkejä, niin en ollu huolissani. Mulla kuitenki laskettu aika jo viikon päästä... :eek: Mutta oon jutellu joidenki ystävättärien kans, ja heillä on saattanu ukkojen kans käydä hyvin samoin, että kun nainen kokee sitä raskautta ihan eri tasolla kantaessaan lasta, mies tarttee noita "irtiottoja" ja pakoa kotoa joskus. En voi myöntää että täysin ymmärtäisin mistä on kyse, mutta sen tajuan että saman kokemuksen saaminen ilman näitä hormooneja ja vauvan tuntemista voi olla vaikeeta ja ahdistavaakin. Toki nyt ite toivon että oman kullan ei enää tartteis kadota noin pitkäks aikaa, eikä varsinkaan sitten vauvan tultua. Onhan tässä ite naisena joutunut luopumaan ihan samoista asioista ja sen lisäksi kestämään paljon rasitusta ja raskausoireita. Ja minä ainaki olin ennen raskautta vallan villi tapaus! :p

Sain muuten Suomesta äitiyspakkauksen ja siskot huokaili kateellisina kun sain viime vuoden paketin eli hymynaaman. =) Molemmat siskot kun on kans paksuna ja neet ei mokomaa klassikkoa saa. Täällä Tanskassa kaikki on ihan ihmeissänsä miten Suomesta saa tommosen mahtavan starttipaketin. Oon kovin ylypeä siitä siis!

Millasia hankintoja ootte muuten tehneet nyt ennen vauvan tuloa? Kun itestä tuntuu etten juuri mitään oo edes ite hankkinu(suurimman osan vaatteista äiti lähettäny tai kantanu tänne, äitiyspaketti ja tavaroita sukulaisilta jne) ja en oikein ymmärrä mitä vielä tartteis? Vaunut haettiin eilen, autoistuin on, bodyja ja vaatteita pursuaa joka paikasta, sitteri, vauvan amme, vaipanvaihtopiste, vaippoja, rasvoja, 3D-leikkikehikko.. Huomaan etten oo itelleni hommanu mitään. Mikä ois sellanen EHDOTON mitä ilman ette ois synnytyksestä selvinny+vauvelin kanssa?
 
Aa supistaa nyt noin 6-8minuutin välein ja kovenee vaan.

Oi oispa tää nyt lähtöä, oispa oispa!

Ja suihku pahensi mulla vaan supistuksia, ei kyllä yhtään auttanut kipuun.

Anteeksi, nyt ei ajatus riitä tekstien lukuun.

Me lähtää nyt pienelle ajelulle, auton viileyteen. Jos vaikka tärinä viel vahventais näitä supistuksia ja pääsis lähtee koksiin.

Toivossa on hyvä elää, heh! :)

Pliis supistukset, älkää loppuko!
 
Helise,

Hui! Tahdon kans! :D

Ja suihkusta ja vedestä oon lukenu, että jos veteen menee oikeaan aikaan, se voi nimenomaan viedä synnytystä eteenpäin. Eli siis varmaan tulee kipeämmäksi. Mut eiks se oo siis hyvä asia?? :hug:

Jaksamista!
 
Helise kuullostaa hyvältä :heart: Kyllä se vauva sieltä taitaa tulla :heart: Tsemppivä!

Eilen kun alkoi kunnon suppareita tulla, niin ihan ihmeellistä kuinka niistä nautti :D Tuli sellanen tunne, että JEE mun kroppa pelittää sittenkin... Nyt kun vaan tulis säännöllisiksi :whistle: :whistle:

Tahtoo kans jo vauvan syliin :heart: ja aloittamaan vauva-arkea :heart:

Nyt taidan koittaa pieniä päiväunia, kun yö tuli nukuttua niin huonosti!!
 
Meille syntyi siis tyttö 5.7 :heart: Sunnuntaina vasta kotiuduttiin kun jouduttiin oleen sairaalassa tytön sydämestä kuuluvan sivuäänen takia. Kuulemma ihan normaalia vastasyntyneillä. Meidän neidillä ekg:ssä näkyi ylimääräinen aalto ja sen poistuminen kesti vain pidempään, kun yleensä häviää kolmen päivän ikään mennessä.

Mutta nyt siis kaikki on hyvin ja mitään jatkotutkimuksia ei tarvita vaan ihan normaali neuvola seuranta.

Tänne on tullut ihan hirveesti tekstiä viikossa.. Ja millään ei aika riitä lukeen kyllä kaikkia :ashamed:

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart: Ja supparipuhallus :whistle: sitä kaipaaville. Varmaankin kaikilla on jo tukala olla masun kanssa näillä helteillä.. Koittakaa kestää kyllä se siitä kohta helpottaa:D

ON: Täällä vauvan kanssa arki on lähtenyt hienosti käyntiin. Vaikkakin sairaalassa opittu hieno unirytmi on nyt vähän päälaellaan niin hyvin voidaan vaikkakin äiti on vähän väsynyt :ashamed:
Imetys lähti meneen hienosti jo sairaalassa ja nyt kotonakin sujuu. Joudun vaan käyttään vasemmassa rinnassa rintakumia kun nänni on ihan olematon:( Mutta hienosti menee silläkin. Ja helposti tulee sitä käytettyä myös oikeassa rinnassa kun vauva tahtoo muuten vain närppiä rintaa eikä syömisestä tuu mitään.
Päivisin tyttö on nyt nukkunut kolmen tunnin unia ja vähän on herätelty syömään kun on niin kuuma. Viime yönä meillä oli sit taas oikeen tsempalot. Tyttö nukku hienosti puol yhestä noin puol neljään. Kolmelta mulla oli muistutus puhelimessa että ei mene väli liian pitkäksi. Siihen ittekkin heräsin ja aloin tyttöä herätteleen. Söi hienosti molemmat rinnat ja nukahti mutta heräs sit tunnin päästä taas ja söi taas molemmat rinnat. Ja itte en oikeen saanut missään välissä nukuttua mut tyttö tosin nukkui pieniä pätkiä. Muistaakseni joskus puol seiskan aikaan söi viimesen kerran ja sit nukku taas kolme tuntia. En tiiä mistä ihmeestä tää johtuu ku sairaalassa nukku yölläkin kolmen tunnin pätkiä. Veikkaisin kuumuutta mutta toisaalta yöllä on vähän viileempi kun päivällä. Makkarissa oli joskus yöllä 28'c ja aamulla jo 30'c :( Ei todellakaan kivaa!!!

Mutta nyt pitää mennä taas syöttö puuhiin:) Tyttö on valloittanut äidin ja isin sydämet ihan tyysti:heart: Isikin on aivan tyttärensä hurmiossa:) Mutta muistaa ihanasti helliä muakin. Ja kovasti kiitteli että meille näin kauniin tyttären tähän maailmaan toin. Minä kiittelin tippalinssissä miestä tyttären siemenestä :LOL:

Helteistä tiistaita mammat!:) Koittakaa jaksaa vielä helteitä ja muistakaa juoda paljon!!

- Chili ja TyttöVauva 8vrk :heart: :heart:
 
Tervehdys teille!
Ja isot onnentoivotukset vauvautuneille :flower: :flower: :flower: sekä tsempit helteen keskellä tuskaileville odottajille. Viimeisiä kuitenkin viedään!

Mulla on ollut varmaan yli kahden kuukauden tauko tästä keskustelusta, joten olen aivan ulkona mistä on ollut puhe, mutta ajattelin vihdoin laittaa vähän meidänkin kuulumisia sitten huhtikuun lopun.

Vajaa neljä viikkoa sitten päästiin enempi vähempi normaaliin vauva-arkeen kun tyttö 9 viikon hoitojakson jälkeen saatiin kotiin! :heart: Nyt painoa on 3,8kg ja pituutta noin 50, eli ollaan jo ihan normaalin vastasyntyneen mitoissa. :) (Ne lähtöarvothan oli 850g, 34cm.) Laskettuaikakin on jo ensi viikon torstaina. Rankan alun jälkeen mennyt ihan mukavasti ja positiiviseen suuntaan. 3 viikkoa tehohoidossa Lastenklinikalla, jonka jälkeen vielä 6 viikkoa Kättärillä kasvamassa. Mitään isompia ongelmia ei onneksi ole tullut vastaan, vaikka tietenkin tyttönen hieman hengitysapuja tarvitsikin. Nyt yritetään pitää kämppä viileenä ja pysytellään sisätiloissa tuota kuumuutta vältellen. Toistaiseksi neiti kestää helteen ehkä paremmin kuin vanhempansa.. :) Kaikennäköisissä kontrolleissa joudutaan tietenkin juoksemaan pienenpienenä syntyneen vuoksi neuvoloiden lisäksi, joten lähes joka viikolle on jokin sairaala-/neuvolakäynti, mutta rytmittyypä arki ja pysyy päivistä kärryillä. ;)

Synnytys käynnistettiin, tai siis sektiopäätös, sitten kohtutulehduksen perusteella. Ihan positiivinen mieli jäi leikkauksesta ja paranin siitä suht nopeesti. Ihania ja ymmärtäviä hoitajia. Kipuja ei kovinkaan pahoja ollut, mitä nyt ylös nouseminen ekan viikon oli vähän hankalaa.

Nyt järjestellään ristiäisiä elokuun puoleen väliin, kutsut saatiin postiin eilen. Pienellä porukalla: kummit, molempien vanhemmat ja sisarukset, sekä meidän vanhempien kummit (kun miehen kummi toimii myös kastepappina).

Isäkin on nyt kotona isyys- & kesälomilla ihanat 6 viikkoa putkeen. Päästään vasta elokuussa harjoittelemaan arkea kaksin.

Onnea, voimia, jaksamista ja kaunista kesää kaikille!

Kausa ja tyttö 4 päivää vaille 3kk (tai 38+5)
 
Oi että, onpas ihana kuulla kausasta ja että kaikki on hyvin!! Mukava kuulla, että olette päässet pienen kanssa kotiin!! =)

Täällä vietellään hellepäivää sisällä tytöntyllerön kanssa. Vähän meinaa olla haastetta saada tyttöä nukkuun pitempiä pätkiä, varsinkin päivällä. Kietaisin neitin kapaloon ja nyt on vedellyt sikeitä 3 tuntia! Jee! Äitikin saa vähän levätä, kun yölläkin vähän valvottiin 04-06 välillä...tosi isukki se tyttöä nukutteli, mutta kun ei osaa itse nukkua siltikään vaan köllöttelee vaan sängyssä hereillä.

Mielialat edelleen heittelee tosi paljon ja nopsaa. Ensin tuntuu, että itkun kanssa ihailee meidän pientä prinsessaa ja kohta tuntuu kuin joku termiitti huutaisi täällä neljän seinän sisällä!! :LOL: päivät on vähän tylsähköjä...mammakavereita kaivattaisiin. Lienisköhän muita Oululaisia, jotka olisi seuraa vailla...vois jossakinv vaiheessa semmostakin miettiä, jos on muita seuraa kaipaavia... Itsellä perheelliset kaverit kauempana ja lapsettomat elävät niin eri elämänvaihetta, että vertaituki vois olla tarpeen...

Jaahas, taas vissiin telkun eteen ja ootteleen koska pikkunen herää... =)
 
voi itku,ei voi muuta sanoa kuin että tylsää on!!!!!!kamalaa tämä loppuajan odotus ja etenkin näissä helteissä,mikäs tässä olis ollessa jos ulkona olis vaikka sen 15 astetta ja sisällä sen 18-20.plaah.

helisellä siellä mahtanee olla nyt sitten lähtö edessä,ajatella,että tänään tai huomenna sulla se nyytti on jo rinnalla :heart: =) onnea matkaan!

vai ei se hipsu ollukkaan saanu muksua vielä,kukas kumma se sitten vasta kirjoitteli vauvasta....sitä kun on niin laiskaa naista nyt ettei jaksa taaksepäin selata tätä palstaa :LOL: :kieh:

vitsi,että täällä riittää nuita hemmetin paarmoja.....

nuorimmainenkin reppana valittelee että kun on niin KUUMA,voi polosta,tiedän tunteen.

on mulla ihana mies,se alkoi aamusta siivoaan,imuroi,luutusi,pesi pyykkiä,siivosi kodinhoitohuoneen,joka oli kuin pommin jäliltä,teki lapsille aamupuuron,nyt tekee ruuan,puhdisti ja suojasi nahkasohvat ja mitähän muuta vielä....ei voi kun sanoa että i love my man :heart: :heart: :heart: :hug: ja mun ei oo tarttenu kuin vierestä kattoo ja istua tässä koneella :LOL: ;) :whistle:
 
kausa mukava kuulla siusta pitkästä aikaa. Ihanaa, että olette vihdoin päässet kotiin, mahtaa olla aivan mahtava fiilis :heart:

Täällä on edelleen kuuma ja erittäin tylsää.. Imuroinkin äsken ajatellen että supistuksia ois tullut mutta paskat..edelleen ihan hyvä vointi hikisyyttä lukuunottamatta... Alkaa jo ottaa päähän.. Yritin jo masun asukille nätisti puhella ja kovasti suostutella, että lähtis syntymään mutta ei..taitaa tulla äitiinsä itsepäisyydessäään :LOL:

Hirveesti tekis mieli lähteä jonnekkin ihmisten ilmoille, vaikka kaupoille kiertelemään, mutta tuo lähikaupunki ei oikein innosta, se ei voi enää tarjota miule mitään uutta... Kajaani tai oulu olis seuraavat vaihtoehdot, mutta toiseen 1h matkaa, toiseen 2h...enkä yksin viitsi lähteä ja mies on töissä JOTEN tästä päästään siihen lopputulokseen, että mie istun kotona... V*TTU!!!!!

No taidanpa sitten lähteä tuonne sohvan puolelle tylsistymään, tässä tietsikalla on ihan älyttömän kuuma ja muutekin tää taitaa sanoa työsopimustaa irti koko kone :'(
 
ONNEA Rouva Saga ja Hepuli ja tsemppiä niille, joilla pian (olikos se torstaina :ashamed: ) käynnistetään! :flower: Ihanaa kuulla myös Kausasta!! :heart: Iteki oon syntyny keskosena, en tosin ihan noin pienenä, painoin kilon verran, ja hyvin on selvitty :D

Täälläkin ollaan siis yhtenä kappaleena :headwall: Kyllä ottaa niin paljon päähän, tahtoo jo sen vauvan... Ja on niin KUUMA. Ei pysty mitään tekemäänkään. :kieh: Eli samoilla linjoilla mennään kuin muutkin :) Kuten Rae, oon koittanu vauvallle jutella varmaan jo viikon verran, että tulis jo. Mutta hän taitaa myös olla aika jääräpäinen tapaus!

Heliselle tsemppiä, se tais olla menoa! :heart: Itellä ei mitään tuntemuksia, vauva vielä ylhäällä, ei limatulppaa, ei supistuksia. No, enää 11 päivää ja sitten käynnistävät... Voi kun tää tajuis tulla itellään, mulle kävis jo tänään =)

Monkki ja Tenho 40+3
 
Hei..kertokaas viisaammat, että voiko 'suihkurinnalle' tehdä jotain? Toinen rinta oikein suihkuttaa maitoa, vaikka siihen ei koskisikaan ja toisella saattaa raasulla olla koko naama maitotippoja täynnä? Tosi hehkeää tämä imettäminen.....!!!! :kieh:
 
helise Kuulostaa lupaavalta!! Mahtavaa!!Tsemppiä hurjasti, jos pääset vauvanhakureissuun!!!

Mun kohdalla supistukset jatkuu epässäännöllisinä, nyt iltapäivän tulleet vain noin puolen tunnin välein :headwall: Mut sentäs jotain tapahtuu ja eiköhän noi paikat pikkuhiljaa valmistaudu tulevaan koitokseen.

Tuulettimia käyty metsästää ehkä 6 eri paikassa: EIOO... :( Huomenna tulis giganttiin ja mietin tässä, et varaisko sieltä semmosen, mikä nyt sit sattuu tulemaan. Mites muut koette, onko se tuuletin yhtään helpottanu oloa?

Kiva kuulla kuulumisia ja juttuja vauva-arjesta Chili, kausa, Zeenah ja Olivia! :) Ja mahtavaa, että kausa teidän pieni voi jo hyvin :heart:

maamin82Sama juttu täällä tuon suppareista nauttimisen suhteen! :D Kun vihdoin tietää ja tuntee, että jotakin tapahtuu!! Voi kun ne tosiaan alkais säännöllisinä, eikä loppuis yhtäkkiä kuin seinään...

Nyt tarttee jotain viilennystä, ihan mitä vaan!! Autoilemassa kävin jo, samoin suihkussa. Oiskohan toinen suihku paikallaan...Puuuh, mikä hiki. :whistle:

A + Mytty 40 + 3
 
Jokohan mulla vihdoin alkaa sitä maitoo tulla kun toista kertaa jo tänään on ilman lisämaitoo.. toivottavasti.. On kyllä kokeiltukin vippas konstit fenkolitee ja kotikalja ja aamulla oliki paita ihan märkä kun oli vähän liivinsuoja siirtynyt :D

Vähän on muuten kivoja nuo rotinat, mukavasti tullu rahaa, vaatteita, vaippoja ja ruokaa :)

On tää 5-sormijärjestelmä kyllä vähän hankala kun nukutan poikaa sylissä :D Hui, sainpas pojan laskettua nukkuvana sitteriin! Suosittelen kyllä lämpimästi tuota vehjettä!

Nyt jos koittas pyykkejä saada kuivumaan, eihän ne ookkaa ku nelisen tuntia oottanu tuolla koneessa..

Laura ja poju 17 pv
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeenah:
Hei..kertokaas viisaammat, että voiko 'suihkurinnalle' tehdä jotain? Toinen rinta oikein suihkuttaa maitoa, vaikka siihen ei koskisikaan ja toisella saattaa raasulla olla koko naama maitotippoja täynnä? Tosi hehkeää tämä imettäminen.....!!!! :kieh:
Mulla valuu imettämisen aikana toisesta rinnasta (siis siitä, josta ei imetä ) maitoa aivan virtana. Ostin tänään sen maidonkerääjän ja yhden ainoan lyhkäisen imetyksen aikana tuli 20ml maitoa. Melkoinen meijeri. :)
 
Huh, tätä hellettä! Hiki vaan virtaa...

Kiva kuulla vauvatuneiden arjesta! Ja ihana kuulla, että kausan pienellä on kaikki hyvin. Täällä ollaankin useamman kerran teidän perään huhuiltu.

Zeenah ja Olivia ei kait noille suihkutisseille ja vuotaville rinnoille ole oikein mitään tehtävissä, mutta voin lohduttaa, että ei siihen kauaa mene, kun maidontulo tasaantuu ja imettäminen on sitä myötä sitten helpompaa.

Helisellähän kuulostaa jo tosi lupaavalta, jokohan on lähtenyt nyyttiään hakemaan?

Huh huh! Huomenna olis neuvola klo 12, pojan pelit klo 15 ja 18 ja siinä välissä pitäisi vielä käydä mun vanhempia morjenstamassa. Mitenhän sitä taas jaksaa?

Täytyy vissiin lähteä vielä tuota kuopusta ulkoiluttamaan, joten :wave:
 

Yhteistyössä