***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

MommysMonsters Hieno juttu että teilläkin muuttorumba saatu tehtyä!

seinisipe Mahtavaa, pääset kotiin, onneksi olkoon ja toivottavasti supparit ei siitä innostu vaan vauveli vois olla hetken vielä sun kyydityksessä! =)

Niistäjä Esikoiselle hankittiin apteekista nenäfriida, siitä lähtee sinisestä säiliöstä yksi letku jonka päässä on imuosa ja vanhempi siis imaisee vauvan nenän tyhjäksi. Aluksi oli tuskaisaa tappelua kun vauva huitoi joka suuntaan niin saada se putki pysymään nenässä niiston ajan ja kirosinkin laitteen alimpaan hornaan. Mutta hain kaupasta myös Ainun niistäjän testiin, sellasen missä on parin sentin silikoniputki ja sen päässä "kumipallo" joka rutistetaan kokoon ja työnnetään vauvan nenuun. Se laite vasta kamala ja tehoton olikin! Vauva kun käänsi päätään niin se putki rikkoin limakalvoa sieraimesta plus että en sillä mitään räkää saanut nenästä ulos. :|
Nenäfriida siis saa täydet pisteet multa, se on muotoiltua niin ettei mene liian syvälle vauvan nenään joten kun ottaa vaan pitävän otteen niin sillä sai tosi tehokkaasti nuhanenän hetkeksi auki =)
Olipas yksityiskohtainen selostus mun niistäjä-kokemuksista :D


Sarah85 Voimia vaan miehelle kuorsauksen keskelle, voi jessus mä repesin kun luin raksakuulosuojaimista :LOL:
Toivottavasti rd-arvot tasaantuisi ja saisit nautiskella hieman herkuistakin enemmän kuin vain haaveissa!


Nyt nukkuun, pojalla on neuvola heti aamukasilta ja sen jälkeen meilläkin Ikea-reissu edessä :)

Jasmin ja aarre rv 31+2
 
Onnea seinispelle kotiin pääsystä... voin kuvitella, että tuntuu hyvältä =)

Turvotussalva on nimeltään Antistax. Se on ilmeisesti joku suhteellisen uus tuote...ainakin niin väittivät Sellon apteekissa. Ko. tuotetta saa tablettinakin, mutta ne ei sovi raskaana oleville. Voide vaikuttaa vaan paikallisesti niin oon uskaltanu sitä sitten apteekin suosituksesta käyttää.

Tää lähtis piikin kautta unille...öitä :wave:

Sarah85 ja Nisu 33+3
 

Yhteistyössä