Heinäkuun Onnenhiput 2011

Hei! :attn:
Olin tässä kerhossa jäsenenä
, nyt herjaa etten enää ole :O Blokkaako systeemi automaattisesti pois tietyn ajan kuluttua jos ei kirjoita?? muutaman kerran olen käynyt katsomassa muiden vauvakuulumisia, mutta ei ole ehtinyt kysellä tai kirjoitella mitään. Edelleen olisi mukava seurata muiden "odottajien" kuulumisia. Pääseekö jotenkin takaisin? Help me please :snotty:
 
Heippa kaikille!
Enpä tiedä kuinka moni muistaa, mutta odotusaikana jotai kirjoittelin mut sit palstailu jäi.. :(

No mutta anyway, meille syntyi Jorvin sairaalassa rv 40+2 (24.7.211) toinen tyttö mitoin 51cm ja 3,4kg.

Mites teillä muilla mennyt synnytyksen jälkeen? :)

TB ja tytöt :)
 
Hei Teddybear! Meillähän on melkein saman ikäiset tytöt :) Meillä tyttö syntyi 27.7. Kolme päivää ikäeroa :) Kovin on puuhakas ja menohaluinen lapsi. Tämä villi meno jatkuu öisinkin :( Nukkuukos teilä tyttö jo yönsä hyvin?
Olisikin mukavaa kuulla mitä muille tämän ikäisille kuuluu.

Tämän heinäkuiset 2011 ryhmän henkilöt ovat siirtyneet tuonne kerhojen puolelle yksityisesti juttelemaan. Itsekin siellä olin mukana, mutta olen pudonnut kun ei ehdi käydä niin paljon.
 
Hei!

Itse huomasin tämän keskustelu palstan ekaa kertaa vasta nytten! Aika paljon on ollu heinäkuussa synnyttäneitä! Itse synnytin naisten klinikalla 9.7.2011 poika 2,722 kg viikolla 37+5 :) Olisi kiva tietää, miten muilla saman ikäisillä menee?
 

Yhteistyössä