Heinäkuussa 2009 yrityksen aloittavat!

Onko täällä muita joilla vielä ehkäisy käytössä tai yritys alkaa muuten vain vasta ensi kuussa? =)

Ajattelin vielä vedellä 1½levyä pilsuja ja sit alkais kolmosen tehtailu. Noin seittemän viikkoa pitäi vielä malttaa odottaa... :p
 
Meillä odotetaan kuukautisia alkaviksi tällä viikolla, joten eka yrityskierto alkanee pian.
Minulta on poistettu hormoonikierukka toukokuun lopussa ja tarkoitus oli aloittaa yritys nyt heinäkuussa.

Olisi kiva saada tämä ketju pysymän aktiivisena, kun lähdemme kaikki yrittämään lisää kullanmuruja samaan aikaan.

Taustoista sen verran, että olen 31v, mies 30v. ja meidän iki-ihana poika on syntynyt 05/06, eli hieman reilu 3v. Tarttis jo sisaruksen

Tsempataan toisiamme täst eteenpäin ja onnea kaikille yritykseen!! :heart:
 
Mekin päätimme jättää ehkäisyn pois, joten tämä kuukausi on mennyt ilman. Mun menkat on aina miten sattuu, joten turha yrittää ajottaa mitään "akteja" ja ajattelin mutenkin ottaa rauhallisesti ainakin näin alussa. Meillä on 1,5 -vuotias tyttö ja totesimme, että mitäpä sitä tässä odottelemaan. Ennen olen aina kauhistellut lyhyitä ikäeroja, mutta näin ne ajatukset muuttuu lastensaannin myötä. Katsotaan mitä tapahtuu..........
 
täällä kanssa on yksi joka viskasi pilsut pois kuun alusta =) neljäs ois tilauksessa..ja muut kolme on vielä alle kouluiän jokainen :D elikkäs kesä ja kuume ja onneks vielä sekä miehellä että mulla yhtäaikaa ...=)
 
Meillä yritys alkoi tässä kuussa. Loppukuusta vikalla viikolla pitäis näillä näkymin menkat alkaa, joten malttamattomana ootellaan loppukuuta.Oireita löytyy nuhaisuutta, huippausta, lämpöilyä, pahoinvointia ja alavatsan nippailua, mutta pahasti pelkään että pieleen meni tämä kierto
 
Niin ja tosiaan ennestään on tuollainen pieni 03/09 tuolla tuhisemassa, mutta pienell ikäerolla sisarus hälle haluttaisiin. Ensimmäistä väsättiin 1,5vuotta ennen kuin tärppäs ja senkin piti olla kohdun ulkopuoleinen raskaus; näin sanoi yksityinen. Mutta ONNEKSI ei keskeytetty, sillä tämä "ulkopuolinen" nukkuu nyt päikkäreitä takkahuoneessa :heart:
 
hmm... mahaa juilii ja on sekaisin, hönttiolo ihan kuin esikoisestakin + illalla oksetti pahasti sen päivän ainoaa tupakan jälkeen joka on ollut pakko saada. Mutta mutta voiskos se muka jo nyt oireilla heti, tai sit mä oon vaa mahataudin saamassa?
Oisko nii hyvä tsäkä että ekasta (siis puolikkaasta) kierrosta tärppäis? Sit kyllä pitäis pahasti paikkaansa se ettei muhun voi koskeakkaan ilman että pamahtaa, mitä ukko sano jo esikoisestakin :LOL:
 
Noniin, nyt on täälläkin pilsut jätetty pois. Sunnuntaina otin viimesen. =)
Loppuviikosta pitäis alkaa menkat ja siitä se sit taas alkaa, kp:n laskeminen ja jännäily.

Meillä on ennestään poika -05 ja tyttö -08. Ja tytön syntymän jälkeen oltiin vakaasti sitä mieltä, että lapsiluku on nyt täysi, mutta kuinkas sitten kävikään... :D

Plussatuulia täältä ja tsemppiä kaikille!!! :wave:

HooÄs
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Ainiin, mitä ootte mieltä, tehäänkö sitten kun alkaa olemaan kiertopäiviä selvillä, meille omaa listaa? Mä voin vaikka sellasta väsäillä. =)
Sopii hyvin, mie tiiän jo omat kp:t päivälleen ku kumilla vaa ollaa vuos meny ni ei oo sotkenukkaa... nyt olis niinkus öö 25/35
 
Jee, kp 1/29!! Nyt alkaa ensimmäinen yk sit tosissaan rullaamaan. :D

Ilmoitelkaa teidän kp:t ja yk:t, niin koitan tässä viikonlopun aikana väkertää meille oman listan mitä päivitellä. Ilmoittakaa vielä jos teillä on lapsia ennestään. =)

 

Yhteistyössä