HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Bubona yhteisön järjestämisestä. Munkin hakemukseni pitäisi olla nyt tehty nim. -titta-83-, Ihmeellistä, kun mesen kautta olin kyllä sinne kirjautuneena, mutta mese-nimimerkkiä en silti saanutkaan käyttää. Oli kuulemma käytössä jo valmiiksi. No sainpahan viimein keksittyä nimimerkin mikä meni läpi... noin 87 kerralla.. :kieh:

Täältä ryöppyää nyt oikein valitusvirttä.... Viimeyö oli ihan kauhea. en oikeasti koko yönä nukkunut kunnolla ja edellisyökin meni sen koiran vinkumista kuunnellessa. Nyt alkaa olla hermopinna jo tosi kireellä. Ja kaikki mahdollinen itkettää. Vollotan kyllä jos jostakin. Luojan kiitos mies on mitä ihanin ja jaksaa pidellä mua ja lohduttaa. Mutta itseäänkin jo alkaa vituttaa. Nyt olisin jo niin valmis lähtemään sairaalaan, ettei enää tarvitsisi yrittää kaikkeen revetä. Olen ihan liikaa hommanut itselleni puhdetöitä ja kun yötkin menee miten menee niin olisi niin kiva kun ei tarvitsisi tuntea huonoa itsetuntoa kaikesta. Ja nyt olen tosipettynyt kyllä kaikiin kavereihini. Olisi niin kiva nauttia tästä kun ei vielä tarvitse mennä vauvan pillin mukaan, nähdä kavereita ja tehdä niiden kanssa jotain. No vaikka kuinka olen käynyt heidän luonaan, ei kukaan sitten vaivaudu tulemaan MUN luokse kylään. Joo, joo lupaillaan vaan että tullaan käymään, mutta ketään ei näy eikä kuulu. Hiukan toispuoleista kaverisuhdetta. Ystäviksi en heitä enää osaa kutsua. Olkoon. Vauvan syntymään loppuu sitten varmaan jo kaveruuskin..

Onneksi voin tänne tulla kertomaan kuulumisia ja joku ehkä niitä jaksaa lukeakin. Kiitos siitä teille!! :flower: :flower: :flower:

Ja kyllä tuo Ukko on sitten minun paras ystävä, en parempaa voisi saada!!

titta ja masuasukki 37 tasan
 
Neuvolassa käyty eilen:
Painoa alkupainoon lisää 10 kg
rr 140/84
HB 139
pissa ok
kohdunpohja 33
syke 130, liikkeet ++
perätilassa edelleen

hakemus jätetty nimellä anjakarakus kun anjamarita ei käynyt.

seuraava neuvola 2 viikonkuluttua, jos tyty silloin vielä pt lähete äitiyspolille arvioon/kääntö yritykseen.

sairaala kassiin tytön vaatteen laitettu, omia ei vielä. Tytölle pitkähihainen body, sukkikset, sukat hattu, tumput, vaaleanpunainen mekko, unipussi, harso, pari vaippaa, hmmmm....ainakin nämä, muuta en muista.

Nukkuminen on tosi huonoa, mutta ei ainakaan vielä ole mitään kipuja.

Ensiviikolla ma olisi se synnäriin tutustuminen naistenklinikalla, kauanko suunnilleen kyseinen tapahtuma kestää????, mies haluaisi tietää kun sen pitää pyytää töistä siksi aikaa vapaata????

Ensiviikolla pitäisi myös mennä vika kerran sukuloimaann Kuopioon (täältä n. 400 km) ennen H-hetkeä, itsekseni sinne ajelen, kun mies ei voi pitää vapaata. En kyllä usko että jaksan olla reissussa paria päivää kauemmin. Nukkuminen on jo kotona yhtä h....ttiä entä sitten jossain äidin sohvalla.......

Nimi on valmiina kuten olette huomanneet, tyttelistä tulee Sara Nur Elayda Karakus. Ristiäisiä ei tule kun ollaan eri uskontoja, nimijuhlasta ei olla keskusteltu, Jotain "leikki-Kummeja" olen kyllä ajatellut.

eipä tässä kummempia

anjamarita ja Sara 34+0
 
aik Spinaalipuudutus tehdään kuulemma mieluummin uudelleensynnyttäjälle ja se on tosiaan kerta-annos josta ei jää letkua selkään niinkuin epiduraalissa. Voi paremmin vaikuttaa myös asentoihin kun ei roiku kaikenmaailman piuhat mukana. Jotenkin mulla ainakin epiduraali tuntui että latisti supistuksia ja voihan olla että tässä spinaalissakin kävis niin ja aion elää sitten tilanteen mukaan.
Ja kun edellisestä on tosiaan se 8 v. aikaa niin en mä edes muista kaikkea... sen vaan muistan että voimat loppui ihan totaalisesti kun ponnistusvaihe kesti kivat 1 t 45 min ;)

Tuli kauhee supistus samalla kun edes ajattelin moista... huh.

Kiva kun herää jo klo 6 ja useasti huonosti nukutun yön jälkeen, niin tähän aikaan päivästä on ihan tööt ja päikkäreitä vailla ja se ei oo todellakaan meikäläisellä yleistä ;) No, sitä vartenhan tässä äityslomalla ollaan ;)

Vilma-Annika
 
RouvaSumppisuu
Ihanaa kun sataa, saa rötväillä sisällä ihan luvan kanssa :D .

Sairaalakassi: vauvalle on ph body ja puolipotkarit, sukat ja tumput, myssy ja varuiksi velourpuku. Omaa hygieniapussukkaa täyttelen pikkuhiljaa, collegehousut ja pari paitaa +oman aamutakin oon heittänyt kanssa jo kassiin, niin ja imetysliivit.

:hug: Kaikille yöunensa menettäneille, ei kuulosta hääviltä. Itse nukun kuin tukki, en edes aina herää wc-käynnille. Esikoinen on vaan ottanut tavaksi herätä aamulla kuuden pintaan, niin se tuppaa välillä vähän haukotuttamaan.

Epiduraali/spinaalipuudutus: molemmathan on ns. selkäpuudutteita, menevät vaan vähän eri tilaan. Mulla toi epiduraali toimi ihan hyvin, vei supistuskivuilta huipun n. pariksi tunniksi, pystyin normaalisti liikkumaan jne. Ainoastaan ponnistus oli hankalaa, mutta en tiedä oliko se tuon epiduraalin syytä enkä myöskään tuntenut pissahädän tuntua kunnolla.

Nimi: Hakusessa on "pehmeä" (ei kovia konsonantteja) ja suht perinteinen pojannimi. Yksi idea on tällähetkellä ylitse muiden, mutta saapi nähdä miltä tulokas näyttää...

( . ) Nyt on Carenan DoubleSwingit hommattu ja vauvapyykit pesty. Vauva vaan puuttuu...Ihmeellisiä kiristyksiä ja tuntemuksia tuolla kohdunsuulla välillä tuntuu, mutta taitaa olla vaan tästä touhuamisesta. Pitkiä lenkkejä teen joka päivä esikoisen ja koiran kanssa ja ihmeen hyvin sitä jaksaa vielä tässä vaiheessa. Ei turvotakaan, joten mikäs tässä on ollessa. Yritän nyt nauttia tästä loppuraskaudesta ihan täysillä, kuitenkin tätä masua tulee armoton ikävä jossain vaiheessa...ja meillä on kyllä nyt tiedossa ainakin muutaman vuoden vauvaton vaihe, kaksi vaippaikäistä saa riittää joksikin aikaa =).

Sumppis ja pikku-B rv. 36+2
 
Kiitokset Bubonalle. Täällä myös jätetty hakemus, nimimerkillä Pinuski. Toivottavasti osasin..:)

Palailen myöhemmin, nyt pitää lähteä asioille..Siis ruokakauppaan ja samalla hypistelemään vauvanvaatteita.. :LOL:

Pinuski
 
EAK
Moi!

Kiitokset yhteisön perustuksesta! Jätin sinne juuri hakemuksen. En tosin vielä yhtään tiedä miten sitä jaksaa vaavin syntymän jälkeen kirjoitella, mutta senhän näkee sitten.

Vointi on edelleen loistava! Välillä ei mahaa huomaakkaan. No onneksi näin, niin jaksaa tuon kylppärirempan tehdä loppuun miehen kanssa ja sen jälkeen pistää paikat vielä kuntoon ja pestä vauvan vaatteet kun saa pesukoneenkin taas käyttöön jne. Seinälaatat on jo seinässä ja saumat saumattu. Nyt on enää lattia jäljellä ja se on pieni vaiva seiniin nähden.

Semmosia!

34+3
 
EAK! Älä sinä stressaa jaksaako kirjoittaa synnytyksen jälkeen, vapaaehtoistahan se on! :hug:

Itse oksensin seitsämän aikaan aamulla monta kertaa niin peruusteellisesti ja kaaressa että pään särky vähän lievittyi ja olo meni ihan veteläksi niin sain nukuttua muutaman tunnin.
Vielä on vähän pää kipeä ja kurkku kipeä siitä kamalasta oksentamisesta, mutta en ole enää niin tuskallisen kipeä. Yöllä ei mikään lääke edes auttanut ja olin ihan "kuoleman" kipeä. Nytkin kyllä pitää syödä lääkettä.
Lahjoin nuo murkut että ottavat nuorimman mukaan rannalle ja menevät sitten sen jälkeen hampurilaisille. Eipä tarvi ruokaa tehä.
Ukko saa hakea tuoreita mansikoita ku tulee töistä. Niillä varmaan kipeenä pärjää.
Itse en ole vielä tehnyt hakemusta siihen suljettuun yhteisöön. Teen sitten kun olen vähän kivuttomampi.
 
Kiitos Pipsa ja Bubona! Sain ku sainkin hakemuksen jätettyä(Ievaliina) vaikka tekniikka ja mie ei sovita hirmu hyvin yhteen. :p .
Mie niin menin aamulla neuvolaan,aika piti olla 11.00.Istuu törötin parikymmentä minuuttia ja sit hoksasin et ovessa oli lappu.Neuvolantäti on tään viikon sairaslomalla.No,ylhuomenna meen äippäpolille joten eipä tässä mittään.
Viime yönä tuli herättyä sitten puol kolmelta.Tallustin pitkin mökkiä,paikallaan ei kärsiny olla.Sitten rupes kaupanpiälle supistelee urakalla.Eikä siinä vielä kaikki,koira rylläytti aamuviideltä verisen oksennuksen luun palan kera...Tuli nyt tauko luun purentaan.Kostoksi varmaan luiden poisotosta koiruliini söi miun cd-soittimen kuulokkeiden pehmusteet,tosi reilua!
Nyt oon yrittäny päivän torkkua mut siitä näytä mitään taaskaan tulevan :/ .
Nimestä:Maiskuteltu on isännyksen kanssa pariakin nimeä pojalle.Yks on kyllä ylitse muiden ja vieläpä isännän ehdotus!Toisaalta sen näkee varmaks sitten kunhan pikkuinen syntyy jotta onko hän nimensä näköinen.No menipäs hankalaks...

Puudutuksista: Kokemusta ei ole ja otan kyllä kernaasti jos olotila menee äärettömän kivuliaaksi.Sais ees hetken levähtää ja jaksas ponnistaakin...Mie kans esikkoo ponnistelin sen 1h ja 45 min. ja olin poikkikatkipuhki.Ilokaasua tuli vedeltyä,mutta siitä tuli tosi outo ja huono olo.En sitä välttämättä kyllä halua...

Titta:Miulla kans tuppaa olemaan sama homma kavereiden kanssa.Muutamalla "kaverilla" lapset on jo toisella kymmentä ja enempää eivät haluakaan niin kummasti loppu se yhteydenpito miun raskautumis uutisiin...Vaan enpä oo pitäny miekään sit siihen suuntaan.Liekö pelänneet joutuvansa vielä vauvaa hoitamaan!?
Ainut luottokaveri pitää kyllä päivittäin yhteyttä,hän vaan ei itse koskaan halua lapsia.Eikä häntä hirveesti kiinnosta mitkään odotukseen tai vauvoihin liittyvä,sen oon aina tienny.Kaikki myö ollaan erilaisia ihmisiä.Mutta miut se sai kyllä yllätettyä ,kun oli ostanu masuvaaville Disneyn bodyn ja pikkuruiset shortsit!Ja eihän sitä tiiä ,kun vaavi syntyy et jospa vaikka hän tulis toisiin aatoksiin lastenhankinnankin suhteen ;)

Nyt pitää lähtee pötkölleen,alakaa mennä silimät ristiin väsystä.

Ievaliina ja pikkumies 36+5
 
Vilma-Annika. Pipsa27 ja Rouva Sumppisuu. Eiköhän tämä tästä..Mulla näitä kolmen päivän migreeneitä tuppaa välillä olemaan. :headwall:
Ievaliina minä meinasin jo huudella että menitkö sinä synnyttämään! Mutta neuvolaan olit mennyt. :D
 
:flower: bubonalle yhteisön perustamisesta.

Olen laittanut hakemuksen nimellä Kuukivi76. Oli melkoinen kokeileminen eri nimi vaihtoehdoissa :D

Eilen illalla juteltiin miehen kanssa ristiäisistä ja kummeista. Kummit on meillä vielä täysin auki, no ristiäiset pidetään kun muutkin lapset on kastettu. Mies erosi kylläkin kirkosta viime vuonna ja ei se kyllä minullekaan mikään elämän henkireikä ole. Jos tämä olis esikoinen niin varmaan pidettäisiin nimiäiset, mutta menköön samalla kaavalla kuin muutkin muksut.

Nimikin on vielä hakusessa, tyttöjen nimiä en ole edes miettinyt, poikien jonkin verran. Minulla kun on sellaiset kriteerit nimelle, että etunimi ei saa olla kenelläkään sukulaisella tai tuttavalla kutsumanimenä, eikä tietenkään siitä voi tulla mitään ikäviä muistoja tai tuntemuksia tai mielikuvia. Kovin erikoisista nimistä en myöskään perusta vaan sen pitää olla helppo ja sopia jo olemassa olevien lasten nimien kanssa yhteen. Isän vaimo ehdotti viikonloppuna nimeksi Niilaa, mutta on liian saamelainen ja erikoinen meidän perheeseen, omalla tavallaan kuitenkin kaunis nimi. Mutta jos joku muu tykkäs niin on kyllä vapaasti käytettävissä :)

Sumppis kyseli jossain vaiheessa SF mitan ja vauvan koon välistä yhteyttä, niin meillä ainakin esikoisesta mentiin keskikäyrällä ja neiti oli syntyessään n 3,5 kg ja toisesta mitta meni reilusti yli keskikäyrän ja painoa hänellä oli n. 4,2 kg. Eli kaitpa se mitta jotain vauvan koosta kertoo.

Sairaalakassi ja muutenkin kaikki vauvan tarvikkeet yhä edelleen laittamatta, pesemättä jne.
Eilinen päivä meni kirppispöydän laitossa ja tänään on ollut muuten aika vetämätön olo. Tulisipa täälläkin vettä, että sais nuo siitepölyt kyytiä, tällähetkellä aika mennee aivastellessa vaikkei ulkona olekaan. :snotty:

Mua on ruvennut jo kypsyttään tämä kotona oleminen, saapa nähä kauanko täällä viihtyy, pienokaisen syntymän jälkeen. Elämä koostuu tällähetkellä ruoanlaitosta, siivoamisesta ja pyykinpesusta. Leiponutkin olen enemmän kuin pariin vuoteen yhteensä, mutta nyt tympii sekin. Kyllä hattua pitää nostaa kotiäideille, ite ollut nyt reilu kolme viikkoa kotona ja vois lähteä vaikka töihin välillä. (Kävin siellä kyllä eilen vakoilemassa :D )

Ei kai mulla muuta tällä erää. Taidan lähteä paistaan lättyjä vaihteeksi :p

Terkuin AinoEinari / Kuukivi76, rv tasan 36
 
Heippis !

äippäpoli kuulumisia ...elikäs..3 sormelle kanava jäljellä

paineet 134/84
lapsivettä normaalisti
painoarvio on nyt 2400g
pömppis on rt:ssä ja liikuu hyvin
pissa oli puhdas

napanuorassa ei nyt näkynny selkeetä blogia ja ei ultras muutenkaan löytänny kun pienen pätkän sitä kun loppu oli jossain pömppiksen seas ja uumensi...
sydänkäyrä oli hyvä ei moititavaa..sain kuiteskin liikelaskuri lapukkeen ja käskyn menee äippäpolille jos vauva ei liiku kauheesti mutta tää on vielä semonen mukelltaja että...

joudun menee 16.6 neuvolaan ja sitten 19.6 äippäpolille taas ultraan

mikä se semonen suljettu yhteisö on ? en ole kuullukaan....
meillä toi mese toimii ukkelin tunnuksilla kun menee aina niin vaikeeksi kirjautuu omilla ni siksi yheinen mese....

mutta nyt hääräämään tonne :wave: :wave:

bambiino ja pömppis rv 36+0
 
Bubona: Kiitos ja kumarrus yhteisön perustamisesta =) Nimimerkillä Brigantiatar kirjoitellaan sitten siellä suunnalla.

Tulin äsken neuvolasta:

RR: 128/ 75
Paino: +100g
Pissa: -
Hb: 107 (rautaa on tullut syötyä, mut ei nouse ei)
Rusinan syke: 138
Liikkeet:++
Tarjonta: RT
Sf: 31,5cm


Puudutuksista/Kivun lievityksestä: Hmm... en ole itseasiassa paljon asiaa miettinyt. Sitä mennään niillä millä pärjätään, ajatukset vain ovat siinä että kaikki menisi hyvin. Epiduraalipuudutus, ilokaasu, särkyä helpottavat keinot (kaikki käy =) )

Nimistä : Noh tässähän onkin kunnon tenkkapoo....kaikki mitä minä ehdotan on huonoja eikä millään käy. Jotain mielen osoitustahan tuo on. Eiköhän se sillein mene, että synnytyksen jälkeen asiasta puhutaan sitten vakavemmin, koska on pakko.

Synnytysvalmennus: Ensi viikolla pääsee näkemään senkin :) Ei kyllä yhtään osaa sanoa minkänlaista siellä rupeaa olemaan, ainakin paikallisen neuvolan perhevalmennus oli suoraan sieltä mihin aurinko ei paista :headwall: Katseet kohti ensi viikkoa siis.

Miun avokki on toista tuntia hinkannut vessan lattiaa... :|

ja se ei todellakaan ole likainen. Huomaa, että miehen pasmat alkavat mennä mitä lähemmäksi synnytystä päästään. Huomauttelee jokaisesta asiasta ja on niin pahan suopa 24/7. Argh :kieh:

Täällä senkun sataa ja sataa. Harmaata taivaan täydeltä :(

Haleja kaikille !

Brigantia & Rusina (rv 35)
 
Hei!
Äskettäin kotiuduin, aamu 10 oli neuvola. Pelattiin erät kimbleä ja korttia kapakassa kavereiden kanssa, päivän ratoksi. Illalla olis luvassa sinkkuelämää-leffa.

Neuvolakuulumisia:

Kohdunsuu vieläki kiinteä, kiinni ja 3 cm
painoo tullu viikossa 1050g
Hemppa noussu 111, eikä tarvii enää noussa, nousee kuulema itekseen.... enpä usko
sf-mitta 33
muut ok

Pääsin vielä kurkkaamaan vauvaa ultralla, kun kerroin, ettei vaava oo ikinä hiponu kylkiluita vielä.
Siellä se pää alhaalla kuiten oli, muuta ei sitten erottanukkaan oikein, niin iänvanha laite oli.
Painoarvioa kysyin ja lääkäri tuumas vain, että ei oo iso eikä pieni. Mie en tykkää siitä lääkäristä yhtään, meillä ei synkkaa ollenkaan. Hiivalääkereseptinki unohti antaa ja jouduin tekeen uuden mutkan sinne.

Eilen illalla puputtelun jälkeen sanoin miehelle, että tulispa oikein kamala yö. No, en oo pitkään aikaan nukkunu paremmin ja sammahtanu samantien ko vessasta oon sänkyyn kahdesti kaatunu.
Tänään oon siis ollu koko päivän liikenteessä pyörällä ja välillä yllättäny itteni pyöräilemässä raskaimmalla vaihteella ylämäkiä. Saa nähdä mitä illasta tulee. Pari tuntia sitten ainakin alkoi vaan tuntua sitä vihlontaa paljon (vauva kääntelee päätä?).

Ajattelin tänään hakea koiruuden yökylään vanhemmilta, niin senki kans pääsee sitten lenkille jatkuvasti. Chihuahua tosin tekee tosi pitkiä lenkkejä. :LOL:

Huomenillalla mulla olis joku ihme hierontajuttu :eek: Löysin ilmoituksen neukan seinältä ja varasin ajan. Sihen kuuluu jotain jalkahoitoa ym. Se oli nimeltään joku raskaudenajan blaablaa, mutta siitä tarkemmin myöhemmin sitten.

Nyt jotain aamupalaa nassuun ja poronkäristyksen tekoon.

T: pörrö ja vaava 36+3
 
huuuh huuuh kun oli tullut tekstiä! B) en oikee ole päässy lukeen enkä kirjotteleen kun tietokoneen piuha lopetti toiminnan ja repäsin sen sit hormoonimyrskyissäni kokonaan paskaks! :ashamed: voi mua... noh, täällä cyper kaffelassa on ihan kiva olla koneella kun porukkaa mnenee kokoajan ohi nii ei tunne oloaan nii yssinäisessi...

neuvolasta tultiin juur ja kaikki ok!tyttö oli kasvanu hurjasti ja odottelen et torstaina on äitiyspoli =) huomenna ajattelin mennä tutustuun synnäriin =)

mut pakko mennä taas!

tsemii kaikille! <3

eelu ja kuuku 35+5
 
lääkäri kuulumisia pikaseen:
Vauvan ja lähestyvän synnytyksen osalta asiat "liiankin" hyvin:
Vauva rt:ssä, pää alhaalla mutta liikkuu yhä, eli ei kiinnitynyt
kohdun kaula jäljellä, just sormelle auki, eli mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä vielä...
:|
SF 35cm, edelleen yläkäyrän yllä, kuten ollut koko ajan viikosta 20. tasaista omaa käyräänsä kasvaa, syntymäpainoksi arvi n. 4kg
:kieh:
RR 117/71 p 92
painoa tähän mennesäs tullut 6,9kg
ei turvotuksia tms, pissa puhdas jne

Huomenna labraan, EKG ja kilpirauhaskokeet. Mulla kun paino tosiaan tippuu tai nousee niukasti, olen super väsynyt ja alavireinen (hB 124 ilman mitään rautoja!!!), on lihasheikkoutta ja lihastärinöitä. Oireet menis hypotoniaan = kilpirauhasen vajaatoimintaan.
no, en usko. kai tää vaan kuuluu tähän raskauteen.
Lisäksi otin verensokerimittarin kotiin ettei vaan tärinät ja heikotus johdu liikaa laskevista verensokereista.

Onnek ei mulla ole mitään kiirettä vielä vauvaa saadakaan, siis, en ole tulisilla hiilillä kuten ed. raskaudessa tähän aikaan olin jo. Vielä jaksaa ja siis SAA tehdä mitä vaan joten eiköhän se rullaluistelulenkkikin taas tänään sitten ole edessä
:LOL:

Kiva vaan kasvatella tätä rantapalloa kuumailmapallo mittoihin. Eikä hillittömän suuren vauvan synnytystkään tunnu kauhean houkuttelevalta :/

SmileX ja pampula rv 35+5
 
Smilex:Kiva vertailla sun lekurijuttuja omiini,kun samana päivänä ois LA!Teijän pampulahan kulkee myös yläkäyrän päällä niinkuin mun rinssikin! :D
Ylihuomenna olisi vika lääkäriaika.Jos vaikka saisin kuulla ekaa kertaa jonkun painoarvionkin...pikkasen jännittää,että minkä kokoinen möhkäle masusta ulos tupsahtaa ja paljonko oma paino on taas noussut parin viikon aikana?? :whistle:
Laitoin eilen otetun masukuvan tonne"masukuvia loppupuoliskolta"-osioon...

Nyt särkee niin järkyttävästi taas näitä puutuneita käsiä,että on pakko lopettaa kirjoittaminen.

T:bella&rinssi 35+5 :heart:
 
hakemus jätetty nimellä severiina06 =)

tänään käyty neuvolassa ja kaikki oli ok.
paineet 113/69
sf 32,5
pissa ok
hb ei mitattu
sydänäänet 150+
liikkeet ++
ei turvotusta
painoa yhteensä 20kg :p

Ens maanantaina sit äippäpolille ja torstaina jälleen neuvola.

Nyt jyrisee ukkonen,joten taidan repiä johdot pois seinästä. Meinaa tuo ukkonen jäädä aina pitkäksi aikaa tähän pyörimään jos tänne kunnolla eksyy...

tirpiäinen ja kauno 35+4
 
Mikäs tässä päivä maatessa sohvalla ja hyväksyä hakemuksia, kun ei muutakaan tekemistä ole mihin kykenis :LOL:

viimeyö oli jotain niin tuskaa, heräilin vähintäänkin tunnin välein supistuksiin ja sitten jo isännällä kello soi, olisin varmaan muuten yrittäny vielä nukkua mutta tuo herätyskellon ääni aiheuttaa koiralle jonkun ihmeen aivopierun, niin ettei kukaan siinä metakassa nuku. Toivottavasti vauva on sitten hyvä uninen :/

EAK: meillä on jo laatat ollu viikon verran :p Lauantaina saatiin viimeinkin pönttö kiinnitettyä, pienien ongelmien jälkeen (meil olis nyt 1 ylimääräinen ihan uusi pönttö jos joku tarvii, paketissa vielä :p). Ja tänään asennettu suihkukaan ei meinannu toimia, varmaan kannattaisi kytkeä vedet päälle :LOL:...

Laittakaa tuohon hakemukseen nimimerkki millä löydytte täältä, jookosta...? helpompi kattoo listasta että on ollu täälläkin, kuin että alan odottelemaan että tänne tulee ilmoitus/kysyn erikseen uudesta nickistä...
:heart: :heart: :heart:
Meitä on jo 30 tuolla yhteisössä.
 

Yhteistyössä