Heinämassut-07 vol.2

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
jenmo
Heinämassujen-07 lasketut ajat ja synnärit:

1.7
Maiksu, 3. lapsi, EKKS
Jennula,2.lapsi

2.7.
Beth, 1. lapsi
Kullervo, 1. lapsi
Leijona-äiti, 3. lapsi
Helena, 4. lapsi, Keski-Suomi
aamu05, 2. lapsi
Lyydia2001, 2.lapsi
odess a

3.7.
Shannon1, 1.lapsi, KOS
Homssu13, 2. lapsi
tittiäinen, 3.lapsi
pepenmami, 2.lapsi

4.7.
Nanna82, 1. lapsi
miuku, 1. lapsi
Tuulikki, 2.lapsi
MillaMaria, 2.lapsi
Mieh, 3. lapsi
hanna84, 3.lapsi
nasunmami,2.lapsi

5.7.
Tigru78, 2. lapsi, K-H KS
Hilla
Emily, 1. lapsi
esikoinen 1.lapsi

6.7.
Amanda, 2. lapsi
mantu, 4.lapsi

7.7.
Oinas, 3. lapsi
Sharity,
ipan oma, 2.lapsi
Milla83, 2.lapsi, OYS
mamatsu, 6.lapsi
Inga1, 1.lapsi

8.7
Julian mami
jajoska,5.lapsi
Kesä82, 2.lapsi, EKKS/LKS (?)
Parisienne, 2.lapsi, VAS(/TAYS)

9.7.
justiina66,4.lapsi, TYKS
Gerbera, 3. lapsi, KYS
toistamiseen äidiksi, 2. lapsi, Porvoo
karvatonkoira, 2. lapsi, KYS
tuulis83, 2.lapsi, MKS

10.7.
Hituke, 2. lapsi
Pauline, 2.lapsi
Remutar, 3. lapsi, porvoo
wahlmsai, 2.lapsi
saikku, 2.lapsi, Satakunnan KS tai TYKS

11.7.Helmi-kana, 4. lapsi, TYKS
hhy, 2.lapsi
pennonen, 2.lapsi K-P KS
cira

12.7.
Miisa, 1. lapsi, K-S KS
Kisuli83, 3. lapsi, K-S KS
Vilma76, 1. lapsi
yhden lapsen äiti, 2. lapsi
Tammikuu05
Verna, 1.lapsi K-S KS
Sannavee
mahakas85, 1.lapsi, TAYS

13.7.
Ponnari, 2. lapsi
Riikuilija, 3.lapsi
mammaksi

14.7.
Kutkutus, 2. lapsi
mamiskuukkeli07, 1.lapsi
mutteri, 4.lapsi
porkkana, 5.lapsi
Vauvelihaave, 1. lapsi, SKS
miuku, TAYS
CotHai, 1.lapsi

15.7.
Santsu, , 1.lapsi
iipatti
käpylehmä, 3.lapsi, TAYS
Kankaanmamma, 6.lapsi

16.7.
Sammakko, 1.lapsi, TYKS
kukkaliini, 2.lapsi
jbaby, 1.lapsi
paalina, 2. lapsi, OYS
Mimmuli, 1. lapsi, E-KKS
Sirkku
kirppu, 2.lapsi, TYKS

17.7.
Jemma, 2. lapsi
johantero, 2. lapsi, E-KKS
Viipi, 1.lapsi, OYS
Mami-Pallero, 1.lapsi
Skye85, 1.lapsi, RAS

18.7.
Ninniliina, 2. lapsi, TYKS
Lotta84, 1. lapsi, PKKS
minävain,2.lapsi

19.7.
anika,3.lapsi, KYS
jännääjä, 3.lapsi
hani,2.lapsi
kuntsikka, 2.lapsi, LS

20.7.
unska-75, 1. lapsi
Enga
esmi, 1.lapsi, OYS

21.7.
nuuskamuikkunen27, 4.lapsi, LKS

22.7.
Ina21, 1. lapsi, Helsinki
HassuKarhu, 2. lapsi
Catherine07, 1.lapsi
Allunmamma, 2. lapsi, Tammisaaren BB
Fana, 3.lapsi
juniper
tina84, 1.lapsi, K-HKS
Jenmo85, 2.lapsi, OYS
JoannaH, 1.lapsi, OYS

23.7.
rapu-80,1.lapsi,OYS

24.7
Pantteri, 5.lapsi
mukula20, 1.lapsi, OYS

25.7
Hanna, K-S ks
pikkukakkonen,
myrskyTuuli-73,
Sannis,1.lapsi
piipero85, 2.lapsi, P-KKS
vihreäsammakko, 2.lapsi, SKS

26.7.
Tuleva Äippä, 1. lapsi, PKKS
ansqu, 2.lapsi
Hapsiainen, 1.lapsi, L-PKS
mansku, SATK
annabella, 1.lapsi

27.7
ninnu-82,1.lapsi
Minttu, 1.lapsi, LAS

28.7
Hunajakoipi, 3.lapsi, HYS
Miarus, 1.lapsi
tuleva mami
iina73,
marzu, 3.lapsi, K-SKS

29.7
apina, 2.lapsi
Pauzi
Mamma-79, 1.lapsi, EKKS
30.7
Naksu, 1.lapsi
Riikka, 1.lapsi, OYS
4tytönäiti, 5.lapsi
Mary-83, 1.lapsi

31.7
Angel, 1.lapsi, TYKS

Ilman laskettua aikaa odottavat:

Ava
tyttötipu
Annikki, 2.lapsi
mammaksi78
Solsken, 1.lapsi
Emppu

<br><br>
 
jenmo
Uutta pinoa kaipailtiin meille Heinämasuille! Toivotaan, että kopiointi onnistui eikä Milla83 eli alkuperäsen Heinämasu-pinon alullepanija loukkaannu, että menin tän uuden pinon alottaan... =)

Eli tänne nyt kaikki Heinämassut!!!!


Rakkaudella Jenmo&Huli-Poju 19+3
 
Oi :hug: siehän reipas oot. Jos sie vaan jaksat päivitellä, ni tuostahan ne etusivulta helposti näkyy nuo tiedot.

Eli miulla on la vaihtunu 8.7. ja sairaalakin luultavasti EKKS, eikä LKS, tosin se ei oo vielä varmaa. ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 20:51 Jenmo85 kirjoitti:
Kesä82:n tiedot päivitetty! :wave: Laitoin molemmat sairaalat, kun ei vissiin varmuutta vielä ollut et kumpi se tulee olemaan...?
:flower:

Juu, ei vielä ihan tiedä. Meillä on mies koko kesän töissä niin, että viikon kotona, viikon poissa. Ja tuo la on just silleen sunnuntaina, että maanantaina taas lähtee. Eli ehkä lähdetään Pikkiksen kanssa koko kesäksi evakkoon sukulaisten luo Etelä-Karjalaan...
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 21:01 kesä82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 20:51 Jenmo85 kirjoitti:
Kesä82:n tiedot päivitetty! :wave: Laitoin molemmat sairaalat, kun ei vissiin varmuutta vielä ollut et kumpi se tulee olemaan...?
:flower:

Juu, ei vielä ihan tiedä. Meillä on mies koko kesän töissä niin, että viikon kotona, viikon poissa. Ja tuo la on just silleen sunnuntaina, että maanantaina taas lähtee. Eli ehkä lähdetään Pikkiksen kanssa koko kesäksi evakkoon sukulaisten luo Etelä-Karjalaan...
Sulla onki sit lasketun ajan paikkeilla vielä ylimäärästä jännäämistä ;)
 
CotHai harmaana
Jenmo mul on toi laskettu 14.7. jos jaksat vaivutua muuttamaan sen :whistle:

Olipas sitten neuvola taas tänään aamulla. Jotenkin jäi pskan maku suuhun.. oli joku toinen täti, kuin mitä tähän asti on ollut. Se kyseli vaan miehen ja mun menneisyyksistä, varsinkin mun äidistä ja broidista se oli kiinnostunut kuulemaan. Ja mä kun en niistä mielelläni jutustele \|O
Ja sitten kun tiedän, ettei tuo mieskään halua höpötellä kovin lapsuudestaan, niin eiköhän se yrittänyt mieheltä kysellä sen lapsuuden traumoista.
Niinku jestas, monta kertaa pääsin sanomaan, et eihän tää nyt liity tähän mitenkään et voitasko nyt vaikka kuunnella sydänääniä tai jotain. Ja nekin kun lopuksi kuunneltiin, niin tämä ei edes vaivautunut.. ensin se etsi ja etsi ja mahassa tuntui vaan kauhea pakoilu niin täti vaan kysyy, et ootko IHAN VARMA et oot tänään tuntenu liikkeitä.. joo-o, siinä koko ajan. Ja sit ku se sai meidän jäpikän kiinni, niin samantien sammui vekotin eikä jääty kuuntelee.

Toinen asia mikä laittoi kiehuttamaan, kun paino ennen raskautta oli hurjat 48kg.. oon pieni ja hoikka ja mulla on hoikat geenit. Niin ei kun tädin mielestä oon joku anoreetikko, kunhan vaan en voi myöntää sitä \|O
Just just, varmaan joku bulimiakin sitten samalla. Sit kun paino on nyt noussut vähään reiluun 54kg niin johan lähti kyselyt, et syönkö mä edes kunnolla ja et raskausaikana ei saa cottis hyvä laihduttaa..! Argh, joo en laihduta en ja syön ihan surutta niin paljon ku napa jaksaa vetää.. ei se täti vaan tainnut uskoa sitä. Voi että laittoi kiehuttamaan!

Ja sitten sen kaiken huippu.. kun minähän en ole väleissä äitini enkä isoveljeni kanssa, koska heillä on molemmilla pahat päihderiippuvuudet, vuosikausia kestäneet ja minen ole niitä nähnyt kumpaakaan 2-3vuoteen, niin johan alkoi täti katsomaan mua "sillä silmällä" että oletko nyt tyttö-hyvä ihan varma, ettei sullakin ole jotain päihdeongelmaa. Mä en oikeesti enää halunnu jäädä sinne.. kyllä se hiljeni, kun totesin et eikö perheeseen riitä 2 päihdeongelmaista, pakkoko mun ois ollut siihen aikoinani alkaa kun pidin huolta pienemmistä sisaruksistani, ruuat valmiiksi siihen, kun isä tuli töistä kotiin ja koko talosta!!
Eihän mulla olisi edes ollut aikaa alkaa vetää päätäni sekasin \|O \|O

Oli sitten suoraan tämä päivä pilalla, pahinta oli et täti totes lopuksi et hän varaa seuraavankin ajan itselleen.. mitähän se sitten keksii?
Kohdunpohja oli mulla sitten 18cm ja siitäkin piti alkaa ruikuttaa, et nyt mennään aika ylärajoilla.. siinä sitten jo aika hyvin vihastuneena kysäisin, et minäkö sitä kohtua venyttelen ihan tahallani?? \|O
Myöhemmin perheellinen ystäväni totesi, että ei se ole niin vakavaa ja sen on parempi olla lähellä ylä- kuin alakäyrää.

Kaikkein viimeisin asia, mitä täti sanoi kun olin jo ovea avaamassa, oli siitä ultrassa selvinneestä istukasta. Että JOS se alkaa vuotamaan verta, niin muistapas sitten mennä lääkäriin asian takia.
Siis ei, enhän minä.. varmaan unohtaisin :headwall: Kiva vaan, ku kukaan muu ei mulle oo mistään mahd. verenvuodoista sanonut mitään..
paitsi sitten tämä v-pää neuvolan täti. Oi mikä ihana päivä :kieh:
 
Jenmo, kiva kun teit uuden keskustelun meille :) Mulla onkin tiedot kohdillaan.

Cothai, Voi apua... Oikeesti kaamee neuvolatäti sulle sattunut. Eikö sitä sitten pystyis vaihtaa? Mie en ainakaan jaksais tuommosta katella/kuunnella. Uskon että ottaa päähän...mullakin rupes ihan kiehumaan sun puolesta. :hug:
 
Uusi pino täälläkin löydetty... :wave: :wave: kiitos kun avasit uuden :)

Mä en nyt sitten tiedä vielä mun synnytyssairaalaani kun tämä meidän oma sairaala on kuukauden kesällä synnärin osalta kiinni ja ylläri ylläri mun laskettuni osuu sen kuun sisään... :/ no toi sairaala olisikin ollut liian lähellä, matkaa kokonaiset 300 metriä :D Todennäköisesti synnytän TYKSissä :)

Meidän pimu on joku tuleva mimmi-liigalainen.. kyllä toi potkiminen niin hyvin onnistuu ;) Ja vasen ja oikea koukku on myös neidolla hallinnassa ;)

Mitenkä hei teidän muiden parisuhteet jakselee??? *varovasti kysyy hän* Kun siis meillä menossa joku ihmeen *ollaan-vaan-ja-möllötetään-vaihe* ... mä olen ainakin aina niin väsynyt että ei mua jaksa mitkään romantiikan kärpäset puraista.. mä tahdon vaan olla ja nauttia niistä hetkistä kun kukaan ei roiku mun lahkeessani ja kilju "äiti, äiti, äiti ja äiti" :) Omituinenko olen?

Nyt alkaa ainakin näyttää siltä että toi Noro-virus alkaa helpottaa meillä.. tosin tytöt sen sairasti, poika ei oo vielä ainakaan saanut sitä. *kop kop*

No joo mutta voikaahan kaikki hyvin ja paksusti :wave:

Heidi ja tyllerö 20+4 :heart:

Cothai voi itku mikä neuvolatäti sulla :hug: <br><br>
 
Niin ja Jenmo: pitäiskö tuohon ekaan viestiin laittaa vielä laskettujen aikojen listan perään linkki tuohon vanhaan keskusteluun... jos joskus joku kaipailee..

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=606195 <br><br>
 
Vaihdoin profiiliin uuden kuvan masukista... Tosin ei oo mikään loistava kuva. Ja ainut oli tuo minkä ees otti. :( Ymmärtääkö kukaan tuosta mitään? Mie en ees oikeen ymmärrä.. :ashamed: Vissiin oikeella pää kasvot ylöspäin ja vasemmalla vartaloa...
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 21:56 Lotta84 kirjoitti:
Niin ja Jenmo: pitäiskö tuohon ekaan viestiin laittaa vielä laskettujen aikojen listan perään linkki tuohon vanhaan keskusteluun... jos joskus joku kaipailee..
Hyvä idea! Jos vielä joku ystävällinen sielu mulle neuvoo tuon linkityksen, niin varmasti onnistuu =)

Mutteri hyvä että teillä ollaan jo pääsemässä norosta eroon..Se on veemäinen tauti, mut menee onneks äkkiä ohi yleensä. Ja meillä on parisuhde ollut koko raskauden aika lailla molemmilla omaan napaan kääntynyttä...Alun km-pelon takia jäi viimesetkin romantiikan rippeet. Sit Jade olikin sairaalassa...Mut jospa se siitä sit palautuis taas. Viimestään sit synnytyksen ja imetyksen jälkeen... :kieh: =)

CotHai Mitä jos soittasit ja pyydät eri neuvolan tätin ens kerraksi? Alko kyl harmittaa sun puolesta! Ihan epäolennaisuuksia teiltä alkanut uteleen. Törkeetä! \|O

Nyt toivottelen Huli-Pojun kans hyvät yöt kaikille. Linkittäkää vaik ekalle silvulle jos vielä mahtuu niin se alkuperänen keskustelu, jos ei mulla sit onnistukaan se linkitys. Sit tän vois linkittää sinne edelliseen keskusteluun, et kaikki varmasti löytää tänne? Kiitos kovasti jos joku jaksaa ja osaa tuon linkityshomman paremmin :hug:

Kauniita unia, listan päivittelyt jatkuu huomenna (pyydetyt päivitinkin jo).

Jenmo&Huli-Poju 19+3
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 22:12 Lotta84 kirjoitti:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=606195

Toivottavasti onnistui.. ja tuli oikee keskustelu :)
Onnistui! Just aattelin, et koitan vielä tälle illalle opetella tuon linkityksen, mut eipä sit tarvinnut. Kiitos sulle =)
 
Jenmo85pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 22:21 JoannaH kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 20:42 Jenmo85 kirjoitti:
Päivitin itteni ja JoannaH:in tuonne oikeelle lasketulle päivälle. Jos muilla tiedoissa puutteita, tai esim. la muuttunut niin ilmotelkaa =)
Ou nou... eikö me oltu edellisessä pinkassa LA 23.7? :)
Muistinko sit väärin? Mullahan muuttu la et se on 22.7. Eiks se sulla ollukaan muuttunut??? Sori...Huomenna heti vaihdan sulle takas oikeen la:n :ashamed: Sun priofiilissa näyttikin olevan tuo 23.7.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 22:33 Jenmo85pikaseen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 22:21 JoannaH kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 20:42 Jenmo85 kirjoitti:
Päivitin itteni ja JoannaH:in tuonne oikeelle lasketulle päivälle. Jos muilla tiedoissa puutteita, tai esim. la muuttunut niin ilmotelkaa =)
Ou nou... eikö me oltu edellisessä pinkassa LA 23.7? :)
Muistinko sit väärin? Mullahan muuttu la et se on 22.7. Eiks se sulla ollukaan muuttunut??? Sori...Huomenna heti vaihdan sulle takas oikeen la:n :ashamed: Sun priofiilissa näyttikin olevan tuo 23.7.
Tiedätkö... itse asiassa neuvolan täti muutti mulle sen 22.7. mutta olin jo niin tottunut 23.7 että olen sen päivämäärän kyselijöille sanonut. :) Elikkä neuvolakortissakin lukee 22.7. että antaa sen sitten olla. Kivempi niin että on sun kans sama la. :) Ties vaikka nähdään synnärillä! :D
 
:wave: kaikille... pitkästä aikaa...

En ole pahemmin täällä ollut kun ei olo ole (edelleenkään) oikein hyvä :ashamed: .

Jotain kivaa kuitenkin: ultrassa oli kaikki hyvin :heart: Siellä oli joku kätilöopiskelija harjottelemassa ja sillä oli hirmunen työ pysyä meidän vauvan perässä :D Se vakituinen hoitajakin totesi, että onpas vilkas muksu; se vielä juoksuttaa äitiä kun nyt jo noin kovin vipeltää...

Mutta mutta... supistelee ja mahaa vihloo: huomenna soittelen neuvolaan, niin katotaan täytyykö mennä polille :/

jaksuja teille kaikille :hug: pakko tän tästä auringoksi on vielä muuttua

Ninniliina & Tiitiäinen rv 20 (ja sairaala on TYKS, jonne me ollaankin Mutterin kanssa sovittu "synnytystreffit" ;) )
 
Joko teillä on tytölle ja pojalle nimet valmiina? Meillä on tytölle ihan selvät sävelet ollu jo kauan ennen raskautta (kuumeillessa tuli mietittyä..), mutta pitäs pojallekkin keksiä etunimi, toiset nimet tulis sitten suvusta. Kysyin äsken mieheltä että minkä nimen se haluais antaa pojalle. Mietti vähän aikaa ja sanoi: en tiiä, minä kun oon ajatellu että se on tyttö. :D voi mikä vastaus! =)
Mie oon luullu että se toivois poika vauvaa niinkuin miehet yleensä (vissiin)..

Edelleen erittäin tervetullut kumpi vain. Pojalle ei vaan tunnu löytyvän "sopivaa" nimeä, ei oo mikään iskeny sillä tavalla kun tytön nimi mikä valittiin.
 
Cothaille todella isot :hug: Sä voit ihan vapaasti vaihtaa sitä tätiä.

Juu, nimiä on mietitty ja tytölle on valmiina nimi. En oo tosin exälle sanonu mitään nimestä. :D Ja pojalle en oo vieläkään osannu päättää. :p
 
Olipas kiva kun on uus ketju meille heinämassuille! Kiitos siitä.

Mulla tiedon on ihan kohdallaan, mut sairaalaks voi merkitä K-SKS (Keski-Suomen keskussairaala)

Onpas sattunu aikamoinen neuvolatäti... Toivottavasti voi vaihtaa =) Mulla on ihma kyllä joka kerran ollu kiva täti tutkimassa (siis joka raskaudessa)

Mut nyt toivotan hyviä öitä kaikille!

Mä ja nirppu 18+4
 
Cothaille halit täältäkin. On kyllä outoa.. kuulostaa olevan samaa kastia mun työkkärivirkailijan kanssa! \|O kerron paremmalla aikaa siitä lisää.. huomenna pitää käyä ilmottautumassa siellä. En aio mennä sille virkailijalle huomenna. Menen viereiseen huoneeseen ja selitän tilanteen. Kerron siitä vaikka huomenna, nyt pitää mennä nukkumaan.

Ihmettelen vaan että kaikenlaisia luonteita sitä asiakaspalvelutyöhön pääseekin!!!

Herätän kiinnostuksenne sillä että kerran kun oli aika työkkäriin niin se virkailijani päättikin lähteä kaljalle kesken kaiken! Sille tuli viesti (känny siis päällä) ja sanoi että kaveri houkuttelee kaljalle että eiköhän tämä ollu tässä.
 

Yhteistyössä