***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

äm7 Lisään sinut listaan :)

CIRA JA SHANNON ONNEA PIKKUISISTA POJISTA!!!!!!! :heart: :flower:

Täähän alkaa naiset näyttää siltä, että heinämassut alkaa muuttua heinänyyteiksi pikkuhiljaa.. :heart: :heart: =) ihanaa.. :heart:

Me ollaan nyt sitten miehen kanssa täällä kaksin.. mä roikun netissä ja mies korjaa suihkua.. ON KOVA IKÄVÄ LAPSIA :( :'( Vietiin ne äsken mummilaan... Heillä on hauskaa varmasti. .aamulla mennään hakemaan heti kun herätään .. mä vaan kaipaan niitä niin kovasti.. en oo tottunut tälläiseen hiljaisuuteen .. :( nyt pitäis osata nauttia "vapaasta" mutta mutta.. :ashamed:
Miten mä pärjään siellä sairaalassa? kuolen varmasti ikävään..

Nyt ois hyvä vauvan kyllä syntyä, kun lapsetkin on jo valmiiksi mummilassa. Muutama ärhäkkä suppari on tullut mutta tuskimpa ne mitään meinaa.. haettiin illaksi 2 leffaakin.. ois aika koomista kun nekin jäis nyt katsomatta.. :D mutta ei pelkoa.. :snotty:

Joo mutta voimia meille kaikille loppurutistukseen :)

Heidi ja poika tasan 38 vieläkin vaan... :heart:
 
pollerolle
Niin sitä vaan vauvoja alkaa syntymään tiuhempaan tahtiin.Hyvä,hyvä.Noista ristiäisistä kommentoin sen verran että meillä ekan kerran oli heinäkuussa ja kyllä oli pirun tukala olo sekä juhlakalulla että vierailla.Miehet hikoili puvut päällä ja vauvallakin oli hiki,meillä on kyllä iso talo (135neliöö) mutta kuumuus ei ollut kivaa.Elokuussa voi vielä olla vaikka miten kovat helteet jotenka me ei varmaankaan vietetä ristiäisiä silloin vaan myöhemmin kun on vähän viileämmät ilmat.

Meilläkin vietettiin viime viikolla yksi vapaa ilta lapsista.Luultavasti viimeinen pitkään aikaan.Katottiin telkkaria ja saunottiin,ei mitään ihmeellistä.Ihan kiva oli kuitenkii olla kahdestaankin välillä.

Oma olo on ihmeellisen hyvä.Oon tehny pihahommia,yhen kuolleen omppupuun kaivoin ylös ja muuta semmosta.Ehkäpä tämä on nyt se kovasti odottamani energiapaukku.Vaihdoin nimittäin kaikkiin sänkyihin petivaatteet, pyykkiä on pesty ja siivottu koko huusholli.

Vauvelihaave:ihan vaan vinkiksi:hyviä ja sopuhintaisia vaahtomuovipatjoja saa finnpehmeksiltä.Se tosin on kaupungin toisella laidalla,Kerimäelle mentäessä.Ja jos oot Kuopioon menossa niin siellä on aivan ihania lastentarvikeliikkeitä.Minulla asuu siellä sukulaisia joten on tullut asioituu niissäkin liikkeissä.

pollerolle 36+3 (luulisin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutkutus:
aurinkoinen81: no jopas sattui, kun meillä on kuin onkin yksi ylimääräinen hyttysverkko vaunuihin! Käytetty tosin, mutta kelvannee? Laitanpa sen samaan kuoreen bodyn kanssa. :wave:

Mihin osoitteeseen laitan tulemaan? Mulla on vaan se sun äidin osoite tiedossa...

kutkutus 37+6 (tänään haettu vihdoin turvakaukalo)
Laita mun äidin osoitteeseen :) Asutaan siellä siihen asti että vauva syntyy. Mä toki maksan ton hyttysverkon!!
 
Itkuolo on jatkunut edelleen, nyt jo lepyin kyllä ukollekin. Pojulla oli kaveri käymässä, tämä kaveri sitten hotas kätensä nokkoseen ja suruhan siitä tuli puseroon... ...nimittäin miule, piti ihan karata vessaan äkkiä itkemään etteivät pojat huomaa... :LOL: Tää on siis jotain ihan kamalaa ja naurettavaa, mut en vaan mahda itkulle mitään. :snotty:

Ihana, että täällä alkaa nyyttejä ilmaantua yhdelle jos toiselle heinämassulle, miusta on alkanut pikkuhiljaa tuntua että yli menee ja reippaasti... ...nää supparit sun muut vaan kiusaa ja ajaa tän mamman hermoromahduksen partaalle...

jossu + vili 37+4
 
Ai niin, meinasin lähteä huomenna mansikoita poimimaan. Siis järeät aseet käyttöön... Jos parikin tuntia kökkii mansikkamaalla, niin luulisi vähän supistusten äityvän... :D jos ei, niin saadaan ainakin mansikoita pakkaseen talvea varten... :D eli win-win
 
Cira- ja Shannon oNNea pojista :flower: :) :flower: Ihanaa, kun vauva uutisia alkaa kuulua lähes päivittäin :heart: Saa koko ajan jännittää, että kuka seuraavaksi ;)

JoannaH Mulla myös välillä sitä pahoinvointia. Ei ihan yhtä pahana onneksi kuin se alkuraskauden (ekat yli 3kk) paha olo, mutta oksentaakin on välillä täytynyt. Nyt, kun vauva on painunut alemmas, on ollut taas parempana.
Mä jo mietin, että ootkohan lähtenyt synnyttämään, vaikka kirjoittelitkin sillon aiemmin, että lähdet Suomussalmelle. Jotenkin sitä vaan koko ajan miettii, että varmasti joku on taas synnärillä jo tosi toimissa :D

Lotta84 Joo, täällähän me asustellaan :wave: Itse asiassa olen kyl vieläkin tuossa naapurikunnassa Rantasalmella kirjoilla, ja siksi käyn siellä neuvolassa ja synnytyssairaala on SKS. Juvahan kuuluu Mikkelin KS:n piiriin. Tervetuloa käymään, jos Mikkelissä käytte, tässähän tämä on matkan varrella :)
Puustock on tosiaan ihan kiva pikku festari, oon ollu siellä muutamia kertoja, mutta tänä vuonna nyt sitten jää väliin. Ja silloin kaksi vuotta sittenkin olin, eli on varmaankin kyllä vastaan vähintäänkin kävelty :) Onneksi täällä tuo meno nyt ei kuitenkaan ole varmasti edes verrattavissa johonkin Ilosaaren kokoiseen festariin, mutta kyllä niitä silloin tällöin jotain ilkivallan tekijöitä tänne kirkonkylälle ja sen laitamille eksyy...

Omppu07 Oikeinhan sä siinä olet tehnyt, kun olet levännyt, älä suotta murehdi ja soimaa itseäsi :hug: Onhan äitiysloma tarkoitettu suurelta osin myös lepäämiseen ja voimien keräämiseen tulevaa varten, niin mäkin sen olen ottanut :D Nää on kuitenkin viime hetket kun on vielä vähän enemmän aikaa myös itselle (ja parisuhteelle) vaikka ei tietenkään niitäkään saisi unohtaa vauvan tulon jälkeenkään. Mutta niin siinä taitaa vaan usein käydä, eihän se sama 24h/vrk siitä mihinkään lisäänny.
Ja kyllä ne vauvan akuutisti tarvitsemat jutut varmasti saa tilanteen niin vaatiessa piankin kokoon, joten älä stressaa siitä liikaa :hug:
Mä nostan hattua sulle ja kaikille muillekin, jotka tässä vielä loppuraskaudessa on joutunut läpikäymään muuttorumban, se jos mikä on voimia vievää hommaa :wave: :whistle:
Ja ihan varmasti sinä olet maailman PARAS äiti lapsellesi :heart:

Jenmo85 :hug:
Samoin kaikki muut kivuista ym. harmeista kärsivät: :hug: :hug: :hug:

äm7 Tervetuloa :wave:
Ja kiitos tosiaan siitä kutsusta, kyllä mä ainakin aion käydä vilkaisemassa :)

pollerolle Ai se on siellä, oon joskus kuullut ja miettiny, että missähän päin kaupunkia mahtaa olla, kun ei ole sattunut silmään. Vähemmän tullut liikuttua sillä puolella kaupunkia, paitsi Prismassa ja Carsonilla ja joskus laatta- ja autoliikkeissä sekä Valmetilla :)
En taida enää Kuopioon saakka uskaltautua, musta on tullu tällänen arkajalka, että tuntuu ettei viitsi kovin kauas sairaalasta lähteä :D
Miehen sisko asui Kuopiossa, mutta muutti nyt kesäksi ainakin Tampereelle niin ei ole tullut enää siellä käytyä, keväällä viimeksi kun käytiin KYS:ssa niissä tutkimuksissa. Ja sillä reissulla ostettiin pinnasänky tykötarpeineen Baby Stylesta. Patja, joka silloin jäi hankkimatta, on kaupan hyllyllä edelleen :whistle:

Tänään käytiin Mikkelissä, mies järjesti ihanan yllätyksen ja vei mut syömään yhteen kivaan ravintolaan, jossa on aivan järjettömän hyvät ruuat :heart: :D Kyllä se vaan niin tuntuu olevan, että hyvä ruoka -> parempi mieli :LOL: Mutta joo, oli kyllä tosiaan ihana juttu, varmaankin viimeinen kerta kun miehen kanssa piiiiitkään aikaan tulee kahdestaan ravintolaan lähdettyä syömään :p
 
Ja sylin täydeltä :flower: :flower: ja onnentoivotus :hug: :hug:

Mä voisin yhtyä tohon johanteron "valitukseen".. täälläkin on tosi hienoa tämä laatuaika kyllä joo :kieh: Miehen sisko tulee huomenillalla ja tänään sovittiin kun mies töistä tuli, että tänään ollaan vaan ihan kahdestaan ja vietetään vikaa yhteistä iltaa kaikessa rauhassa. Joo-o, kissan posket.. herra istui tuossa tietokoneella 2-3tuntia pelaamassa jotain *piip* nettipeliä ja suori siitä suoraan tuohon sohvalle kuorsaamaan. Hyvin menee tämäkin juu-uh. Ois ollu ihan kiva viettää kiva päivä/ilta (ehkä jopa yö) kun se miehen sisko tulee eikä lähde sitten kulumallakaan, eli tod.näk tulee olemaan täällä kun toukkakin syntyy maailmaan.. paljon siinä aleta sitten enää mitään "ollaan vaan kahdestaan"-iltoja viettämään, kun sitten meitä onkin jo kolme. Miehen siskossa ja sen läsnäolossa ei mitään vikaa, vaan miehessä tämän viimeisen illan viettämisen suhteen. Kun totesin sille sen koneella istuessa, että kun mä tän koneen aikoinaan ostin, niin en tehnyt sitä siksi että se vois alkaa seurustelemaan tän koneen kanssa ja et vaikka se kone on, niin siinä ei tartte koko ajan istua.. vastauksena kuului et myy konees, mä voin istua koneella muuallakin.. jep jep, tervemenoa vaan vieraisiin koneisiin :D |O
Voi paska että mä oon niiiiin monta kertaa katunu sitä, että tämän koneen menin ostamaan, kun tuo mies istuu noissa prkleen nettipeleissä joita sen kaveri sille mainostaa ja opettaa pelaamaan. Kotona kun voi tehdä ihan muutakin, kuten laittaa jo ne naulat seinille sun muuta mitä se lupas tehdä jo 2vkoa sitten.

Viime yökin meni ihan häneksi, kun toukka väänteli itseään niin kovasti et melkein itkua sai taas vääntää kun niin sattui :ashamed: Ja tottakai ne supistukset siihen, loppujen lopuksi mä jo toivoin et alkais se synnytys tai loppuis toi vääntelehtiminen mahassa niin ei sattuis enää. Ja mies nukkui sohvalla autuaasti ja lähti aamulla töihin, kun mä en ollut saanu nukuttua silmällistäkään koko aikana.. kiva kuunnella toisen kuorsausta seinän takaa, kun sillä ei ole hajuakaan siitä miten viereisessä huoneessa joku tuskailee :snotty: Nooh, saipahan joku yön nukuttua, kun jonkunhan ei tartte aamuisin nousta töihin kuitenkaan :whistle:

Vaan jepulis.. mä lähden keittämään harmitus-teetä ja lukemaan vaikka jotain hyvää kirjaa kun pitää kerta itsekseen tätä aikaa tässä vietellä.

Jaksamisia kaikille!!

-Me tasan 38vkoa-
 
Shannonille ja Cira-lle Tuhinoittain Onnea! :flower:
Tulkaanhan ehtiessänne kertomaan miten synnytys meni!

Tigru78:lle Onnea matkaan!

saikku: Meillä myös huomenna hääpäivä! :heart:
Tosin vasta 1. sellainen... Mutta yhdessä ollaan oltu melkein ikuisuus, kun esikoinenkin kerran jo 12-v. ja sitä ennen ehdittiin seurustella useampi vuosi... :snotty: Ja täytyihän sitä naimisiin menon kunniaksi vielä kerran lisääntyä! Tulosta odotellaankin jo kiihkeästi! :LOL:

Vauvelihaave: Sitä se synnytyslaulu-kurssin vetäjäkin sanoi, että hänen oma miehensä ei ollut aluksi ollenkaan innoissaan hänen äänenkäyttö-innostuksestaan synnytyksessä. Itse synnytyksessä tämä nainen oli sitten todennut, että nyt on pakko olla todella kivulias supistus menossa ulkopuolisenkin silmiin, kun kerran mies oli selkähierontaa antaessaan tehnyt niitä vokaaleja mukana. :kieh:

Mun mies on luvannut kurkkulaulaa siellä, kun kuulemma matalat äänet rauhoittavat... No joo, ei mulla pokka pitäis jos se oikeesti kurkkulaulais! :LOL: Tiedättehän sitä tuvalaista/aasialaista matalaa mörinää. Mutta joka tapauksessa mies suhtautuu ihan positiivisella mielellä kaikkiin mun ideoihin, kuten äänen ja veden käyttöön. Raahaa mm. tuon makuuhuoneen nurkassa olevan synnytysaltaan mukana sairaalaan ja kokoaa sen, jos sairaalan allashuone ei ole vapaana. Eli hyvin on omaksunut "palvelijan" roolin näin etukäteen. Saa nähdä miten hyvin sitten käytännössä palvelu pelaa... ;) Kipeenä oon nimittäin aikamoinen kiukkupussi :ashamed:, joten saattaa olla miehen pinnassa venymistä...

aurinkoinen81: Etkä tietenkään maksa mitään siitä hyttysverkosta! Eihän siitä kehtaisi edes mitään pyytää, kun on kuitenkin käytetty. Hyvä vaan jos kelpaa ja sitä paitsi ite oot mulle laittanut sen verran tavaraa tulemaan, että enköhän mä tässä ole ollut saamapuolella! Jos sovitaan vaan niin, että kumpikin laittaa postit tulemaan omalla kustannuksellaan, niin ollaanko sujut? :wave:

kutkutus 38+0
 
:flower: Onnea poikavauvojen vanhemmille :flower:

Vauvelihaave:emme asu Savonlinnassa vaan Joroisten kunnassa .Puolitoista tuntia aja sinne -ei mikään herkku ja sen takia olen ultrat käynyt Varkaudessa .Nyt sitten viimeinen käynti sinne ja sitten tietty synnyttämään .Niin mä itsekin ajattelin pestävistä liivinsuojuksista että saatavat paremmin pysyä paikoilla -kokemusta on että liivinsuojus on kainalossa (en kyllä hikoa niiiiin paljon :D ) ja paita edestä märkä ,elikkä ei auta kun kokeilla sitten imetyksen aikana .

Hitsi yritin etsiä mutta en löytänyt enää mutta joka tapauksessa meilläkin vietetään huomenna 7 hääpäivää . :flower: onnittelen kohtalotoveria vaikka nimimerkkiä nyt en saa päähän :ashamed:
Mitenkäs toiset sokereita kotona mittailevat ,pystyttekös sanomaan ei makealle ?Meikäläiselle tekee välillä tiukkaa :( koetan pysyä erossa mutta toisena tule otettu keksi jos toinen :ashamed: yritän syötä hedelmiä-vihanneksia mahantäytteeksi mutta ....

Sellaiset kuulumiset täältä erää . Tuntuu hassulta ajatella että kohta on tämän kovan ja ison mahan tilalla pieni ja löllö vatsa ,mutta nyytti kainalossa :D :heart:
T:mä ja pikkuinen36+4
 
Onnea hääpäiväänsä viettäville :flower: Ne on kivoja päiviä ne ;)


vihreäsammakko No sittenhän me ollaan ihan rajanaapureita =) Ja eihän sitä tiedä, vaikka joku päivä ollaan vielä samaa kuntaakin, nyt kun on tuo JJR yhteistyö jne.
Välillä ollaan mietitty, että muutettais Joroisiin, kun se olis lähempänä Varkautta. Mies käy siellä töissä, ja välillä kypsyttää päivittäinen yli 100km matka :whistle: Varsinkin kun on aamuvuoroviikko, niin meinaa kuulema nukahtaa rattiin körötellessä tuota yhtä suoraa pötköä sen 50km suuntaansa.

Mä muuten luulin, että Varkaudessa ei tehdä enää ultriakaan. Tai tuo mieshän se sanoi, kun sen muutaman työkaverin perheeseen odotetaan myös vauvaa, ja ne käy kuulema KYS:ssa ultrassa. Eikös Varkaudessa vielä muutamia vuosia sitten ollut synnytysosasto? Kävikö Joroslaiset silloin siellä synnyttämässä?
 
Kiitokset onnitteluista :) jospa tuo mieskin saapuisi kohta mökiltä ;)
Vauvelihaave:juu kyllä ne ultrat siellä hoituu ,en tiedä vaan että onko sillä väliä minne synnytyssairaalaan kuulu .Mutta joo synnytysosasto toiminta loppui joskus 5-6 vuotta sitten ,en enää tarkka muista milloin-kun ei ollut silloin ajankohtainen asia .Arvelen näin että Joroislaiset kävivät silloin siellä vauvoja saamassa.Tulevana vuonna saa mennä sitten Mikkelin synnyttämään :) olisi ainakin meiltä lyhyempi matka.
Juu toi ajamine on väsyttävä vielä vuorotyöt päälle ,itse kuljin Juvalle töihin enne äitiysloma ja hoitovapaata ja nyt sitten taas äitiyslomalla ,mutta eipä ole enää työpaikka tallessa .Sellainen tarina .:) Mutta nyt nukkumaan ,mieskin saapui kotiin :D

T:mä
 
Heips!
Mutkin vois lisäillä listaan, jos näin lopussa vielä pääsee..?? Taustalla jo pidempään seuraillut ja jäänyt koukkuun.. Elikkäs toista odotellaan, laskettu aika on 25.7 ja VAS.

t.mä ja Jomppe (rv 36+4)
 
nana83 tottakai mukaan pääsee, tervetuloa. lisään sut listaan :) :wave:

Nyt on sitten hyvin nukuttu yö takana! :) Lähdetään kohta hakemaan lapset kotiin. Illalla supisteli 2 tuntia 10 minuutin välein.. mut sit ne harvei varttiin ja sit hävis taas kuin pieru saharaan, joten sepä siitä sitten taas :/ Tää ei synny, ei ikinä. Niin, no.. onhan laskettuunikin vielä 2 viikkoa.. mä vaan olen niin kärsimätön..
:snotty: :snotty: tahtoisin synnytyksen jo pois päiväjärjestyksestä...

Heidi ja poika 38+1 :heart:
 
jenmo
Ihanaa kun täällä koko ajan poksahdellaan :D
Toivotaan et me muut tullaan pian perässä :whistle:
Niin ja se on muuten naiset HEINÄKUU :eek: Tässä kuussa taitaa suurimmalla osalla olla jo vaavit sylissä asti, ihanaa :heart:
 
:LOL: :LOL: anteeksi Mutteri mutta mua vaan huvittaa kun olen itseäni pitäny malttamattomana... :LOL: mulla sentään on laskettu aika jo 4pv päästä... :D että pistät paremmaksi.. :whistle:
Ciralle ja shannonille onnittelut.. en muista joko onnittelin.. :D
Oli taas melko yö heräsin ku mahaa veti todella tuskasesti kovaksi..koko ajan härkkii mutta miksi ei voi oikeasti tapahtua!!!! |O
huomenna pääsen taas ylimääräiseen ultraan... ihan vaan terkka laittoi minut ylimääräisenä ku huomenna on lääkäri täällä ja meillä oli siellä synnytys sairaalassa niin huonot kokemukset. Että kyllä täällä ainakin palvelu pelaa! :D
 
Kutkutus: Onneksi olkoon siitä ensimmäisestä hääpäivästä :flower:

vihreäsammakko: Kiitos onnitteluista =) ja mä mittailen sokereita kotona, mutta mulle ei ole makea ongelma (pystyy ohittamaan), mutta kaikki rasvainen ruoka on mulle intohimo. Se on mulle ohittamaton paikka. Olen kyllä vaihtanut juustot ja levitteet ja makkarat, mutta silti. Joka tapauksessa arvot olen saanut pysymään hyvänä ja se kuitenkin on pääasia. Vauva ei ole ottanut itseensä mun "roskaruokabuumeja". Eli on normaali kokoinen.

nana83: tere tulemast joukkoon :wave:

Oma (X) pikaisesti:
Ei saanut viime yönä nukuttua kuin parin tunnin pätkis. Jos meni selälleen niin vihlo sitten niin maan p....lees:ti tonne kylkeen ja kyljellään taas sattu niin kamalasti niskaan ja päähän ja muuten vaan oli kamalaa :| . No lopputulos on vaivan arvoinen :D . Tiistaina meen ä-polille tarkistuttamaan tilanteen kun vauva on perätilassa. Katotaan tuleeko mullekin tarkka päivä synnytykselle vai jäädäänkö ohhoon päälle :kieh: .

Nyt suihkuun ja laittamaan itseään valmiiks. Mennään perheen voimin viettämään tätä meidän hääpäivää!

Kiitos kaikille vielä kerran tästä hyvästä "nettiystävyydestä" :flower:

T: saikku ja "hipsukka" 38+5
 
Miisa81: ONNEA TYTÖSTÄ! :flower:
Cira: ONNEA POJASTA! :flower:
Shannon: ONNEA POJASTA! :flower:

Ja kovasti onnea kaikille hääpäiväänsä viettäville!! :flower: :flower:

Liivinsuojista: Mä ostin viimeksi ensin sellaiset pestävät, mutta ne ei imenyt alkuunkaan tarpeeksi hyvin vaan vuosivat reunoista. Mutta mulla tulikin maitoa yli äyräiden! Siirryin sitten käyttämään niitä kertakäyttöisiä mielummin... Vaan tuollahan nuo on tallella ne pestävät, pitää varmaan kokeilla uudelleen tällä kertaa.

Uudelleen kuulutan niiden ÄP:n koira tumppujen ja sukkien perään. Jos jollain olisi ylimääräisiä myydä mulle... Saa olla käytettyjäkin, saan mahdollisen pesunukan poistettua itse.

Sitten omaa napaa ja perjantain neuvolakuulumisia:

Sf -mitta oli mulla pudonnut viime kerrasta 4 cm eli 39 -> 35 cm. Eli on näköjään laskeutumassa meidänkin sykerö vihdoin. Vaikka aika ylhäällä tuo edelleen tuntuu.
Sain neuvolasta kopion mukaani siitä sektiopäätöksestä kun olin menossa vielä Vantaalle ja Mäntsälään käymään. Ihan vaan varmuuden vuoksi, jos lapsi päättääkin tulla kun en kotipaikalla ole...

Saatiin sitten uus pesukone ja nyt kelpaa pestä taas pyykkiä! :D
Esikoisenkin vaatteet sain nyt toiseen kaappiin, joten nyt pitää vielä latoa noi pestyt ja silitetyt vauvanvaatteet tuonne hoitopöytään. Ja just tajusin, että meillä ei oo hoitoalustaa tuohon pöydälle! Ja sitterikin puuttuu, kun menin esikoisen sitterin myymään vuosi sitten. No jaa, onhan mulla tässä vielä 16 päivää aikaa... :D

Äsvee ja Tigru, tulkaahan kertomaan kuulumisisa kunhan kotiudutte!

Mari ja sykerö 37 tasan

[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
 
Onnea uusista vauvoista!! :hug:

Kauheesti tulee taas tekstiä päivässä.. Nyt laiskottaa sen verran että ihan vaan silmäilin läpi...

Meillä anoppi lähti aamulla ja äiti tulenee illalla. Nyt nautitaan kun saadaan hetki olla ihan vaan oman perheen kesken.
Masuasukki säikäytti eilen oikein kunnolla. Nukkumaan mennessä rupesin miettimään että onkohan ollut liikkeitä koko päivänä. En ainakaan muistanut niitä olleen niinpä alettiin miehen kanssa yhteisvoimin tökkiä ja heilutella mahaa. Meni reilu 10min ennen kuin tuli ensimmäinen liike, nukkui reppana niin sikeästi. Siinä ajassa meinasi jo ihan oikeasti iskeä paniikki!!! :eek:
No, siinä sitten unet siirtyi tunnilla kun alkoi möyrimään oikein kunnolla. :D

Eipä täällä ihmeitä ole tapahtunut, synnytystä odotellessa...

Anne ja Emppu 39+2

Profiilissa uusi masukuva...
 
Kutkutus kyllä meille kelpaa käytettykin hyttysverkko :wave: Mä laitan noita harsoja alkuviikosta tulemaan kuin ollaan nyt taas kotona käymässä. :)
Ja oikein hyvää hääpäivää! :hug:

allunmamma mä kyselen kaverilta vieläkö sillä ne tumput on ylimääräisenä, mulle niitä tarjos mut meillä oli jo. Jos ne sitlä löytyy ilmoittelen ja laitan postiin tulemaan :wave:

T:Ansku ja toukka 37(tasan)
 

Yhteistyössä