**Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

Alkuperäinen kirjoittaja anjamarita:
HUH onneksi Sara ei ole ainut joka ei liiku. Tai liikkuu kierimällä ja pyörimällä, mutta ei ryömi eikä konttaa. Nostelee kyllä pyllyä lupaavasti =)
Heipsan!
Esikoisen kaveri ei lainkaan kontannut, vain pyörimällä liikkui, tai hieman kyllä ryömi. oppi kävelemään vasta melkein 1v3kk ikäisenänä, hiljaa hyvä tulee.

Kakkosen kaveri täytti helmikuussa 1v ja ei lainkaan kanssa kontannut, mutta alkoi vuoden paikkeilla kävelemään.

Jokainen tyylillään.

 
Tänään (viime yönä klo 02.00 ) tuli täyteen Ellalle 10 kk.
Mitat ovat 72 cm ja 10 300g.

Ensi askeleet on otettu ja joka päivä tulee askeleita lisää :heart: 3 tuetonta onnistuu kivasti ja voi sitä riemua jonka siitä itse saa :D
Taapero kärry otettiin eilen ulkoleikkeihin ja suorastaan juoksujalkaa mennä viuhtoo tuota meidän kävelytietä edes-takas.

Keinuminen ja liukumäestä laskeminen on kivoja touhuja, sisällä olo ei muutenkaan ole enää yhtään mieleen. Tuntitolkulla tuleekin oltua ulkona päivittäin. Onneksi on nämä ihanat aurinkoiset kelit B)

Oikein ihanaa ÄITIENPÄIVÄÄ kaikille äideille :flower:

T: Vauhtiviikari Ella ja SmileX
 
Meillä ei kummempia, Sara jotain ryömimisen alkeita harrastaa, käsillään siirtelee itseään ja nostelee peppua, mutta ei oikein onnistu yhtäaikaisesti. Sitten pyörii ja kierii. Mutta pääsee kyllä joka paikkaan purkamaan tavaroita Kirjahyllyn alahyllyiltä ym.

Ollaan sitä mieltä että on nyt sanonyt viikon verran että ÄITI.

Itselläni äippäloma loppui huhtikuun lopussa ja pidän nyt vanhoja lomia pois ja menen sitten heinäkuun puolessa välissä töihin. Heinäkuussa tulee kaverin tyttö Kauhajoelta hoitamaan Saraa kolmeksi viikoksi ennenkuin päiväkoti aukeaa elokuun alussa.

Olen tehnyt viikonloppuja keikkaa ja kaverin 17-vuotias tyttö on hoitanut Saraa. Teen aamuvuoroja 7-14. Aamulla mies syöttää ja pukee Saran, sitten vie töihin mennessään hoitoon noin klo 10, haen Saran sitten kolmeen mennessä. Saapahan lähihoitajaopiskelija/lukiolais tyttö vähän taskurahaa.

Aloin tehdä keikkaa siksi, että saadaan vähän loma kassaa kerättyä Turkin reissulle. Mies menee 1.6 kuukaudeksi omalla autolla ja minä ja Sara mennää 7.-21.6. Menen tytön kanssa Alanyaan ja sieltä mies hakee sitten meidät mummolaan, ollaan siellä viikon verran ja palataan sitten takas Allanyaan.

Helatorstain jälkeisenä perjantaina olisi sitten 10 kk neuvola, uudet mitat silloin.

Anja ja Sara n.9,5kk
 
heippis!

meillä Jeminakin nous tukee vasten seisoo heti kun täytti 10kk ja hammaskin näkyy jo tulevan ja toinen on vieres jo kuultamas mut ei läpi viel ole =) neiti tykkää keinua ja istua hiekkalaatikolla ihmetelemäs mitäs tää on ja suuhun :LOL: :LOL:
neiti on oikein hymy tyttö edelleen ei paljoo rutise turhista...
meillä onkin seuraava neuvola vasta 25.5 joten sinne asti pitää mittoja ootella...

mutta nyt ruokaa neitosille :wave:

bambiino ja jemina 10kk
 
Käytiin tänään Saran ja miehen kanssa viemässä päiväkotipaikan vastaanotto ilmoitus päiväkotiin ja samalla käytiin katselemassa paikkoja valmiiksi. varmaan kesäkuun alussa pitänee mennä keskusteluun ja harjoittelemaan, kun sitten lähetään sinne reissuun + päiväkoti on kiinni heinäkuun.

Meillä Sara ei ole vielä ainakaan vierastanut kummemmin, muutaman kerran on näyttänyt että itku tulee mutta ei kuitenkaan. Päiväkodissakin äsken vain naureskeli kaikille =)



Anja ja Sara 9,5+kk
 
heippis...

meillä Jemina on hokassu rappuset nyt pitää laittaa portit kiinni peräs kun menee tai tulee alas portaita...

nyt selvis mun outoihin vatsa kipuihinkin syy....kävin 6.5 mahan ultras ja etsinöissä löyty sappikivet :/ :/ eikä ollu ihan vähän ja hiekkaa ei juuri näkynny kiviä vaan....no eilen sain kipulääkereseptin sitten ja lähete meni leikkausjonoon on kuulemma hiivatimoiset jonot :| :|
toivonmukaan mun kivet ei lähde liikenteeseen ja ei tulehdu koko kivikasa :LOL: :LOL:

mutta nyt tuo neiti kutsuu taas tuola...

bambiino ja Jemina 10,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
heippis...

meillä Jemina on hokassu rappuset nyt pitää laittaa portit kiinni peräs kun menee tai tulee alas portaita...

nyt selvis mun outoihin vatsa kipuihinkin syy....kävin 6.5 mahan ultras ja etsinöissä löyty sappikivet :/ :/ eikä ollu ihan vähän ja hiekkaa ei juuri näkynny kiviä vaan....no eilen sain kipulääkereseptin sitten ja lähete meni leikkausjonoon on kuulemma hiivatimoiset jonot :| :|
toivonmukaan mun kivet ei lähde liikenteeseen ja ei tulehdu koko kivikasa :LOL: :LOL:

mutta nyt tuo neiti kutsuu taas tuola...

bambiino ja Jemina 10,5kk
Auts, ne on kipeet.
Mut tervetuloa hellään hoitooni, mä alotan työt 15.6 gastro kirurgian osastolla, eli meillä hoidetaan just nää sappikivileikatutkin
:wave:

Mies keksi tehdä portaisiin sellaisen lisä korokkeen ettei tarvita porttia. Eka askelma siis korottui samalle tasolle kuin missä toinenkin rappunen on.
Ella on nyt kuukauden verran antanut rappujen olla rauhassa kun tajus korokkeen ja ettei pääse enää kiipeämään mutta nytkun lähti kävelemään, hän tajusi että voi kiivetä!
Vetää käsillään niin kovin että saa jalkansa nostettua korokkeelle ja nyt siis pääsee taas rappusiin.
Eilen oli puolessa välissä portaita kun selkäni käänsin :headwall:

(portti jää auki isommilta vaikka kuinka niille toitottais että laittakaas kiinni... ja koroke oli esteettisesti kuulemma kauniimpi
:LOL: )

Ellalle puhkesi ylös 4 hammasta ja voitte vaan arvata sitä kuolan määrää mikä tuosta suusta valuu :eek:
Nuha päällä ja ruokahalut tipotiessään, yöt menee "pelleillessä" ja äidin univelka senkun kasvaa.

Muutoin entiset meiningit.

:wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
heippis...

meillä Jemina on hokassu rappuset nyt pitää laittaa portit kiinni peräs kun menee tai tulee alas portaita...

nyt selvis mun outoihin vatsa kipuihinkin syy....kävin 6.5 mahan ultras ja etsinöissä löyty sappikivet :/ :/ eikä ollu ihan vähän ja hiekkaa ei juuri näkynny kiviä vaan....no eilen sain kipulääkereseptin sitten ja lähete meni leikkausjonoon on kuulemma hiivatimoiset jonot :| :|
toivonmukaan mun kivet ei lähde liikenteeseen ja ei tulehdu koko kivikasa :LOL: :LOL:

mutta nyt tuo neiti kutsuu taas tuola...

bambiino ja Jemina 10,5kk
Auts, ne on kipeet.
Mut tervetuloa hellään hoitooni, mä alotan työt 15.6 gastro kirurgian osastolla, eli meillä hoidetaan just nää sappikivileikatutkin
:wave:

Mies keksi tehdä portaisiin sellaisen lisä korokkeen ettei tarvita porttia. Eka askelma siis korottui samalle tasolle kuin missä toinenkin rappunen on.
Ella on nyt kuukauden verran antanut rappujen olla rauhassa kun tajus korokkeen ja ettei pääse enää kiipeämään mutta nytkun lähti kävelemään, hän tajusi että voi kiivetä!
Vetää käsillään niin kovin että saa jalkansa nostettua korokkeelle ja nyt siis pääsee taas rappusiin.
Eilen oli puolessa välissä portaita kun selkäni käänsin :headwall:

(portti jää auki isommilta vaikka kuinka niille toitottais että laittakaas kiinni... ja koroke oli esteettisesti kuulemma kauniimpi
:LOL: )

Ellalle puhkesi ylös 4 hammasta ja voitte vaan arvata sitä kuolan määrää mikä tuosta suusta valuu :eek:
Nuha päällä ja ruokahalut tipotiessään, yöt menee "pelleillessä" ja äidin univelka senkun kasvaa.

Muutoin entiset meiningit.

:wave:

heippis !

juuh kiitos kauhee paniikki iski jo heti kun näin ne siel ultras ja tieto siitä et leikaukseen vaan .... :/ :/ heidi jo lohdutti et saan kunnon rauhotavat ennen sitä :LOL: :LOL:

lähete lähti leikausjonoon viime viikon keskiviikona ja kait sieltä joskus kutsu tulee sitten..litalgia olen joutunnut ottaa vasta yhen mutta kuiteskin ei ole kivaa vetää niitä mutta pakohan se on jos kestää pääsy sinne...
mä mietin et miten se leikaus tapahtuu ? jostain tähystämisestä se ultraaja puhu ja et poistaa koko sapen samalla...
ruoka ei meinaa maistuu ja pitää miettii mitä syö vai syökö olenkaan :/ :/

Jemina on kauhee punttihiiri roikkuu housun lahkees ja seistä töröttää siin kun mikäkin ja koko ajan pitäs mennä jonnekkin....kovasti tuo tykkää ulkona olla =)

smilex:tehdäänkö treffit jollekin päivälle?

nyt häärää tonne noiden termiitien kans :wave:

bambiino ja Jemina 10,5kk
 
Saran neuvola terveiset

Ikä: noin 10 kk
Pituus: 72.6 cm
Paino: 8805 g
Pää: 46.5 cm

Hapanmaito tuotteita aloitellaan, Varaa hyvin jalkoihinsa, ei vielä konttaa -> pyörii ja kierii edelleen, nostelee peppua lupaavasti. 6 hammasta.
 
käytiin sitten neukas tänään...neiti kontaa hienosti ja nousee tukee vasten seisoo oli laitettu korttin...pituutta neidillä on 68 cm ja painoo 6750 g kasvaa normaalisti käyrällä neuvolatätillä ei ollu mitään huonoo sanotavaa meijän neitosesta =) =) seuraavan kerran mennään 1v neukkaan ni syntymäpäivänä 1.7 ....

nyt miettii kerhon kevätjuhlaan vaatetusta....miksi kaikki pitää jättää viimetippaan aina :whistle: :whistle:

bambiino ja jemina
 
Meidän 10kk neuvola:
76,2cm ja 11,1kg kumpikin +1 käyrällä :D
Käytiin myös hammashoitajalla, hampaita ei kyllä näytetty mutta kovasti juteltiin hampsujen hoidosta.
Hapanmaitotuotteita menee jo jonkin verran ja tietty tissimaitoa joka välissä
Tyttö oppi suoraan konttaamaan, ei siis ryöminyt tai harjoitellut missään vaiheessa. Nyt odotan, että joku päivä vaan kävelee, ilman harjoittelua. :p
Ihanaa kun on lämmintä ja on helppo lähteä ulos kun ei tarvitse pukea kuin hattu tms.
 
Huomenna lähdetään sinne Turkin matkalle Saran kanssa kahdeksi viikoksi, Ollaan viikko anoppilassa ja vikko Alanyassa. Mies lähti jo viikko sitten sunnuntaina autolla, oli ollut keskiviikkona perillä. Toivottavasti lentomatka menee hyvin ja Saralla ei ota kovasti nousut ja laskut korviin.

Anja ja Sara n. 10,5 kk =)
 
heippis pitkästä aikaa :wave:

täälä Jemina on oppinnut nousemaan portaat ylös ..yllätin neidin 4 rapul menos ylös täs yks päivä (portti oli jäännyt auki) onneksi ei ole tippunnut niiltä....

otas on mustelma kun keikku keitiön tuolin takana ja se kaatus selkänoja eellä suoraan päälle
kauhee huuto siitä tuli...

kävely harjotuksia neiti tekee silleen et siirtää toisen käden ensin ja sitten vasta toisen ja toisaalta taas on kummatkin kädet irti ni kuuluu vaan kops ja huuto perään....

jokseenkin tää vuosi on menny niin äkkii :/ vuosi sitten tähän aikaan olin viel tukevasti raskaana :LOL: :LOL: joka on nyt niin haikee muisto kun ei noita lapsosia enään tehdä....

jotakin sanoja jeminalta tulee kuten äeti ,täh ja tää

kun kiellän jeminaa hän nostaa jo valmiiksi oman etusormen pystyyn kun sanon ei :LOL: :LOL:

mutta nyt laitelee noita neitosii nukkumis kuntoon !

bambiino ja Jemina
 
Reissut reissuttu. Sara ei ollut moksiskaan lentokoneessa. menomatkalla nousun aikaan nukkui. Mummo ja ukki turkissa oli niin ihastuneita tyttöön, niin ja tietty muut sukulaiset.

Itse sain pahan vatsataudin ja olin päivän tiputuksessa sairaalassa + antibiootti kuurilla. Nyt kaikki ok.

Turkissa oli tosi kuuma, neljääkymmentä lähenteli toisina päivinä.

Sara oli elementissään kun sai huomiota ja pussailijoita vaan riitti. Ei vierastanut ketään. Nyt täällä totutellaa hulabaloo viikkojen jälkeen taas hiljaiseloon tytön ja kissojen kanssa.

Anja ja Sara huomenna 11kk
 
heippis !

meillä tuli eilen Jeminalle 1v täyteen ja samalla oli neuvola

ei ollu meijän oma kiva täti sielä vaan joku sijainen hyvin meni siihen asti kunnes se kävi neuvoo miten mun pitää hoitaa mun lasta...

no Jeminan mitat 7050g ja pituutta 70 cm joudun antaa 4 tl rasvaa päiväs lisäenergiaa sille ( kohta valitetaan kun se on niin lihava sitten ) neiti kasvaa hyvin mukamas ....

huomenna ja lauantaina vietetään Jasminin 6v ja Jeminan 1v syntäreitä yhdessä kun vanhempi neiti täytti viime viikolla sen 6v...iso neiti jo menee eskariinkin =) =)

mutta nyt laitelee aamupalaa ja siivoo et olis huomenna edustus kuntosta :wave: :wave:

bambiino ja jemina 1v
 
Harmi kun tää ketju on ihan kuollut!
Me tietyt muutamat kirjoittelemme enää kuulumisia aika ajoin :/

1 v eilen täynnä Ellallekin :heart: Mahdotonta ajatella että näin on vuosi menny!
Mitat olivat 74 cm ja 10.7 kg :LOL:

Minä olen ollut töissä jo kesäkuusta asti, lapsilla hoitaja kotona + isovanhemmat apuna. Päiväkoti alkaa elokuun 3. päivä.
Olen nauttinut töiden teosta kotona olon jälkeen ja jaksanut lasten kanssa kotona vastaavasi ihan eriavalla kun on välillä muutakin sisältöä kuin huushollaamista =)

Me lähdetään DisneyLandiin muksujen kanssa elokuun ekalla viikolla, ylimääräisiä vuorojakin olen tehnyt matkakassan ja vapaapäivien kartutamiseksi, lomaa kun ei luonnollisestikaan minulla ole. Ompahan mitä odottaa, ja kummasti mottivoi lisätyöt kun katselee eifel tornin kuvaa sivusilmällä :D

Me ollaan sairastettu kesäkuun alussa rotavirus ja ellan syötyä vähän "kiellettyjä herkkuja" oltiin sairaalassa myrkytysepäilynkin vuoksi muutoin ei ihmeitä.

Pottailua harjoitellaan,muutama sana tulee ja juoksujalkaa liikutaan karkuun ja pahantekoon :saint: :heart:

Hyvää kesää teille jotka nyt satutte linjoilla olemaan!

Ella ja SmileX
 
heipä hei! pitkästä aikaa. On jääny tänne kirjoittelu kun työt alkoi 2 viikkoa sitten.

Sara täyttää tänään 1 v :heart: :heart:

Kaksi viikkoa sitten neuvolassa pituutta 74 cm ja painoa 9265 g. Sara ei pidä kiirettä, hän vasta alkoi ryömimään kuukausi, nyt muutaman kottaus askeleen välillä ottaa ennenkuin taas alkaa ryömimään. Joka paikassa on ja kerkee joka paikkaan hetkessä.

Neuvolan täti laittoi kyllä lähetteen fysioterapeutille kun ei halua istua muualla kuin tuolissa ja rattaissa, siis kun laittaa lattialle istumaan heti heittäytyy selälleen, niin ja ei itse nouse istuma-asentoon.

Parisuhteessa kanssa vähän ongelmaa, mies asustellut viimeisen kuukauden muualla. Käy kyllä Saraa katsomassa monta kertaa viikossa ja vapaapäivinä on Saran kanssa. Katsellaan.

Hyvää kesää kaikille :flower: =)
 
heippa hei !

on tää aika menny äkkii ...meijän esikoinen meni sitten maanantaina esikouluun vasta mä häntä kannoin masussa !

keskimäisellä neitosella alkoi kerhot tänään oli ekapäivä sai onneksi jäädä vanhemmatkin seuraksi ..kivaa oli mutta ujostelee hirmusti..

Jemina kerkee ja kiipee joka paikkaan oikein ikiliikkuja !! alhaalla edelleen nököttää kaksi hammasta ...kävelee tuen kans ja on jopa erehtynnyt ottamaan askeleita ilman tukea semoset 6 asekelta =) =)
pikuinen neiti on edelleen mutta kasvaa omaa tahtiinsa ...seuraava neukka on 26 pvä siloin tiedetään udet mitat....
mutaman sanan on sanonnut äiti ja tota,anna mamma (maitoa)

sen verran itestäni että tiedän suunilleen pääseväni syyskuun puolesvälis tai syyskuun lopus sinne sappirakon poistoleikkaukseen....kyl olis aikakin jo kohtaukset on helvetilliset jos pääsee valoilleen ja olo on koko ajan ihan ihmeelinen ja ruokakin pitää syynätä et tuleeko oireita vai ei ja nyt on silleen et hyvä kun pystyy edes jotain syömään....mutta aikaa odotellessa...

mutta palaillaan taas :wave: :wave:

bambiino ja jemina 1v 1kk
 
Kyllä täällä vielä joku on, jos vaan kukaan enää minua muistaa! Hiljaiseksi on pino käynyt.

Meillä neiti täyttää perjantaina 1v 3kk. Eilen oppi kävelemään ihan oikeasti, yritystä ja pieniä onnistumisiakin on ollut jo pidempään. Hänellehän tehtiin se kallonkorjausleikkaus helmikuussa, ja ensi viikolla mennään jälleen leikkaukseen, joskin pienempään kuin edellisellä kerralla. Tarkoitus on poistaa kallosta raudat. Rauhallisin mielin odottelen leikkausta. Toki olisi mukavaa, jos leikkausta ei tarvitsisi tehdä, mutta kun vaihtoehtoja ei ole, niin tämäkin on vain elettävä läpi.

Olisipa mukava kuulla, mitä muille kuuluu. Taitaisimme tosin kuulua jo tuonne taaperoiden osastolle.

Terveiset meiltä kaikille!

Toivoo: Kultatiuku ja neiti pian 1v 3kk
 
Hei vaan Kultatiuku, kylla muistan =). Kiva kuulla teidan uutisia ja toivottavasti leikkaus menee hyvin.
Tervehdykset kaikille muillekin jos sattuvat viela pinolle!

Taalla tytto kasvaa kovasti. Pittuutta on 80cm ja paino 11kg, ei ole enaa mikaan kukkakeppi :D vaikka pitkaan olikin alipainoinen pituuteensa nahden.
Ruoka maistuu ja aika hyvin se onnistuu ruuan jauhamaan vaikka hampaita ei ole kuin 6. Ensimmaiset tuli vasta kaksi kk sitten. jostain syysta on kaikilla tullut hampaat vasta vuoden taytettyaan :eek:

Kavelemaan lahti 13kuisena ja sita ennen ei kontannut ollenkaan vaan oli "bottom shuffler" kuten taalla sanotaan. Vauhtia riittaa ja rohkeasti osallistuu veljiensa paini-nujakkaankin.

Sanantapaisia tulee da-da (daddy), ba-baa vilkutuksen kera (bye-bye) ja amma tarkoittaa minua. Suomen sanoja ei tule viela ainakaan. Tahtoo monesti useampaa kielta kuulevat lapset oppia puhumaan muita myohemmin mutta hyvinhan tuo on lahtenyt menemaan.

Kaikki hyvin neidilla... ellei oteta huomioon pikkuseikkaa etta sukupuoli-identiteetti on vahan hakusassa - autoilla ja lentokoneilla se vaan leikkisi. Sellaista se on kasvaa poikaporukassa... :D

musikka ja pikku m (melkein 1v 3kk)
 
Olen nyt ollut töissä kolmisen kuukautta, siksi ei ole tullut täällä paljoakaan kirjoiteltua, lukemassa tulee kyllä käytyä =) =)

Saralla oli ensimmäinen korvatulehdus, lääkekuuri loppuu huomenna :(

Muuten on mennyt päiväkodissakin ihan kivasti. Nyt alkanut kävelemään tukea vasten ja välillä seisoo hetken ilman tukea.:heart:

Tänään oltiin neuvolassa ja tässä Saran strategiset mitat :

Ikä 1v 2kk 2vko
Paino 10 kg
Pituus 77.2 cm
Pään ympärys 48 cm

Iloista syksyä =) =)

-anjamarita-
 
heippis

meillä jemina oppi kävelemään 1v2kk ja ja joitakin sanoja tulee kuten anna,mamma,tota
neiti osaa mieltään näyttää ja on temperamentinen tapaus..

pieni hän on edelleen arvioisin noin 72 cm ja painoa n.7.5 kg syö kuiteskin ihan hyvin muuten paitsi nyt kun on nuhaa....

hampaita neidillä on alhaalla 2 ja ylhäällä 4


mä luulin ihan kokonaan että tää ketju on ihan kuollut mutta onhan täälä joku sentään =) =)


ite kävin perjantaina sappirakonpoistossa ja nyt parantelen haavoja sitten 4 pientä reikää tuli kun tähystyksellä tehtiin mutta kipeet ne on ei voi mitään...nostaa ei saa 2 viikkoon ( ei onnistu täs taloudes ) ite kun joudun puoli kuntosena hoitaa kauppa asiatkin tikit rytkyen |O |O

mutta nyt laitelee neitejä ilta toimille....kiva taas olla mukana täälä ja kuulla muidenkin uutisia =) =)

bambiino ja jemina 1v 3kk
 
Hyvää Joulun pyhien jatkoa ja Onnellista uutta vuotta 2010!!

Meidän Saralle tuli ikää 1 v 5 kk eilen. Energinen pakkaus. Harjoittelee itsenäisesti syömistä, juo vielä velliä kun menee päikkäreille ja nukkumaan. Syö hyvin ja nukkuu yleensä 12 tuntia yössä. Harjoittelee sanoja. 12 hammasta on. Ensi kuussa neuvola, mutta on noin 80 cm pitkä ja 11 kg. Päiväkodissa ollut elokuusta ja tykkää kovasti kun on kavereita.
 
Heipähei!!

1,5 -vuotis lääkärineuvolassa käyty.

ikä: 1v6kk9pv
pituus: 81,7 cm
paino: 11kg 200g
pää: 49,2 cm

Keuhkot, silmät ja kaikki ok.
Seuraava neuvola sitten 2 vuotiaana.

Sara on päiväkodissa ja minä töissä. oppinut paljon sanoja.
tykkää musiikista, laulelee hiiala hiialaa, ihahaa ihahaa ja kuka saa kuka saa.

Nousee kaikille tuoleille, sohvalle ja sänkyyn ei vielä ole päässyt.

Juoksee kuin päätön kana, niin että aina joku paikka mustelmilla.

Syö hyvin, itse lusikalla mättää välillä ruokaansa minne sattuu ja nukkuu hyvin. Velliä saa vielä päiväunille ja yöunille mennessä.

Hampaita 12 kpl. Potta harjoitteluja vaihtelevasti.


-anjamarita ja Sara-
 

Yhteistyössä