Heippa äiskät ja -05 synt. lapset

  • Viestiketjun aloittaja -Peppi-
  • Ensimmäinen viesti
-Peppi-
Moikka!!

Minulla on 07/05 syntynyt tyttö ja itse olen -79. Asustellaan täällä Tampereella Iskän ja kahden kissan kanssa.

Päivät kuluvat tyttöä hoidellessa, leikkiessä ja ulkoillessa. Olisi kiva saada juttuseuraa muista äideistä. :)

Joten..laitahan viestiä tulemaan, jos kaipaat myöskin seuraa.

Viestejä odotellaan :wave:
 
Mekkike
Heippa! Tässä kans kohta 7 kuukautisen tytön äippä Helsingistä! Asustellaan miehen ja yhden kissan kanssa ja päivät tosiaan kuluvat pikkuisen kanssa leikkiessä ja kissaa paijatessa. Itse olen 21 vuotta. Jos kiinnostaa ni kirjottele mulle merijohannahola@hotmail.com
 
Kaanalin
Moi Peppi ja Kati!!

Meille pyörähti 05.07.05 sellainen erittäin touhukas poika :D Asumme myös Tampereella Annalassa .... eli minä -80 (Katri), poitsu (Niko) ja mies.... sen voi vaikka lukea kotieläimeksi ;) (vitsi)

Kirjoitellaan... meseillään? Kumpaankin on sama osoite ... eli kaanalin@hotmail.com
 
Heippa! Täällä olis 09/05 syntyneen pikkupoitsun äippä. Tampereella asustellaan. Itse olen 25v. Iskä (28v.) on päivät koulussa, joten mese/kyläily ystäviä kaivataan. Päivät on yhtä hulinaa, poitsulla riittää vauhtia..!
 
hei, täällä on 20-vuotias äippä jyväskylästä. Meillä on heinäkuun lopussa syntynyt poika Jesse ja 1½- vuotias lammas (lue koira) :)

Jos vielä kaipaat maili/mese kamuja laitas viestiä: aiti_85@hotmail.com
 
Katja1979
Heippa!
Mulla on kans 07/05 syntynyt tyttö ja olen kanssa syntynyt -79. Asutaan ylöjärvellä ja perheeseemme kuuluu tietenkin myös isi. Jos kiinnostaa niin kirjottele mulle katja.heinonen@jippii.fi.
 
Heippa!

Äiti 23v. ja tyttö 7/05 täällä vaan kirjoittelevat.
Elämä pienen lapsen kanssa on aika ajoin myös meillä hieman tylsää, kun ei tuo pieni touhuilija aina jaksa touhuilla ja välillä täytyy ottaa myös päivänokoset. Silloin äiskällä on vapaata aikaa vaikka kirjoitella
muille äiteille... =)

Jos nyt joku tahtoo viestitellä niin osoite tulee tässä:
katja.makinen-@pp.inet.fi
 
Täällä 23-vuotias yhden lapsen äiti (ainakin toistaiseksi yhden =) )
Poika on syntynyt elokuussa -05
Perheeseen kuuluu myös isi (20v)

Ja asustellaan Tampereella,Tesomalla..

maili/meseosote on: riikka.tetri1982@hotmail.com
 
Moikka vaan! :heart:
Oon 29-vee, kahden tytön (6kk ja 7v) äiti. Asustellaan Tampereella, lapset minä ja isi.
Maili- ja mese-seuraa olis kiva saada. Myös ehkä kahvittelu ja ulkoilu?
Tapaamisiin!
Sama osoite siis postiin ja meseen.
m.sinervo@hotmail.com
 

Yhteistyössä