Heippa avaruudesta asiaa

9MM
En tiedä mut monnit ovat pohjakaloja
Juuh mut eiks monnitkin liikuskele koko ajan? Onko sulla ollu akvaariota koskaan? Meillä oli kun olin pikkuinen ni pari mini kilpikonnaa. Jotain purkista pudotettiin niille ruokaa muistaakseni? Ootkos koskaan käynny sukeltelemas? Mä oon snorklaillu kreikassa oli merellä syvässä vanha natsien lentokone kävin koskettaas sitä sit piti tulla pintaan
 
vierailija
Juuh mut eiks monnitkin liikuskele koko ajan? Onko sulla ollu akvaariota koskaan? Meillä oli kun olin pikkuinen ni pari mini kilpikonnaa. Jotain purkista pudotettiin niille ruokaa muistaakseni? Ootkos koskaan käynny sukeltelemas? Mä oon snorklaillu kreikassa oli merellä syvässä vanha natsien lentokone kävin koskettaas sitä sit piti tulla pintaan
Joidenkin kalojen on pakko uida kokoajan hengittääkseen
 
9MM
[QUOTE ...post: 34170219, member: 132695"]
Hei pystyiskö sen halkaisun luomaan jossain jotta näkisi mitä tapahtuisi? Luotais alue sen teorian mukaan vai veisköhän liikaa tilaa?
Kysy Jälkikaronkalta
[/QUOTE]
Miltä jälkikarinkalta. Ite katellu tässä the rockia. Niin se sean connerykin lähti. Tykkään siitä aksentista. Kummasta tykkäät enempi scotti britti vai amerikan englannista?
 

Yhteistyössä