Heippa kaikille

Syö meritähti töissä lounas, ei ihmekkään kun sulla on kauhee nälkä kun tuut kotio. Kun esim teet kotona päivällistä, niin jätä siitä sen verta että otat töihin seuraavaksi päiväksi lounasta. Jaksat paljon paremmin odottaa 16-17 päivälliseen :D
 
Moikka Moi :wave:

Tällähän on porukka lisääntynyt... Hienoa, joukossa on voimaa :whistle: Jos vaikka itse kunkin kilot lähtis hieman helpommin B)

Meillä vaaka näytti tänä aamuna 108,4. Kiltisti olen pysytellyt karppina ja mielestäni näin menee hyvin ja tasaseen tahtiin.
Meillä on edelleen remppa kesken ja olen ollut ihan sen kanssa naimisissa. Rupee jo hieman tympimään... Mutta lopussa kiitos seisoo. Ensi viikolla kun istun uudistetussa olohuoneessa, uudella sohvalla katsellen uutta ihan sika isoo telkkaria niin kyllä hermo lepää... B)

Nyt nukkumaan niin kuin olis jo!!!!
 
Mulla paino oli suurimmillaan noin 90 kg luokkaa, olen sitä nyt noin 3,5 vuotta epätoivon vimmalla yrittänyt tiputtaa ja tällä hetkellä ollaan siinä 75 kg kohdalla. Hiljaa hyvä tulee... :ashamed: En ole liittynyt mihinkään kerhoihin ym. vaan ihan kotikonstein ruokaa lähtenyt keventämään (kiinnitän huomiota esim rasvojen laatuun ja tietty vaaleat leivät pois ym.) ja nyt uutena intona kuntosalilla käynti.
 
Multä lähtee näköjään vuoroviikoin vähän vähemmän. Tänään oli taas puntaripäivä ja -200 g... Olihan se odotettavissakin kun tuli syötyä iltasella karkkia kun katottiin ukkelin kanssa Pakoa. :ashamed:
Mut tästä ei ole kuin suunta alaspäin! (vai miten sen nyt ilmasis...koska lisää painoa en halua :D )

Mites muilla on mennyt?
 
Meinaan löysätä vähän jouluksi. Kinkkua miekin aion syödä, mut yritän pysyä kohtuudessa ja jätän ähkyyn syömisen väliin. Mie en yleensäkään syö hirveesti torttuja yms eikä oikein nuo ukotkaan, joten niitä tulee leivottua tarpeen mukaan.

Meitil noi pojan allergiat rajottaa, onneks, kerman yms juttujen käyttöä joten laatikot on melko kevyitä.

Mie oon tota sipsijuttua itekin miettinyt, mut en oo keksiny muuta vaihtoehtoa niille ku vähärasvaiset popparit...mut niistä ei sit taas hampaat tykkää, kun jää niitä siemenien kuoria milloin mihinkin rakoon. Yks tapa tietysti on ostaa vaan semmonen pieni pussi ( 75 g ) pussi kun sipsin himo iskee. Toiminu mulla ainakin...välillä.
 
Heipat vaan tähänkin ketjuun. Lueskelin noita teidän viestejä ja täytyy sanoa, että tuolla ajatuksella "löysään vähän" ei paino putoa. Ei millään pahalla, mutta jos on paljon ylipainoa on pakko ottaa itseään niskasta kiinni KUNNOLLA eikä lipsua, sitten kun on tavoitepainossa tai edes lähellä sitä voi sallia itselleen jotain extraa, muuten menee ikuiseksi jojoiluksi.

Kannattaa käydä kalori.fi sivustolla ja kirjautua jäseneksi, maksaa hiukan, mutta siellä näkee oikeesti mitä sais syödä ja kuinka paljon kun syöttää itsestään tiedot, samoin liikunta ym. asiaa on todella paljon. Uudessa kilolehdessä on muuten uskomattomia tarinoita laihdutuksesta ja onnistumisista, kannattaa lukea. Tsemppiä teille kaikille, onnistutte varmasti jos jaksatte yrittää kunnolla!
 
Hellou. Mulla on mennyt tosi hyvin. Paino on jo 110 kg =) =). Oon ruvennut nyt salilla käymään 3 krt vk ja joka ilta reippaan kävelylenkin tehnyt. Taidan päästä jo 90 kg kesään mennessä. Reidetkin ja maha pienentynyt mukavasti :p
 
Oli paino sitten laskenut 400g eli nyt on tasan 109.
Mie päätin, et kyl mie aion joulunakin kattoa mitä suuhuni pistän. Suklaata tuskin menee sen enempää ku ennenkään kun iho yleensä ilmottaa heti et eipäs syödä...

Kaverin kanssa päätettiin et vuoden vaihteen jälkeen me etsitään lähistöltä semmonen kuntosali, joka passais meille. Muutenkin ens vuoden puolella puhaltaa uudet tuulet...
 
Ootteko alkuperäset kaikki hävinny kun tuhka tuuleen?? :eek: Mites teillä muilla mennyt? Mulla meni joulu hyvin, en repsahdellut, paino on tällä hetkellä 107,5 kg :D :D Kroppaa kiinteyttää nyt urakalla niin :saint: Oon tosi motivoitunut nyt tähän laihikseen, mä haluan olla normaali kesällä ja piste :saint:
 
Onnea Meritähdelle raskautumisen johdosta!

Mites muilla meni joulun aika?
Mulla oli punnitus just aattoaamuna ja paino oli pudonnut 400 g. Tänään huvikseni käväisin aamusella puntarilla ja vain 100 g noussut, vaikka tuli joulun aikaan syötyä kuin "pieni sika". :D

Hiljaa hyvä tulee ja ens kesäkuun puolessa välissä olis tarkotus viimeistään olla kunnossa kun on 10. hääpäivä.
 

Yhteistyössä