Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

Ja mitä kuuluu?

Meillä mennään ja kohelletaan yhtälailla kun ennenkin. Kuopus on täyttänyt jo kunnioitettavat 3 vuotta ja pari kuukautta päälle ja elää ihanan kamalaa uhmaikää. Ja "minä itte"-ikää.

Muuten meillä on täällä kaikki suht ennallaan. Mie olen vaan löytänyt sen elämän... vai mitä se oli, mitä piti etsiä / hankkia, kun joskus palsta otti ja vei mukanaan ja täällä tuli roikuttua yökausia :D
 
Mä en ole sitten tainnut ihan täysin vielä sen elämän mukaan tempautua, kun yhä
roikun täällä.


:xmas:

Hauska " nähdä " sinua. Jos kuopus on jo 3v. kuinka vanha mahtaa ollakaan esikoisesi?

Täällä meno on melko samanmoista, tosin latteampaa, laimeampaa ja vähän tylsempääkin. Siis palstalla. ..

Mun kuopukseni, jota kuumeillessa tänne eksyin on jo 8v.. ja pian olen viettänyt palstalla 10 vuotta elämästäni. Suunnittelen hiljaista irrottautumista silloin kun se 10v tulee täyteen...
 
Sua on ollut ikävä. Harvoin ketään jään kaipaamaan täältä..
Voi, kiva kuulla :) Joo, toi elämä on ihmeellistä... loppujenlopuksi mie pääsin "irti" palstasta ihan helposti.
Joskin koukutin itseni sit tuonne naamakirjaan, mutta se ei oo yhtään sama asia ;) :D
Siellä kun kuitenkin... tai mie ainakin, oon ihan sit kyllä samana omana itsenäni, mutta siellä voi jotenkin vaikuttaa siihen, että kenelle haluaa asioita jakaa... vai haluaako kaikille.
 
Blue
Voi, kiva kuulla :) Joo, toi elämä on ihmeellistä... loppujenlopuksi mie pääsin "irti" palstasta ihan helposti.
Joskin koukutin itseni sit tuonne naamakirjaan, mutta se ei oo yhtään sama asia ;) :D
Siellä kun kuitenkin... tai mie ainakin, oon ihan sit kyllä samana omana itsenäni, mutta siellä voi jotenkin vaikuttaa siihen, että kenelle haluaa asioita jakaa... vai haluaako kaikille.
Käyhän nyt kuitenkin täälläkin aina välillä. :)
 
"vieras"
Muistan sut! Sä neuvoit mua sillon joskus päivähoitohakemuksen kanssa. :D Eikä ihan hukkaan menneet sun neuvot. Laitoin hakemuksen viime vuoden helmikuussa ja elokuussa saatiinkin paikka. :) Ja vielä ihan läheltä, 1km päästä kotoa.

En muista oonko saanut tilaisuutta kiittää, mut jos en ole, niin nyt kiitän: KIITOS! :)
 
Just tänne kirjautuneena vuosien tauon jälkeen aattelin tulla katsomaan onko tääl ketään tuttuja ja heti pisti tämä ketju silmiini.. ;) Meillä ollaan jo 15v teinejä,ei oo pieniä meillä lainkaan..
 
No heips! Mitäpä minulle... Sitä samaa kun aiemminkin... sellaista kohellusta :D Luovitaan elämässä eteenpäin ja kohti uusia haasteita. :)
Sellaistahan se on =) Mullekin kuuluu ihan hyvää, sama rauha ja rakkaus edelleen. Lapset ovat kasvaneet, kuopus 12v ja esikoinen täyttää syksyllä 18v =) Mutta nyt täytyy kaivautua isännän kainaloon, hyvät yöt kaikille =)
 

Yhteistyössä