Hejssan pitkästä aikaa!!

Tosi pitkästä aikaa kirjauduin tännekin ja :wave: kaikille kyselleille!! Yv:n vastailen tässä kunhan kerkeen ;)

Mitäpäs "uutta" tänne? Hirmuisesti ainakin uusia ihan tuntemattomia nikkejä näkyy olevan. Äkkiseltään kun kattelin, niin eipä tainnu kovinkaan montaa "tuttua" näkyä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä en oo sinua täällä nähnyt, hauska tutustua! Olen Minskii *kättelee* :D
Heimoi! Lasisilmä *kättelee takas* :D
Ootko kauan palstaillut? Kyllä mie muistasin joskus sinunkin juttuja lukeneeni.. Itse olen palstaillu tuolta 2002 alkuvuodesta lähtien. Nykysellään pitkiäkin taukoja välissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä en oo sinua täällä nähnyt, hauska tutustua! Olen Minskii *kättelee* :D
Heimoi! Lasisilmä *kättelee takas* :D
Ootko kauan palstaillut? Kyllä mie muistasin joskus sinunkin juttuja lukeneeni.. Itse olen palstaillu tuolta 2002 alkuvuodesta lähtien. Nykysellään pitkiäkin taukoja välissä
Joku reilu vuosi kai on tullu pyörittyä täällä :). Ai muistat minut! Noh nyt ainakin muistan sut, vielä kun näin virallisestikin tutustuttiin :) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä en oo sinua täällä nähnyt, hauska tutustua! Olen Minskii *kättelee* :D
Heimoi! Lasisilmä *kättelee takas* :D
Ootko kauan palstaillut? Kyllä mie muistasin joskus sinunkin juttuja lukeneeni.. Itse olen palstaillu tuolta 2002 alkuvuodesta lähtien. Nykysellään pitkiäkin taukoja välissä
Joku reilu vuosi kai on tullu pyörittyä täällä :). Ai muistat minut! Noh nyt ainakin muistan sut, vielä kun näin virallisestikin tutustuttiin :) :D
Juu kyllä mie sun nikin muistan, ja nyt siis ihan "virallisesti" si ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sörhis on ainakin teenlitku
metsola rollolainen
senni tonnika greeata/tauntaun
Jaanhans, *päivittää Tiimarivihkoaan.......* ;)
Varmaan muitakin nikinvaihtajia löytyy.
Eiköhän jokainen itse kerro nikinvaihdon jos tarpeen.
Toki toki. Ei tarvihe huolehtia. Muutama jo ilmotellukkin, ja iloisia ylläripylläreitä joukossa :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sörhis on ainakin teenlitku
metsola rollolainen
senni tonnika greeata/tauntaun
Jaanhans, *päivittää Tiimarivihkoaan.......* ;)
Varmaan muitakin nikinvaihtajia löytyy.
Eiköhän jokainen itse kerro nikinvaihdon jos tarpeen.
Päivitin vain joitain =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kas hei. =) Oletkohan sä se joka kerran sanoi jotain tosi kauniisti yh-äideistä? Mä meinasin ruveta vollottamaan kun oli niin kauniisti sanottu, ja muistan ihan varmasti että nikki oli lasi- jotain. :D
:LOL:
Juu, kun mä jouduin itse kokeilemaan totaalista palvelusväen pestiä keväällä isännän loukattua kinttunsa.
Ja khylläpäs yhä seison sanojeni takana! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kas hei. =) Oletkohan sä se joka kerran sanoi jotain tosi kauniisti yh-äideistä? Mä meinasin ruveta vollottamaan kun oli niin kauniisti sanottu, ja muistan ihan varmasti että nikki oli lasi- jotain. :D
:LOL:
Juu, kun mä jouduin itse kokeilemaan totaalista palvelusväen pestiä keväällä isännän loukattua kinttunsa.
Ja khylläpäs yhä seison sanojeni takana! ;)
:D Ahhaaa!!!Muistin mä oikein että se olit sinä. Se oli kyllä tosiaan niin ihanasti kirjoitettu, ja muistaakseni mulla oli vielä ollut erityisen huono päivä, ja sen kirjoituksen jälkeen mä ajattelin että perskules, kylläpä joku osaa ajatella kauniisti meistä yksinhuoltajista. :heart:
 

Yhteistyössä