Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Täällä ollaan hengissä, vaikka ei mitään oo kuulunutkaan pariin päivään :wave: Oltiin pienellä kesälomareissulla ja nyt oon niin väsy, et taidan kaatua kohta sänkyyn |O Luen juttunne myöhemmin :) Hyvää yötä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hilusella on kyl menossa nyt jotain outoo... :whistle: :whistle: :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL: Niin onkin kuule semmoset kuviot ettet uskokaan... :xmas:

Ei oo vaan jaksanut suuremmin olla iltaisin koneella, kun päivät olleet touhua täynnä. :whistle: Ja senkin ajan minkä oon netissä ollut, oon metsästänyt huutiksesta lapsille kakkospukuja mummilaan syksyksi ja talveksi... :whistle: Onhan noilla jo keväältä vk-puvut valmiiksi ja yhdet talvipuvutkin alesta ostettuna, mut olis kiva jos porukoilla olis omat pukunsa-semmoset ei mitään väliä-puvut siis jos halvalla löytäis. Tytylle itseasiassa huusin jo talvipuvun kun halvalla sai. :D

Mua alkaa kyllä oikeasti ahdistaa koko töihin paluu :snotty: ja koitan olla miettimättä koko asiaa, mut pakkohan sitä on edes sen verran pähkäillä, että hommaa lapsille mummilaan vaatteet ja kimpsut ja kampsut...

Neiti tekee hampaita ihan urakalla, johan sillä rintamalla olikin taas pitkään hiljaista. :whistle: Nyt on takahampaitakin jo kolme ja neljäs kovaa vauhtia tulossa, ihan parin päivän sisällä tuli kaksi hammasta. Ovat muuten ekat hampaat, mitä ei ole tehty kuumeella ja kiukulla. =) Tytyltä on alkanut tulla myös kaksisanaisia lauseita, sanoo "posti tuli", "heihei äiti/isi", "äiti syliin". Ja kiipeilee joka paikkaan, rattaatkin on pitänyt laittaa eteisessä kasaan kun kiipeää niihin ja on jo kerran tullut niistä otsalleen alas. :whistle: Menee myös sujuvasti itse tripptrappiin istumaan, pitää varmaan kohta ottaa suosiolla turvakaari pois kuten pojaltakin näillä main.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :LOL: :wave:
Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint: :LOL:

Todella loistavaa palvelua tosiaan noiden valokuvien kanssa :eek: :eek:
Näköjään =) !

Myyjä oli kaiken aikaa eri mieltä kuin mä ja mulle jäi loppujen lopuksi sellainen vaikutelma, että mun valinnat meni hänen mukaansa aivan täysin metsään. :snotty: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :LOL: :wave:
Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint: :LOL:

Todella loistavaa palvelua tosiaan noiden valokuvien kanssa :eek: :eek:
Näköjään =) !

Myyjä oli kaiken aikaa eri mieltä kuin mä ja mulle jäi loppujen lopuksi sellainen vaikutelma, että mun valinnat meni hänen mukaansa aivan täysin metsään. :snotty: =)
Mut aisakas on aina oikeessa :D :wave:
Kumma myyjä, jos ei palele asiakasta niinkuin tämä haluaa...asiakashan ne maksaakin yleensä :xmas: :kieh:
 
Meillä on ollu eilinen ja tää päivä raksavapaata...ihanaa...tähän vois jopa tottua :xmas: :LOL: :LOL: :LOL:
No, mut huomenna jatkuu....ei se laiskottelemalla valmistu...ja kuitenki loppumetreillä mennään :D :D

Tänään juhlittu miehen synttäreitä ja meidän 11v hääpäivää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä oikeasti menin eilen kympiltä nukkumaan, mutta oikeesti en saanut unta!!! Vieroitusoireitako? :LOL: :wave:
Pakko palstailla..muuten ei tule uni :saint: :LOL:

Todella loistavaa palvelua tosiaan noiden valokuvien kanssa :eek: :eek:
Näköjään =) !

Myyjä oli kaiken aikaa eri mieltä kuin mä ja mulle jäi loppujen lopuksi sellainen vaikutelma, että mun valinnat meni hänen mukaansa aivan täysin metsään. :snotty: =)
Mut aisakas on aina oikeessa :D :wave:
Kumma myyjä, jos ei palele asiakasta niinkuin tämä haluaa...asiakashan ne maksaakin yleensä :xmas: :kieh:
Mä luulen että tää tyttönen oli ns. "joutunut" töihin iskän perustamaan valokuvaamoon... Ei siis toiveammatti ja tällaista se sitten on... :snotty:
 

Yhteistyössä