*** Helmet 2008 *** kesäjutut

Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Hilusenko esikko oli ollut päiväkuiva jo alta 2v.? Meillä on nuo pottailut niin hyvällä mallilla, että toivon, että päivävaippa jäis pois vielä tässä kesän aikana. Kotona/omassa pihassa ei juurikaan enää vaippaa käytetä. Välillä tyttö menee ite potalle ja kun muistaa kysellä hätää, niin kertoo kyllä koska pitää mennä. Toki siis vahinkojakin vielä sattuu, mutta kokoa ajan vähenemään päin =) .
Joo, meillä poika oli päiväkuiva kun ikää aika tarkalleen 1v11kk-että himppasen alle sen 2v. oli. :D Taikka tuosta mä sen itse lasken, koska alkoi silloin tekemään myös kakat pottaan-pissien osalta oli kuiva jo aiemmin, mut meni vielä tovi ennenkuin uskalsi tehdä kakankin pottaan. :whistle: Ja jonkin aikaa oli pakko ihan varuiksi pitää ulkoillessa vaippaa kun loppusyksyä ja haalariaikaa mentiin, että jos ei ehdikään riisua kaikkia pois kun hätä iskee ja pissii pukuun-mut parissa viikossa ulkoiluvaippakin jäi pois. Vahinkoja toki satunnaisesti sattui, mut nekin johtui siitä ettei itse tajunnut käyttää poikaa pissillä, kun eihän tuo kuitenkaan heti ilmoitellut automaattisesti itse hädästään.

Tytyn kanssa pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni pottailun osalta ja onhan tuo nyt lämpösillä keleillä kulkenut peppu paljaana, mut aika vähälle on nuo hommat jääneet jos poikaan vertaa. :whistle: Mut eipä tässä ole kyllä samalla tavalla aikaakaan istuttaa toista potalla, toivon mukaan kesän aikana tapahtuu edistystä asiassa. =)

Hyvässä mallissa kuulostaa kyllä teillä Mirtsu pottatouhut olevan! =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Sanos muuta...no, ei oo ainakaan tungosta! :LOL: :LOL:

Porukka lienee kesänvietossa :whistle:

Olikos Helmerillä nyt muutto tjtn? :/ :whistle:
PP:llä onkii ihan omat kuviot :LOL:

Mie tässä istun ja rapsuttelen käsistä maalia pois :LOL: isäntä tuos nauroki, et ei hällä koskaan tuu ku hanskoihi muutama tippa, mut mulla tuli hanskoistakii läpi ja käsivarret ja jalat on ihan maalissa :whistle: :snotty: :LOL: Nooh, mut tyyli on vapaa :D :saint: :LOL:
 
Mitä kesää sitä nyt ennen puolta yötä kukaan viettää... :xmas: :LOL:

Me käytiin taas iltapäivästä uimassa ja nyt on mullakin ihan virallisesti talviturkki heitetty :D aika lämpöstä oli kyllä vesi, sen verran lämmintä kuitenkin viime ajat ollut. Huominen taitaa jäädä väliin kun mies lähtee töihin ja iltavuoroon :kieh: jos sit torstaina taas rantsu kutsuis. B)

Mullakin on aika vapaa tyyli maalaamisen suhteen :whistle: maalaan aina samalla tavalla itseni kuin säkin! :LOL: :LOL: Miten sitä maalia voikin mennä joka paikkaan :whistle: ja sit sitä pestään ja pestään pois ja silti vielä viikonkin päästä löytyy joku maaliläntti jostain piilosta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mullakin on aika vapaa tyyli maalaamisen suhteen :whistle: maalaan aina samalla tavalla itseni kuin säkin! :LOL: :LOL: Miten sitä maalia voikin mennä joka paikkaan :whistle: ja sit sitä pestään ja pestään pois ja silti vielä viikonkin päästä löytyy joku maaliläntti jostain piilosta! :LOL:
Mulla ei ollu viel edellisetkään kulunu pois :LOL: :LOL:
No huomenna saan vihreetä tän valkosen kaveriksi :D
 
Sähän oot ollut ahkerana. =) :flower: Maalaaminen on kyllä kivaa puuhaa, tykkään-meilläkin olis vielä vähän sudittavaa (ylläri :xmas: ) mut vähän hidastaa kun pitää aina suunnitella maalaamiset niin etteivät duracellit oo jaloissa pyörimässä ja seinää lähmimässä... :whistle:

Mut nyt tää painuu unille! :wave:
 

Yhteistyössä