***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
samaa mieltä vanamon kans noitten hymiöiden suhteen. ne vie ihan törkeesti sivutilaa mut onhan noi jotkut ihan makeita :whistle:
Minä kans yhdyn tähän... Jotkut on ihan makeita, mutta... ehkä se on kumminkin vähän turhaa tilanvientiä..? :whistle:
Mä oon kans vähän samalla kannalla, kivat hymiöt sillon tällön jees, mut jos aamulla ku tuut on 10 sivua hymiöitä ni ei oikeen nappaa.
:ashamed: :ashamed: :ashamed: tää poistuu takavasemmalle
--ja tää.... :whistle: . Sen varta rebeli oon että mua ahistaa jos ruvetaan saneleen mitä saapi tehä ja mitä ei, siis kuitenkin kun on kysymys ihan noinkin viattomista jutskista kun Hymiöt, ymmärrän toki jos ois kysymyksessä joku toisten mollaaminen tms. Ihan yhtä lailla "tilaa" menee noihin lainauksiin että mielummin tää kattelee kivoja hymppiä kun laatikkoa laatikon perään..
mutta joo, maku asioista ei voi kiistellä, joku laatikoon säännöt kuinka tätä ketjua käytetään :/

--sangen tuohtunu nipsuli
 
ukko lähti taas reissuun yksinään, tulee joskus ke-to välisenä yönä..tympii vaan taas tämä yh elämä..sit se lähtee taas viikonlopuksi pois..sitte ku sen pitää viedä aina autoki.. :kieh:

kalle söi eilen illalla kaurapuuroa ja ekat 4 lusikkaa oli ihan jees, mut sitte alko taas puistelu. ostin äsken niitä muksun valmispuuroja,joku hedelmäinen ja joku kaura-vadelma,pitää kokeilla tänään jompaa kumpaa..
 
ainiin kalle on nyt parissa päivässä oppinu tosi hyvin ryömimään ja toisaalta se kyllä kauhistuttaa,ku sähköjohdot on tosi IN! :eek: ei voi hetkeäkään olla enää edes lattialla yksin ku heti on johtoja räpeltämässä/maistelemassa :/

piipero86 & kalle 3pvää vajaa 6kk
 
nipsuli :whistle: Musta toi nyt oli aiheetonta rebeli-meininkiä. Ei kukaan ole alkanut sanelemaan täällä kenellekään mitään ohjeita eikä toimintasääntöjä. Ei kukaan sellaisia tänne halua mutta onhan jokaisen varmasti tajuttava että noilla hymiöllä saa mukavasti myös jumiin tämän pinon.


Mulla ei ole mitään niitä vastaan, todellakaan mutta olkoon kuin kiva superhypersiisti hymiö tahansa ei musta niitäKÄÄN ole tarkoitettu käytettäväksi ihan yksin ilman varsinaista yhteyttä muihin juttuihin. Sama kun läimittäis huutomerkkejä tai kyssäreitä erillisiin viesteihin ihan vaan siks että viiva jossa on piste alla on siistin näköinen.
Ymmärrän toki jos on tylsää ja aikaa kuluttaakseen testailee noita ihme kummajaisia ja jammaavia vauvoja mut on raskasta lukea sellaista ja etsiä seasta oikeasti luettavaakin juttua. Olkoon kuin rebeliä vaan niin karkottaa ainakin mut pois palstalta.
Itekin saatan joskus niin tehdä että lämäsen sokkona jonku tontun tohon hyppimään mut en sentään jatkuvasti niitä jakele tänne hillumaan. Ja jos ajattelen niin mistä muusta voi kinata kun makuasioista?? Ei tosiasioista voi mitenkään ainakaan. Ne kun on tosia vaikka kuin vääntäis. Tämä hymiöjuttu menee musta nätisti siihen välimaastoon. Hymiöistä tykkää varmasti kaikki kuitenkin. Niiden tarkoitus kuitenkin alunperin on tehostaa sanomaa ei olla se sanoma. Näin mä ajattelen niistä. :D
 
Kyllä mä uuden pinon luon aina uuden perään vaikka se olis täynnä hymiöitä yms. ilman luettavaa tekstiä seassa ollenkaan vaikkei olis puhuttu helmivauvoista sanaakaan mut ei se pino enää luettavaa kamaa ole. Nyt meen hoitelee poitsua,, ei kuume meinaa laskea sillä mihinkään. :(
 
Vanamon pojalle paranemista!

Ja niistä hymiöistä, mun puolesta jokainen laittakoon niitä jos haluaa. Tämä on kuitenkin vaan keskustelupalsta, niin kivaa kun teidän kans onkin kirjoitella. Välillä keskustelu on niin aktiivista, että joskus voi olla helpompi ilmaista hymiöllä itseään tai ottaa kantaa johonkin kommenttiin...Että mun puolesta, antaa mennä vaan.
 
Hohhoijjaa.. Meillä pitäis kyllä olla suu täynnä hampaita ton viime yön jälkeen :kieh: Raukkaparka nukku sitte eilen ne yhet unet ja sitte oliki sekasin ku Haminan kaupunki koko yön. Ei ois rauhottunu millää. Eka pitkälle yöhön oli pirtee ku peippo ja sitte alko kiukkuumaan. Nukku sitte mun vieressä koko yön ja isi oli olkkarin sohvalla :whistle: Ens yön isi saa olla kans sohvalla mutta nyt siirrettiin pojan sänky meijän huoneeseen kun kun laitetaan sen huonetta kuntoon. joten mä saan olla ihan itekseni meijän sängyssä


Noista hymiöstä.. Aina sitä yrittää laittaa jotain tekstiäkin mukaan, jos ei muuta niin että tää on kiva
No ei vaiskaan, himmataan niiden kanssa. Tosin mä jaan Nipsulin mielipiteen niistä kuormittavista lainauksen lainauksen lainauksista... Ne vasta tilaavieviä onki


Nyt takas seinien kimppuun
 
Mie myönnän, et sivut joissa 99% on hymppiä, niin menee lukematta ohi...et saattaa joku ns tärkeekin asia mennä sivusuun :p
Sillon yks kerta se oli hauskaa, mut kaikkeen kyllästyy :D
Mutta mun puolesta laittakaa niitä jos haluutte...saahan ne kelattua ohi (tosin siinä voi mennä muutaki sit) =)

Mutta toi palstatilanen meneminen on silleen kurjaa, kun sit menee pino jumiin jne :ashamed: Kuten myös noi lainaamiset, joihin iteki sorrun, aina ei jaksa lyhennellä...
Mut lapset on terveitä kun ne leikkii...kai sama pätee aikuisiin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Käytiin tutustumassa kerhoon (srk), tyttöki oli oikeen nätisti vaikka päikkisaika olis ollu. Siinä kun laulovat, ni toinen "laulaa kailotti" mukana :heart: :D :LOL:
Me käytiin myös... :whistle: neitiä vähän pelotti kun oli niin paljon vieraita ihmisiä! :heart: :heart:
Asiasta kukkaruukkuun, meillä on menossa joku ihameen paastokausi. Ei maistu mikään ruoka.. ottaa suuhun ja syleksii kaiken pois. Pelkkää maitoa joisi tuttipullosta! Kohta kaksi viikkoa ollut tämmöstä :| :| Tuntuu että ois laihtunukkiin neitonen :/

Tarppa ja Netta 6kk ja 2vkoa!
 
Noista hymiöistä vielä... Meinasin oman viestini perään laittaa että avoin palsta on että toki jokainen tänne laittaa mitä ite haluaa, mutta itse en niistä tykkää. Makuasia ;) Mutta en sitten laittanu kun aattelin että kai sen nyt tajuaa sanomattakin :ashamed:

Että vapaasti laittakaa, mutta mulla ainakin menee ihan pikalukemiseksi sitten ja varmaan moni tärkeä asia jää kommentoimatta =)
 
Meidän pojunen 6 ½ kuukautta ja tänään ekan kerran huomasin kun hampaanalku hankas lusikkaan syödessä B) Ja poika ei siis ole mitenkään erityisen kiukkunen ollut, ihan tyypillisen äkänen vaan :D

Ja onneks olkoon vaavi070308 ja tyttö! :flower: =)
 
Heippa :wave:

Onnea helmille uusista taidoista, samaten kuin puolivuotisillekin :flower: Meillä 6kk päivä onkin huomenna :heart:

Kipuilijoille puhallus :hug:

Hymiökeskusteluhan on käynyt kuumana :D Mä ite ymmärrän, että sivut käy hitaalla, jos on paljon linkityksiä muualta. Mutta on se hymiöillä pelleily aika kivaa :D Jos on tullut paljon juttua parin päivän aikana, niin mulla ainakin jää osa lukematta, kun on pitkiä lainauksia ja lainauksen lainauksen lainauksia. Ne taas enemmän tympii mua. Mutta kukin tyylillään :whistle: Tosin, itse aion jatkossa linkittää hymiötä silloin, kun ne sopii juttuun ja asiaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
mies oli ihan kauhuissaan kun meijän poika on pukeutuneena jänikseks kaikkien niiden metsästäjien keskellä :LOL: Ja mul oli koko ajan semmonen tunne että poika kyräili mua rattaistaan korvat roikkuen :ashamed: Mut oli se sulonen :D
voi luoja, kahvit näppiksellä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Sain äske sähköpostin...ei vaan halua olla ystävä... Haluaa ennemmin olla omissa ympyröissä perheen ja isovanhempiensa kanssa... Joten se tarina päättyi... :|
no onpas ihmeellinen tyyppi :headwall: Ei tuollaisia ihmisiä ystäviksi kaivata :hug: Onneksi asia tuli selville nyt, etkä turhaan tuhlaa energiaa tommoseen ihmiseen :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No ei sentään. =) Onkos täällä muut maistellu maissinaksuja? Mua vieläkin ihmetyttää, miten onnelinen tuo lapsonen oli yhdestä naksusta. :heart:
..ne on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pelastus tässä hammashässäkässä :wave:
mun täytyykin varmaan ostaa noita..ne varmaan kivasti helpottaa kutiavia ikeniä :)
 
Kiva kirjoitella täällä itekseen :D

Mä oon miettinyt, että pitäiskö mun ilmoittaa A muskariin..Olis kiva opetella lisää lauluja ja leikkejä ja luulisin, että A:kin tykkäis..Bongasin MLL:n muskarin, jossa oli 15kertaa 45 euroa..Pitääpä käydä etsimässä srk:n sivuilta vielä :whistle:

Ja haalareista vielä; kun A oli ihan mini, niin meillä oli Lindexiltä ostettu ruskea-vihreäfleecehaalari, jossa oli pilviä. se on ihana :heart: Nyt löysin tosiaan cittarista semmoisen ruskean, karvaisen haalarin, jossa on korvat. Suloinen :heart:

mutta nyt mä meen juhlimaan miehen 31-vuotisia :heart:
 
Mieli vähän maassa... tuo esikoistyttö aloitti tänään srk:n kerhossa, eka puoli tuntia meni hyvin ja seuraavan 1,5 h oli huutanut suoraa huutoa äitiä. Miksei ne jo soittaneet mulle, olisin hakenut pois itkemästä... |O :'( Outo juttu, yleensä tyttö ei ujostele mitään eikä ketään ja on joka paikassa kuin kotonaan. Sovittiin kerhon vetäjän kanssa että kokeillaan vielä uudestaan, mutta soittaa mut hakemaan jos menee taas pelkäksi itkuksi. Arvatkaa vaan onko nyt huono omatunto kun jätin tytön sinne. :ashamed:

Mistähän johtuu kun tää ketju tökkii nykyään niin paljon, siis kesken lukemisen ja kirjoittamisenkin alkaa yhtäkkiä junnaan paikallaan? Onko se nyt noista hymiöistä? :whistle: Musta ne on ihan kivoja, joskus hymiö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta mustakin ne on parhaimmillaan tekstin tehosteena. Onhan ne yölliset hymiöketjut ihan hauskoja mutta kieltämättä kun ottaa kiinni teidän juttuja 20 sivua kerrallaan niin ne tulee vaan rullattua läpi. :xmas: Ylipäänsä näin nettikeskustelujen suhteen olen sitä mieltä että ylläpitäjän säännöillä mennään kun hän joutuu ne harmitkin kantamaan. :whistle:

Nyt ei enää muuta, mä olen ihan kuitti, veto pois vieläkin. Mitään ei jaksaisi. :kieh:
 
tsorge jos nyt joku oikein otti nokkiinsa meikäläisen hymiösanoista!
samaa mieltä tosta oon et moni asia jää huomioimatta just noitten tuhannen pitkien lainailujen ja hymiöiden takia... :ashamed: mut oma vikanihan se on.
ja siis tottakai kaikki saa käyttää hymiöitä niin paljon kun haluaa! mikäs minä ketään oo kieltämään et ei saa käyttää! kaikki tyylillään täälläkin :D

niin, vein taas töihin lisää työvuoroja mitä voisin tehä. :) kivaa.

nipsuli mie meen pois niin sun ei tarvii....mul on niin paha päivä muutenkin...anteeks jos astuin varpaille :ashamed:
:hug:

Jepsu pahalla päällä
 
Pikaluin nyt kuitenkin juttuja kun huomasin kuinka paljon on taas rästissä...

Vanamo paranemisia sinne! :hug:

Minni meidän poju oli 6 kk 71,3 cm ja 9,0 kg eikä terkkari muuta kommentoinut, kuin että pitkä poika.

Pilvipouta :eek: :hug: hyvä että asiat selvisivät, ettet enää tuhlaa aikaa ja energiaa moiseen kaveriin!

Mitähän muuta piti kommentoida, ei muistu nyt enempää mieleen...:snotty:
 

Yhteistyössä