***HELMET 2008*** Toukokuu

Tosta mustaamisesta, ni mä teen sen vähä erilai, ni menee helpommin.:) Unohdan nimittäin aina "sulkea" sen B:n taas... Niin teen siis sillain, et hiirellä mustaan sen kohdan tekstistä, jonka haluan tummentaa, ja sit painan B:tä, niin se heittää sille tekstille alkuun ja loppuun ne B:t ja mustaa just sen alueen minkä haluaa. Ei siis tarvi sen kummempia tehä ja painella. :D
 
sanokaa kuka mitä vaan et oon huono äiti tai paska mut kyllä mulla menee hermo tohon uhmikseen melkeen joka päivä ja tukkapöllyä se on saanu kun ei muuten usko |O

uusiäiti: pakkauksen makuupussissa nukutin ja saa jatkossaki nukkua, sitä se ei ainakaan saa potkittua pois.
 
Terkut 3kk neuvolasta :wave: :wave: Samalla myös 5veen neuvola..2h meni |O

Mittoja:

Paino 5465g (3330)
Pituus 57,2 (50)
Pipo 39 (34½)

Meidän minineiti siis edelleen :heart: Mutta tasaisesti kasvaa, joten sinänsä ns. pienuudesta ei huolta, menkööt muut menojaan :p :LOL:
Rokotteen sai...pieni huuto ja päälle tokas "päh" :LOL: :LOL:
Odotustilassa oli vieressä 2kk poika ja se oli PALJON isompi |O :LOL: Luulin sitä 4-5 kuiseksi :ashamed:

Seuraava neuvola vasta 5kk iässä, koska kaikki on ok :D
 
Jep, ja kun Mimman omat osuudet oli hoidettu, ni syötin sen ja nukahti syliin. Puin neidin ja laitoin kaukaloon oottaa. Vasta siin vaiheessa tajusin, että sillä oli lörpät housussa :x :xmas: No...hyvin näyttää nukkuvan jo ntoista tuntia, että nukkukoot :p :LOL: :LOL:
 
Nää asiat tulee taas vähä pätkissä, kun pitää samalla vahtaa pihalle :LOL:

Tosiaan kiinteistä juteltiin neuvolassa ja täti kysy multa, et mitä oon aatellu :LOL: Sanoin meneväni samalla linjalla suunilleen, kun edellistenki kanssa, elikkä tässä varmaan parin viikon aikana aletaan maistella =) Antoi siunauksensa asialle...vaikka olisin kyllä alottanu vaikka ois kieltänyki :kieh: Vellejähän meil on pe-poa ja maissia syöty jo kuukauden verran.

Mut miks muta tuntuu, että likka kasvaa kamalan hitaasti?? :wave: :wave:
Neuvolan mukaan kyllä oikeen mallikkaasti, no, kai sitte. Empä kyl oo itekään mikään jätti ollu..olin kyl syntyessäkin kilon Mimmua pienempi :/

Nolo tilanne myös neuvolassa...täti kutsui tyttöä nimellä ja kysyi, että tekeekö A vielä sitä ja sitä...mie olin hölmönä, et kuka A :ashamed: |O Just...osi hyvä äiti kun muistaa jopa lapsensa nimen :headwall: :headwall: :headwall:
Mutta siis meillähän ei A:ta kotona kutsuta juuri koskaan oikeella nimellä, vaan neiti on Mimmu tms :p :LOL: Saanhan siis anteeksi? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Katoin, et meil ei oo kellää ollu 4kk LÄÄKÄRIneuvolaa. 2kk on ollu ja sit 6-8kuisena seuraava...Normaali 4kk neuvola on kyl muilla ollu.
meil oli tol isommallaka, kai ne sit vaihtelee paikkakunnittain

Näköjään joo.
Mut toisaalta...eikös 2kk välein oo aika turhan tiuhaan? :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Katoin, et meil ei oo kellää ollu 4kk LÄÄKÄRIneuvolaa. 2kk on ollu ja sit 6-8kuisena seuraava...Normaali 4kk neuvola on kyl muilla ollu.
meil oli tol isommallaka, kai ne sit vaihtelee paikkakunnittain

Näköjään joo.
Mut toisaalta...eikös 2kk välein oo aika turhan tiuhaan? :whistle: :LOL:
no ei mun mielestä, hyvä vaan et lekuri tutkii, ei siitä haittaakaan oo. seuraava lääkärineuvola sit 8 kk. mä oon käyny ekan kanssa vuoden ikään asti kk välein neuvolassa ku halusin mitat joka kuukaudelta ja aion tehä sen nytki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Katoin, et meil ei oo kellää ollu 4kk LÄÄKÄRIneuvolaa. 2kk on ollu ja sit 6-8kuisena seuraava...Normaali 4kk neuvola on kyl muilla ollu.
meil oli tol isommallaka, kai ne sit vaihtelee paikkakunnittain

Näköjään joo.
Mut toisaalta...eikös 2kk välein oo aika turhan tiuhaan? :whistle: :LOL:
no ei mun mielestä, hyvä vaan et lekuri tutkii, ei siitä haittaakaan oo. seuraava lääkärineuvola sit 8 kk. mä oon käyny ekan kanssa vuoden ikään asti kk välein neuvolassa ku halusin mitat joka kuukaudelta ja aion tehä sen nytki
Niin, no :p
On meilläki ollu aina kaikkien kanssa ihan kuukauden välein. Vähä ny ihmettelin, et seuraava vasta 5kk :whistle: Mut sama kai tuo...soittelen kyllä, jos jotaan tulee =)

 
napsuh toi on toinen tapa millä oon kans mustannu, mut jotenki must tuntuu et sillon tapahtuu enemmän näitä sekoiluja sen kanssa. Et vetää vaik koko tekstin. Tosin voi olla sattumaakin ;)

Lääkärineuvola on neidillä ollut 6 vko:n iässä, sit 3,5kk ja 8kk. Et eiköhän nytkin mee samalla tavalla.

 
Miten ootte vellin alottanu ja millä vellillä? Eli laitatteko maidon sekaan eka? Ja paljonko velliä ja paljonko maitoa seoksessa?

Täällä ois huomena 3kk neuvola ja eka rokotus.
Täällä kans pikkumiehellä menee nyrkit koko ajan suuhun ja imee niitä ja kuola valuu =) On oppinu jo pitämään leluja ite kädessään ja tietenki nekin menee suuhun =)
Paljo täällä jutellaan ja hymyillään ja onhan tuota äänekästäkin naurua muutaman kerran kuulunu, jos oikein jotain hauskaa sattuu. Päätä kannatellaan masulla ollessa ja muutenki jo tosi hyvin.

Marie82 ja Elias 3kk ja 1pvä.
 
3kk lääkärineuvola on meijän Mokkulalla takana:

Paino 7440g (3440g)
Pituus 62,5cm (51cm)
Päänymp. 43,3cm (37,5cm)

Painokäyrä nousussa, pituuskäyrä laskussa, kumpikaan ei haittaa kuulemma :)

Mutta mitäpä teki meidän pikkujätkä lääkärin edessä... mahallaan maatessa kannatteli päätään käsien varassa niin että ei ikinä! Eipä kotona sitä ole suostunut tekemään kertaakaan, mahalleen ei saa laittaa hetkekskään, mutta kun lääkärisetä laittoi mahalleen niin ei muuta kun nokka ylös ja hymyä... Meidän kelmi oikein :kieh:

Just siinä selitettiin lääkärille että poika ei oikein tykkää mahallaan olla ja sitte seuraavaks vaan tuijotettiin suu auki :eek: Mahdettiin miehen kanssa näyttää hönöiltä...

Rokotuskin meni yhdellä kovalla rääkäsyllä, vähän nyyhkytti isin paitaan ja sitten tuijotteli tuimasti ilkeetä neuvolatätiä =) Tais olla unilääkettä siinä ruiskussa, nukahti alta sekunnin kun kannoin autosta parvekkeelle vaunuihin.

Kauhea nälkä koko ajan vaikka ois just syönyt.. ei kyllä ikinä pitäis ääneen sanoa että alkaa laihduttaa... :kieh:
 
Pusuapina:
Mutta mitäpä teki meidän pikkujätkä lääkärin edessä... mahallaan maatessa kannatteli päätään käsien varassa niin että ei ikinä! Eipä kotona sitä ole suostunut tekemään kertaakaan, mahalleen ei saa laittaa hetkekskään, mutta kun lääkärisetä laittoi mahalleen niin ei muuta kun nokka ylös ja hymyä... Meidän kelmi oikein :kieh:

Just siinä selitettiin lääkärille että poika ei oikein tykkää mahallaan olla ja sitte seuraavaks vaan tuijotettiin suu auki :eek: Mahdettiin miehen kanssa näyttää hönöiltä...
Saman teki N myöskin maanantaina kun käytiin. Kerroin ettei viihdy massullaan eikä ole vielä kääntynyt ja saman tien hiukan avustaen kääntyi ja pönötti siinä pää pystyssä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
sanokaa kuka mitä vaan et oon huono äiti tai paska mut kyllä mulla menee hermo tohon uhmikseen melkeen joka päivä ja tukkapöllyä se on saanu kun ei muuten usko |O
peesailen cruella sua täysin.

nyt on kyllä ilmat kylmentyny ihan kertaheitolla.. :( jospa ne kohta lähtis taas lämpenemään..meidän piti tänään käydä kallen kanssa neuvolassa punnituksella ku on nyt ollu ripulilla maha, kakka imeytyy suurimmaksi osaksi vaippaan ja sitten on jonku verran niitä kokkareita seassa. tänään paino oli 6710g niin nyt sitten jos ripuli jatkuu niin voidaan seurata että lähteekö paino laskuun. muuten kalle on kyllä tosi ilonen ja virkeä tapaus edelleen, niin jospa tämä on vaan joku pikkunen mahapöpö joka menis nopeesti ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
sanokaa kuka mitä vaan et oon huono äiti tai paska mut kyllä mulla menee hermo tohon uhmikseen melkeen joka päivä ja tukkapöllyä se on saanu kun ei muuten usko |O
peesailen cruella sua täysin.

nyt on kyllä ilmat kylmentyny ihan kertaheitolla.. :( jospa ne kohta lähtis taas lämpenemään..meidän piti tänään käydä kallen kanssa neuvolassa punnituksella ku on nyt ollu ripulilla maha, kakka imeytyy suurimmaksi osaksi vaippaan ja sitten on jonku verran niitä kokkareita seassa. tänään paino oli 6710g niin nyt sitten jos ripuli jatkuu niin voidaan seurata että lähteekö paino laskuun. muuten kalle on kyllä tosi ilonen ja virkeä tapaus edelleen, niin jospa tämä on vaan joku pikkunen mahapöpö joka menis nopeesti ohi.
 

Yhteistyössä