***HELMET 2008*** Toukokuu

Täältä löytyy myös jonkin verran sitä karstaa, ei kovin paljoa onneksi. :x :x Pemmulla on paljon tukkaa, mutta kun se on punertavanvaaleaa, niin se karsta kyllä näkyy, jos läheltä katsoo. Me ollaan harjailtu tukkaa päivittäin ja pesty, ihan vedellä tosin vaan. Öljyn kanssa on pelattu kerran. Aika hyvin se meillä on lähteny ihan harjailemallakin.
 
emmie: Tuo kierrätystapahtuma olis kyllä kiinnostava, mutta mul on huomen Me&I -kutsut. http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=281&lang=fi Btw, nyt tulikin mieleen, että olet tervetullut, jos joudat! Muutkin Helmet! Tulee ehkä himpun verran viime tippaan, mutta laittakaapa yv:ä, jos kiinnostaa tulla kutsuille klo 12. :wave: Hitto, kun en aiemmin tajunnu, et täällähän mul on mammafrendejä vaikka kuinka! :headwall: :headwall:
 
meillä oli tänään 3 kk neuvola ja P oli kasvanu hienosti. paino 6520g ja pituutta 63cm :heart: P ei meinannu pysyä hoitopöydällä millään, pomppas taaksepäin koko ajan mut ei päässy minneen ku seinä tuli vastaan :whistle: peruuttaminen on kivaa B) rotarokote saatiin myö ja hyvin uppos, ei pahmpia irvistelyjäkään. piikki pisti pienen vähän kitisemään mut loppu hyvin lyhyeen ku annoin heti perään tissiä. ja olihan isi siinä viemässä huomiota muualle niin unohtu piikki nopeesti. aivan ihana pieni poika, käyttäyty tosi hyvin koko ajan, naureskeli ja katteli vaan :heart: tasasesti keskikäyrillä kasvaa paitsi pituus on +1, viimeks oli +2 mut nyt vähä pudonnu. kiinteitä ei tartte alottaa 4 kk jos näin jatkuu painon ja pituuden kehitys. heijasteet on häviämässä .

ette muuten usko mut miehen ex on menny kihloihin poikaystävänsä kanssa kenen kanssa seurustellu jotain pari kk... miten nyt sattuki just kun me ollaan menossa naimisiin :kieh:
 
Meillä kans ma 3kk neuvola, ja veikkaisin, et aika lähelle noita Cruellan P:n mittoja mennään... :whistle: Meillähän on viis päivää muksuilla ikäeroa, ja tais syntymämitatkin olla aikasta samansuuntaiset... :/ Meil on muuten kans yks 56cm (Tutta) body viel käytössä ja parit Lindexin trikoopöksykät. Sen sijaan jotkut 62cm:tkin alkaa olla hihoista lyhkäset ja muutamia sen kokoisia yöpukuja olen jo laittanu pois, kun pituus ei riitä. Tosi paljon eroja eri vaatemerkeillä... :/ Ja ihan samanmerkkisissäkin erilaisissa vaatteissa on tosi paljoa eroa. :/ :/
*muoks* Cruella: Piti oikein tsekata; P ollu sentin pidempi ja n. 300g painavampi syntyessään ku meidän Pemmu, joten aika hyvin muistin. :whistle:
 
ieva: ärsyttävää et nyt vasta tajusit :) oikein himoitsen meandin vaatteita :p oltais a:n kans hyvinki voitu tulla, mut vähän lyhkänen varoaika... laita nyt varmuudeks kuitenkin yv:llä osoittees jos vielä täällä pyörit, jos me satutaan herään nuin aikasin :D ilmoitan sit aamulla (onhan mul sun nro) et jos satuttais ehtii :) (...oman varallisuuteni kannalta mun ehkä vaan on parempi jättää tulematta...mut jos siellä on jotain puhetta että kuka vois kutsuemännäks ruveta, niin täällä eräs vapaaehtoinen! :wave: )
 
emmie: Laitoin ossun yv:nä. Tulkaa, jos jaksatte! =) Se esittelijä on yks mun naapuri. Välitän viestiä eteenpäin ja laitan sulle sit vaikka sen mailiosoitteen tai jotain. Nyt on muuten me&i:lla kuulemma kampanja ota 3, maksa 2. :p :p Pemmu taitaa siis saada kolme vaatetta. B)
 
meil on kans alitettu kääntymis harjoitukset 6vk ikäisestä saakka on menty selältä máhalleen ja nyt yritetään kyleltä mahalleen, tosin vasta ei käänny kuin jalat ja pää :p
päätä kannattelee komeasti. tosin jo laitoksella pää pysy hetken pystyssä.
meil mennään edelleen 2-3h syönti tahtia.. joinain öinä on alkuyöstä 4h pätkä.. et kateellisena kuuntelen teitä joilla NUKUTAAN. meil päivällä unet sisällä on n 30min - 1h ulkona sit saattaa nukkua 2-3h syö ja jatkaa useimmiten unia.
meil vauva vieraita on käyny ihan mukavasti. nyt on ristiäisten jäleen olli muutama päivä ettei ketään ole käyny, mut olemme tytön kans ite käyny sit vauvakäynnillä :saint:
mut jospa me huomenna saatas jälleen vieraita. tämä kpäivä menee pihaa haravoidessa. on sen varran iso tuo meodän piha ettei viittitä kuon vähän laidasta haravoida |O
 
zuku olipas suloinen kuva!

nyt meni hermo! ja sen kyllä huomaa... :) ei vaan, nyt on pakko ottaa itteään niskasta kiinni. ei tästä tuu mitään. kilot on tullu takastepäin. eilisen jo olin dieettiruualla niin tästä eteenpäinkin. taidan liittyä jonnekin tuonne laihdutuspuolen ketjuun et jos sais tsemppiä muitten kilojen karistuksesta. vai perustetaanko oma pino? onko muita innostuneita? punnittas aina vaikka maanantaisin tiettyyn aikaan ja ilmotettas paino sitten tänne...oisko joku suljettu kerho parempi niin ei ois kyyliä sitten?vai?
Meille ei osteta karkkia, limua, pullaa eikä mitään herkkuja! nyt tuli loppu tästä mässäilystä. Lapsetkin oppii pian mun huonoille tavoille. :ashamed:

Voi kun hurjaa kun yhtäkkiä hokasin et meillähän ketjussa syötellään jo soseita. kyllä tää aika juoksee kuin siivillä.

Tuttemuille piti minunkin sanovan että minä kans miehelleni puhuin silloin tai no itkin Rudista silloin ja usein tulee mietittyä vieläkin teitä. :hug: :hug:

ieva kävin kattelemassa niitä vaatteita siellä ja todella kivannäköisiä. Harmi vaan kun asutaan täällä näin kaukana.

Täällä paistaa aurinko ja asteitakin lähemmäks +20. lähetään kohta kärräilemään ulos kunhan mies herää uniltaan.

Aurinkoista päivänjatkoa!

Jepsu ja lapsukaiset
 
Jepsu, mie olen heti mukana :wave: :wave: :wave: Mulla on edelleen 12 raskauskiloa :snotty: No, sinänsä ei nyt paljoo oo, kun aattelee, et 20 tuli...mutta MÄ PAINAN NYT SAMAN VERRAN KU ESIKOISESTA VIIMESILLÄNI!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Ja sillonki tuli +20 :snotty: Perustetaan oma aloitus tonne kerhon puolelle?? :wave: :wave:
 
Tuttemui Ihana kuulla että olette kunnossa ja lapsetkin alkaneet toipua pikkuisen poismenosta. Tsemppiä ja plussatuulia!! :whistle: :wave:


Painosta Mulla ei ole vaakaa! Muuten voisin liittyä kerhoilemaan painon pudotuksesta! :LOL:

Vanamo+Nuutti 2kk ja rapiat
 
Baby Banzitseja miettiny.. ku alkas tytöllä nyt heti pienenä pitämänä, niin antaa sit kesälläki olla päässä! Tänään päivällä pähkäilin ku ulkona oltiin, et vaik on lierihattu päässä, niin silti tuo aurinko meinaa olla pienelle liian kirkas
 
Mä ostin kans eilen Baby Banzit, violetit :D. Lähinnä mun mielestä käheet. Tyttö ei niistä tykkää mutta joka päivä harjoitellaan niiden pitämistä.
Tossa katoin pari tuntia sitten että kun tyttö on hoitopöydällä vatsallaan, kääntää päätä ja kylkeä.. Aloin sit ihan vähän avittaa koukistamalla sen jalkaa ja tukemalla jalkapohjasta TOSI hennosti ja tyttöhän KÄÄNTYI :heart:. Kolme kertaa kokeiltiin ja äsken isänsä kanssa uudestaan. Nyt menee kääntyminen kuin vanhalta tekijältä =).

Painosta, mulla on joku pakkomielle leipään. Voisin syödä vaikka koko paketillisen.. vaikka onkin terveellistä niin silti myös lihottavaa :ashamed:. Mutta mä aloitin eilen taas jumpan! Kävin latinotunnilla, mulkero maikka mutta tuli hiki mikä olikin tarkoitus :D. ja huomenna taas johonkin jumppaan. Nyt aluksi sovittiin miehen kanssa että käyn iltaisin tai silloin kun mies on kotona. Eli en ota tyttöä mukaan lapsiparkkiin enkä baby-tunnille. Sit kun pää pysyy itekseen pystyssä niin sit vasta tunnille ja parkkiin mennään tutustumaan ihan erikseen.

Muoks tyttö oli lampaantaljalla mahallaan ja isänsä tuki jalkapohjia ja tyttö punnersi itteään eteenpäin, JEE!

 
Moikka! On muka ollut niin kiire etten ole täällä pahemmin käynyt...
Oletteko antanut jo velliä, sosetta ??
Milloin aloititte ja minkä verran annoitte? Millä soseella tai vellillä aloititte?
Milloin voi antaa sosetta niin paljon kun vauva syö?
 
Nyt on sit tytsylle tulossa kesävaatteita. :p emmie: Siel Me&I:n nettisivuilla on kuulemma kohta, mis voi ilmoittaa halukkuutensa emännöidä kutsuja. Ja sieltä voi kuulemma myös tilata vaatteita osallistumatta kutsuille! :wave: Sain yhen tuotteen emännänlahjaks, 16e alekkaa ja sit oli vielä ota 3, maksa 2 -tarjous! :whistle: :p :xmas: Nyt ei tarviikkaan sit vähiin aikoihin ostaa mitään. |O Mies oli kutsujen ajan tytsyn kanssa liikenteessä; olivat käyneet mm. Chicosissa syömässä: isi söi salaattia ja tyttö maitoa. :heart: :heart:
Nyt syömään; mies on tehny tortilloja. :p
 
Oletteko rela tippoja vielä antanu?oon miettiny tohtisko lopettaa ku ei enää masuvaivoja oo ollu..ja te jotka ootte jo 3kk neuvolas käyny ja saanu vaaville rokotteen tuliko mitää sivuvaikutuksia rotarokotteen kanssa.jos siis otitte ne samalla kertaa?

käytiin kajaanis tänään perheen kanssa ja kyllä tympi. ei päästy juuri mihinkään kaksosten rattailla!ei ruokapaikkoihin, hm :llä lasten vaatteet yläkerras johon ei päässy, lindexin ovet kapeat, anttilassa niiiiin ahtaat hyllyn välit.no..oli kyllä kuuma ilma shoppailulle mut tympi kyllä.
Laihdutuspinoaootte perustamassa, katotaan kehtaanko mukaan tulla kaikkine kiloineni kun pudotettavaa on paljon..yritän kyllä koko ajan mutta ei näytä lähtevän yhtä iisisti ku esikoiselta.
 
mut mä pessi keksin! sun pitää etusivulta kirjautuu ulos ja takas sisään, sit pitäis toimia! (mulla menee kans välillä niin et esim yv:t ei näy, mut kun kirjautuu ulos ja sit takas niin sit näkyy) =)
 
...ja Zuku, aivan ihana profiilikuva ja upeasti kannattelee vauva päätä! Minäkin laitoin nyt uuden kuvan profiiliin, nappasin Mitjasta kuvan siskon sylissä peilin edessä, joka on pojan lempipaikkoja, oma kuva naurattaa aina. Isosisko Ona taas on niin itsetietoinen ja kompleksinen teinineito, että häntä ei saanut kuvata...luuli, että otan kuvan vain Mitjasta.

Uskomattoman ihana päivä ja me olemme paljon ulkona Mitjan kanssa, vaikka hän ei vieläkään vaunuissa viihdy hereillä ollenkaan. Olemme istuneet leikkipuistoissa ja kävelleet merenrantaa pitkin. Mitjallakin keikkuvat Baby Banzit silmillä ja tänään oli Suomi-lätsä päässä. Miehelle aikoinaan ostin Nanson Suomi-mallistoa, kun vielä kaukosuhteessa elimme ja hän piti aina ylpeänä suomi-vaatteita keikoilla ja matkoilla ja usein tuli kyselyjä mitä Suomi tarkoittaa ja joskus sitten niitäkin, joilla oli tarinoita kerrottavana. Nyt olen ostanut Mitjallekin suomi-asuja, hauska lähetellä kuvia Kanadaan tai mies lähettää ystävilleen.

Minä olen nyt aloittanut painonpudotuksen, kun Mitja on oppinut pullolle eli joka ilta käyn juoksemassa(no optimistisesti ajattelen, nyt kolme iltaa vasta...). Minulla tuli painoa todella paljon, yli 20kg reippaasti, nyt on kuusi kiloa jäljellä. Paino ei aluksi tuntunut lähtevän millään, mutta sitten alkoi lähtemään ja turvotuskin häviämään. Olen todella innolla mukana painokerhossa ja maanantain punnituksissa, jos sellaisen joku perustaa. En normaalisti ole tarkkaillut painoa ollenkaan, mutta nyt olen todella havahtunut....Olen aina ollut hirveä suursyömäri ja suklaa-addikti..siitä ei kai pääse ikinä eroon.
 
Mäkin haluaisin mukaan tuonne painonpudotuskerhoon, mutta en uskalla vielä aloittaa laihdutusta kun täysimetän. :ashamed: Esikoisen aikana yritin kertaalleen alkaa laihduttamaan ja maidontulo meinasi loppua heti, joten en nyt edes yritä ennenkuin imetys loppuu. Mutta kiloja olisi hyvinkin kymmenkunta karistettavaksi, ennemmin yli kuin ali. |O Ei uskalla vaa'alle kiivetä. :xmas:

Nalle-Puh meillä mennään vielä pelkällä imetyksellä mutta monet on täällä jo antaneet velliä tai sosetta. Suositushan on että ei alle 4 kk ikää, mutta kukin oman harkintansa mukaan. =) Esikoisesta aloitin perunasoseella kun velli ei kelvannut, semmoista vähän velliä paksumpaa peruna-maitolientä. :D Ekana päivänä teelusikallinen, seuraavana pari ja vähitellen lisäten kunnes viikon päästä voi antaa noin desin verran, tai varmaan enemmänkin jos kelpaa. Sitten samalla systeemillä lisättiin illaksi toinen sosekerta kun tuntui taas enemmän sapuskaa haluavan, ehkä noin kuukauden päästä ekoista soseista. Sitten taas jossain vaiheessa lisättiin aamupuuro, iltapuuro ja välipala. Kannattaa edetä sen mukaan miten vauvalle tuntuu maistuvan. =)

Kerhon puolelle kurkkaamaan ja nukkumaan. :wave:
 

Yhteistyössä