Helmet 2008...viikko jouluun

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Heh, mutta Pilvikselle olin justiinsa kommentoinut siihen alekkoihin menemis-juttuun, että olikos siinä kommentissa kenties vähän kettuilun makua? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
*pitää etusormea ja peukkua sentin verran erillään* Ehkä aavistuksen... Mä en itse kyl pystyis olla menemättä...ehkä viisain olis kyl pysyy pois...rahat menee vaik säästääkin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie luulin että mun entinen työnantaja lukitti ton ku mun vika viesti oli että huomasin just yks päivä että mun ei varmaa tarvi ostaa yhtään kynää enää ikinä :saint: :whistle:
Mä en kyllä tarkoittanut sillä pöllimiskommentilla työntekijöitä! :eek:
Mie kyl tarkotin itteeni.. Kaikki kynät on jotenki yhteydessä mun entiseen elämään :whistle: :ashamed: Enkä mie pysy enää perässä kuka on sanonu mitäki :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie luulin että mun entinen työnantaja lukitti ton ku mun vika viesti oli että huomasin just yks päivä että mun ei varmaa tarvi ostaa yhtään kynää enää ikinä :saint: :whistle:
Mä en kyllä tarkoittanut sillä pöllimiskommentilla työntekijöitä! :eek:
Mie kyl tarkotin itteeni.. Kaikki kynät on jotenki yhteydessä mun entiseen elämään :whistle: :ashamed: Enkä mie pysy enää perässä kuka on sanonu mitäki :LOL:
Ei kai tossa tuiskeessa moni muukaan pysynyt. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie kyl tarkotin itteeni.. Kaikki kynät on jotenki yhteydessä mun entiseen elämään :whistle: :ashamed: Enkä mie pysy enää perässä kuka on sanonu mitäki :LOL:
Ei kai tossa tuiskeessa moni muukaan pysynyt. :D
Vähän aikaa kelasin tuota sanaa...sitten ymmärsin kyllä.

Tuiskeessa=huppelissa (näin aluksi luulin) =) Ajattelin että mistä Ieva tietää Annon olevan huppelissa... :LOL:
 

Yhteistyössä