***HELMET 2008*** VKO 3

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
HERÄTYS mammat! :wave:

Koskas naputellaan niin että ääkköset lentelee... =) Vai pidetäänkö tää ketju pystyssä nyt sitten loppuvuoden.. :LOL:
Siin ois tavotetta :LOL: :LOL:

Isäntä tuliki tuntii aiemmin kotio, ni en taijakaan tänään kovin kauaa enää napsuttaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
HERÄTYS mammat! :wave:

Koskas naputellaan niin että ääkköset lentelee... =) Vai pidetäänkö tää ketju pystyssä nyt sitten loppuvuoden.. :LOL:
Siin ois tavotetta :LOL: :LOL:

Isäntä tuliki tuntii aiemmin kotio, ni en taijakaan tänään kovin kauaa enää napsuttaa :p
:whistle: Juu-u
Pikkujahvetteja.... ;) :LOL: *viiiiitsi* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
HERÄTYS mammat! :wave:

Koskas naputellaan niin että ääkköset lentelee... =) Vai pidetäänkö tää ketju pystyssä nyt sitten loppuvuoden.. :LOL:
Siin ois tavotetta :LOL: :LOL:

Isäntä tuliki tuntii aiemmin kotio, ni en taijakaan tänään kovin kauaa enää napsuttaa :p
:whistle: Juu-u

Pikkujahvetteja.... ;) :LOL: *viiiiitsi* :xmas:
Eiköhä niit vilise täällä jo tarpeeksi..*kattelee ettei ihan astu päälle* :p :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
HERÄTYS mammat! :wave:
Koskas naputellaan niin että ääkköset lentelee... =) Vai pidetäänkö tää ketju pystyssä nyt sitten loppuvuoden.. :LOL:
Siin ois tavotetta :LOL: :LOL:
Isäntä tuliki tuntii aiemmin kotio, ni en taijakaan tänään kovin kauaa enää napsuttaa :p
:whistle: Juu-u
Pikkujahvetteja.... ;) :LOL: *viiiiitsi* :xmas:
Eiköhä niit vilise täällä jo tarpeeksi..*kattelee ettei ihan astu päälle* :p :LOL:
Tuli mieleeni...että mitäpä tuo kylläkään minulle kuuluu...siis että mitä te teette... :xmas: :LOL:
:LOL: :LOL:

 
Hei kaikille!

Täällä olis myös yksi helmiäiti, joka on seurannut varsin tiiviisti näitä teidän keskusteluja jo sieltä kesäkuusta -07 asti eli heti plussattuani :) En ole vaan saanut aikaiseksi rekisteröityä palstalle, mutta nyt sen jostain syystä päätin tehdä. Minusta tuntuu kuin olisitte vanhoja tuttuja, niin kauan olen taustalla pyörinyt ja myös kaipailen monia, jotka ovat jääneet ajan kuluessa pois. Olenkin monesti miettinyt, että kuinkahan paljon meitä "hiljaisia taustailijoita" mahtaa ollakaan, jotka kuitenkin aktiivisesti seuraavat keskusteluja? Kiitos kaikille teille aktiivisille, monet vinkit olen teiltä saanut ja tukea omiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin :flower: Ja myös minä olen leiponut omenapiirakkaa syksyllä täältä saamallani ohjeella ja vispipuuronkin ajattelin vielä tällä viikolla tehdä ;)

Meille siis syntyi 12.2.08 esikoispoika. Hän on ollut oikein aurinkoinen ja ihana lapsi, mitään turhia kitinöitä ja itkuja ei ole ollut. Terveenä on myös oltu ja täysillä nautittu perhe-elämästä =) Itse olen kuitenkin monessa asiassa ollut kovin epävarma, johtuen varmaan siitä, että hän on ensimmäinen lapsemme ja minulla ei ole kokemusta pienistä vauvoista, isommista lapsista kylläkin. Hoitovapaalla olen ainakin tämän vuoden, jatkosta päätetään myöhemmin.

En tiedä, sopiiko mun tuppautua enää tässä vaiheessa mukaan porukkaan enkä välttämättä ole kovin aktiivinen kirjoittelijakaan, mutta joskus voisin jotain ehkä kysellä / kommentoida, jos se teille sopii? Joka tapauksessa toivotan kaikille teille oikein ihania hetkiä näiden rakkaiden pikkuhelmien kanssa! :heart: =)
 
Tervetuloa mukaan verkkis! :wave: Kivahan se on, että uusia nassuja tulee mukaan! :) Ja vanhojakin kaipaillaan takaisin! ;)

Meillä on nyt puolet kutsuista askarreltupaskarreltu. Ihan kivan näköisiä noista tulee, vaikka itse sanonkin: vaaleanpunainen korttipohja, etupuolella mm. sydän ja teksti "Kutsu" ja takana sitten tekstiosiota kera puoliksi itsekehitellyn lorun. :D
 
Niin ja metulle piti kommentoida noista tossukka-asioista, että Robeezilla ainakin on paljon kivannäköisiä juhlatossuja. En nyt tosin muista, että olenko luonnonvalkoisia nähnyt, mutta monenlaisia muita juhlavia kuitenkin. Eli ehkä tämä ei nyt sitten loppujen lopuksi auttanut yhtään... :whistle:
 
Huomenta!

Verkkis tervetuloa! :flower:

Tämä mamma oli eilisillan töisä ja meen tänäänkin. kun muut sairastaa niin mä saan töitä ... :whistle: :D

Kirjotinkohan jo että soittelin OYS:siin meidän menosta keskiviikkona niin me mennään vasta to aamuna koska ke meillä olis vaa luppoaikaa siellä eikä mitään järkevää syytä mennä sinne niin ajoissa turhaa osastolle yöksi. ja ukkokin voi olla keskiviikon töissä. Elikkä to aamuna tehdään se MRI ja nukutuksessa. :snotty: Mä kyllä uskon että kaikki ok ja pikku ukko kunnossa, mutta jotenkin takaraivossa sellanen et on varuillaan kuitenkin...tulihan tuo edellinenkin niin puskista. :'(
mutta peukut pystyyn mammat! :heart:

nyt puuron syöttöön neitoselle..

Jepsu
 
Jepsulle tsemppiä oulun reissuun :hug:

Tervetuloa verkkis, kiva kun tulee uusia tänne joukkoon!

Olihan hassu aamu, poika heräs vähän jälkeen 6, kävin taas kääntämässä ja tutittamassa jos vielä nukkuis. Kohta sama uudelleen, aattelin et kokeilen vielä ja haen sitten viereen jollei uni tule. No sit nukahtikin. 7 aikoihin kun esikoista laitettiin lähtövalmiiksi kuulu joku äännähdys pojan huoneesta, okei taitaa herätä. No ei heränny :eek: Jatko sitten unia 9.15 asti :eek: =) Ihan outoa, mutta kivaa :D
 
heippa taas kaikille! Ja hauskaa uutta vuotta!

Minäkin kirjoittelin "aikoinaan" teidän kanssa silloin odotusaikana tänne, mutta ajan kuluessa olen vain "joutanut" lukemaan teidän kirjoittelua. Itse kun olen niin huono kirjoittamaan. Elikkäs minun esikois tyttöni syntyi 19.02.08 eli kohta täyttää VUODEN! Niin nopeasti se aika vaan juoksee.... kovasti touhuaa omiaan jo. Ja oppii kaikkea uutta joka päivä. :)

Meidän perhe saa uuden tulokkaan hyvinkin pian. Laskettuaikani on ens viikon ma eli 19.1.09 !! Eipä tule lapsille ikäeroa kuin 11kk mutta se ei haittaa. Sitten minulla on kaksi pientä ihmettä rikastuttamassa elämääni. :) Eli taas elelen jänniä aikoja ja odotan että milloinkohan se lähtö koittaa..

Mutta terkkuja kaikille oikein kovasti!

Katariina84 ja Janika-tyttö + vauva09
 

Yhteistyössä