***HELMET 2008*** VKO 4

kevytmelankolia Onnea uudesta taidosta, kohta menee jo juoksemalla :flower: :D Hissukka oiskohan sitten jotain kuume tautia liikkeellä, täällä on kyll ollu kavereiden muksut oksutaudissa, parvorokossa yms muttei pelkässä kuumeessa :/ mitä lie äsken oli tytöllä kuumetta 38.8 |O Onneksi on jo niin iso et osaa olla rauhassa ja maata =)
 
Onnea uudesta taidosta kevytmelankolian pojalle!

Meitin poju on nyt parina päivänä koittanut ottaa muutaman askeleen tukea vasten. Yleensä sen 1-2 pientä haparoivaa onnistuu ja sitten pyllähtää tms. =)
 
Anno: Mä sain kerran äippäHkiltä hyvän vinkin lehtimyyjiä varten ja sitä olen soveltanut jo useaan kertaan. Heti kun lehtimyyjä aloittaa mainospuheensa kysyn, että "Saanko jotain ilmaiseksi?" Tämän jälkeen alkaa yleensä "kaupanpäällispuhe", jolloin keskeytän myyjän härskisti ja kysyn uudelleen: "Mutta saanko jotain ihan ilmaiseksi, ilman maksua siis?" Ja tämän jälkeen myyjän vastattua voikin sitten jo sanoa kiitos hei. :) Joskus sanon heti suoraan, että "En osta enkä tilaa mitään!", mutta yleensä on hauska kysellä ilmaisjuttuja. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
FB:sta (lempilapsi :p ): Kyllä ne seinäkirjoituksetkin näkyvät keskusteluketjuna, kun valitsee sen "keskusteluhistoria" -kohdan. Ja Vinja: Olethan varma, että valitsit kaverille kirjoitettaessa sen kohdan "Kirjoita käyttäjän sejase seinälle", etkä klikannut henkilön profiilia ja kirjoittanut vahingossa postilaatikkoon? Venaas, mä kirjoitan jotain sulle, niin selvitetään tämä... :D
Mut sit ne n'kyy vaan ao. henkilöillä....mie meinasin, et Vinsku meinas noita ketjuja, mitkä sit näkyypi kaikilla :whistle: :wave: =)
Juu, ymmärsin, mutta puhe oli seinäkirjoituksista ja sä olit jo selittänyt nuo status-/ryhmäänliittymis- ja muiden tapahtumien kommentoinnit. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai kamala synttäreiden kattaus :eek: MIe en oo tota miettiny ollenkaa vielä :D Meillä tosin on sinistä Teemaa (ja valkoista) niin niillä ehkä mennää pojan synttärit nyt tällä kertaa =)
Joo, ei se oo niin justiinsa :D En mie jaksa moisilla ressata...sitä laitetaan mitä kaapista löytyy :D

*muoks*
Vuos sitte sain synttäriksi kyllä valkoisen kahviastiaston *merkittömän*, että niillä mennään tästä eespäin =)
En mäkään stressaa. Päinvastoin. :D Musta on kivaa suunnitella kattauksia, sisustuksia ja kaikenlaista muutakin esteettistä. :p Yksi haaveammattini on joskus ollut sisustussuunnittelija. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ainaki scootereissa jää vaikka kuinka paljon tyhjää...en oo kyl mitannu et paljo...neiti reilun 70cm kyllä vaan :p
Meinaatko Hissukka siis vaunuvaunuja vai rattaita??
Sama sinänsä, kunhan niissä voi päikkärit nukkua. =) Rattaat olisi varmaan tässä vaiheessa kyllä järkevämpi hankinta, onko niissä yhtä mukava nukkua kuin vaunuissa, kyllä kai?
 
Mie oon alkanu nyt käyttää lehtimyyjiin nyt sitä että jos mulla on kaks alle vuoden ikästä lasta niin luulekko että on paljo luppoaikaa :whistle: Ykski sano että meijän lehdessä on hyvä se että sitä ei tarvi just sillo lukee :LOL: Kuitenki siinäki lehdessä on juoruja esmes :whistle: Sanoin että mä todellakin tilaan sen sitte kun mulla on aikaa lukeaki lehtiä...

Ullan unelmissa käyty.. Kuulostipa toi härskiltä :D Ja meille tulee nyt sitte autokakku sokerimassa päällysteellä :p Nii ja autokynttilät kakun päälle :ashamed: Ja löytypä se kauluspaitakin pojalle valokuvaan :) nii ja kaveri sai viime yönä tyttövauvan niin käytii ihana mekko ostamassa :heart:
 
Puhelinmyyjien estopalvelu: tiedot miten toimitaan löytyy http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Synttärijärkkäilystä: mä vähän niinku päätin että teen ite perustäytekakun ja siihen sit 1-kynttilän. Toi tyttö mistään tajua niin vielä pääsee helpolla.. Ensi vuonna sit uudet kujeet :)
Ja mitään koristeluja en kyl laita. Kasa muksuja 1-4v niin nehän vetää kaiken alas.. Mut eipä olla ees kotona.

Mä ootan tytöltä major-luokan skakaa, ei ole tänään tehny ja kun täs on kuiteski ollu sitä ripsulia niin...

Okei, pakko mennä. Tyttö keulii taaperokärryllään!

 
Oon yrittäny etsiä netistä kaikkia sisustus, keittiö ja kylppärikuvia mut ei oikein löydy, muita kuin noiden liikkeiden:headwall: ois niin ihana katella ja ottaa sieltä viimeisiä ideoita sisustamiseen yms. :p
 
Hei vauvarokon sairastaneet: millaista se ihottuma oli? Pojalla oli nyt illalla selässä sellainen noin mun kämmenenkokoinen punainen läntti, mikä näytti lähinnä palojäljeltä tai siltä kun olisi lyönyt sen johonkin. :/ Lisäksi nivustaipeissa oli vähän näppyä. Kuulostaako vauvarokolta? Kuumettahan on pojalla ollut kolme päivää, pyörinyt siellä 38-38,5 välissä, tänään taas illalla oli vaikka päivällä ei ollut kuin pientä lämpöä. Esikoinen aikanaan tuon rokon sairasti mutta en muista millaista se ihottuma oli, silloin ei tarvinnut diagnoosia epäillä kun saatiin tuttujen lapselta tartunta. Kuumetta oli kyllä silloin enemmän, yli 40. :/
 
Kuumetta oli 38, siis silloin kun oli vaan kuumetta. Nyt on tällä kertaa lisänä korvatulehdus ja hampaita tulossa :headwall:

Siis tuo lapsi on ollu tänään niiiiiiiin kärttyinen, että voi hyvä luoja!!! Ei syöny ruokaa ollenkaan. Onneks iltapuuro meni kokonaan. Käytiin ostaan pojan herkkuvalmispuuroa ja jogurttia huomiseks jo sama syömättömyys jatkuu. Pääasia, että alas menee jotain, oli se sitten jogurttia, keksiä tai leipää :/

Mä oon kyllä ihan kypsä |O

Ja hitto kun oli paniikki kun en kolmen jälkeen päässyt nettiin, kun oli vikaa modeemissa |O Ihan raivona soittelin miehelle ja moitin sitä kun ei osannu puhelimessa auttaa :ashamed: :ashamed:
 
Helmis kuinka pitkä kuuri se on? Meillä on kyllä antibiootit helpottaneet korvatulehdusta nopeammin, melkein jo samana iltana. :/ Ellei sitten ne hampaat aiheuta sitä kiukkua. Toivotaan että se ruokakin alkaisi huomenna jo kelpaamaan. :hug: Auttaako jos koitat tarjota jääkaappikylmänä? Meillä tuntuu siten menevän parhaiten, jos on suu kipeä hampaista tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Helmis kuinka pitkä kuuri se on? Meillä on kyllä antibiootit helpottaneet korvatulehdusta nopeammin, melkein jo samana iltana. :/ Ellei sitten ne hampaat aiheuta sitä kiukkua. Toivotaan että se ruokakin alkaisi huomenna jo kelpaamaan. :hug: Auttaako jos koitat tarjota jääkaappikylmänä? Meillä tuntuu siten menevän parhaiten, jos on suu kipeä hampaista tms.
7 päivän kuuri...Hampaat varmasti vaikuttaa. Juurikin kylmää puuroa annoin ja jogurttia, mutta ruoka ei näytä maistuvan ollenkaan. Leipää ja muroja kyllä syö ja vähän hedelmiä; että ei se nälkään varmaan kuole :/ mutta kun tuon oikean ruoan syöminen on ollut eritätin ongelmallista jo viime viikosta...

Mä kyllä vähän ihmettelin, että miks ne lääkkeet ei jo auta :|
Paitsi mä kyllä annoin tossa kuuden aikaan sitä pronaxenia, että luulis, että se on vieny kivut pois :/ en tiiä kyllä enää mikä on...Jos sillä vaan on uhmäikä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Helmis kuinka pitkä kuuri se on? Meillä on kyllä antibiootit helpottaneet korvatulehdusta nopeammin, melkein jo samana iltana. :/ Ellei sitten ne hampaat aiheuta sitä kiukkua. Toivotaan että se ruokakin alkaisi huomenna jo kelpaamaan. :hug: Auttaako jos koitat tarjota jääkaappikylmänä? Meillä tuntuu siten menevän parhaiten, jos on suu kipeä hampaista tms.
7 päivän kuuri...Hampaat varmasti vaikuttaa. Juurikin kylmää puuroa annoin ja jogurttia, mutta ruoka ei näytä maistuvan ollenkaan. Leipää ja muroja kyllä syö ja vähän hedelmiä; että ei se nälkään varmaan kuole :/ mutta kun tuon oikean ruoan syöminen on ollut eritätin ongelmallista jo viime viikosta...

Mä kyllä vähän ihmettelin, että miks ne lääkkeet ei jo auta :|
Paitsi mä kyllä annoin tossa kuuden aikaan sitä pronaxenia, että luulis, että se on vieny kivut pois :/ en tiiä kyllä enää mikä on...Jos sillä vaan on uhmäikä :kieh:
Meillä oli tuossa noin viikon jakso kun ruokaa meni tosi tosi huonosti, johtui silloin siitä mahataudista. Vei ilmeisesti ruokahalun pidemmäksi aikaa. :/ Nyt on vähitellen palautunut normaaliksi, vaikka vieläkään ei ihan entiseen malliin ruokaa mene. Melkoista arpomista se välillä on näitten pikkuisten kanssa, että mikä milloinkin on vaivana. :snotty:
 

Yhteistyössä