helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

=)

itse ainakin kaipaan kovasti uusia tuttavuuksia, kun suurinosa mennyt töihin, muuttanut, lähtenyt opiskelemaan tai muuten vaan elämän tilanne tehnyt pesäeroa.

näin raskaana olisi mukava saada ehkä sydänystäväkin (miksi ei useampiakin), jonka kanssa pitää yhteyttä odotuksenkin jälkeen. kahvitella ja jutella,lenkkeillä, jakaa ehkä suruja ja iloja- ihan kaikkea. ;) :heart:

varsinkin tuleva mammaloma "pelottaa" jo nyt kun neljän seinän sisällä olo ei ole mua varten :D

joten kertokaahan onko tälläisellä käyttöä :D :wave:

ja jos jokainen haluaisi vaikka kertoa vaan mistä päin on, onko edellisiä lapsia ja vaikka ikä/perhesuhteet. ei toki pakollisia :)

me asutaan siis toistaiseksi helsingissä. itse olen 25v ja odotan kolmatta lastamme syntyväksi huhtikuussa. kotona häärää miehen lisäksi pojat 2,9v ja 4,6v. työelämässä olen.

**** mukana tapaamisessa jo on ***

* pulttibois...........25v .......... 3. tulossa huhtikuussa
* Pikku-Katti.........24v............1. tulossa helmikuussa
* pikkuGreippi......19v............2. tulossa tammikuussa
* nina TT..............18v............1. tulossa toukokuussa?
* emmie...............26v............1. tulossa helmikuussa
* tilsu ................. 24v............1. tulossa huhtikuussa
* shiva.................23v............1. tulossa helmikuussa
* katarina-81.......26v............1. tulossa huhtikuussa
* minttu82...........25v?...........1. tulossa maaliskuussa
* Hexuli ..............24v.............4. tulossa huhtikuussa
* Mama76 ..........31v.............2. tulossa tammikuussa
* Nalle-Puh.........20v..............1. tulossa ?????
* Oikukas............22v.............1. tulossa maaliskuussa
* Taggy .............22v...............1. tulossa maaliskuussa
* Sahrami80.......27v...............1. tulossa helmikuussa
* nipu82 ............25v...............2. tulossa maaliskuussa
* Nessa .............27v...............1. tulossa huhtikuussa
* Kuukuna .........??.................1. tulossa helmikuussa
* Carmen...........28v................1. tulossa toukokuussa
* jenniS..............26v...............1. tulossa tammikuussa
* jerica...............31v...............1. tulossa toukokuussa
* Meillevauva.....30v...............1. tulossa helmikuussa
* Anna86...........21v...............1. tulossa helmikuussa



lisää kaivataan *vilkuttaa villisti*
 
Olen itse ajatellut ihan samaa! Haluaisin kovasti saada uusia perheellisiä ystäviä ennen vauvan syntymää.Kellään kaverillani ei ole vielä lapsia ja olisi ihana tutustua muihin samassa elemäntilanteessa oleviin naisiin :)

Mäkin asun Helsingissä. Lapsi on ensimmäinen ja syntyy helmikuun lopussa. Täytän tänä syksynä 24 v ja mies 32 v. Opiskelut ovat loppusuoralla ja teen töitä siinä sivussa.

Kerätään tähän ketjuun porukkaa kasaan ja tavataan joku päivä =)
 
täällä ois yks espoolainen mamma.
oisi kiva nähdä kyllä muistakin.. kyllä noita lapsellisia ystäviä muutama on..
minä itse 19 ja toinen raskaus menossa ja laskettuaika ois tammikuun puolivälissä ja esikoinen täyttää tässä 19pv 2v... ihan koti äitinä olen ja minulle parempi vaihtoehto tuon eikon takia olisi joku puisto kun esikon tuntien kahville menosta ei tuu mitään kun kaikki aika menee sen perässä juoksemiseen ja hiljasena pitämiseen :)
 
Missäs tavataan ja millon? :)

Siskoni on ainoa tuntemani odottaja/pienen lapsen äiti pk-seudulta, joten olisi tosi kiva tutustua muihinkin!

Olen 18-vuotias, esikoista odotan. Asun Helsingissä.

pikkuGreippi, puistossa tapaaminen ei yhtään hullumpi idea! Voin lainata siskolta kohta 2v.pojan, sun laps sais siitä leikkiseuraa. Samalla mulla ei olis niin tyhmä olo seistä puistossa, ku oma on vasta vatsassa ;) Ehdotelkaa puistoja ja aikoja!
 
Hei!
Mua kiinnostaisi kans tulla mukaan! Olen 26 v. opiskelija, Helsingissä asutaan ja ensimmäisen pitäis syntyä helmikuun puolessa välissä. En tosiaan tunne paljon ihmisiä täältä, ja varsinkin muihin tuleviin äiteihin tutustuminen olisi varsin mukavaa näin etukäteen, olis sitten seuraa ä-lomalla =) Kahvilla käymis- ja lastenvaateliikkeiden kiertelyseura kiinnostaisi!
 
Onko PulttiBois:lla ehdotusta millon tavataan?
Viikonloppuisin olisi parhaiten aikaa =)

Missä päin pk-seutua te muut asutte? Minä asustelen Munkkiniemessä, pian kolme vuotta ollaan jo täällä viihdytty ukkelin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:
Onko PulttiBois:lla ehdotusta millon tavataan?
Viikonloppuisin olisi parhaiten aikaa =)

Missä päin pk-seutua te muut asutte? Minä asustelen Munkkiniemessä, pian kolme vuotta ollaan jo täällä viihdytty ukkelin kanssa.
odotetaanko vielä ensi viikkoon jos muita tulisi ja sitten pähkäillään paikkaa ja aikaa. ok? =)
ehdotuksia toki saa laittaa vaikka heti niin mietitään paras paikka kaikille.
me oulunkylästä.

 
Hei!

Mäkin voisin tulla mukaan! Oon 24 ja odotetaan ensimmäistä lasta jonka la. on huhtikuussa. Olen myös opiskelija ja mies on töissä. Meillä on kaksi koiraa ja asutaan Herttoniemessä. Mulla ei oo yhtään kaveria täällä Helsingissä kenellä olisi lapsia niin olisi tosi kiva tutustua muihin odottajiin :wave:

Voitte kaikki tulla myös meille tapaamiseen jos haluatte! Jos aika on esim. v.loppuna niin kaikki voisi tuoda jotain pientä syötävää ja istuskeltas ja naposteltas yhdessä. Tai sitten voidaan nähdä jossain kahvilassa tms. jos tuo kuulostaa teistä omituiselta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Hei!
Voitte kaikki tulla myös meille tapaamiseen jos haluatte! Jos aika on esim. v.loppuna niin kaikki voisi tuoda jotain pientä syötävää ja istuskeltas ja naposteltas yhdessä. Tai sitten voidaan nähdä jossain kahvilassa tms. jos tuo kuulostaa teistä omituiselta ;)
moikka vaan.. :D

tuo kuulostaa kivalta. samall voisi jättää lapset kotiin miehen hoiviin ja olla rauhassa- ovelaa eikö? :LOL:
nyyttäri meininkiä- nami :p
huomaatteko, ruoka vaan mielessä :D :whistle:

mitäs muut sanoo???
voitaisiin hetki vielä odotella jos muitakin tulee niin aletaan sitten etsiä hyvää päivää tapaamiselle :wave:

voikaahan hyvin kaikki :saint:

 
moikka!

kiva huomata, että tällainenkin ketju oli olemassa :). oli ilmeisesti tippunut aiemmin, kun multa oli menny ihan ohi.. meillä odotetaan kans esikoista syntyväksi helmikuun alkupuolella ja kaveripiirissä ei oo hirveesti lapsiperheitä, joten ois tosi mukava tutustua muihin odottajiin.

ja sit omaa infoa vähän, eli mä olen 23 ja asun espoossa. treffit sopii periaatteessa ihan mihin vaan, ja kivoja ehdotuksia oli tullu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja shiva:
moikka!

kiva huomata, että tällainenkin ketju oli olemassa :). oli ilmeisesti tippunut aiemmin, kun multa oli menny ihan ohi.. meillä odotetaan kans esikoista syntyväksi helmikuun alkupuolella ja kaveripiirissä ei oo hirveesti lapsiperheitä, joten ois tosi mukava tutustua muihin odottajiin.

ja sit omaa infoa vähän, eli mä olen 23 ja asun espoossa. treffit sopii periaatteessa ihan mihin vaan, ja kivoja ehdotuksia oli tullu :)
kiva että ketju tuli tarpeeseen :D ;)

 
mitä olette mieltä tuosta että laitoin ekaan viestiini meidät kaikki tuollein että on nimimerkki, ikä, monesko tulossa ja laskettu kk?

jos joku ei halua niin tottakai poistan. :wave:
näin pysyttäisiin perässä kuka kukin on ja milloin pitäisi aarre tulla maailmaan.. :D
 
Tilsu ja muut: Mun mielestä tapaaminen jonkun kotona kuullostaa tosi hyvältä. Ei se musta ole yhtään omituista
=)
Mukavampi varmaan niin, eipähän ainakaan olla säiden armoilla ja voidaan sopia tapaaminen hyvissä ajoin etukäteen. Meillekin voi toki tulla!

Nyyttäri ajatus on hyvä, nam!
 
Olen 26-vuotias nainen ja odotamme esikoistamme syntyväksi alustavien laskelmien mukaan 18.4. Asustelemme Töölössä ja olenkin kovasti toivunut tapaavani muita odottajia :) Kaipailisin kovasti lenkkeily/jumppaseuraa keskustaan :) Käyn päivisin töissä, joten viikonloppu olisi kannaltani paras hetki tavata.
 
Tervetuloa mukaan Katarina! Sähän oot melkein naapurintyttö =)
Ja itse asiassa ollaan melkein kaimoja, mun nimi on Katriina :D

Missäs päin käyt jumppailemassa? Voisin hyvin lähteä joku päivä mukaan.
Mulla on salikortti Elixiaan, eli itse häärin yleensä siellä tai pikku-huopalahden seuduilla kevelemässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu82:
Kylläpä oli kiva nähdä tällainen viesti, kun itsekin kaipaillut juttuseuraa välillä. Ei viitsi muita rasittaa alituisilla puheilla... :D Ei kyllä ihan tuolla Helsinki-Espoo akselilla asuta, mutta kuitenkin reilu 40 km Helsingistä. Tätä väliä on tullut ajettua välillä päivittäinkin.

Niin ja esikoista odotamme maaliskuussa syntyvän. Eli jos suunnittelette ihan tapaamista jossain tietyssä paikassa lenkkiseuran sijaan, niin olen pienellä varauksella mukana! Riippuen siis ajankohdasta, että ehtii ajella töiden jälkeen...
juu, tere tulemasta vaan ;)
voi olla että itsekin muutetaan 40km säteellä vielä loppu vuodesta joten.. :whistle:
kiva kun pino kasvaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:
Kuulostaa ihan hauskalta idealta =) Itse olen itä-Helsingistä 22v ja mies on 25v, ihka ensimmäistä odotellaan :)

Perheeseen kuuluu myös vuodenikäinen koira, eli koirapuistoseurakin on tervetullutta :wave:
heippa vaan.. :wave:
haluatko kertoa missä kuussa laskettusi on? ei pakollinen tietenkään ;)

 
Mama76
Olen 31-vuotias ja odotan toista lasta. Esikoinen on 2,5-vuotias tytöntyllerö. Toisen lapsen pitäisi syntyä tammikuun alussa.

Meilläkään ei ole todellakaan liikaa lapsellisia tuttuja, eikä varsinkaan juuri nyt vauvaa odottavia.

Olejn työssä, jään marraskuussa äitiyslomalle eli sitä ennen ovat viikonloput paras tapaamisajankohta!

mama76 ja masu 25
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hexuli:
mä kans olisin innostunut jos vain pääsen.. olen 24v 3lapsen äiti ja odotan neljättä la 28.4
ihanaa. ajattelin jo olenko ainoa kolmannen tai useamman odottaja :whistle: ;) tosin eipä sillä niin väliä. silti ;)
tervetuloa kovasti :wave:
meillä onkin laskettu melkein samaan aikaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mama76:
Olen 31-vuotias ja odotan toista lasta. Esikoinen on 2,5-vuotias tytöntyllerö. Toisen lapsen pitäisi syntyä tammikuun alussa.

Meilläkään ei ole todellakaan liikaa lapsellisia tuttuja, eikä varsinkaan juuri nyt vauvaa odottavia.

Olejn työssä, jään marraskuussa äitiyslomalle eli sitä ennen ovat viikonloput paras tapaamisajankohta!

mama76 ja masu 25
tervetuloa myös sinulle.. :wave:
 

Yhteistyössä