Helmikuiset 2023

Mulla on tänään töiden jälkeen varhaisultra! Kyllä jännittää. Tänään 6+6, tän seiskaviikon aikana on alkanut etova olo, vielä (kop kop) ei ole tullut oksennettua. Tissien arkuus on kadonnut, mutta turvonneet ne kyllä on. Muutenkin kyllä turvottaa, iltaisin kauhea pallomaha
Ja nyt kun menin sanomaan, niin se oksennus tulis sitten aamupalan jälkeen automatkalla junalle, onneksi ehdittiin ajaa sivuun 😅
 
Hei! Jospa uskaltaisin tänne myös tulla kirjoittelemaan! Mulla olisi LA 1.2. Raskaus tuli (iloisena) yllätyksenä, ja olen kyllä ihan positiivisella mielellä, mutta 41-vuotiaana olen vähän miettinyt iän tuomia riskejä. Eilen illalla oli eka päivä, kun oli pahoinvointia. Eka neuvola on kesäkuun lopussa, ja siellä ultramahdollisuus.
 
Hei! Jospa uskaltaisin tänne myös tulla kirjoittelemaan! Mulla olisi LA 1.2. Raskaus tuli (iloisena) yllätyksenä, ja olen kyllä ihan positiivisella mielellä, mutta 41-vuotiaana olen vähän miettinyt iän tuomia riskejä. Eilen illalla oli eka päivä, kun oli pahoinvointia. Eka neuvola on kesäkuun lopussa, ja siellä ultramahdollisuus.
Mahtavaa että tänne tulee muitakin yli 40v odottajia. Mulla ikää 42 v ja iloisella mielellä, päivä kerrallaan eteenpäin ❤ varhaisultra 7.8 ❤
 
Mahtavaa että tänne tulee muitakin yli 40v odottajia. Mulla ikää 42 v ja iloisella mielellä, päivä kerrallaan eteenpäin varhaisultra 7.8
Täällä 40 v ensimmäistä lastaan odottava. Huomenna varhaisultra (7+0) ja jännitys ja ahdistus katossa. Olen koko illan googlannut tietoa keskenmenoista ja ennustanut itselleni kaikki kauhuskenaariot huomiselle. Puuh! Missä iän tuoma viisaus ja seesteisyys?
 
Täällä 40 v ensimmäistä lastaan odottava. Huomenna varhaisultra (7+0) ja jännitys ja ahdistus katossa. Olen koko illan googlannut tietoa keskenmenoista ja ennustanut itselleni kaikki kauhuskenaariot huomiselle. Puuh! Missä iän tuoma viisaus ja seesteisyys?
Onnea ultraan! Mulla vielä kaksi viikkoa siihen... Itsekin googletellut kaikki riskiprosentit! Ei malttaisi odottaa kahta viikkoa ekaan ultraan mutta koitan sinnitellä!
 
Kukkuukukkuu kun vaan ei osaa nukkuu. Ei mulla muuta Ei sitä muuten tietäiskään olevansa raskaana.
Laitoin muuten jjanni sulle viestiä, kun näitä öitä tässä valvoo ehtisi myös fb viestitellä..
Täällä ollu ihan sama ongelma 😂 Yössä saa pari tuntia nukuttua ja sen jälkeen saakin pyöriä sängyssä, kun ei enää uni tulekaan. Ihme touhua se tämäki on, ku ei nukuttua saa 😂
 
Täällä kans yks yökukkuja! Yöllä sitä aina sitten googlaa ja pähkäilee kaikenlaista, niin ei helpotu unen tulo. Nyt raskausaikana unenlaatu selvästi heikentynyt ja heräilen öisin sekä vessahätään että ilman mitään selkeää syytä.
 
Olin tänään varhaisultrassa ja tulokset järkyttivät isosti. Viikkoja on nyt 6+6 - tiedetään täsmälleen koska raskaus on hoitoalkuinen. Koko vastasi kuitenkin vain 6+2:ta. Pieni sydän sykki lujasti, mutta sikiön koko ei ennusta hyvää. Lääkärin mielestä on yhtä iso mahdollisuus keskenmenoon ja raskauden jatkumiseen. Viikon päästä uudelleen ultraan. Itkettää. Jaksaisipa pieni kasvaa. Voisipa itse tehdä jotakin häntä auttaakseen. :(
 
  • Surullinen
Reactions: Marilainen
vierailija
Täällä tietämätön. Miksi varhaisultraan halutaan kovasti? Onko myös niin, että siellä saa selville raskauden oikean keston ja siten myös varsinaisten seulontatutkimusten oikean ajoituksen? Joku aikaisemmin totesi, että kätilön varhaisultra maksaisi satasen tai alle, mutta mistä sellaisen löytää kun suurimmissa lääkärikeskuksissa täällä pk-seudulla tuppaa vissiin olemaan gynet jotka niitä tekee…
 
vierailija
Täällä mennään rv6 ja oireet on hyvin vähäiset.. Ainoastaan ajoittaista vatsanjomottelua sekä turvotusta varsinkin iltaisin. Onko täällä muita vähäoireisia? 🤗 Tottakai myös mietityttää, onko kaikki hyvin kun oireet on niin olemattomat..
 

Yhteistyössä