Helmikuiset 2024

Hei, laitan jalkaa jo vähän oven väliin tänne ryhmään.
Eilen plussasin ja tänään viiva hienosti vahvistunut. Maaliskuussa keskenmeno kaksosista takana, joten hieman jännittää tuleva.
Mua kiinnostaa myös fb-ryhmä, mutta ihan vielä en uskalla liittyä, ehkä huomenna.

Piti tuosta ar-ultrasta sanoa, että Kaunis Odotuksessa ja Perhe Artella toimii myös epassi, jos sellainen löytyy.
Tervetuloa! 😘❤
 
  • Rakkaus
Reactions: vauvakuume7
vierailija
Täällä plussattiin eilen. Tänään aamulla tein uuden testin ja plussaa näytti sekin! Uskaltaisikohan sitä jo uskoa että totta on. Oireita ei oikeastaan ole, muuta kuin perus mitä olisi ennen menkkoja eli turvotusta, rinnat kipeät, vähän päänsärkyä. Ainut ero erilaiset vihlaisut alavatsalla. Luin että kivut normaaleja.
Omien laskujen mukaan nyt olisi 4+1. Kolmannella kerralla tärppäsi. Vaikea vaan uskoa kun edellisissä yrityksissä ollut kaiken maailman oireet eikä plussaa ja nyt ei mitään ja sitten olikin tärpännyt :D ehkä oli henkisiä oireita edelliset siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi ja vauvakuume7
Mä testaan vielä huomenna, ja jos se edelleen on vahvistunut niin lähden mukaan sitten fb ryhmään. 😁

Mulla ei oikein muita oireita oo, kun pissahätä ja se yleensä on sitten jo niin kova että sattuu rakkoon. 😅 Samaa oli viime raskaudessa, jossa odotinkin kaksosia. Muissa raskauksissa en muista tällästä oiretta näin alussa. 👀

Varasin heinäkuulle alkuraskauden ultran tuonne Kaunis Odotukseen, onhan siihenkin vielä pitkä aika odotella kun nyt on rv 4+2 ja silloin on 7+6. Haluan kuitenkin olla varma, että jos jotain on näkyäkseen, niin siellä sitten näkyy myös.
Täällä meillä pääsee kyllä rv 10 neuvolalääkärin yhteydessä myös ultraan, en vaan jaksa odottaa sinne asti, jos taas onkin mennyt kesken.
 
Täällä plussattiin eilen. Tänään aamulla tein uuden testin ja plussaa näytti sekin! Uskaltaisikohan sitä jo uskoa että totta on. Oireita ei oikeastaan ole, muuta kuin perus mitä olisi ennen menkkoja eli turvotusta, rinnat kipeät, vähän päänsärkyä. Ainut ero erilaiset vihlaisut alavatsalla. Luin että kivut normaaleja.
Omien laskujen mukaan nyt olisi 4+1. Kolmannella kerralla tärppäsi. Vaikea vaan uskoa kun edellisissä yrityksissä ollut kaiken maailman oireet eikä plussaa ja nyt ei mitään ja sitten olikin tärpännyt ehkä oli henkisiä oireita edelliset siis.
Tervetuloa mukaan! 🤗
 
Mä testaan vielä huomenna, ja jos se edelleen on vahvistunut niin lähden mukaan sitten fb ryhmään.

Mulla ei oikein muita oireita oo, kun pissahätä ja se yleensä on sitten jo niin kova että sattuu rakkoon. Samaa oli viime raskaudessa, jossa odotinkin kaksosia. Muissa raskauksissa en muista tällästä oiretta näin alussa.

Varasin heinäkuulle alkuraskauden ultran tuonne Kaunis Odotukseen, onhan siihenkin vielä pitkä aika odotella kun nyt on rv 4+2 ja silloin on 7+6. Haluan kuitenkin olla varma, että jos jotain on näkyäkseen, niin siellä sitten näkyy myös.
Täällä meillä pääsee kyllä rv 10 neuvolalääkärin yhteydessä myös ultraan, en vaan jaksa odottaa sinne asti, jos taas onkin mennyt kesken.
Jospa siellä kaksi olisi tälläkin kertaa kun samat oireet! 🤭
 
Varovasti liityn tänne. Noin 3 vuoden yrityksen jälkeen toukokuun lopussa oli eka IVF ja siitä nyt plussasin tuoresiirron jälkeen. Mahassa on tuntemuksia päivittäin, kiinnittymisvuoto tuli ja olen todella turvonnut 😄 Muita oireita ei vielä.
Heinäkuun alussa saan varhaisultran julkisella ja ennen sitä en uskalla ihan uskoa tämän olevan totta.
 
Tääl eletään jännittäviä päiviä näinä päivinä pisimmälle päässeet raskaudet on vuotanu pois jos on keskenmeno tullu ja ainaki jonkulaista tiputtelua ollu jo ennen sitä. Nyt ei oo ollu muutaku kerran oranssia, mut luulen et tuli kuivilta limakalvoilta oli niin vähäistä se. Aika pahaa pahoinvointia oli viikonloppuna oli kyl myös päänsärkyä nii se varmaan pahensi sitä oloa. Ei uskalla viel juhlia, mutta vähän alkaa toive nousta et mitä jos tällä kertaa me onnistuttaiski 😁
Ihana kun kesäisiä säitä on nyt ennustettu niin jospa tää melkein viikon odotus varhaisultraan tästä viel menis järjissään 😅
 
Tääl eletään jännittäviä päiviä näinä päivinä pisimmälle päässeet raskaudet on vuotanu pois jos on keskenmeno tullu ja ainaki jonkulaista tiputtelua ollu jo ennen sitä. Nyt ei oo ollu muutaku kerran oranssia, mut luulen et tuli kuivilta limakalvoilta oli niin vähäistä se. Aika pahaa pahoinvointia oli viikonloppuna oli kyl myös päänsärkyä nii se varmaan pahensi sitä oloa. Ei uskalla viel juhlia, mutta vähän alkaa toive nousta et mitä jos tällä kertaa me onnistuttaiski
Ihana kun kesäisiä säitä on nyt ennustettu niin jospa tää melkein viikon odotus varhaisultraan tästä viel menis järjissään
Toivotaan että kaikki menee hyvin! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: kiia-s
Tääl eletään jännittäviä päiviä näinä päivinä pisimmälle päässeet raskaudet on vuotanu pois jos on keskenmeno tullu ja ainaki jonkulaista tiputtelua ollu jo ennen sitä. Nyt ei oo ollu muutaku kerran oranssia, mut luulen et tuli kuivilta limakalvoilta oli niin vähäistä se. Aika pahaa pahoinvointia oli viikonloppuna oli kyl myös päänsärkyä nii se varmaan pahensi sitä oloa. Ei uskalla viel juhlia, mutta vähän alkaa toive nousta et mitä jos tällä kertaa me onnistuttaiski
Ihana kun kesäisiä säitä on nyt ennustettu niin jospa tää melkein viikon odotus varhaisultraan tästä viel menis järjissään

Kyllä tuo kuulostaa tosi hyvältä! 🥰 pidetään peukkuja!

Mulla ollut kaksi keskenmenoa ja se tuntuu kyllä niin virstanpylväältä kun pääsee päivissä pidemmälle! Just "tänään" alkoi edellisellä kertaa vuoto ja ihan kikseissä kun nyt ei näy merkkiä.
 
Varovasti liityn tänne. Noin 3 vuoden yrityksen jälkeen toukokuun lopussa oli eka IVF ja siitä nyt plussasin tuoresiirron jälkeen. Mahassa on tuntemuksia päivittäin, kiinnittymisvuoto tuli ja olen todella turvonnut Muita oireita ei vielä.
Heinäkuun alussa saan varhaisultran julkisella ja ennen sitä en uskalla ihan uskoa tämän olevan totta.

Ihanaa että siellä on tarrattu kiinni! ❤ Saitteko mitään pakkaseen?
 
vierailija
Mä oon tuo #103. Tullu vähän enemmän oireita nyt tässä parissa päivässä, hetkittäistä pahoinvointia mutta kestää vaan 15-30min ja menee syömällä oikeastaan ohi. 2 päivää oli koko ajan hirveä pissahätä ja jano mutta nyt ei enää. Tänään vihlonu alavatsaa oikealta ja kerran ku kävin vessassa oli paperissa ihan (todella) haaleaa vaaleanpunaista. No heti tietty paniikit päälle ja dr Google apuun. Ilmeisesti normaalia tääkin että voi olla tiputtelua ja vuotoa. Toki tuohan ei nyt edes vuotoa ollut.
Tää on ensimmäinen raskaus ja toivottu, sen takia tuntuu että mieli kehittelee vaikka mitä koko ajan vaikka etukäteen päätin että en stressaa ku ei tulokseen voi kuitenkaan vaikuttaa, mutta helpommin sanottu ku tehty :D päätinpä siis varata ajan varhaisultraan ens viikolle kun viikkoja on 5+3. Tiedän ettei sillon vielä paljoa näy, mutta ainakin voi varmistaa että on kohdunsisäinen. Mennään sitten uudestaan varhaisultraan viikolla 7 jollon voi jo sydänäänet kuulla. Kätilön tekemänä nuo ultrat on 86e niin ei ole paljoa mielenrauhasta.
Niin ja mähän tein vielä kolmannen testin keskiviikkona, samanmerkkisen kun maanantaina ja säiköhdin kun keskiviikkoinen oli inasen haaleampi kun maanantain. Toisaalta maanantain testi oli aamupissasta joka oli ollu rakossa 8h ja ke oli ollu 5h. Luin myös että ei nuo oli tarkkoja varsinkaan alussa ja testeissä on tuotantoerissä eroja myös, eli sama määrä hormonia antaa eri vahvuisen viivan. Noh tulipahan taas stressattua :D mitenhän tän sais pois päältä..
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu
vierailija
Mä oon tuo #103. Tullu vähän enemmän oireita nyt tässä parissa päivässä, hetkittäistä pahoinvointia mutta kestää vaan 15-30min ja menee syömällä oikeastaan ohi. 2 päivää oli koko ajan hirveä pissahätä ja jano mutta nyt ei enää. Tänään vihlonu alavatsaa oikealta ja kerran ku kävin vessassa oli paperissa ihan (todella) haaleaa vaaleanpunaista. No heti tietty paniikit päälle ja dr Google apuun. Ilmeisesti normaalia tääkin että voi olla tiputtelua ja vuotoa. Toki tuohan ei nyt edes vuotoa ollut.
Tää on ensimmäinen raskaus ja toivottu, sen takia tuntuu että mieli kehittelee vaikka mitä koko ajan vaikka etukäteen päätin että en stressaa ku ei tulokseen voi kuitenkaan vaikuttaa, mutta helpommin sanottu ku tehty päätinpä siis varata ajan varhaisultraan ens viikolle kun viikkoja on 5+3. Tiedän ettei sillon vielä paljoa näy, mutta ainakin voi varmistaa että on kohdunsisäinen. Mennään sitten uudestaan varhaisultraan viikolla 7 jollon voi jo sydänäänet kuulla. Kätilön tekemänä nuo ultrat on 86e niin ei ole paljoa mielenrauhasta.
Niin ja mähän tein vielä kolmannen testin keskiviikkona, samanmerkkisen kun maanantaina ja säiköhdin kun keskiviikkoinen oli inasen haaleampi kun maanantain. Toisaalta maanantain testi oli aamupissasta joka oli ollu rakossa 8h ja ke oli ollu 5h. Luin myös että ei nuo oli tarkkoja varsinkaan alussa ja testeissä on tuotantoerissä eroja myös, eli sama määrä hormonia antaa eri vahvuisen viivan. Noh tulipahan taas stressattua mitenhän tän sais pois päältä..
kommentoin tähän omaan viestiini vielä että fb-ryhmä kiinnostaa paljon, mutta uskallan liittyä vasta varmemmilla viikoilla 🙈
 
  • Rakkaus
Reactions: ipanassu
Varovainen kurkistus tänne.
Tänään tehty positiivinen testi, raskaana 2-3 ❤
Menkat n. 11 päivää myöhässä ja oikeestaan aavistin jo tuloksen vaikka ei mitään oireita olekkaan. Ovulaatiotesti näytti supervahvaa plussaa viikko sitten ja se on ollut aikaisemmin merkki raskaudesta.
Viides lapsi ja 8. raskaus.

Hullua. Vielä kestää tovi sisäistää.
 
Varovainen kurkistus tänne.
Tänään tehty positiivinen testi, raskaana 2-3
Menkat n. 11 päivää myöhässä ja oikeestaan aavistin jo tuloksen vaikka ei mitään oireita olekkaan. Ovulaatiotesti näytti supervahvaa plussaa viikko sitten ja se on ollut aikaisemmin merkki raskaudesta.
Viides lapsi ja 8. raskaus.

Hullua. Vielä kestää tovi sisäistää.
Tervetuloa mukaan! 🤭
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ipanassu ja ttiiina
Mitä kuuluu joko oireita alkaa olla ainaki ensimmäisten päivien la:laisilla?😄

Tääl ollu pahoinvointi helpompaa ja ajoittain vaan käy huono-olo aaltoja nälkäisenä tai tuolla helteessä oleskellessa, niin vähän jännitti et mitäs jos hormonitaso on alkanu laskea. Ultrassa on nyt käyty ja kaikki oli kuitenkin hyvin 💓 pikkuisella sydän sykki ja koko vastas päivälleen sitä mitä pitikin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Heippa! Olen raskaana 6.viikolla! Ei ole ollut mitään oireita muuta kuin väsymys. Tämä on toinen raskauteni. Ensimmäisen lapsen kohdalla oli aivan järjetön pahoinvointi jo 4 rv alkaen! Toivottavasti kaikki on ok vaikka nyt onkin näin hyvä olo. Mulla on ensimmäinen ultra nyt lauantaina!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ipanassu ja kiia-s

Yhteistyössä