****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Heipparallaa kaikille, niille harvoille jotka enää tällä puolella on :) Valtavasti onnea kaikille vauvaantuneille :flower:

Mä jotenkin tympäännyin istumaan koneella jokunen kuukausi sitten ja tipahdin kaikista ketjuista ja sitten meillä meni viideksi viikoksi netti poikki, joka saatiin toimimaan vasta nyt. Mutta mä olen edelleen matkassa mukana ja yhtenä kappaleena :stick: LA:han meillä oli 3.3 eli nyt mennään 41+1. Viimeinen neuvola on varattu maanantaille, mutta sain käskyn soittaa jo maanantai-aamuna sairaalalle, että millainen tilanne on ja mitä tehdään, mutta eiköhän mahdollinen käynnistäminen mene sitten vasta keskiviikolle tai torstaille.

Harkkasupistuksia tulee päivittäin ja useita, jotkut on napakampia kuin toiset, mutta kivuliaita ei kertaakaan. Ei selkäsärkyjä, ei limatulppia, ei MITÄÄN! :D Hiiskatti vieköön, toukka halua tulla pihalle ollenkaan, potkii vaan hyvin tyytyväisen oloisena mun vasemman kyljen mustelmille joka ilta ja voi että noi potkut tekee jo kipeää! Olisin jo pikkuhiljaa valmis lähtemään. Ainoa "pieni" asia, joka nyt harmittaa on se, että olen yksin kotona, kun mies on muualla eikä ole mitään tietoa, pääseekö hän synnytykseen mukaan vai ei :( Eli jos mulle tulee äkkilähtö, niin ainoat vaihtoehdot on taksi tai ambulanssi. Kyllähän se muksu sieltä pihalle tulee ilman miestäkin, mutta harmittaa se silti. Olen vähän kauhulla lukenut näitä yli vuorokauden kestäneitä synnytyskertomuksia ja miettinyt, että miten jaksan yksin, jos synnytys vaan venyy ja venyy, mutta eiköhän se siitä...
 
Paljon onnea kaikille <3.

Niinhän siinä kävu ettei me ehditty siihen kontrolliin keskiviikko aamuksi :D. Keijo päätti lähteä syntymään ti-ke yönä. Kolmen aikaan yöllä alkoi supparit ja keijo tuli maailmaan keskiviikkona 9.3 klo 20.59 mitoilla 3892g ja 52cm. Tänään päästiin sairaalasta kotiin ja alotellaan kotielämää :). Synnytyskertomus on tulossa kunhan saan aikaiseksi tässä joku päivä.

On tää vaan niin ihanaa :heart:

Adalmis ja keijo 3 vrk
 
Suuret onnittelut kaikille viimeisillekin helmimammoille! :heart: Olen käynyt lukemassa täällä vaikka en ole enää kirjoitellut. :) Toivotaan että Nanenikin pääsisi pian hakemaan oman pikkunyytin kotiin!

Nähdään tuolla vauvapuolella! :)

~ Merve ja pikkumies huomenna 1 kk :heart:
 

Yhteistyössä