**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Minäpä tässä sitten siirryn tuonne kekenmeno osioon.
Loma matka ei meinaan alkanut iloisissa merkeissä...3 päivää anoppilassa ja keskenmeno :'( :'( ,joten kirjottelen taas kun on tänne asiaa.
Mukavaa odotusta teille muille!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-myy:
Minäpä tässä sitten siirryn tuonne kekenmeno osioon.
Loma matka ei meinaan alkanut iloisissa merkeissä...3 päivää anoppilassa ja keskenmeno :'( :'( ,joten kirjottelen taas kun on tänne asiaa.
Mukavaa odotusta teille muille!! :wave:

Eih :'( :hug:
 
Keiju ja pikku-myy :'( :hug:

Meidän suvussa ei ole toistaiseksi vauvauutisia muilta kuulunut. (Tai no kolmekin serkkua odottaa, mutta kaikki ovat sellaisia joiden kanssa ei usein olla tekemisissä.) Esikoista odottaessa miehen äitipuoli sai pojanpojan melkein samaan aikaan kuin meille syntyi esikoinen, mutta eipä se mua haitannut, ihan kiva että on leikkiseuraa sitten mummulassa käydessä toisinaan. Kyllähän sitä "vertailua" syntyy mutta ainakin tässä tapauksessa ihan hyvässä hengessä, ei ole paha mieli jäänyt mistään kommenteista. =)
 
Voi ei miten hirveitä uutisia keiju ja pikku-myy...
En osaa muuta sanoa, kuin paljon, paljon voimia ja jaksmista suruunne! :'( :hug:

Ja Nelli: Huh, mikä tapaus...onneksi olette kaikki hengissä ja ehjänä, jaksamisia myös sinne! :hug:

:wave: minulta myös uusille tulokkaille!
Ja onnea ainakin mimoniandralle iloisista ultrakuulumisista! Olikohan muita mukavia uutisia saaneita...? *lahopää*

Mirtsu + sintti 11+1
 
huomenta kaikille!

Täällä elellään vieläkin oireettomasti, pistää jo ihan vihaksi ku ei minkäänlaista pahoinvointia :kieh: Pitäisi olla edelleen tyytyväinen kai mutta ku se tekis tästä raskaudesta vielä todentuntuisemman jos saisin kyökkiä vessanpöntöllä heti aamusta :whistle:

Meidän lähisukuun on tulossa meidän vaavelin lisäksi toinen, sisko saa marraskuussa joten ikäeroa ei oikeastaan hirveästi tule.. Viikonloppuna kun kotona kävin niin ei ollut vielä rahkeita kertoa tuleville isomummulle ja -papalle, ehkä sitten kun eka neuvola on ohi. Eipä täällä ole menossa ku vasta kahdeksas viikko niin onhan tässä aikaa..

Minut muuten voi ottaa pois tuosta listan 24. päivältä ja laittaa vaikka päivättömäksi, koska en tosiaan tiedä milloin laskettu aika on, se saattaa maaliskuulle hypätä mutta en halua enää tässä vaiheessa vaihtaa ketjua :)

Mutta nyt pienelle aamupalalle!

Pikku-myyllle ja Keijulle haleja :hug:
 
:hug: Keiju ja Pikku-Myy :hug:

Meillä kun tämä vauva asia tuli täytenä yllätyksenä niin shokki oli aika valtava.Maidän isukki ei oikeen ollut iloinen ja ajattelin että mä joudun tän raskauden "kestämään" yksin.Mutta tässä muutamana päivänä oon huomannu kun on jotain asioita ottanut huomioon uutta tulokasta varten
:heart: ehkä se siis tästä.Eilen laitoin asuntohakemuksia isompaan.Asutaan nyt 3 ja tää koppi tuntuu ahistavalta ja saatika että tänne tulee vielä vauvan tavarat niin APUAA |O
Mä oon jo hiukan vilkuillu noita vaunuja :ashamed: Oon jokaisesta ollu kauhee hätähousu.
Meinaatteko te ostaa yhdistelmät vai sitten semmoset missä tulee vaunukoppa ja ratasosa erikseen?Uutena vai käytettynä?
Me meinataan ostaa semmoset että tulee ratas ja vaunuosa erikseen ja varmaan Emmaljungat.Oon tykänny niistä kovin.On ollu jokaisella muksulla :)
 
yök, mikä aamu :x loppuuko tää koskaa |O

Kevytmelankolia: riippuu sairaalasta, meillä lukee papereissa et yksi aikuinen tervetullut mukaan mut ei lapsia. ultraus niin tarkkaa puuhaa.

Melon: ei tartte ostaa vaunuja kun on edelliset ostettu -05. yhdistelmät on ja aika kätsyt.

Pikku myy :hug: jaksuja
 
Pikku-myy ja Keiju: :hug: Voi itku, kyllä tää on niin epäreilua!!! Tuntuu niin pahalta teidän puolesta.

Kevytmelankolia: Tarkotako totan np-ultraa? Täällä meillä (phks) ei ainakaan saa ottaa lapsia sinne mukaan, ihan niissä lappusissa lukee. Näin ainakin oli kun viimeks talvella tuolla neuvolassa kävin niin siellä seinällä luki.

Noista toisista tulevista vauvoista. Kun tuo tyttö tuli niin samaan aikaan ei tullut muita lapsenlapsia kummankaan sukuun. Sitä ennen miehen puolella oli jo 4 serkusta odottamassa. No, kun tyttö rupes olemaan pari vuotias niin johan rupes serkkuja tulemaan... Mun puolelle on tullut 2, ja miehen puolelle 5... Nyt ei meidän tiedossa ole että olis muita vielä tulossa, mutta miehen sisko kyllä puhu että heillä olis toiveissa! Musta ois tosi kiva jos heille tuliski suunnilleen samoihin aikoihin (sekun tuskin enää isovanhempien huomioon mitenkään vaikuttaa tuleeko se 12 serkku tähän samaan syssyyn :D ). Että heidän plussauutisia odotellessa =)
Meilläkun on tätä plussaa odotettu 2 vuotta niin siihen väliin on noita plussauutisia kuultu, onhan ne vähän harmittanu että miksi se on niin helppoa toisilla, mutta kuitenkin oon ollu tosi ilonen muiden puolesta!

Melon:Justiin kävin miehen kanssa vaunukeskustelua... ai että mekö ajoissa... Näytin sille yhet mitkä haluisin (tosin niitä on kyllä paritkin...) ja se totes et kivat, mut ei me kyllä mitään 700 ? niistä makseta :headwall: Oli sitä mieltä että käytettynä, aikamme siinä juteltiin ja koitin puolustella miks uudet (voi myydä sitte hyvään rahaan... ja ei löydy hyväkuntosia käytettyjä halvalla...) ni ei sitte enää ihan täysin tyrmänny. Varsinkin jos tossa ennen vuoden vaihdetta tulis noi tän vuoden mallit aleen ni vois kyllä harkita. Mä haluisin sellaset yhdistelmät missä ois se kantokoppa, mut se sais olla semmonen kova eikä pehmee. Mut noissa toisissa mitä haaveilen (gesslein ) on vissiin vaan pehmee koppa. Toiset on ollu Teutoniat, niihin saisi kovan kopan, mut noi värit ei oo oikeen iskeny :whistle: No, katotaan, voi olla että mullakin se piheys iskee vielä eikä raaskikaan noista kumpiakaan ostaa :LOL: Haaveena ainakin! Toisaalta jos tää nyt jääkin viimeseksi lapseksi ni oishan se kiva kun ois kunnon menopelit ;)

Täällä on nyt tosi vaihtelevia päiviä, ihan järkkyä huonoa oloa ei oo ollu, mutta ajoittaista kyllä. Jotenki tuntuu et mitä enemmän touhua ni sitä huonoa oloa ei tuu. Tai sitten se on sattumaa...

Olipa ihana "herätä" tänään. Tyttö heräs jo 7 ja touhus huoneessaan ku pötköttelin. Yhtäkkiä se tulee makkariin että ole hyvä äiti, tein sulle aamupalaa! Toi ensin mehulasin ja sitten haki tarjottimella pari leipää ja banaania. Sitten syötiin yhdessä aamupala sängyssä =) Sitte vielä yhessä pötköteltii ja juteltiin. Voiko aamu enää paremmin alkaa!!!

Vinja ja masu 8+2
 
huh..eka neuvola takana, pitkän hakemisen jälkeen th löysi sykkivän pienen sikiön, meinas tulla tippa silmään niin onnellinen olo on!!
la on se 26.2 ainaki näillä näkymin.
uskaltaiskohan sitä kertoa jo lähimmille???ja työnantaja just uusii työsopimusta pitää kohta käydä allekirjoittaa pitääkö sitä sille sanoa vai jätänkö vielä sanomatta?
haleja ja voimia huonoja uutisia saaneille, sitä ei voi ymmärtää miksi noi pitää käydä :ashamed:
 
c81
Minnie, Onneksi olkoon!!! Työnantajalle ei ole mikään pakko kertoa. Voit olla ihan hyvillä mielin hiljaa. :) Kun ei se näykään tms. Itse kerroin jo, kun on vakipaikka, ja on niin pahaolo koko ajan + jouduin olemaan saitsulla. Eihän se olisi ollut pakko vieläkään, mutta helpotti mun töissä oloa.
 
Keiju ja pikkumyy :hug: tosi kurjaa että näin kävi!

Tänään on jo kerrottu miehen vanhemmille tulevasta pienestä ja kivasti otettiin vastaan. Nyt vkonloppuna kerrotaan mun vanhemmille. Jännää!

meillä ois edessä pesukoneen osto. Vanha otti ja meni paskaks. Kyllä ottaa aivoon. Rahan tarvetta ois muuallakin päin. :headwall:

Nyt meen juomaan hermokahvit.meinaa otsasuoni pullottaa siihen malliin et...
 
Kevytmelankolia kannattaa varmaan soittaa ja kysyä voiko lapset tulla, tai onko siellä jotain leikkipaikkaa tms. mihin voisi jättää ultran ajaksi niin että miehesi vaikka välillä kävisi vilkaisemassa. Riippuu tietysti lasten iästä, voiko jättää jo keskenään johonkin odotustilaan? Varmaan siksikään lapsia ei haluta ultriin mukaan, kun joskus voi tulla ikäviäkin uutisia niin voi jäädä huonot muistot lapsille. Ja varmaankin ultraaja tosiaan tarvitsee sen työrauhankin. Mutta eihän kysymällä mitään häviä.

Ultrasta vielä! :attn: Meillä ainakin esikoisesta sai koko homman videokasetille, kun otti vaan nauhan mukaan! Siihen ultrauslaitteeseen oli siis kytketty videonauhuri. Nyt en huomannut kysyä neuvolasta saako edelleen videolle vai onko kenties jo dvd käytössä, tarvii varmuuden vuoksi ottaa molemmat mukaan ultraan. =)

Minni80 työnantajalle en varmaan kertoisi vielä... se kun on nähty että saattaa kummasti pomon suunnitelmat muuttua raskauden myötä. :kieh: Voithan myöhemmin vaikka vedota siihen, että oli niin alussa että et edes varmaksi tiennyt vielä... :whistle:

Jepsu meillekin ostetttiin juuri uusi pesukone. Sain lopulta sen himoitsemani 7 kg:n koneen, jospa tuo pyykkivuori alenisi jatkossa vähän nopeammin. Electroluxin kone, Gigantista 500 ?. =)
 
Päivää

Mulla on olo jo niin hyvä, että ei juuri raskauden takia valittamista. Ainut on nyt selkävaiva, tuli kolarista ja eilen kävin taas lääkärissä. Sain panacodia ja 1000mg panadolia, niillä sit jonku aikaa ja seuranta. Autosta tuli tietoa, että mahd. menee lunastukseen, huomen selvii lopullisesti.
Maha kasvaa, nyt varmaa alkaa oikei spurtti =) .

:heart: nelli ja pulla 10+5
 
nelHM, toivottavasti saat selän kuntoon, ettei jää enempää vaivaamaan!!! Nimim. selkävikainen :(
mut pääasia et ootte kunnossa, autoista yms vii!!! Mut aika tälli todella ollu, jos lunariin menee :eek: :|

(.)

Neuvolasta soitettii tänään, et 1.8. lääkärineuvola siirretäänki jo viikolle aikasemmin, kun sillon ei lääkäriä ole, no passaahan se, josäiti vaan ottaa poijat =)
Eli nyt olis ylihuomenna se ultra ja ens viikon keskiviikkona eka lääkärineuvola =)
JÄNNITTÄÄ :attn: kahvia koitan tässä lipittää, et oikein maistu. Iltapahoinvointi on aika voimakasta, taas eilenkin :|

Ehkäpä tämä tästä...


Jahvetti 11+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Tiedättekö voiko tuohon ekaan ultraan ottaa lapset mukaan? En millään saa hoitajaa lapsille aamuksi ja mies kuiteski haluaisi tulla mukaan.
Kun tuossa lapussa lukee, että isä on tervetullut mukaan, mutta onkohan lapsetkin?
Meillä lukee ainakin äitipolin seinällä, että vastaanotolle saa tulla vain isä/tukihenkilö, jotta tutkimustilanne olisi rauhallinen.

Yleensä odotustilassa on jotain virikkeitä lapsille, joiden parissa viihtyvät jonkin aikaa. Onko teiän lapset sen ikäsiä, että voisivat odottaa huoneen ulkopuolella?

 

Yhteistyössä