***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
justjust..seuraavaks varmaan vaunuista/rattaista ei saa enään puhua merkeillä vaan pitää puhua vaan vaunuista/rattaista :whistle:
Vaunut on musta ainakin jotenki eri asia. Vrt. autoon... Niissä on OIKEASTI toiminnallisia eroja yms, mutta lapaset on lapaset vaikka ne ois ite ukko mustilaisen kutomat ja mistä silkkiperhosen viiksihaivenista tahansa.

--Näin me kaikki ajatellaan asioista aina hiukka eri tavalla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Taikka niin... kahtelin minäki Cirafin pukua tuolla tavaratalossa tänään... Tai Naperon tumppuja toisessa moisessa.. :LOL:
En ko-ko-kom-men-toi... :LOL: :xmas:
No, en katellu ku Prismassa haalaria vaan, mutta tästä huomaa, että miten hassua se merkin korostaminen on. Se on oikeesti naurettavaa, jos jokainen alkaa tuoda ne esille, ja siellä on sitte just näitä Cirafeja ja Naperoita ja mitäs nyt esim. Tokmannin liikkeistä löytyy.. :whistle:

 
Ei vitsi mikä päivä :eek: Eka huomattiin hammas tänää aamupäivällä ja nyt tuo jäpikkä kääntyilee masulleen ja takas selälleen tossa lattialla.. Ja ihan oma-alotteisesti :eek: Oiskohan pitäny alottaa se kalkkuna jo aikasemmin jos heti alko tapahtuun ku kalkkunan otti valikoimaan :LOL: Mitäköhän kalasta tapahtuu sit :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ilmeisesti kannattaa lukea, koska se, mitä olen sanonut aamupäivällä puhuttaa vieläkin. :kieh:
Ievalle heti kärkeen, vaikka aiemmin siitä jo sanoinkin, että minä ainakaan en millään tavalla viittaa nyt sinuun, en ollenkaan enkä todellakaan!!
Sinun viestistä vain sai alkunsa tämä mistä tässä kirjuutellaan, mutta ei henk.koht. sinulle ole, vaan yleisesti.
:hug: :xmas: :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
justjust..seuraavaks varmaan vaunuista/rattaista ei saa enään puhua merkeillä vaan pitää puhua vaan vaunuista/rattaista :whistle:
Vaunut on musta ainakin jotenki eri asia. Vrt. autoon... Niissä on OIKEASTI toiminnallisia eroja yms, mutta lapaset on lapaset vaikka ne ois ite ukko mustilaisen kutomat ja mistä silkkiperhosen viiksihaivenista tahansa.

--Näin me kaikki ajatellaan asioista aina hiukka eri tavalla :wave:
Kerro lapasten toiminnallisista eroista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
*tarkkailee tilanteen kehittymistä pipo silmillä tyytyväisenä* :xmas:
--juu tää kans..ei viitti kuluttaa energiaa turhasta kinaamiseen, me ku ollaan kaikki erillaisia (vaikkakin suurin osa collieita :LOL: ) joten mielipiteitä tässäkin asiassa varmaan piisaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa vaan..mä tässä mietin, että jaksanko alkaa jutustelee vai en. |O On nämä aiheet välillä pikkuisen sen tuntoisia, että olisko ihmisillä oikean puheenaiheen puute!!!!! :eek:
Luultavasti ;)

No ei vaan, mielipiteitä kehiin, minusta tällaiset on kehittäviä kun ollaan asioista eri mieltä, mutta niistä voidaan kuitenkin keskustella asiallisesti, toisin kuin usein tuolla Mitäs nyt -puolella saa avata sateenvarjon heti jos on eri mieltä kuin muut.

muoks: no en tiiä KEHITTÄVIÄ mut jotenki kivoja kuitenki. Ja mulle ihmisenä ainaki kasvattavia myös, ku oon aina ollu niin huono näissä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa vaan..mä tässä mietin, että jaksanko alkaa jutustelee vai en. |O On nämä aiheet välillä pikkuisen sen tuntoisia, että olisko ihmisillä oikean puheenaiheen puute!!!!! :eek:
Voisko meillä olla puheenaihekkin? :eek: Joo...välillä vähä hakusessa nää, mut kyl tää tästä ku saadaan tää nuhainen mopo käyntiin... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa vaan..mä tässä mietin, että jaksanko alkaa jutustelee vai en. |O On nämä aiheet välillä pikkuisen sen tuntoisia, että olisko ihmisillä oikean puheenaiheen puute!!!!! :eek:
--jepjep :eek: , mut hei nyt muistin aikana niin ääääääärimmäisen mukavaa reissua teille :hug: :wave:
 
Pikapoikkean täällä kun mies haluaa katsoa bensaa suonissa... pöh. :kieh:

Aiheeseen... kyllä mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä. =) Muuten tuotemerkit yleensä ei edes sano mulle juuri mitään. Meillä ostetaan kirppareilta, ei repeä rahat muuhun. :ashamed:
 

Yhteistyössä