***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

Ai niin, viikon verran se vei mutta rintatulehdus on selätetty. Univelkaa vaan kertyi enkä tiedä koska sen saisi kiinni kurottua. Poika heräilee aika tiheään syömään nykyisin ja esikoinenkin heräilee öisin. Mutta fiilis on silti hyvä kun on taas normaalivoimissaan. =)

On kyllä paha aavistus että tyttö on tulossa kipeäksi, oli illalla aika lämpimän ja kiukkuisen oloinen, kuten myös poika... ei olekaan kokemusta vielä kahden lapsen kanssa sairastamisesta. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja noi lihavoidut... noi on niiiiin huvittavia!! :LOL:
Siis nimenomaan Ruskovillan lapaset ja Reimatecin töppöset, ei mitään markettikamaa! :LOL: Siis että korostetaan noita merkkejä.. tuo on niin hassua. Miksei se voi olla vaan että lapaset ja töppöset? Ja tämä ei oo siis mitenkään ievalle henk.koht. ollenkaan, mulla on joku ärsytys näistä ihan yleisesti, maaliskuisten ketjuissa sisäisesti kihistelly tätä odotusjalta saakka... :headwall: Ja nyt pomppas silmille sitte täälläki. Joten ieva, elä ota hernettä, tää ei ollu sulle!! :hug:
No juu, tuossa nimenomaisessa kohdassa kerroin markit, jotta vauvan tämänhetkisen vaatetuksen kyselijän olisi helpompi kuvitella, että minkäköhänlaisista töppösistä ja lapasista on kyse, että en siis tarkoittanut esim. jotain sikakuumia talvitöppösiä. :) Ja Ippu hei, on aika vaikea olla ottamatta tuota henkilökohtaisesti, joten älä edes viitsi. :headwall:

Merkeistä yleensä, niin en oikein ymmärrä, että miten helvatassa se voi jotain häiritä (jollei siis ole kade ;) ), jos vaatteista tms. puhutaan merkeillä? |O Minä ainakin saan tuotteista parhaan käsityksen, jos niistä puhutaan selkeästi merkeillä. Ja tuohon viittaukseesi "ei mitään markettikamaa", niin mitä sitten? Minä en sitä korostanut, vaan sinä. Oletko kuule sattunut huomaamaan, että täällä korostetaan jatkuvasti mistä on ostettu ja mitä? Onko sinusta hyväksytympää korostaa, että vauvan vaatteet on ostettu Tarjoustalosta tai kirpparilta kuin että ne ovat uutena ostettua Ruskovillaa? Mikä siinä on erilaista? Entäpä sitten se, kun täällä jauhetaan jatkuvasti kantorepuista tai vaunuista, minkämerkkisiä kenelläkin on, eikö se sinusta ole hassua? Sanoin nyt aika suoraan mitä ajattelen, mutta suoraan sanottuna kävi vähän v*tuttamaan! |O

No juu, taidan lukea eteenpäin, mitäköhän muuta tästä on keskusteltu... :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Pikapoikkean täällä kun mies haluaa katsoa bensaa suonissa... pöh. :kieh:

Aiheeseen... kyllä mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä. =) Muuten tuotemerkit yleensä ei edes sano mulle juuri mitään. Meillä ostetaan kirppareilta, ei repeä rahat muuhun. :ashamed:
--juurikin näin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä.
Mulle tulee mieleen että "on ollu millä mällätä".

Eikä menny palkoa nenään ei! ;)

Mulla vaan on tästä tämmönen tosi ääripäinen mielipide, ja voihan siinä olla tietty jotain perus-kateutta takana, ite kun ei todellakaan mitään reimatecceja ostella. Toisaalta hyvin, siis erittäin hyvin, on pärjätty noilla halvemmillakin versioilla, joten ihan hurjasti en tuohon kateus-teoriaankaan usko. En vain yleisesti tykkää tällaisesta, merkeillä pröystäilystä.
Ja naurakaa mut pihalle sitte ku me joskus lotossa voitetaan ja tuun tänne hihkumaan että meillä on Reimatecin haalari ja Gantin pipo ja PoPin tossut vai mitäs näitä nyt onkaan.. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai niin...meilläkin kontataan :whistle:
Ryömien kyllä pääsee kovempaa, mutta nelivetä käynnissä :LOL:
Meillä neiti vetää jo melkosta haipakkaa, mitä nyt välillä jalat sutii parketilla paikallaan! :LOL: Tyty nousi tänään sit ekaa kertaa polvilleen :whistle: siinä sit könötti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä mässään tässä nyt karkkia taas :p Oottelen, että mies saa kamat purettua ja pesulla käytyä jne. Se toi tosiaan pussillisen juustonaksuja ja 750g ärräboxin :whistle: Ei vähempi ois riittäny :eek:
Mie aina luen sun "kuulumiset" just sillo ku oon ite syöny karkkia ja on jo valmiiks äklö olo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Pikapoikkean täällä kun mies haluaa katsoa bensaa suonissa... pöh. :kieh:

Aiheeseen... kyllä mulle tulee juuri noista tuotemerkeistä selkeä mielikuva, Ruskovilla --> lämmin, Reimatec --> vedenpitävä. Eli siis ajattelen että lämpimät ja vedenpitävät tumput ja töppöset on päällä. =) Muuten tuotemerkit yleensä ei edes sano mulle juuri mitään. Meillä ostetaan kirppareilta, ei repeä rahat muuhun. :ashamed:
Tätä just tarkoitin! Hyvä, että jotkut ainakin ymmärsivät, etten halunnut vaan leuhuta merkeillä. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä mässään tässä nyt karkkia taas :p Oottelen, että mies saa kamat purettua ja pesulla käytyä jne. Se toi tosiaan pussillisen juustonaksuja ja 750g ärräboxin :whistle: Ei vähempi ois riittäny :eek:
Mie aina luen sun "kuulumiset" just sillo ku oon ite syöny karkkia ja on jo valmiiks äklö olo :LOL:
:LOL: Musta alkaa tuntumaan, että nää illat kuluu nykyään liian usein tässä koneella ja aina pitää jotain napostella, ettei olis "tylsää" :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai niin...meilläkin kontataan :whistle:
Ryömien kyllä pääsee kovempaa, mutta nelivetä käynnissä :LOL:
Meillä neiti vetää jo melkosta haipakkaa, mitä nyt välillä jalat sutii parketilla paikallaan! :LOL: Tyty nousi tänään sit ekaa kertaa polvilleen :whistle: siinä sit könötti...
Joo toiki matolla menee tosi hyvin, mut meijän (halppis) laminaatilla sutii kohta montut lattiaan :LOL: :LOL:
Ton ei tarvis nousta viel kyllä mihinkään :whistle: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa vaan..mä tässä mietin, että jaksanko alkaa jutustelee vai en. |O On nämä aiheet välillä pikkuisen sen tuntoisia, että olisko ihmisillä oikean puheenaiheen puute!!!!! :eek:
No jep, peesaan ihan kympillä mut en kommentoi ettei tule turpaan. :xmas:
 

Yhteistyössä