***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 11/2

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Meillä tuli tänään viides hammas! Ei ole näköjään öihin vaikuttanut, mutta päivisin on ollut enemmän kitinää. Ei näytä siis kuukaan vaikuttavan meidän lasten uniin.
Tästä muuten tuli mieleen, et meillä on 10 hammasta :eek:
Aika paljon...
ai koko perheellä yhteensä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Meillä tuli tänään viides hammas! Ei ole näköjään öihin vaikuttanut, mutta päivisin on ollut enemmän kitinää. Ei näytä siis kuukaan vaikuttavan meidän lasten uniin.
Tästä muuten tuli mieleen, et meillä on 10 hammasta :eek:
Aika paljon...
ai koko perheellä yhteensä :eek:
Joo :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Noin kuus kiloa on vuoden alusta lähtenyt, mutta on tässä vielä kiloja karistettavana. :D
*leuka loksahtaa lattiaan-hymppä* :snotty:
MÄ TIESIN! että menit hakemaan tuon
:flower:
Joo mieki tiiän et PP hakee kuitenki ni ei ite tarvii :D :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Löytyikö IKEAsta jotain kivaa?
Sellasta normaalia =) Mitä aina...

No vihdoin ja viimein neidin huoneeseen hyllyt... =)
Me ostettiin Ikeasta tiistaina kaks pakettia valmisverhoja. Ajatus oli, että avataan vaan toinen paketti ja ripustetaan verhot ja katellaan niitä pari päivää ja palautetaan sitten toi avaamaton paketti, jos ei verhot miellytäkään. No neiti tsekkaili vähän äiskän lompakon sisustaa ja kadotti kuitin. :headwall: Kaiken maailman Prisman ruokakuitit kyllä löyty, mutta Ikean kuitti on ties missä. Joten pidetään nyt sitte kai noi verhot. On ne ihan kivat - kai. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Löytyikö IKEAsta jotain kivaa?
Sellasta normaalia =) Mitä aina...

No vihdoin ja viimein neidin huoneeseen hyllyt... =)
Me ostettiin Ikeasta tiistaina kaks pakettia valmisverhoja. Ajatus oli, että avataan vaan toinen paketti ja ripustetaan verhot ja katellaan niitä pari päivää ja palautetaan sitten toi avaamaton paketti, jos ei verhot miellytäkään. No neiti tsekkaili vähän äiskän lompakon sisustaa ja kadotti kuitin. :headwall: Kaiken maailman Prisman ruokakuitit kyllä löyty, mutta Ikean kuitti on ties missä. Joten pidetään nyt sitte kai noi verhot. On ne ihan kivat - kai. :D
:LOL: Pakko olla ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mun täytyy nyt kyllä lähteä tästä keosta puh-pah-pois, koska tänäänkin oli herätys klo 6 ja pelkään, et huomennakin meil on aika aikaisin tällainen meininki:


Hyvää yötä kaikille! :wave:
Yötä! ja ihan samallainen aamu oli meillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Pojalla 10 hammasta. :wave: :eek:
Meidän neidillä on kaks. :D Mutta kummasti tui pureskeee melkein mitä vaan ruokaa.
Meidän pojalla kans kaks hammasta. Hyvin menee isojakin paloja alas, mut pottaan kun katsoo, ni sieltä ne vois kerätä herne-maissi-paprikat yms kokonaisina :x :D
No mutta he-ma-pa tulee aina sulamattomana ulos. :LOL:
 
:wave:...tulin pitkästä aikaa visiitille.
Hmm...kevätpuvut oli näemmä puhuttanut. Meillä on valmiina 74 cm Remun haalari (käytettynä ostettu, mutta uudenveroinen) ja Lindexin 2-osainen puku. Lisäks löytyy pari kauppa/kyläilytakkia ja vielä tekis lissää mieli :whistle: . Alesta vois ostaa mahdollisesti 80 cm haalarin sit joskus vielä. Että osta Helmis ihan hyvällä omallatunnolla vaan...piristää mieltä ja keventää kivasti kukkaroa :D :xmas: .

Meillä on kyllä ollut nyt talvellakin 2 haalaria ja pari talvitakkia. Kaupoilla esim. ku käydään (siis jos autolla mennään), ni en yleensä laita haalaria, kun takki on musta kätevämpi.

Jaah, pitäisi varmaan siirtyä kammarin puolelle, kello nimittäin soittaa aamusella klo. 4.50 :whistle: . Työt kutsuu nimittäin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joten pidetään nyt sitte kai noi verhot. On ne ihan kivat - kai. :D
Helpotti päätöstä kummasti. :whistle:

...eikä auta vaik odottais kolme pv faxia pottaan =) .
Joo, jos kuitti vaipasta löytyy, niin meen sitte palauttaa verhoja vähän kärsineen kuitin kanssa. :LOL:

Meillä ei siis vielä faksailla mitään pottaan. Nyt oon kyllä parina päivänä muistanu ruoan jälkeen istuttaa potalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Sanokaa mulle, että voin ihan hyvällä omatunnolla (vai omalla tunnolla?) nukkua toisena vkonlopun aamuista pitkään. Tekis niin mieli, mutta kun mulla on se ihme huono omatunto, kun mies herää :wave:
Nuku nuku...mie oon nukkunu viimeset 11v viikonloppuina JOKA aamu pitkään (10-11), jos mies ei lähe aamusta pelaamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Sanokaa mulle, että voin ihan hyvällä omatunnolla (vai omalla tunnolla?) nukkua toisena vkonlopun aamuista pitkään. Tekis niin mieli, mutta kun mulla on se ihme huono omatunto, kun mies herää :wave:
Kyllä voit! Hyvällä omallatunnolla kääntää vaan kylkeä :hug: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Sanokaa mulle, että voin ihan hyvällä omatunnolla (vai omalla tunnolla?) nukkua toisena vkonlopun aamuista pitkään. Tekis niin mieli, mutta kun mulla on se ihme huono omatunto, kun mies herää :wave:
Nuku nuku...mie oon nukkunu viimeset 11v viikonloppuina JOKA aamu pitkään (10-11), jos mies ei lähe aamusta pelaamaan :D
No nuku hyvä ihminen! =) Mäkin saan nukkua monesti toisen viikonloppuaamun. Tosin mies tulee kyllä herättämään, jos neidillä on kakkavaippa. :LOL:
 

Yhteistyössä