***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Mie en jaksais enää yhtään synttärihössötystä :headwall: :headwall: :headwall:
Luvatkaa, että mie vielä huomisesta selviin hengissä ja että kaikki pääsis huomenna eikä juhlat jatkuis enää YHTÄÄN kauempaa |O |O |O *ihan puhki katki poikki jo* :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en jaksais enää yhtään synttärihössötystä :headwall: :headwall: :headwall:
Luvatkaa, että mie vielä huomisesta selviin hengissä ja että kaikki pääsis huomenna eikä juhlat jatkuis enää YHTÄÄN kauempaa |O |O |O *ihan puhki katki poikki jo* :snotty:
Jos mä lupaan niin ootko sä sit happy! :D :wave:

Kyllä sä selviit, sä oot sitkee sissi! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en jaksais enää yhtään synttärihössötystä :headwall: :headwall: :headwall:
Luvatkaa, että mie vielä huomisesta selviin hengissä ja että kaikki pääsis huomenna eikä juhlat jatkuis enää YHTÄÄN kauempaa |O |O |O *ihan puhki katki poikki jo* :snotty:
Jos mä lupaan niin ootko sä sit happy! :D :wave:

Kyllä sä selviit, sä oot sitkee sissi! :hug:
Joo :D :saint: :hug:
 
Ymmärrän jos alkaa tuntua synttäreiden juhliminen rankalta. Minulle jo muutama päivä peräkkäin on tuskaa. Lähinnä se jatkuva siivoaminen on minusta paha (kun emme ole mitään siivousintoilijoita), eivät ne juhlat. Meillä on parina viime vuonna sairastapausten takia juhlittu synttäreitä 4-5 osassa ja onhan se rasittavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Ymmärrän jos alkaa tuntua synttäreiden juhliminen rankalta. Minulle jo muutama päivä peräkkäin on tuskaa. Lähinnä se jatkuva siivoaminen on minusta paha (kun emme ole mitään siivousintoilijoita), eivät ne juhlat. Meillä on parina viime vuonna sairastapausten takia juhlittu synttäreitä 4-5 osassa ja onhan se rasittavaa.
Meillä oli ensin helmikuussa esikon ja kuopuksen juhlat, nyt viime viikolla oli 6veen synttärit (juhlittiin 2 päivää), sunnuntaina oli 9veen ja 6veen kaverisynttärit ja huomenna on 9veen synttärit....riittäs jo :saint:
 
:wave: Kirppiksellä käyty ja tein hyviä löytöjä kerrankin. Tytölle löytyi pyörään istuin, hamaxin makuu asentoon säädettävä, ei välttämättä tarvis olla, mut kun oli vaan 10? ja vikingin käyttämättömät kumisaappaat 2.5? halvalla hyvää :p Pojalle löyty myös lumilauta monot ja kypärä :D Nyt ruokaa laittaan ja ulkoileen ihanaan auringon paisteeseen. Illempana kattoon KÄRPPÄ matsia nokka kiinni ruudussa:p :D
 
Sehän se juttu siinä liikennematossa olikin, kun en tykkää siitä, siis vieläkään. Mutta kun mies halusi pojalleen, koska itsellään on ollu ja kovasti tykänny, niin mene sitten siinä sanomaan,että ei :/ Mä alan ihan selvästi pehmetä :LOL: ja tottua näihin avioliiton kompromisseihin :LOL:
 

Yhteistyössä