***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 7 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Onko hyviä koristeluideoita täytekakkuun? Ja kuinka paljon laitatte muuta tarjottavaa kakun lisäks, siis te joilla on kans "vaan" kahvitarjoilu?
Meillä tulee kakun päälle tollanen syötävä kakkukuva, ja sit kermapursotukset reunoille jne.
Muuten sit pari lajia keksejä, pullaa, esipaistettuja patonkeja paistan ja joku pitsajuttu-mikälie (sellanen raakavalmiste)...en kertakaikkiaan ala tekemään yhtään mitään nyt ite kun ton kakkupohjan |O :saint:
Meille kans, en vaan ymmärrä kuka ihme ne pursottaa :eek:
Sehän on ihan iisiä...jopa mie osaan :D :p
Mä oon tunari tossakin hommassa
:ashamed: Mut yritetään!
Kunnon välineet vaan db
*muoks* siis sellanen ihan pursotin, ei mitään muovipussijuttuja mitä joskus nähny :D
Muovipussitylla on miehen mielestä helpompi kuin sellainen muovinen pursotin. On kuulemma helpommin hallittava. Meillä siis mies tekee kaikki makeat jutskat aina. :p
Siis pussi joo (mulla on sellanen kerni(??) pussi...mut että kannattaa olla ne "suuttimet"...sitä tarkotin =)
 
merks ja Onnittelut syntyneille ja syntyneille! Eli siis annolle ja perheelleen pienestä tytöstä! :heart: :heart:
JA sitten näille 1-vee sankareille ja sankarittarille! :flower: :flower:

Ei mulla muuta--- :wave:
 
Jahas kohta alkaa tehis, päivä mennyt vauhdilla kun toiminut hovikuskina lapsille. Meillä alko tyty eilen käveleen ulkona ihan yllärinä, ainut vaan kun muksahtaa nurin niin ei pääse ylös, mutta edistystä joka tapauksessa :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:
Niin se piti vielä sanoa, että Adalta otettiin ravitsemuslabrat reilu vko sitten, ja tiistaina lääkäri soitti tuloksista: Kaikki arvot oli hyvät. :) Tosin muutama arvo oli "hyvän alakantissa", ja tämän takia Adalle aloitetaan kalkki ja VitKiv-valmiste kunhan kotiudutaan reissusta. Ihana tietää että suppeasta ruokavaliosta huolimatta Ada ei ole kärsinyt mistään puutoksista. :)
Upeaa! :hug: =) :flower: Meillä otetaan seurantalabrat nyt parin viikon päästä ja luulen, että meilläkin on jo kaikki arvot ok. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Esikko vähän tuossa sääti konetta ja nyt nää kaikki teidän tekstit näkyy maksisuurina...joten ei tarvi ainakaan optikolle mennä. :whistle:

Kokeiles sulkea selain ja avata uudelleen.. Mein tyty tekee tota usein (painaa ctrl-näppäintä ja jotain muuta näppäintä), tekstikoko palaa entiselleen kun sulkee selaimen..

Mä kokeilin tänään sellaista megakallista hierontatuolia. Ei se oikeaa hierontaa voita mutta kunnolla möyhi selkää,niskaa ja pohkeita. Parasta oli että sai olla 20 minsaa ihan YKSIN. Meidän päivänsankari nimittäin on ollut itkuinen hela dagen :whistle:, IHAN KAIKKI asiat on tehty itkun ja raivoamisen kanssa. Nukkumaankaan ei meinannu rauhoittua (nyt ei tosin itkeny, kuhan mennä kaahotti), äsken vasta sippas mun kello kädessä :D

Ja kiitos kaikille onnitteluista!
Mä meen takas miehen viekkuun sohvalle
 
Käytiin leffassa katsomassa morsianten sota ja sen jälkeen kävin ostamassa työvaatteita ja hyviä löysinkin. Siitä onkin aikaa kun olen ostanut itselle jotain muuta kun halpis kotivaatteita...joten hyvällä omatunnolla pistin rahoja haiseen =)
 
Onnittelut muillekin tämän päivän sankareille ja erityisesti Tillukkaan tytölle!! ;) :flower: :heart:
Meilläkin siis pojulla tänään syntymäpäivä ja mä tässä fiilistelen, ku tasan vuosi sitten oli 10 min. aikaa murun syntymään :heart: Eli aikas ponnistelut oli käynnissä tähän aikaan :whistle: :)
 
Onnittelut Meillevauvan 1-vuotiaalle :flower:

Kiva kuulla, että Adalla on hieman edistystä ruoka-aineissa ja ettei ole mitään puutoksia.

Meillä meni viime lauantaina pojan kanssa kakun väsäämiseen varmaan 2 tuntia. Pohja siis oli valmiina, mutta se piti täyttää ja koristella. Että ei ollut mikään nopea pikku juttu. Ehkä seuraavalla kerralla sitten hieman ripeämmät otteet. Tai pitää miettiä joku helpompi koristelu. Tuli nimittäin aikamoinen kiire sitten muiden leipomusten ja synttärijärjestelyjen suhteen.

Tänään oli vielä yksi kaveriperhe ikäänkuin synttäreillä. Mutta pikkuhiljaa alkaa juhlinta olla tältä vuodelta ohi. Hyvä niin, on aika rankkaa koko ajan olla järjestelemässä (ja siivoamassa - se on meillä aina sellainen projeksi, että huh huh).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla loppuu huumorintaju kohta näitten synttäreitten kanssa |O |O |O
Mulla on loppunut jo... :headwall: Kävin tänään kaupassa...ja huomenna meen taas kun puolet puuttuu... :headwall: ei oo helppoo tuo shoppailu noiden pipanoiden kanssa! :whistle:

Ostin valmiit kakkupohjat (vaalean ja kaakaoisen) *huono omatunto* :snotty:
 
Aloin aamulla tekeen pohjia-->leivinpaperi loppu, tein rahkaa-->tuli ihan kökköstä (kiitos liivatteen), vatkasin kermaa-->vatkain hajos, pursottelin kermaa-->kerma loppu! |O |O |O
Kakku on nyt siis puoliksi valmiina jääkaapissa oottamassa, et joku hakee huomenna lisää kermaa :xmas: |O
 

Yhteistyössä