***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Huhhuh! Olipas meidän vekara taas vauhdissa kun pappa oli käymässä. Nyt tais sammua tuonne sänkyyn saman tien :D
Päivällä käytiin pulkkaileen ja aloitettiin miehen kans taas uudestaan meidän ikuisuusprojekti, eli talon suunnittelu :whistle: Johan sitä on muutama vuosi mietittykin :LOL: Mutta kesällä pitäs OIKEASTI alkaa jo rakentamaan niin kai niitä päätöksiä pitäs jo syntyä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Ai niin helmis en tiedä joko tiesit mut oulussakin on se lastenvaate kirppis, tuli mieleen nyt kun silloin joskus kirjoittelitte niistä :whistle:
En tienny, missähän??
Tästä miunki piti sanoa ku joku päivä kyselit mut unohtu sit..
Mitehä mie osaisin parhaiten selittää.. Siellä missä vauvatalo johanna on ni sen ovelta vaan kävellään vielä pikkasen eteen päin (torin rantaan päin) nii sitte tulee semmonen ajoluiska (?) alas nii se on siellä. Tosi tympeässä paikassa jos vaunuilla on liikenteessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuntuu että aina on "pahanteossa". Tv:n sammuttaminen on hauska juttu ja sen tehdessään pistää suun sillain törölleen... |O Kaukosäädin saa kyytiä jos unohtuu sohvalle. Isin lehdet menee silpuksi. Laatikkoihin ja kaappeihin kurkitaan....sekä ne tyhjennetään jos silmä välttää. Ei muuta ehdi kuin juosta pojan perässä... :eek:
Kuulostaa niiiin tutulta. Just tänään ruuvailin kaappien ovista vetimiä irti. Mietin sitte itekseni, miks en ton isomman kaa oon koskaan irrottanu kaappien vetimiä. Mutta se olikin jo ton ikäisenä päivät tarhassa. :D Mutta on tää silti nautintoa olla kotona lasten kanssa. =)

Ja mä oon kyllä vähän laiska juoksemaan perässä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Pojan pappa on kylässä, mä muka tässä etsin talomalleja netistä ;)
Päivän paras. :LOL: Mäkin vaan oon Keventäjiin merkkaamassa syömisiä ja hoitamassa pojan jalitsujengin asioita. :whistle: :saint: Ei vaan taida enää mennä miehelle läpi nää selitykset. :LOL:
 
Me lähdetään taas huomenna mun kotiin. Mies menee viettämään poikien (siis miehiähän ne on jo -tai pitäs olla :whistle: ) viikonloppua, niin en jaksa jäädä kahdestaan pojan kans. Tosin oon aikonu omia sen muutamaks viikoks kokonaan itselleni :heart: :heart:
 
Tosiaan, Pusupinankin poitsulla oli tänään juhlapäivä, joten onnea myös sinne, jos hän täällä vielä lueskelee!
Eipä ole kuulunut aikoihin mitään sieltä suunnalta, joten kiva olisi kuulla heidänkin kuulumisia :attn:
 
Mitäs ootte ostanu / aikeissa ostaa synttärilahjaks taaperoillenne? Mä oon ostanu pojulle dubloja ja FB:n parkkitalon (mun teki sitä ite nimittäin mieli :whistle: ), mut jotain kivaa tekis vielä mieli ostaa, ku vaan keksis mitä...ai niin ja muutaman kirjan ostin kans, mm. Peppi-kirjat, niitä oon kans ite halunnu :p Mitäköhän toi poika ite haluis? :whistle: :LOL: Ehkä se kaukosäädin olis kivoin lahja...
 

Yhteistyössä