***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

:wave:

Onnittelut synttärisankareille :heart:

Minust tuntuu että me ostetaan pojalle yökkäri lahjaks :D Tarvii semmosta (en vaa oo löytäny mieleistä) ja jos ostais isojen poikien kaksosasen yökkärin B) Me saatiin niin kamalasti leluja ja joulustakaan ei oo kovin kauaa aikaa niin ei tuu mitään lelua mieleen mitä haluisin.. Tai siis poika haluis :D Me saatiin kaikki mitä oli omalla listalla aikasemmin.

Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mitäs ootte ostanu / aikeissa ostaa synttärilahjaks taaperoillenne? Mä oon ostanu pojulle dubloja ja FB:n parkkitalon (mun teki sitä ite nimittäin mieli :whistle: ), mut jotain kivaa tekis vielä mieli ostaa, ku vaan keksis mitä...ai niin ja muutaman kirjan ostin kans, mm. Peppi-kirjat, niitä oon kans ite halunnu :p Mitäköhän toi poika ite haluis? :whistle: :LOL: Ehkä se kaukosäädin olis kivoin lahja...
Jaa-a, musta tuntuu et mä ostan kokoajan jos jonkinlaista lelua tms :ashamed: kaukosäädin on täälläkin in. Olen antanut pojalle jo kaksi vanhaa kaukosäädintä,mutta eihän ne kiinnosta vaan ne mitä me ukon kanssa käytetään :headwall:

Aateltiin et annetaan pojalle joku vanha kännykkä,kun näprää meidän puhelimia heti kun silmä välttää,mutta turhaa taitaa sekin olla. Tajuaa kumminkin et nyt vedätetään,kun ei näytössä tapahdu mitään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mitäs ootte ostanu / aikeissa ostaa synttärilahjaks taaperoillenne? Mä oon ostanu pojulle dubloja ja FB:n parkkitalon (mun teki sitä ite nimittäin mieli :whistle: ), mut jotain kivaa tekis vielä mieli ostaa, ku vaan keksis mitä...ai niin ja muutaman kirjan ostin kans, mm. Peppi-kirjat, niitä oon kans ite halunnu :p Mitäköhän toi poika ite haluis? :whistle: :LOL: Ehkä se kaukosäädin olis kivoin lahja...
Jaa-a, musta tuntuu et mä ostan kokoajan jos jonkinlaista lelua tms :ashamed: kaukosäädin on täälläkin in. Olen antanut pojalle jo kaksi vanhaa kaukosäädintä,mutta eihän ne kiinnosta vaan ne mitä me ukon kanssa käytetään :headwall:

Aateltiin et annetaan pojalle joku vanha kännykkä,kun näprää meidän puhelimia heti kun silmä välttää,mutta turhaa taitaa sekin olla. Tajuaa kumminkin et nyt vedätetään,kun ei näytössä tapahdu mitään :D
Mä muuten kans mietin koko ajan uusia leluja kun nuo vanhat ei tunnu kelpaavan
:/ Duploja tarvittas tosiaan lisää, ja ajattelin myös ostaa jonkun "talon". Ja jotku ihan perus palikat. Mä luulen kyllä että meilläkin olis paras lahja oma kännykkä mb3 soittimella :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä neidillä on oma kaukosäädin, mutta ei se oikein kelpaa, kun siitä ei irtoo patterit eikä siitä saa telkkaa päälle/kanavaa vaihdettua. :D
Että mä olen viimeiset pari kuukautta pyllistellyt noiden pattereiden perässä

:kieh:
Meil on onneks isoveli sitä varten. :LOL:
 
Lahjaksi neiti sai meiltä 2 kirjaa ja pipon. Lisäks ostettiin tytön huoneeseen pöytä ja tuolit "lahjaksi", tosin ne on vielä paketissa ja maalatakin ne pitäis, vaik synttärit meni jo :whistle: . Meillä on kans niin hirmuisesti noita leluja jo joulun jäljiltä, ettei niitä viitiny ostaa ja juhlatkin kun on vasta tulossa, niin lisää varmaan tulee... :D
Kokoajanhan mä ostelen tolle jotain (erit. vaatetta) kyllä :ashamed: ... Mutta nuo kirjat nyt laitoin siis oikein pakettiin.
 
Lahjaksi en tiiä vielä mitä ostetaan, ainain kerhotossut aattelin tilata, sitten jos jonkumoista astiaa ku tykkää leikkiä niillä ja jos vaikka jonku kivan pikkuauton :heart:
*muoks* luin tuon tekstini ja aloin miettii että miten nii ei tiedetä, tuossaha nuo on :D

Anno, vielähän tässä kerkeää tapahtua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Ehkä se kaukosäädin olis kivoin lahja...
Meillä neidillä on oma kaukosäädin, mutta ei se oikein kelpaa, kun siitä ei irtoo patterit eikä siitä saa telkkaa päälle/kanavaa vaihdettua. :D
sama vika.

Ja olisitte tänään nähny pojan kun se vihdoin, monen kk:den kieltelyjen jälkeen, sai äidin kahvimukin (tyhjän) kannettavakseen. Voi hitto sitä riemun määrää, meidän koira murisi sille, kun se äänteli siihen mukiin :LOL: ja voi sitä itkua kun äiti otti mukin pois kun poika alkoi hakkaamaan sitä patteriin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä olen ostellut dubloja kirppikseltä ja ihan kelpo hintaan. Eilen siellä oli myynnissä iso kasa halvalla,mutta ei mahtunut enään vankkureihin ja tänään niitä ei enään ollut
Mä oon ostanu kans niitä dublo primoja, vai mitä ne oli (ja mihin ne meni) kirppikseltä, mut tavallisia en oo löytäny kuin kerran ja oli paljon kalliimpia kuin kaupassa uudet... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Vinkki: me ostettiin Leila-Lehmä kirja ja se on tosi tykätty
Minkälainen se on? Onko kovat sivut vai tavalliset?
Kovat sivut,voi kurkistaa rei´istä ja joka sivulla on jotain "kosketeltavaa" ja viimeisellä sivulla leila-lehmä ammuu :D Meillä kuunnellaan pääasiassa leilaa :headwall:
 
Onnittelut eilisen ja tämän päivän sankareille :flower:

Meillä synttärit oli ja meni, mutta lahjaa ei olla vielä annettu. Poika osti "itse" tytölle hameen ja leggingsit (Hello Kitty, koska 4-vuotias on jo hyvin tietoinen, että tytöt tykkää niistä). Meillä olisi tytölle Muumi-aterimet. Tarkoitus on sitten antaa samalla, kun lapsien yhteisiä synttäreitä vietetään ja poikakin saa lahjansa. Ehkä ensi vuonna jo enemmän eriytetään synttäreitä, mutta nyt ei ole niin väliä, kun tyttö ei ymmärrä vielä ajasta mitään.

1-vuotiskuvaus oli sekin tänään eli hieman myöhässä. Tosin loppui lyhyeen, kun tyttö kierähti pää edellä alas lavastearkulta kun 1 kuva oli ehditty ottaa. Kiva mustelma otsaan ja itkusta hieman turvonneet silmät, joten piti siirtää kuvaus ensi viikolle. Toivottavsti kuitenkin selvisimme muuten pelkällä säikähdyksellä. Iltaa kohden kasvot kyllä muuttuivat aika "tappelussa olleen" näköisiksi.

 
Me saatiin kamala kasa noita Dubloja anopilta miehen mummolasta, joten tutustutaan niihin nyt ja aletaan sit ostaan jotain erilaisia kun alkaa ymmärtämään jotain niistä. Ja saatiin me niitä synttärilahjakski.

En tainnu kertoa meijän viime yöstä. Kun anoppi on ollu täällä pari yötä kun ei oikein oltu varmoja että lähteekö se synnytys käyntiin vai ei.. No poika heräs yöllä neljän aikaan ja yleensä aina mennää miehen kanssa laittaa tuttia ja sanomaan hyvää yötä ja annetaan kiukuta siellä jos meinaa ettei nukkuis uudelleen.. No ei meinannu käydä uudestaan nukkumaan niin mitä tekee anoppi.. menee pojan huoneeseen ja istuu poika sylissä toista tuntia siellä :eek: Pikkasen mie kiehuin, en uskaltanu mennä ees sanomaan mitää ku raivostutti... Mies sano sille sitte että ei tosiaankaan aiota poikaa totutella tommoseen, poika kun alko leikitteleen mummon kanssa. Ja joka kerta kun mummo poistu huoneesta ni poika kilju ku viimestä päivää ja mummo meni takas.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me saatiin kamala kasa noita Dubloja anopilta miehen mummolasta, joten tutustutaan niihin nyt ja aletaan sit ostaan jotain erilaisia kun alkaa ymmärtämään jotain niistä. Ja saatiin me niitä synttärilahjakski.

En tainnu kertoa meijän viime yöstä. Kun anoppi on ollu täällä pari yötä kun ei oikein oltu varmoja että lähteekö se synnytys käyntiin vai ei.. No poika heräs yöllä neljän aikaan ja yleensä aina mennää miehen kanssa laittaa tuttia ja sanomaan hyvää yötä ja annetaan kiukuta siellä jos meinaa ettei nukkuis uudelleen.. No ei meinannu käydä uudestaan nukkumaan niin mitä tekee anoppi.. menee pojan huoneeseen ja istuu poika sylissä toista tuntia siellä :eek: Pikkasen mie kiehuin, en uskaltanu mennä ees sanomaan mitää ku raivostutti... Mies sano sille sitte että ei tosiaankaan aiota poikaa totutella tommoseen, poika kun alko leikitteleen mummon kanssa. Ja joka kerta kun mummo poistu huoneesta ni poika kilju ku viimestä päivää ja mummo meni takas.. :headwall:
Mummot :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä