HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Heissuli,

ja hohhoijjakkaa. Kirjoitin pitkät päreet ja kaikki katosi taivaan tuuliin :( voimia toivottelin menetyksen kokeneille ja hyviä uutisia saaneille paljon onnea.

Energiajuomista en itse ole koskaan välittänyt ja sittemmin luin jostain, että ne aiheuttavat suurissa määrin käytettynä rasvamaksaa ja lihavuutta ja ylivilkkautta. No, minä olen sopivasti lihava ilmankin ja muutenkin aika energinen :D Niin ja kai niistä voi sydärinkin saada, mutta mistäköhän sitä ei voi saada? Luulen, että siinä on vain sama homma kuin tupakan kanssa, että se nostaa vauvan sykettä, eli tuskin puoli lasia silloin tällöin tuskin haitannee, jos sitä on pakko saada. Onhan niitä tupakoitsijoitakin kait, jotka odottaa.

Unet on olleet kyllä ihan omaa luokkaansa viime aikoina. Kolmena peräkkäisenä yönä autosta on hajonnut joku osa ja joka kerta ajo on päättynyt männikköön... viime yönä autounen lisäksi näin unta, että mulla oli ihan hirveät menkat :( Oli aamulla vähän surkea fiilis... eilen kävin mustikassa ja alkoi vetää nivusiin kovasti paljon, saunan jälkeen makoilin hetken enkä meinannut päästä ylös lainkaan. Aamulla olikin parempi olo eikä siis mitään sellaisia oireita, että olisi mikään keskenmeno käsillä. Mutta jotenkin sitä kai vaan pelkää, ihan kuin J+ ja varmaan moni muukin.

Jostain luin, että huutaminen raskausaikana (olikohan se täältä jollakin joku linkki) on haitaksi sikiölle. Musta tuntuu, että huudan koko ajan :( lapset on oikeasti muuttuneet ihan kummallisiksi. Olivat ennen ryhmäperhepäivähoidossa, mutta kunta päätti, ettei sinne enää pääse yli kolmevuotiaat ja siirsivät ipanat päiväkodin puolelle. Nyt sitten käytös on muuttunut ihan omituiseksi, on tullut kaikenmaailman ihmekotkotuksia; ruoalla leikitään, toista näpäytellään, kivillä heitellää hämähäkinseittejä piharakennusten ulkoseinillä eikä mikään sana tehoa, jälkiä ei korjata. Eikä ne ole kuin viikon olleet siellä. Väkisinkin tulee mieleen, että otan ne kohta kotihoitoon, että meno muuttuisi :( Hinta on tosin kova; pitäisi irtisanoutua töistä siinä kohtaa.

Anteeksi valivali :( Nyt alan silityspuuhiin, rakas ystäväni menee tänään naimisiin :) Ehkä tästä tuleekin vielä hieno päivä :)

T. Väsähtänyt Viivi+Tiiti, toivottavasti 10+6
 
Magicarnie ja Marjiss :'(. Kovasti jaksamista ja uusia plussatuulia :hug:.

J+ ihanaa että sullakin oli kaikki ok, turhaan jännittelit ihan hirmusesti.

Sirel, ihanan kuvat olit laittanut. Hyvä että kaikki oli kunnossa :).

IhanaOmena, mulla selkeesti välillä on vatsa toiminu tosi huonosti. Ei varsinaista ummetusta, mutta en ees ihan joka päivä käy asioilla. Luumuja en koittanu, tarvis koittaa.

Piia-Liisa; juuh kyllä ikävä kyllä paino on jo noussu kolmisen kiloa. Elättelen toiveita ettei ihan samalla vauhdilla jatkossa nouse.... Liikunta on kyllä vähäsempää kun aikasemmin, kroppa ei vaan anna myöden jos samalla lailla rehkis nyt.

Synnytyksestä: Mä vedin viimeks ilokaasua kun kaurapussit ei enää tehonnu ja oli mulle ainakin tosi sopiva ratkasu. Epiduraalin otin kun oli sen aika ja varmaan nyt haluun samalla tavalla. Ainoo on etten haluis siinä sängyllä synnyttää selälläni. Nää on tietty toiveita eikä sitä tiedä mitä tilanne tuo tullessaan. Vedessä olo ei kyllä innosta, mulla kuuma suihku ei viimeks ainakaan tehonnu. Toivon tietty et synnytys menis nopeemmin, viimeks kesti säännöllisistä supistuksista reilu 20h ennen kun kuopus syntyi.


Facebookin ryhmään nyt oottelen sitten vastausta. Siellä tulee käyty ehkä useemmin kun täällä, mutta kyllä mä tännekin jatkossa kirjottelen.

(.)Meillä on veljen vanhin hoidossa ja lapset on antanu olla aika rauhassa ja oon lepäilly nytten. Pahoinvointi on ehkä hiukan lievempää kun ennen (heh, kohta tuun kuitenki kirjottaa että kävin ykäämässä). Aamusti reippaana tein meille sämpylöitä ja teeleipiä, ai kun oli hyviä heti lämpimänä. Seuraavaks ois eessä kauppareissu tän poppoon kanssa, huoh. Ja huomenna juhlitaan esikoisen synttäreitä eli leipomista ois sitten iltapäivän ohjelmistossa.

Viikonloppuja!

Selis ja wotwot 12+0 poks
 
Viimeksi muokattu:
Kännykällä vähän vaivalloisempaa kirjoittaa, mutta mökkiolosuhteet ovat joskus vaativat...
Käytiin eilen ultrassa, pikkuinen näkyi, sydän löi, mutta hän oli pieni vielä. Sikiön koko vastasi viikkoja 9+4. Elokuun alussa, parin viikon päästä, on uusintareissu ultraan. La siirtyi parilla viikolla eteenpäin, ollen nyt hmm... 18.2.

Hienolta tuntui, että näki sykkeen ja kaverin oikeassa paikassa, mutta jotenki aloin hieman hermoheikkona lievästi stressaa... Onko tällainen “normaalia"..? Kuukautiset ovat kyllä olleet epäsäännölliset toisinaan, joten kai tällaista voi tapahtua.

Sen verran aikaavievää tämä näpyttely on, että totean vain: loma onneksi jatkuu, hyviä vointeja kaikille!

EH & MiniA 9+5
 
Heippa mammat,

Äiti Maa
Tilasin Raskauskeijusta. Oli helppo tehdä ja väri tuli heti näkyviin joten ei ollut kahta sanaa sanottavana :) Nyt siis vain odottelen rakenneultran arvioo, tosin en malttanut millää odottaa vielä useita kuukausia.

Marjiss
Suuri :hug:

Ihania uutisia täällä! Pikku hiljaa aletaan kaikki olemaan np-ultra vaiheessa. Sittenhän tuo keskenmenoprosentit laskee jo sen verta että voi hieman jo nauttia ja jopa ostaa ehkä jotain pienelle :)

Ihanaa viikonloppua!
LOVE 11+2
 
iao
Huomenta!

Mä rupesin illalla stressaamaan synntyksestä.. :headwall: Esikoisesta kesti vajaa 6 tuntia ja toisesta tunti ja siis meiltä ajaa sairaalaan melkeen tunnin :O Ja ekasta sain epiduraalin mikä oli hyvä juttu ja tokasta en tietenkään kerinnyt saamaan mitään ja oli..hmmm..aika kokemus!
Ennen kun olin raskaana aattelin,että jos vielä joskus tuun raskaaksi niin koitan olla synnytksessä ilman mitään. Mulla siis kävi niin ,että supistukset oli kyllä hirveitä,meinas viedä tajun ambulanssissa mutta kun pääsin ponnistamaan niin kivut hävis :O :)
Marjiss : mulla kävi viime raskaudessa samoin,ultrassa selvissä ettei pikkuisen sydän ollut lyönyt enään pariin viikkoon :( Tsemppiä jatkoon!

Piia-Liisa : Mulla paino noussut kilon,pistän sen kyllä 3 viikon kesäloman piikkiin :D

J+ : Hyvä juttu,että kaikki kunnossa!

Tänään tiedossa siivousta ja siivousta ja siivousta :headwall:

Iao ja Sintti 11+2
 
Mukavaa, että J+ sai hyviä uutisia ultrasta. :) :heart: Vähän valaa uskoa itseenkin hyvät uutiset. :)

Vai että häitä on tänään monilla... onkin hyvä päivä, 5 vuotta sitten juuri tänään tahdottiin mekin. :heart:

Viivi76 mä oon kans ollu kova huutamaan viime aikoina. Tuntuu, että hermot menee tosi helposti ja jos ei huutaa jaksa, niin ainakin tulee kovaan ääneen marmatettua. Varapäreitä tarttis pari laatikollista tänne kyllä. :(

Mä sit söin melkein kaiken munavoin heti. :D Se oli kyllä hirmuhyvää piiiiiiiitkästä aikaa.

Olipa jännä, kun eilen illalla lueskelin sängyssä kuumimpia uutisia... Jani Wickholm kertoi tulevansa isäksi, raskaus kuudennella viikolla. Mukava asia, ei siinä, mutta tuntui jotenkin hassulta, että kertoo asiasta jo nyt. No, jokainen tyylillään ja onhan siihen oikeus. :)

(.) Pissalla ravaaminen on tosi kivaa. Tosin tänään heitin jo mammaleggarit jalkaan niin ei paina niin paljoa tuohon rakon kohdalle. :D Kohta vois tehdä kermassa haudutettua kanaa ja riisiä + kasviksia. Ja sitten sohvalle, formuloitten aika-ajot starttaa kolmelta. Jihuu. :D

MrsR&MrR ja pikkuärrä 9+6
 
ulB
Marjiss :hug:

J+ ihanat kuulumiset! :)

10 päivää np-ultraan :heart:

Olot Poika uhmaa ja huudettua on tullut päivittäin kun mikään ei mene perille! Sain aloiteltua siivoomista mut yrjötys tuli. Muutenkin yrjöt yllättäny edeltävinä päivinä.

Synnytystä mäkin pohdin, luultavasti synnytän sittenkin TYKSissä majottautuen helmikuussa äitille tänne. Poikaa synnytin lähemmäs 30h, suurin apu ilokaasusta ja lopulta epiduraalista. Tällä kertaa haluaisin koittaa muuta asentoa kuin puoli-istuvaa sängyssä.

Bläääh. Ei taas oikein mikään innosta. Paitsi odotan jo päivällisaikaa kun ostin tortilla-ainekset ja veli EHKÄ tulee myös :) Tosin, siihen mennessä ois kiva saada siivous valmiiks :D

Mukavaa viikonloppua!

ulB & beibi 9+3
 
Se on LOMA nyt!!!!! :cool:

Synnytys: Esikoinen käynnistettiin kalvojen puhkaisulla, joten synnytys oli raju ja nopea, ilman epiduraalia olisin varmaan kuollut! Lämmin suihku auttoi sen varttin, kunnes sain puudutuksen. Ponnistamista kokeilin eri asennoissa, mutta mulle oli lopulta paras ihan perus puoli-istuva asento. En siis nyt(kään) suunnittele mitään sen kummempaa kuin että toivotaan että kaikki menee hyvin. En oikeastaan halua ajatella vielä koko synnytystä, sitä kerkiää miettimään vielä monet kerrat.

Oletteko tehneet tai aiotteko tehdä remonttia/ uudelleenjärjestelyjä vauvan tulon takia? Meille tehdään valmius yläkertaan kolmannelle makkarille lisäämällä tänä kesänä toinen ikkuna, mutta itse huoneen tekeminen saa hetken odottaa..varmaan kevääseen.

Alle viikko ultraan, hui.

-Pippari rv 10+3
 
Varoen liikkeellä, silti täysillä ja 110% raskaana :)
:heart:

Yritän saada tähän sitä punaista väriä jostain... :LOL:

MininMama/17.2/LKS/2.lapsi

Lämmin voimahali kaikille, jotka menettäneet pienen toiveen.
Pieniä Enkeleitä ja tarrasukkia meille kaikille, jotka masua kasvattaa.

MininMama+Murunen rv 9+6
 
Viimeksi muokattu:
MininMama tervetuloa! :heart:

Pippari pientä rempan tapaista tulee meillekin, kun pitää tuo perähuone (siis erillisellä sisäänkäynnillä oleva erillinen isompi huone) saada sellaiseen kuntoon, että isäntä voi siirtää itsensä sinne mancave-tavaroineen. :D Saadaan tuosta meidän viereinen makkari pienen ihmisen käyttöön. Onneksi meillä on kaikki samassa tasossa ja talo on remontoitu 5v sitten kokonaan. Paljon kaikkea joutuu hankkimaan, mm. kunnollisen keittiön pöydän tuoleineen.

(.) Ostin luumuja ja nyt menen syömään niitä. :D Loppuu se ummetus, nih.
 
J+
Remppa Emme tee juurikaan mitään, asumme kaksiossa eikä ns erillistä vauvahuonetta tule. Yritetään asua tässä niin kauan kun vain mahdollista. Toivottavasti neuvolatäti ei ala marisemaan asunnosta. Jollekkin ovat maininneet ettei kaksiot sovi lapsiperheille. Pieni kolmiokin on kuulemma parempi kun iso kaksio?!

Kertomiset on nyt tehty. Painotimme vielä isovanhemmille että hoidamme itse sosialisen median kuuluttamisella. Eli ei mummi-tarinointia ennenkun pienokainen on syntynyt. Omat vanhemmat ottivat hyvin, tuleva ukki toki ei ollut vielä oikein ymmärtänyt asiaa. Lähetimme ultrakuvan jossa pienoisen pää näkyy ja käsi vilkuttaa :heart: !

Mun tiedot voi muuttaa, eli LA ultran mukaan 1.2 eikä 2.2
 
Kännykällä näpyttelen, että tänään on sitten kerrottu miehen lähisuvulle ja mun äidille, isä puolelle ja kahdelle veljelle :) Huomenna kerrotaan kun kummitytölle (14v), joka toivottavasti tulee Tipin kummiksi :)

Alko tekemään mieli munavoita näitä juttuja lukiessa :p

Me asumme 58neliön kaksiossa minä ja mies nukutaan olkkarissa ja pojalla on oma huone. Hyvin on mahduttu, kun neliöt on käytetty järkevästi! Syksyllä olisi nyt kuitenkin tarkotus muuttaa kolmioon. Ainoo mikä on kurjaa on se, että joudutaan muuttamaan toiselle asuinalueelle ja poika joutuu vaihtamaan eskaria kesken kaiken :( Nykyisellä alueella on vaan noussu vuokrat niin hurjasti tässä parissa vuodessa, että pakko muuttaa muualle :/

Hyviä öitä

Tiuhti ja Tipi rv10+5
 
mekin asutaan kaksiota, eikä kyllä tasan olla muuttamassa kolmioon. täällä menee kaksiot suurinpiirtein viikossa kaupaksi ja kolmioita saa pahimmillaan myydä yli puolivuotta joten ei todellakaan haluta riesaksi semmosta kun toiveena on kuitenki parin vuoden päästä oma talo...
 
Pippari: Ei tarvii tehdä mitään ellei haluta :D Vauvaan liittymätön asia mut esikoisen huoneen haluaisin tapetoida/maalata, myös tyttöjen huoneen, tarvis ensin saada ukko lämpeämään idealle :D. Pinniksen nostan meidän sängyn viereen ja alakerran hoitopöydän kannen kun saan takas paikalleen niin sitten ei tarvii muuta tehä :) Toi hoitopöytä kun on niin äärettömän kätevä, muuramen 3 laatikoinen lipasto ja siihen saa päälle hoitotason, mä niin en ikinä myy sitä :)


(.) Eilen kesäteatteroitiin, mies oli lasten kans kun ei vahtia saatu. Harmi, esitys oli kyllä niin loistava, mieskin olisi varmasti tykänny. Olin kotona vasta kymmenen jälkeen illalla ja voi haukotus kun nyt väsyttää. Kuopus tuli herättämään puol 8, et nyt hän haluaa muroja :D Olihan se mentävä sitten antamaan.
Mä näen kans ihan hulluja unia, viime yönä keräsin rahaa emali mukiin kissojen katastrofi yhdistykselle kiertelemällä hervannan kerrostaloja...:xmas:

Äiti maa & Usko 12+1
 
Viimeksi muokattu:
heips!

REMONTISTA. Meillä TODELLAKIN tulee uudelleen järjestelyä! Talossamme on 3 makuuhuonetta, ja me olemme miehen kanssa olleet suurimmassa, tytöt toiseksi suurimmassa yhdessä ja pienimpään suunniteltiin Kuopus ja uusi tulokas :) Meillä lapset aina olleet samassa kun pieni ikäerokin, ja hyvin on toiminut! No, Nyt kun tuleekin kaksi, täytyy isoin makkari laittaa kolmelle (kuopus+ kaksoset, heillekin se n. 1v3kk ikäeroa niin uskon et menee samassa huoneessa aina) Meillä lapsilla on aina ollut turvallisempi nukkua kun ei ole yksin tarvinnut olla. Eri huoneita kokeiltiin mut ei tullu mitään... Just keväällä tapetoin ja remppasin isompien likkojen huoneen, ja sitä vielä vähän lisää, varmaan teen lisäosan sinne vaatehuoneesta ja on iso :)

Menee kyl auto yms vaihtoon samalla nyt :D



).(

Ei hyvä yö (kuopus valvotti....) mutta onneksi isäntä antoi mun nukkua tunnin lisää kun Tyttö heräs... olo on silti ihan naatti (6 herätystä + hereillä 02.30-04.30) Toi neiti on tosi kehno nukkuja... hyvää harjoitusta kevääseen, silloin ei varmaan nukuta sit ollenkaan.....!!

Olokin on vähän etova taas aamutuimaan...

Yöllä oli todella kovia repimis- ja viiltokipuja! Taitaa se kohtu nyt kasvaa tohinalla tuolla:heart::heart:

Nyt nukuttaa kuopus aamu-unille:wave:

T.Neiti + masuMussukat 9+2 :heart::heart:
 
Facebook-ryhmään mäkin haluaisin. En saanu vaan laitettu kaveripyyntöä, ainoastaan viestin eikä oo mitään kuulunut : /.

Remontointia ei varsinaisesti nyt tuu. Meillä esikoinen (6-v) ja kuopus (2-v) nukkuvat samassa huoneessa, vauva tulee meidän makkariin ekaks. Meillä on talossa kolme makkaria eli tarvittaessa kaikki muksut saa omat huoneet jos haluuvat ja me voidaan nukkua yläkerran aulassa. Veikkaan kuitenkin että toistaiseksi haluuvat olla samassa huoneessa =).

MininMama tervetuloa :wave:.

EtelänHetelmä mulla oli esikoisesta ekassa np-ultrassa viikkoa pienempi ja mentiin uudelleen myöhemmin. Samoin toisessa olin keskenmeno epäilyn takia päivystyksessä ultrassa ja siellä köllötteli kaks viikkoa pienempi murunen. Tässä raskaudessa on siis ekan kerran ihan oikeen kokonen sikiö, siis menkoista laskettuna.

(.)Hitto kun mainostitte niitä karjalanpiirakoita... Tein eilen satsin ite ja kohta meen tekee munavoin. Tarkotus ois tarjota niitä esikoisen synttäreillä tänään ja joudun oottaa vielä ennen ku saan maistaa :p. Onneks vieraat tulee heti puolenpäivän maissa!
Voihan tätä väsymystä, eilen ajoissa nukkuu ja silti aamusti väsytti. Muksut heräs seiskan jälkeen, mutta saatiin miehen kanssa köllii puoli ysiin saakka, lähinnä nuorempi koiruus kävi siinä riehuus.
Olipa hyvä kun kirjoitin et pahoinvointi on hellittänyt niin eilen olikin kaamee päivä :LOL:. Kaipa tää tästä, oon tsempittäny itteeni et nelisen viikkoa niin sit helpottais (tai viimeks helpotti siinä viikolla 16+).
Tollanen sukupuolitesti ois kyllä hauska, mulla on nyt ollu aika vahva tyttö olo. Kaiketi rakenneultrassa sitä sukupuolta sitten kyllä kysytään.

Selis ja wotwot 12+1
 
raskausoireista ja -vaivoista...

Alkuun oli rinnat tosi arat, ja tästä oireesta arvasin raskauden jo ainakin viikkoa ennen testin tekemistä. Yllätyin myös siitä miten bosat turposi valtavasti jo alkuraskaudessa niin että mieskin sen huomasi. Nyt 12 viikon jälkeen rinnat eienää tunnu erityisen herkiltä, mikä on ihan mukava juttu.

Pahoinvointi alkoi lievänä viidennen viikon täytyttyä ja paheni sitten hiljalleen. Lomalla ei oksettanut yhtään kun tuli nukuttua riittävästi, mutta heti töihin palattua oireet alkoivat taas aika voimakkaina. Kuvottava olo alkaa heti aamusta ja voi jatkua iltaan asti, pienet ateriat voivat auttaa hetkeksi, tyhjä maha ei käy missään nimessä. Voimakkaasta kuvotuksesta huolimatta en ole oksentanut kertaakaan, vaan olen saanut yökkäykset hallittua vaikka niitä tulisi monta peräkkäinkin. Odotin innolla, että pahoinvointi loppuisi 12 viikolla, mutta kyllä mua on oksettanut edelleen ihan samaan malliin kuin aiemmin.

Väsymys on pahin kaikista. Työpäivän puolivälissä on jo ihan kuitti ja haluaisi päästä päiväunille, mutta eihän se onnistu. Neljän-viiden aikaan kun pääsen kotiin, kaadun suoraan sohvalle ja nukun pari tuntia. Illalla on sitten parin tunnin pirteä jakso, jonka jälkeen täytyy taas mennä nukkumaan, jotta jaksaisi seuraavan päivän. Väsymyksenkin on huhuttu lievittyvän noin 12 viikon jälkeen, mutta vielä ei ainakaan helpotusta ole näkynyt.

Kohdun kasvukipuja (?) oli mullakin alussa, siis sellaista menkkakipumaista juilintaa, mutta nyt ei enää ollenkaan.

Uusimpana tulokkaana on alaselkäkipu joka alkoi pieninä lyhyinä vihlontoina jo muutama viikko sitten, mutta eilen illalla sain yhtäkkiä kunnon noidannuolen vasemmalle. Kipu oli hirvittävä eikä burana 600mg ja panadol 1g auttaneet yhtään. Mies hieroi selkään mobilatia ja toi lämpöhauteen ja sitten kylmäpakkauksen, mutta mikään ei auttanut. En pystynyt olemaan pystyssä, istualla enkä makuulla, en kummallakaan kyljellä, selällä enkä vatsallani, kun joka asennossa sattui jatkuvasti ja kipu säteili polveen saakka. Lopulta 2 panacodia lievitti vaivaa sen verran että sain lopulta nukahdettua. Nyt aamusta on juilinut vähän lievemmin, mutta en pysty tekemään mitään muuta kuin makailemaan sohvalla. Saapa nähdä pääsenkö huomenna töihinkään. Onneksi on netti ja telkkari sentään kaverina! pelottaa vaan, miten pärjään loppuraskaudessa kun jo nyt on selkä näin pahana ilman mitään merkittävää lisäpainoa. Onko muilla ollut samanlaisia selkävaivoja aiemmissa raskauksissa? Miten pärjäsitte? Meneehän tää ohi?

Vaivoistaan huolimatta raskaudesta onnellinen
Ensari (12+2)
 
heissan!

Meitä on jo mukavan paljon, ja uusia tullut hurjasti lisää! Tervetuloa! Ja iso halaus kaikille menetyksen kohdanneille <3

(.) Mä tuun hulluksi ennen sitä np-ultraa, joka on vasta 2.8. Kääk. Päätin että tänään en doppleria käytä kun en näillä viikoilla ihan vielä luota siihen edes. Sain eilen lukemia 142-202, ja jos syke keskimäärin on joku 170 näin varhaisilla viikoilla ni kaipa ne paikkansa pitää . Mut aika kauan niitä saa aina ettiä. Siksi ajattelin että jospa en ihan joka päivä niitä kuitenkaan koittais etsiskellä. Mitä teillä muilla doppleria käyttäneillä on sykkeet olleet?

Mulla on edelleen välillä lievästi huonoa oloa, oksentaa ei ole tarvinnut kun kerran. Ehkä vähän normia väsyneempi olen. Mut huolettaa kun ei enää öisin tartte läheskään aina herätä pissalle. Nälkä tulee kyllä normaalia useammin, eli se oire vielä löytyy. Ja arat tisut. Mut vaikka olen kaksi kertaa pienen pavun ja sykkeen nähnyt, niin kamala huoli on että onhan edelleen kaikki kunnossa. Jospa sen np-ulrtan jälkeen vähän helpottaisi.. sitten uskallan laajemmin kertoakkin tästä pikkutyypistä. Ultraan pitäisi vielä jaksaa 11yötä. apuva.

Napsis ja pikkutyyppi 9+5 <3
 
Viimeksi muokattu:
ulB
Taas tervetulotoivotus uudelle/uusille! :D

Kauhee hinku munavoihin tuli näitä lukiessa :D

Järjestelyistä Remppaa ei tule, mutta ollaan nyt muuttamassa toiselle paikkakunnalle miehen luokse. Se on kaksio (tosin tilava sellainen) ja järjestelemistä on, että mahdutaan :D huhu.

(.) Taitaa elämä voittaa! Toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä, yks jo kuivuu partsilla, imuroin vähän ja pesin wc-pöntön! (hyvin puhdasta tuli Pirkka keittiö- ja yleispuhdistussuihkeella tujumpien aineiden puutteessa, tuoksukin miellyttävämpi! ;) Join pitkästä aikaa AAMUkahvin! En muista koska viimeks kotona keittäny edes kahvia. :) Eilen illalla olin vielä kahden vaiheilla mennäänkö kummipojalle, mutta nyt odotan jo innolla ? Väsyttää kyllä, mutta eritavalla kun vielä eilen! En oo yhtää makoillu sohvalla tänään! :)

Aurinkoista sunnuntaita!

ulB & beibi 9+4
 
Sunnuntaita kaikille! :)

Ruoka maistuu ja kaikki hyväkin siinä sivussa. Olot hyvät, mitä nyt väsyttää ihan hirveästi. Viimekin yönä nukuin 11h ihan keposesti. Tuntuu, että jotain laajenemista tuolla sisätiloissa tapahtuu, kun nykii ja juilii sivusuunnassa eli kohti lantioita. Rinnat on karmivan herkät ja kosketusarat. Taas niitä omituisia unia koko yön - siis pelkästään sellaisia, joissa seikkailevat ihmiset, joiden kanssa en ole ollut joka päivä tekemisissä sitten yläasteen. Heh. :D

Neuvola huomenna ja verikokeet. Puistattaa jo valmiiksi. Np-ultraan vielä kaksi pitkää viikkoa, 6.8 sitten sen vuoro. Onneksi ukkokulta on vielä sen päivän lomalla. :)

MrsR&MrR ja pikkuärrä 10+0 POKS!
 

Yhteistyössä