** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Mullahan alkuperäinen LA oli vasta 18.2 ja sit ultrassa sitä siirrettiin 9 päivää aikaisemmaks. Alkaa hiljalleen tuntua siltä, että toi alkuperäinen on sittenkin oikea. Sen mukaan nyt olis VASTA 37+3 |O . Poika syntyi menkkojen LA:n mukaan rv 37+4 ja tyttö menkkojen LA:N mukaan 38+3. Silloin en käynyt nt-ultrassa eikä LA näin ollen muuttunut.

Tämä vauva alkaa tuntua jo JÄTTILÄISELTÄ aikaisempiin alle 3-kiloisiin verrattuna. Ja hitto! Sehän kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa....
 
cruella joo jotain se sillon mumisi, mutten kyllä enää itekään muista =)
Mut menkoista laskettuna on 31.1. sekä np-ultran mukaan...
Rakenneultrassa tais vastata viikkoa pienempää...ja rv 36 ultrassa raajat vastasi 2 viikkoa nuorempaa, kun taas vartalo oli kohillaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
Sehän kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja kasvaa....
Niimpä :| Miekään kun en mielellään paljoa yli 3,5 kilosta viittis mennä tekemään, vaikka kuulemma 5 kilonenki mahtus :ashamed:
Sais tulla nyt vaan...edellinen 3,2kg oli sellanen just sopiva :D
 
Ahistaa huominen ihan sikana... Miäs yrittää rauhotella että tapahtuu mitä tapahtuu... mutta haluaisin vaan tietää että mitä sitten tapahtuu...
Ja sitten jos ei oo mitään niin sitten odotellaan oikeita suppareita, jotka ei tuu ikinä ja tää lapsi on jo sen 3600g! Tähän asti meni niin hienosti, hitto soikoon...

Jahvetti, se on ihan selkeesti sitä, ku oot tollanen kokenut niin helposti pyöräytät tunnissakin uuden ihmisen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Jahvetti, se on ihan selkeesti sitä, ku oot tollanen kokenut niin helposti pyöräytät tunnissakin uuden ihmisen :D
Älä sano...sehän tulis toho eteiseen :LOL: :LOL:
Ja kun edellisessäkään ei menny kun n. 45minsaa siitä ku ite tajusin, et mitä tapahtuu, niin... :whistle:
 
Hei hötkyt.. Miten te täällä jo rustaatte?? Mä laitoin tonne helmien vauvapinoon jo Nellin mutten vielä ehtinyt onnitella kun heti menin päivittämään innoissani joten... ONNEKSI OLKOON NELLI PULLASTA!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart:


Ihanaa kun alkaa putkahdella vaaveja sylkkyihin, putkahdella tosiaan, haluun nähdä sen kun Viltsu tuolta yhtäkkiä putkahtaa. :LOL:

Herran jumala...vauva. KÄÄK!! Se iskee joka päivä mua halolla toi ajatus että tuhiseva nyytti rääpäle kaipaa MUN apua kohta. :eek:

Vanamo+Viltsu 38+1
:heart:
 
Jahvetti No kyllä, mä koen ton joka päivä nykyisin. Hirmuinen.. Odotus on ihan kamalaa, ei malttais millään. :heart: Mulla on vähän ristiriitaiset nää fiilikset ton vauvelin suhteen. Se säikäyttää mut samalla ootan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti No kyllä, mä koen ton joka päivä nykyisin. Hirmuinen.. Odotus on ihan kamalaa, ei malttais millään. :heart: Mulla on vähän ristiriitaiset nää fiilikset ton vauvelin suhteen. Se säikäyttää mut samalla ootan. :p
Varmaan ihan normaaleja fiiliksiä, kun edellis kerrasta on jo aikaa ja kuitenkin tietää, mitä tuleman pitää :heart: =)
 
Mä olen miettinyt että miksi pitää vääntää lapset samalle kahdelle viikolle vuodesta kun olis 50 muutakin vaihtoehtoa, en tajua. Noh, Viltsu on onneks vielä yksiössään jotta esikko saa synttärinsä ja jääshownsa. Mies kävi ostamassa likalle telinevoimisteluun puvun tänään ja :eek: :eek: maksoi maltaita. Arvauksia paljonko 130cm likan puku maksaa. Ja lätkä on kallista... :D
 
Heipsan.

NELLILLE PULLASTA PALJON ONNEA!!! (ja tietenkin muulle perheelle) :hug: :heart: :flower:

Taas on saunassa käyty. Ja hissiä en ole enää eilisen neuvolantädin ohjeistuksen jälkeen käyttänyt.

Ja Cruella DeVille Itse olen pomppinut. EIKÄ OLE SATTUNUT/AUTTANUT!!!Pitänyt samalla vatsasta kiinni ettei painovoima vetäse mua naamalleen... Ihan pikku hyppyjä vain. Ja ihan normaaleita hyppyjä ei mitään trampoliini touhua mä pelkään sillasta härpäkettä muutenkin. :LOL: :LOL: :LOL:

Mies lupasi kokeilla vielä peittojen heilutusta ja lupasin et saa lopettaa heti jos hänestä tuntuu kauheelta se vauvan pää siellä edessä. Ai kun tunnen itseni reiluksi. :D :LOL: :LOL: :LOL:

Kiitos saa lähettää lisää supisteluja. En kohta kykene kävelee veti nyt vähän aikaa sitten jalka alta! Onneks mies sai kiinni. Vauveli on kääntynyt niin et painelee noita isoja suonia ja mulla särkee oikea jalka + koko selkä. Toivottavasti pystyn nukkumaan. :/

Mutta tammikuiset. Menkääs jo! :D

Niisku-neiti & rinsessa 39+2
 
Jahvetti Tätä tarkoitin just et samaan syssyyn. Sulla vielä tuplana sama juttu. :D Puku maksoi 75 euroa ja hilut päälle. :eek: Ihan käsittämätöntä, mut parasta tytölle sanoi mies ja samaa mieltä olen. Jos kerran ostaa puvun joka maksaa kuitenkin yli 40 euroa niin ostaa kunnollisen sitten ettei tarvi ostaa uutta heti hajonneen tilalle. :D :p Hyvin pyytäävät noista ja me maksetaan. Ihana se kyllä on. Melkein tekis mieli osta itelleenkin vaikken voimistelekaan.. tosin se olis jo kornin näköinen. :LOL: :LOL:
 
vanamo :LOL: :LOL: No jos kannatuksen vuoks laittas samanlaisen...onhan mullakin lätkäseuran toppatakki vaikken ite pelaakaan :LOL: :LOL: :LOL:
Vissiin aika mennä nukumaan :whistle:

Mut aika liki arvasin ton hinnan :D :saint:
Lätkävarusteista 80 eurolla saa (uutena siis) hmm...housut :kieh: Hartiasuojia kattovat eilen seuraavaa kokoa...vajaa 200e :whistle: |O |O Ja juu-u...me ollaan oikeesti köyhiä eikä olis varaa moiseen...mut...miehet :whistle: :LOL: Onneksi mummo on ollu jo muutaman vuoden sponsorina B) ja kuitenki pojat tykkää, se on pääasia...ja pakko vielä kehua, kun isänt'ä kerto yks päivä, että valmentaja oli laittanu pojat paremmuusjärjestykseen (pojat ei tätä tule tietämään), jotta pystyy treeniporukat laittamaan samantasoset samoihi ryhmiin, niin mein esikko komeili siinä listassa EKANA :saint: :D Eikä tuo välimallikaan ihan viimesiä ollu, vaikka 2 vuotta muita nuorempi onkin :D Saa äiti olla ylpiä taas :saint:
 
No juu.. noi lätkäkamat on kyllä hirveen hintaisia tosiaan. Mut hei...toi on kangastilkku josta sais tehtyä..ööö...sukat lätkänpelaajalle. Kannatuksen vuoks pysyn omissa vaatteissa. :LOL:

On se ylpeyden aihe kyllä, hyvä!! Mietittiin tossa kans että maksaa siks toi harrastus kun likka on hyvä siinä. Näin se menee. Tykkää ja osaa. Ei parempaa vois toivoa. Mietin vaan et sit kun toinen harrastaa telinevoikkaa ja toinen lätkää niin siinähän ollaan. :eek: Itepähän lähtii.

Mut hyvää yötä.

Vanamo+Viltsu
:wave:
 
vitsi minä kävin tänään lopultaki kattomassa kaverin tyttöä 1,5kk vanha tapaus, oli kyllä sulonen =) se oli vajaa 3 kiloa syntyessään ja nyt oli noin 4kilonen niin siinä kauhistelin ku pyörittelin sitä sylissäni että tämän kokonen kaveriko minun pitäs itestäni ulos pusertaa.. :eek:

tänään on ollu taas kunnon jumppapäivä mahassa ja kalvot on täälläki napsunu,mutta ei vielä ole tullut sitä "suurta" napsahdusta eikä varmasti oo tullu supistuksen supistusta..pahimmassa tapauksessa odotan noita supisteluja vielä 6 viikkoa :kieh: |O
 

Yhteistyössä