** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Huomenta.

Kyllä se tästä pikkuhiljaa... Kohta alan itkemään sen jälkeen huutamaan raivosta ja sitten taas itkemään. MÄ EN JAKSA ENÄÄ!!!

Millä mä voi levätä kun sattuu jokapaikka sen paikallaan olon takia. Ylös kun nousee niin itku pääsee kun luuni naksuvat ja häpyluu on niin kipee.

Ei tästä tule taaskaan lasta eikä paskaa. Miks ihmisten "kanto" aika on näin vitun pitkä eiks sillaset puol vuotta olis ihan sopiva. :headwall:

Joka päivä kun ei tapahdu yhtään mitään synnytykseen liittyvää tunnun masentuvan enemmän mua pelottaa että vauveli ei anna merkkejä tulostaan koska ei mahdu. Tää on niin sairasta. Ja hermoja raastavaa hommaa. Perkule sentään.

Mitäs kivaa sitä keksis huomisen varalle kun puhelimet alkavat soida. ärsyttää suunnattomasti valmiiks ja sit mun yks kaveri on sillanen mahan tökkijä. Monta kertaa sanonut et se ei auta yhtään mitään ja vauva vaan ressaantuu turhaan... Ja nyt kun olemme lähempänä laskettua aikaa hän soittelee eikö vieläkään tarttisko mun tulla hiukan tökkimään. VOI VITTU KUINKA RAIVOSTUTTAVAA!!!

Anteeksi ruma kielenkäyttöni. Taidan häippästä takavasemmalle.

Niisku-neiti & rinsessa 39+6 huomenna LA
 
Onnea mulish ja lumianna vauvoista. Kyl sitä oottaa et saa oman pienen syliin...ja näkee isän riemun :)
Imetysliiveistä: se muut mun lisäksi, jotka että "tykkää" yöllä pitää liivejä. Sain kaverilta hyvän vinkin! et ostaa slogin urheiluliivejä..siis niitä toppimallisia! tilasin kyllä jo aikasemmin netistä parit joustoliivit..
voimia tuskastelijoille.. :hug: täällä kaikki OK. olen asennoitunut että kuukausi vielä :D 2 3.3. olis hyvä päivä, meidän hääpäivä..mut jospa tulis kuitenki vähän aikaisemmin :heart: lääkärineuvola olis tuossa 2pintaan.
zuku ja pieni 36+4 (vasta) :'(
 
Mä olen samaa mieltä myös Lammiskan kanssa, että tuskin noilla synnytyksen käynnistämisnikseillä oikeasti mitään tehoa on... voihan niitä huvikseen kokeilla jos haluaa, mutta ei tosiaan kannata itseään uuvuttaa. Ja tosiaan mäkin olen kuullut että yksi niksi olisi juuri rentoutuminen, tai sitten pitää aloittaa joku pitkä projekti (tuolla olisi valtava kasa valokuvia järjestettäväksi... :whistle: ) mikä vie ajatukset muualle. Mutta kyllä minäkin olen tässä loppuraskaudessa aina toiveikkaasti kuulostellut saunan ja siivoamisen jälkeen että jokohan jo... vaan eipä ole mitään tapahtunut. :whistle:

Täällä oksentelu jatkuu, taas lähti aamupalat. :kieh: Mitä järkeä on edes syödä aamupalaa, kun järjestään oksentaa sen? :headwall: Siinä samalla kun mahalaukkuani tyhjensin, niin samaan tahtiin lorahteli housuun :LOL: pisti melkein naurattamaan vaikka tilanne oli niin korni. Esikoinen vielä vessan oven takaa matki jokaista kuulemaansa ääntä :LOL: Luulin että oli pissaa mikä lorahteli kun siinä tuli niin antaumuksella ryittyä :ashamed: mutta se oli kuitenkin sitä samaa vähän veristä vuotoa mitä on tullut torstaista asti. Kaipa se synnytystä enteilee, mutta missä vaiheessa, vaikea sanoa...

Itse asiassa toivon ettei lähtisi tänään tulemaan, sillä on lastenvahtien puolesta niin hankala ilta, jonkun olisi sitten pakko perua menojaan :/ Odottaisi nyt huomisiltaan asti edes, niin sitten olisi aina jollakulla mummolla vapaapäivä koko loppuviikon ajan. Nyt kun näin sanon, voikin olla varma että kohta alkaa tapahtua... :LOL:

Hissukka rv40+0 B)
 
ONNEA KAIKILLE VAUVAANTUNEILLE!!! :flower: :flower: :flower:

Itse kävin tänään äitipolilla. Saatiin selville vauvan sukupuoli! =) nyton tosi onnellinen olo. Tekis mieli kertoa kaikille, mut yritän pitää sen salassa. :) Vauva voi hyvin ja painoarvio on 3100g. Saas nähdä pitääkö paikkansa. Vauva liikuskelee paljon ja nyt vaan odotellaan... öisin pitää kyl juosta vessassa ja välillä puutuu/kipeytyy lonkat. Muuten voin hyvin..

Kaikille oikein iloista pakkaspäivää!! =)

katariina84 rv 37+1
 
Niin hei onko kellään kokemusta tosta, et pissaan tulis verta mukana? :wave: :wave:
Kun th sanoi, että vois enteillä limatulppaa ja synnytystä...mutkun mie muistelen, et olis ekalla neuvolakerrallakin ollu pikkasen, mut e sen jälkee :/ Vai voisko toi olla jotaan muuta? :whistle:
 
Niisku-neiti M
itäs kivaa sitä keksis huomisen varalle kun puhelimet alkavat soida. ärsyttää suunnattomasti valmiiks ja sit mun yks kaveri on sillanen mahan tökkijä. Monta kertaa sanonut et se ei auta yhtään mitään ja vauva vaan ressaantuu turhaan... Ja nyt kun olemme lähempänä laskettua aikaa hän soittelee eikö vieläkään tarttisko mun tulla hiukan tökkimään. VOI VITTU KUINKA RAIVOSTUTTAVAA!!!
Minulla on puhelin soinut vasta kaksi kertaa tänään, mutta tiedän, että molemmat soittajat olisivat vaan udelleet: "Eikö vieläkään?" Molemmille lähti tekstiviesti: "Ei ehdi puhua, kaupungilla shoppailemassa... Muuten ei mitään uutta." :whistle: Tässä tilassa nyt paljon enää jaksa kaupungilla shoppailla, mutta ei niiden tarvitse sitä tietää...

Samoin minulla on paljon tuttuja, joilla on Skype- tai mese-yhteys ja jos minusta ei näy päivällä jotain jälkeä näissä, alkaa illalla kännykkä piipittää: "Ollaanko jo laitoksella, kun ei ole näkynyt online-tilassa?". Siksipä olen laittanut viikon ajan jonkinlaista yleistä tiedotetta nimen jälkeen. Saattaa olla, että ihmiset tykkäävät kyttyrää toimenpiteistäni, mutta ainakin olen saanut osittain rauhassa.

Jaksamista sinne... Tiedän: helppoa tämä ei ole.. :|

Kielo ja täysiaikainen 40+0
 
Kyselyistä yksi jokojo-soitto on vasta tänään tullut :D saa nähdä koska alkaa puhelin huutaa tosissaan... no, mua se lähinnä huvittaa. :LOL: Isäkin eilen kysyi multa puoliksi tosissaan että moneltako sitten huomenna olette lähdössä kun on se laskettu aika, aamuseitsemältäkö jo? :LOL: :LOL:
 
Veri pissassa saattaa olla myös merkki mahdollisesti alkavasta pissatulehduksesta. Ei muuta kun kovasti juotavaa, pari tuoppia, niin eiköhän se ohi mene. Itse unohdan juoda. Ja kun munuaiset käy kovilla näin loppuraskaudessa niin saattaa olla vaan rasittuneet munuaiset. Eli huuhdo vaan vedellä sisuskaluijasi.

Mut ei, nyt mä lähden neuvolaan...
 
Jahvetti niin minäkin olisin jostain kuullut tuon saman kuin hissukka tuossa jo laittoikin. Lähetän kaikki olemattomatkin supistukset sulle jos niitä edes ilmestyy tänään. Kyllä se siitä uskon että pääset tositoimiin ilman käynnistystä! Kuulostaa niin lupaavalta.

Nyt alkaa jo olemaan hiukan parempi mieli. Ainoo vaan että kädet ovat niin kipeät ettei oikein pysty mitään niillä tekemään. Mut ainakin tää kirjoitus viel luonnistaa niin nou panik... :LOL:

Joo ja on mulla niitäkin kavereita kun just soittaa tai tekstaa kun en ole päivään ollut mesessä. Voi onhan mulla nyt muutakin elämää kuin istua koneella :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:

Niisku-neiti & rinsessa 39+6 tai 39+3 kumpi olisi parempi... Niin ehkä tuo jälkimmäinen joka on Laskettu neuvolan koneella taitaa pitää enemmän paikkaansa kuin tuo ultrassa katottu... joten LA olisikin vasta PE jei. Voisin kaikille soittajillekkin sanoa et hups sori tuli sanottua väärä LA soittakaa perjantaina uudestaan. Tai sitten vaan mietitte pienissä päissänne kun en vastaa... :LOL: :LOL: :LOL:
 
c81
Terveisiä vyöhyketerapiasta! Ei se ainakaan pikakäynnistystä aiheuttanut (hyvä niin :) ), olo tuli hyväksi, ja supistelee jonkin verran nyt. Myös hoidon aikana supisteli. Eli ehkäpä se jotain sai aikaiseksi...? En varannut vielä uutta aikaa - katson nyt kuinka tämä toimii. Päätin myös että yritän ottaa asenteen, että tulkoon milloin tulee. Oikein tervetullut on jos tulisi vaikak heti, mutta odottakoon omaa hetkeä vaan (kaveri sai niin muksun ulos.. pitää kokeilla ;) )

t. mukama maltillisempi c81
 
Hengissä ollaan... Olipas ensimmäinen hampilekuri käynti ku ei sattunu. Nyt on hammas hieno. mutta suu ja osa nenästä turtana.
Ehkä menen samalle tätille vielä uudestaankin kun oli todella helläkätinen. Tekemistä mun suussa löytyy vielä et uudestaan kun mara on syntyny.

Ja nyt vois synnyttääkin lähteä kun toi tavoite on nyt ohitettu.

Niin noista rappujen juoksusta. Huomasin eilen kun autotalliin menin et se helpotti selkää ja eilen illalla kipaisn rapuissa niin aah mikä olo. jotenkin helpottaa mua kivasti..


Nyt meen ukon kainaloon
 
Neuvolareissu takana myös täällä:
Rv 37+1
Paino +827g/vko
Turvotus +/+
RR 122/82
Pissa puhdas
SF-mitta 34cm
RT
Liikkeet ++
Syke 145-165
Pää laskeutunu tiukasti lantioon, sitten edelliskäynnin

Nlatäti kyseli, että millon olet ajatellut lähtä sinne synnyttään :eek:
Lähtisin tietty vaikka heti, mikäli minusta kiinni..
Jos supparit alkaa, niin tunnin kuluessa sairaalaan. Esikoinen syntyi niin vauhdilla, että varmaan parempi olla sairaalassa kuin kotona kun alkaa ponnistuttaa. Itsestä vaan jotenki tuntui, että tämä lapsi ei kiirettä pidä. Katotaan..

Tällä viikolla ois tavoitteena pakata sairaalakassi ja pestä vauvan vaatteet. Ei vaan jotenki saa aikaseksi mitään. Pinnis on kuitenki jo kasassa, edistystä.

Pallukka 37+1
 
Tällaiset tuli neulottua vauvalle, toivottavasti olis sopivan kokoiset...



Lankana Lanett, myssyssä sisävuori puuvilla/bambusekoitetta niin ei ainakaan vauvan päänahka kutita ja luulis et on lämmin. Ruskean haalarin kaveriksi siis nämä asusteet. Toi kaulahuivi saattaa ehkä olla turhanpäiväinen mut söpö se ainakin on.
 
Hissukka ja Niisku-neiti Toivottavasti tää ois enteilyä synnytyksestä :eek: :wave:

Mirkkuli toki sekin voi olla, etten oo vaan juonu tarpeeksi...mie juon kyllä aina tosi vähän,mut nyt oon mielestäni taas juonu normaalia enemmän :/ että tiedä sitte.

Niisku-neiti parempihan se olis ton myöhesemmän LA:n mukaan mennä, jos kerran neuvolassaki sitä käytetään :whistle: Koska kaikki maholliset yliaikajutut yms mennään sit sen mukaan...3 päivää sinne tai tänne...periaatteessa...mut kyl mie sen neuvolan oman mukaan menisin, koska sitähän vaan katsotaan :whistle: varmaan lohdutti paljon :p

Mie päivittelen meseen raskausviikkoja joka päivä...ei tartte jokaisen erikseen ihmetellä, et vieläkö kasassa ollaan :kieh:
LA:han asti oli aina nimen perässä rv:t 39+4 jne ja LA:n jälkeen oon laittanu pelkät ylipäivät, eli nytkin on vaan nimen perässä +4 =)

Lumityöt käytiin tekemässä välimallin kanssa, jalka on taas pois pelistä, kiva kiva :snotty: :whistle:
Miten mie jaksan sinne perjantaille, et tietää sitte, et missä mennään :ashamed:
Niin, kola tökkä kerran ja iskin mahani siihen aisaan...aika kovasti sattu, mut meni ohi...onneks on vauva laskeutunu niin paljo (sf 29), et osu tuohon aikalailla tyhjään kohtaan :kieh:

Jahve ja jukurinelonen 40+4
 
Sain nukuttua pari tuntia, kun mies lähti töihin.
Kävin kaupungilla asioilla ja työpaikalla laskiaispullakahveilla. Täytyy myöntää, ettei ole ollenkaan ikävä työmaalle :D Näin nopsaan sitä näköjään tottuu vaan kotona lusmuamaan..

Ihanat neulomukset Victoria!

39+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
sukkapuikkovihlasuja :whistle:

Mulla on ollu päivitäin noita sukkapuikkovihlasuja jostaan viikolta 25 alkaen...et en jaksa niihin ees reagoida :snotty: Pöh :kieh:
mulla ei oo aiemmin ollu, mut jos nääki on sit tälläsiä "turhia toiveita herättäviä" :/
Niin ei ne mulla ainakaan oo saanu muuta aikaan, ku pahaa mieltä :kieh:
 

Yhteistyössä