** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

hei vaan
onnittelu vauvaantuneille!!

tuota limaa on mullaki valunu muutaman viikon..välillä kellertävää ja välillä kirkkaampaa.välillä enemmän ja välillä vähemmän.supparaitakin on päivittäin ja joka paikkaan painaa ja kolottaa ja kyljet hellänä pienestäkin tekemisestä..
huomenna taas neuvola vaikka tuskinpa tuolla mitään uutta..meilläkään ei terkka turhaa paikkoja ronki, vaikka olishan se kiva tietää tapahtuuko mitään merkittävää.
imetyksestä joku kotiutunu kyseli./b]älä ota stressiä, pääasia että vauva saa vatsansa täyteen.mulla oli ongelma sillon esikoiselta kun se ei yksinkertaisesti suostunu tissille ja laitoksella olo oli yhtä tuskaa kun siellä oli ehdoton tuo tissi.sitte ku kotiin päästiin ja terkka kävi kotikäynnin nii se sano et elä hyänen aika ittees väsytä, kunhan vauva syö niin hyvä on.ja söihän se pullosta korviketta siitä hetkestä lähtien. ja terveenä on tyty pysyny..
synnytystä odotellessa..
minni80 ja vauva 37+2
 
Ihana pikkuinen poitsu Cruellalla kotona!

Mä katselin just kun tytön isä on avokkinsa kans Ylläksellä lomalla ja siellä on koko rinne pilven peitossa et on aika hurjan näköstä. Soitti tytön isä että kato web-kameroista. Tekis ittesäki mieli lähtee kyl tonne. Nyt sanoivat menevänsä pulkkamäkeen mökin taakse rinteeseen.. haha. Olis niin siistiä. Siellä olis 1,5 m lunta ja täällä pelkkää hiton jäätä ja loskaa!! |O Mut kyllä vielä päästään mekin lasten kans rinnelomalle. :p

 
Piti vielä palata kyselemään, että oisko jollakin selkeitä ohjeita villahousujen neulomiseen? Ajattelin, että jos nyt kakkosen kohdalla kokeilis nuita kestovaippoja. Harsoilla ja villahousuilla haluaisin aloitella, mutta ohjeita puuttuu! On sen verran näpertäjän vikaa, että haluaisin itse neuloa... ;)

piiu ja masuasukki 39+5
 
Metsäretkeltä palattu. Tytöt onneks veti molemmat oman pulkkansa. Kuljettiin sellasta metsätietä pitkin et ei ihan umpihangessa menty mut kyl oli käveleminen hankalaa ku takaisinpäin tultiin. Eväsleivät meni kyl nopeasti alas, kui se leipä maistukin erilaiselta vaik ihan samaa leipää oli ku aamulla. Tytöt oli tyytyväisiä. Ja ihan piristävää oli mullekin.

Eipä kummempia, ruokaa sais alkaa pikkuhiljaa valmistelemaan.

Victoria
 
jipiii!!!
äippäpolilla käyty,kohdusuu 2,5cm auki.empä oo turhaa näit suppareit kärvistelly.
punaruskeeta vuotoa tulee ihan kiitettävästi.et taijan täl viikol pykästä.

nyt meen lukee tei juttuja kun tullu ihan älyttmästi taas!

marzu 39+2
 
Moikka !
Mullakin kesti kauan jotta sain luettua kaikki teidän tekstit ja on näköjään tapahtunutkin yhtä sun toista.
Torppalle ja hänen miehelleen Paljon onnea tyttö vauvan johdosta ! :flower: :heart:
Rosaeh ja Piiu tervetuloa minunkin puolesta mukaan.
Mirtsu81 ja hänen miehelleen Paljon onnea tyttövauvan johdosta ! :flower: :heart:
Emmie :Onnea huomiselle koitokselle tule sit kertoon kuulumisia. :hug:
Kysymys miten profilista voi hakea kuvia tai miten käytetään?
Joku kysyi kirpparista mä käy aika paljon ja tutuiltakin saan myös lasten vaateita.
Mulla on ollut maha tänään jokseekin pinkeen ja kovan tuntuinen.
Äippä70 ja Vili-iita

 
Kielolla oli hauskat haaveet sitten masuttomalle elämälle :LOL: :LOL:

Mäkin ajattelin tuhota parit mammahousut ja alkaa käyttää saappaita missä myös kantaa sen verran ettei nyt ole viitsinyt käytellä.

Cruellalle vielä kerran onnittelut pojasta, oikein suloinen on :heart:
 

Yhteistyössä