** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Pyydän anteeksi kun sekoitin nikit eli ÄippäHki:n mielipidettä piti ymmärtämäni kun olin kijoittanut Niisku-Neidistä :ashamed:

Babygirlin perheelle onnittelut nyytistä :heart: :flower: :heart: :flower:

Täällähän on apeat ja äreät fiilikset, mahtanee kuulua tähän loppuaikaan tämä veetutus ja väsymys. :hug: kaikille!

Laskut tuli maksettua ja nyt pitäis vääntäytyä taas lasten kanssa ulkoilemaan vaikka täytyy tunnustaa että nyt ei nappaisi yhtään |O Kauppalistakin pitäisi väsätä, plääh, ei jaksaisi keskittyä siihenkään. Mutta nyt on otettava itteään niskasta kiinni jamentävä, palailen taas myöhemmin :wave:

äitsy ja pieni 38+6 :heart:

Muoks. Tarpalta oli tullut synnytyskertomusta sillä välin kun näpyttelin, olipas hurjan kuuloinen kokemus mutta onneksi kaikki nyt hyvin =) Ihanaa vauvaelämää teille sinne :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
äippä70 sori mie en ainakaan oo huomannu...tulee nykysin kai vaan päällipuolisin luettuu nää :/
Eli ootko saanu salasanan jo? Jos olet, niin menet kaksplussan etusivulle, mistä pääsee kohtaan "keskustelutkin", niin sieltä klikkaat "kerhot", sieltä vasemmasta reunasta...sieltä etsit sitten listasta "helmet 2008" ja klikkaat sitä ja pääset laittamaan salasanan, niin olet siellä kerhon-sivuilla =)
Niinpä tiedän sen miten sinne mennään mut ei ole salasanaa ei voi. !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
äippä70 sori mie en ainakaan oo huomannu...tulee nykysin kai vaan päällipuolisin luettuu nää :/
Eli ootko saanu salasanan jo? Jos olet, niin menet kaksplussan etusivulle, mistä pääsee kohtaan "keskustelutkin", niin sieltä klikkaat "kerhot", sieltä vasemmasta reunasta...sieltä etsit sitten listasta "helmet 2008" ja klikkaat sitä ja pääset laittamaan salasanan, niin olet siellä kerhon-sivuilla =)
Niinpä tiedän sen miten sinne mennään mut ei ole salasanaa ei voi. !
Ootko laittanut Evaellenille yyveetä?? Siltä saa salasanan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
äippä70 sori mie en ainakaan oo huomannu...tulee nykysin kai vaan päällipuolisin luettuu nää :/
Eli ootko saanu salasanan jo? Jos olet, niin menet kaksplussan etusivulle, mistä pääsee kohtaan "keskustelutkin", niin sieltä klikkaat "kerhot", sieltä vasemmasta reunasta...sieltä etsit sitten listasta "helmet 2008" ja klikkaat sitä ja pääset laittamaan salasanan, niin olet siellä kerhon-sivuilla =)
Niinpä tiedän sen miten sinne mennään mut ei ole salasanaa ei voi. !
Ootko laittanut Evaellenille yyveetä?? Siltä saa salasanan =)
KYLLÄ !!!
 
Ymmärrystä äippä70 evaellenillä varmaan kiirusta vauvan kanssa niin ei oo kaikkia ehtiny tehä! :hug: koita jaksaa!
Kysyitkös sä profiilistakin...sinne pääsee kun klikkaa tuota nimimerkkiä joka on tekstin vieressä.

Mulla on ihan samanlainen olo kun sulla. Hermoromahduksen tässä vielä saan. Vituttaa óikein isolla veellä. Ulkona kävin typyn kans nukutuslenkillä...ei tehonnu perhana. Tyttö vaan mollottaa silmät suurella vaunuissa. Noh takas sisällä ja paikat on kuin pommin jäljiltä, minä hikinen kun jokisika ja neiti kitisee. kaiken lisäksi ulkona olessa tuli niin huono olo että meinasin tuupertua matkan varteen. metrin pitkä kyrpä otassa! :$ *#%&%¤¤


Meinasin jo soittaa neuvolaankin tai polille et nyt perkele mut otetaaan sisälle ja käynnistetään... ei jaksa!

Mörkö jepsu ja Marttiparka 39+3 :heart:
 
Kyllä mä tiedä Evaellenillä on vauva kiireitä.
Joo olen yrittänyt profilia katsoa miten jepsu neuvo mut en saa kuvaa miksi?
Shakki ja hänen perheelleen paljon onnea tyttövauvan johdosta ! :flower: :heart: Samoin myös
Babygirille ja hänen miehelleen paljon onnea tyttövauvan johdosta ! :flower: :heart:
 
3puhelua peräkkäin..eikö se jo ala tuleen,mitäs se nyt antaa odotuttaa...
plääh..

ja siskon lapset vesirokossa..eli he eivät sitten pääse katsomaan vauvaa..paitsi jos tää nyt sit viä 2vkoa odotuttaa..vai mitenkös pitkään tuo vesirokko vaikuttaakaan,tietääkö kukaan? omat lapset oli vesirokos kyl vuosi sitten..mut en ny muista.. vauvalle en tod. halua mitään vesirokkoa
 
jos tästä ny ees lakanat vaihtaan kun ei muutakaan saa aikaseks..vielä kun ei ole kerenny pedata ja sais ne sit suoraan koneeseen pyöriin.. ollu ny viimesen 1-2vkoa ahkera pyykin pesijä...ei ole kerenny kasaantua..ja olen jopa saanu aikaseksi laitettua samantien kaappeihin..

:wave: :wave:
 
Jaha, pakollinen joka aamuinen äiti-tytär puhelinkeskustelu herätti sohvalta torkkumasta. Jos huomenna muistaisi nauhoittaa omat vastaukset, ei tarvisi kuin nappia painaaa. "Juu, kotona ollaan yhä" ja tekonaurua perään, "Ei supista, ei", "Joo, olisihan kiva, että nyt syntyisi, niin pääsisitte tulemaan" ja "Joo, kyllä muistan laittaa heti viestiä, kun lähdetään laitokselle".

Onnea Babygirl:lle :flower: !
 
jee... aikasemmin tullu ihan vaan kirkkaita limaklönttejä pieniä,varmaan 2-3vkoa,nyt bongasinkin hieman rusehtavan klöntin..ja taitaa olla isoin mitä ollu..vaik ei tuokaan mikään kovin iso..hieman piristi mieltä,jospa jotain merkkaisi...
aikasemmissakaan raskauksissa ei mitään tulppia bongailtu,ainoastaan noita pieniä kirkkaita limaklönttejä aina sillontällön.eka kerta et oli rusehtavaa joukos..
tosi mukavia juttuja nää limajutut...

tiiti 40+0
 
Onnea vauvautuneille :flower: :flower:

Toissapäivänä kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin. hemoglobiinikin noussut omia aikojaan 130, vaikka en ole muistanut pariin kolmeen viikkoon ottanut rautaa.
eilen illalla ja yöllä tuntui että vauva yritti asettaa päätään alemmas (vai olikohan vaan toiveajattelua). Vatsa on selkeästi useammin kovettunut ja tuntuu että ylävatsa nousee rintojen tasolle heh. Kipeitä supistuksia ei ole ollut.
Onko teillä miehet olleet huolestuneita autolla ajamisesta? Meillä tuossa alkuviikosta sanoi että torstaina saat viedä auton huoltoon mutta siihen kuulemma loppuu mun autolla ajaminen yksin. Toinen taitaa olla hiukan huolissaan, vaikka ei sitä myönnäkään. :LOL:

Tänään on ollut selkeästi hyvä päivä itsellä; kävelyllä (lue:lyllertämässä) käyty, imuroitu ja lattiat pesty sekä kohta ruoan laittoon.

Ciba 38+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuveikka:
Heips! eli kysäsen täältäkin...onko ketään kellä käynnistetty section jälkeen? miten meni? tietoa miten suuri se kohturepeämän riski on? mut lääkäri pelotteli sillä ihan kipsiin!
Mul on käynnistetty 1,5 vuotta sektion jälkeen ja ihan hyvin meni, eikä mua kukaan millään pelotellu ym. Ja nyt käynnistetään kohta toisen kerran jollei täs viikon sisällä ala itsekseen tulemaan. Ihan hyvin kaikki meni mitään ongelmia ei ollut eikä tullut.

Aiheesta ei sen enempää tietoa kuin omat kokemukset.

 
Iiiks... verta tulee... ja meikä on niin innoissaan että tärisee... laitoin juuri siteen ja odottelen hetken että näen paljonko tulee ja millaista, sitten soitan äippäpolille ja kyselen että missä vaiheessa pitäisi lähteä. Kun se neuvolan th sanoi että verisestä vuodosta näillä viikoilla voi lähteä vaikka heti... mutta en viitsi kysymättä ensin polilta, kun pitää kuitenkin hälyttää mies töistä ja lastenvahti jostain ensin. Ei viitsi lähteä polille kuulemaan, että kotiin vaan... mutta vähän mua alkoi jännittää! :D :D Meillähän oli tänään tosiaan vauvan kanssa treffit sovittuna klo 16 kuten olen täällä hehkuttanut varmaan jo viikon, taitaa olla tottelevainen vauva tulossa :D

On muutenkin ollut nyt tänään sellainen olo että kohta, kohta... heti aamusta oli taas sellainen "vanne mahan ympärillä"-fiilis, vaikkei yhtään kyllä supistele. Tuntuu kun olisi korsetti vedetty liian kireälle... :LOL: ja menkkasärkyjä selässä ja alakerrassa, ihan kuin olisi menkat alkamassa oikein toden teolla, varsinkin nyt kun alkoi vertakin tulla. Kirkkaampaa ja runsaampaa vuotoa kuin mitä viime viikonvaihteessa tuli, tai vaikea sanoa kun vasta äsken vessareissulla alkoi...

Hui, en mä malttaisi edes paikallaan istua... :D

Jos nyt kuitenkin kiskoisi päänsä omasta navastaan ja lukisi teidän kuulumiset ennenkuin soittelen sinne polille... =)

Tutiseva Hissukka rv40+4
 
Heipsan.

Olen ihan tokkurassa kun koko aamun parkunut. Ei voi käsittää kokoaika joku itkettää. Eikä asiaa auta yhtään kun kyselijät soittavat joko jo ja yksikin sanoi että hänellä on pahat fiilikset tän syntymän kohdalla. Et jotain kuitenkin menee pieleen. Noh kiitos tästä. Lohdutti ihan sikana.

Tarpalle vielä kerran onnea. Olipas kokemus. Onneksi kaikki hyvin :hug:

Ei huoleta enää koko antaa olla kuinka iso vaan kyllä mä sen ulos pakerran suomalaisella sisulla. Kunhan vauveli vaan olis yhtä sisukas voimaan hyvin. Kauheen hiljainen ollut tänään. Tunnin sisällä tuli yks töytäisy. Ei niin tavallista. Ehkä hän on rauhoittunut synnytystä varten. Toiveajattelua. :D

Munkin tarttis kylpyamme kuurata kun on päässyt tummumaan... yöks... :whistle:

Niisku-neiti & rinsessa 40+0 /40+3 :D
 
No nyt mul on tullu joku ketutuspäivä, tylsää ja vaik mitä ees neulominen ei kiinnosta. Mihinkään ei jaksais lähteä ku se on yht tuskaa tos esikon kanssa ennenku se on autossa ja sit vielä kaikki on töissä ni mihin sitä sit edes menis, ainut paikka miehen isovanhemmat jotka kotona ja sinne en mee kyl kattomaan ku tukevat lasten suut täyteen sipsejä ja karkkeja vaik niit kieltää ettei saa antaa ni antavat kuitenkin. Sen kyläilyreissun jälkeen saattais olla koko loppuviikko pilalla...

Lapset päikkäreillä ja kai sit pitäis sinne ulos lähteä, ainakin posti hakemaan, ja sit seisoskella ja katsella ku toiset leikkii mökissä ja lykkii noita mopojaan tossa pihalla.

Tiedä sitten mikä ottaa päähän, eilen illallakin ihan levoton olo eikä mikään ollu hyvin... Yleistä tylsyyttä vissiin vaan...

Eipä muuta

Victoria
 
Babygirl onnea! =) :flower:

Jahvetille ja muille yliajalla kärvistelijöille tsemppiä :hug: ja muillekin toki, kyllä me kaikki varmaan jo kovasti odotetaan näitä vauvojamme syntyviksi, sellaiset viikot on jo menossa koko pinossa! =)

Tarppa olipa hurjan kuuloinen synnytys, onneksi päättyi onnellisesti! :eek: =)

Vieläköhän piti muuta... ei nyt keskittymiskyky riitä muistamaan...

Jos nyt ei mitään ala tapahtua kuitenkaan moneen päivään, niin vähänkö olen pettynyt... nyt kun on jo muka itse mielessään synnärille lähdössä tässä tänä iltana... :whistle:
 
Tiiti79 tuosta vesirokosta, mulle on sanottu että jos äiti on sen sairastanut niin vauva saa rintamaidosta vasta-aineet eli ei pitäisi tarttua... mutta tiedän ainakin yhden täysimettävän äidin jonka vauvaan se tarttui 1 kk ikäisenä, joten en itse ottaisi riskiä. Sitä en tiedä miten pitään on tarttumisvaiheessa, löytyisiköhän www.sairaslapsi.com jotain tietoa?

Muoks. kävin katsomaan ja siellä sanottiin, että tarttuu siihen asti kun viimeinenkin näppy on hävinnyt ja kuume poissa. Itämisaika 2 viikkoa.
 
c81
Mie yritän vaihtaa profiilikuvaa, kun on monta kk vanha.. mutta ei vaan onnistu :( Vetää koko sivun ihan valkoiseksi kun edes yrittää. Ärsyttävää! Vai näkeekö kukaan mun profiilissa keltapaitaista kuvaa miusta?
 

Yhteistyössä