** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

mä ite pumppasin tunnin verran maanantaina ja tiistaina kuului aamulla se kuuluisa naps ja vedet meni. et pankaas testaten. :D

niiskuneiti sä et vissiin huomannu mut mä oottelin siin ulkona sua mut kun sua ei näkynyt niin oli pakko mennä yksin tyksiin. :LOL: et kiitos kun vaan kun tollai jätit mut yksin sinne niitten kamalien huonekaverien kans. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielo2008:
Ei sitten paras päivä... vali, vali. Olen suomeksi sanottuna pikkuisen kade teille, jotka pystytte vertaamaan limatulppia, valittamaan supistuksia, vihlaisuja, kipuja yms. , tai miettimään, joko kannattaisi lähteä laitokselle. Koska minulla ei ole ollut näinä viimeisinä viikkoina mitään näistä. Ainoat vaivat taitavat olla ihan synnytykseen liittymättömiä: närästys, suht. normaali valkovuoto, lonkkakipu.
Hiukan samanlainen olo täällä, paitsi et mul ei satu lonkka ja valkovuoto on ihan tajutonta, housut märät koko ajan ollut raskauden aikana. Ja viel lääkärissä tällä viikolla kohdunsuulla ei ollut tapahtunut mitään eli ei toivoakaan. Mul tosin keskiviikkona ehkä käynnistyspäivä et se sentään hiukan helpottaa, mut oisin toivonut et olis itellään käynnistynyt.
Ihme ketutuspäivä ollu tänään, nyt alkanu hiukan jo helpottamaan, mieskin tuli kotiin ja leikkii tos lasten kanssa. Ja tein hyvää ruokaa.

 
Vaaleenpunervaa nestettä tulee aina sillon tällön pyyhkiessä... :headwall: :headwall: Varmaan ollut pieni reikä ja sekin menny jo umpeen :headwall: :headwall: :headwall: Just mun tuuria :kieh: Noh...ei tässä muuta voi kun ootella. Olihan tää jo ihan kiva merkki tulevasta :D
 
Jahvetti tsemppiä josko ne loputkin nyt tässä holahtas...joko testasit rintapumpun?! :D
ne sano sillo synnärillä mulle ku kävin tarkistuttaa et se voi tosiaan umpeutua se reikä jos holahtelemalla tullu osissa...toivottavasti sulla ei oo umpeentunu. :hug: pidän peukkuja et pääsisit jo lähölle!

täällä pikkusuppareita jee!!! tullu ja reisiä särkee sisäpuolelta.
mies lähti taas töihin ja toivo vielä myöhästä synttärilahjaa Maralta...tuu ulos! :LOL:
mun mielikin hiukan parempi jo mutta koko ajan vaan ajatus synnytyksessä ja vauvassa...

nyt myö mennään iltapuurolle ja sitten typy untenmaille.

Jepsu palaa kohta katseleen mitä on tapahtunu...

Liirahille onnittelut poikavauvasta!!! :flower: :heart:
 
Täällä ei mitään oloja.

Olen vaan veetuillut kaikille :kieh:
Äitinikään ei ole tänään soittanut, taisin eilen vähän ärtsysti kommentoida sen jokapäiväisiä kyselyjä. No, hyvää vaan tarkoittaa joo.
En vaan jaksa joka päivä jauhaa samaa: kotona ollaan, ei ole mitään erityisiä tuntemuksia jne.

Viestiä olen luvannut monelle laittaa kun lähtö tulee, pitääkö silti joka päivä kysellä :kieh: :kieh:

Kuulostaa Jahvetti lupaavalta..
 
onnea Liirahin perheelle pojasta! :flower:

harmillista kuulla, ettei emmien kääntöyritys onnistunut, mutta tosi hyvältä kuulostaa noi edellytykset perätilasynnytykseen. sulla on onnistunut toi sokeridieetti loistavasti, kun vauva on niin pienenä pysynyt, hyvä homma :)! ja tosiaan jos tiistaina toteavat, että lantion mitat on ok, niin varmaan pääset ihan normaalisti synnyttämään. voitais käydä alkuviikosta juhlistamassa uutisia / hukuttamassa harmistusta kahvilla, jos haluat?

kielo2008 monellahan ei oo mitään synnytykseen viittaavia merkkejä etukäteen, joten kannattaa varmaan vaan nauttia tosta oireettomuudesta (ainakin itse nautin siitä ettei tarvi ihan tuskissaan olla) . parilla kaverilla on tosiaan alkanu synnytys aivan yllättäen, tyyliin ettei ne koko raskausaikana huomannu yhtään ainutta harjoitussupistustakaan ja sit on vaan yhtäkkiä menny vedet tai alkanu hirveet supparit.. eli älä vielä heitä toivoa! jaksamista sulle!

nyt kone kiinni ja viikonlopun viettoon. tsemppiä jahvetille, toivottavasti ne supparit seurais nyt tuota veden menoa! ja Hissukalle kans voimia synnytykseen, jos se olis kuitenkin nyt edessä :)! lopuille sit runsaasti supistuksia ja oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!
 
Onnea Liirahille isosta pojusta :flower: :heart: :flower: :heart:


Jahvetti, kyllähän se ihan selkeetä vettä on mikäli kerran on vaaleanpunaista joten tsemppiä vaan sinne, kyllä sä pian meet nyytihakuun :hug: :D

Kiva kuulla Civindalin ja pojan kuulumisa, hienoa että toipuminen etenee toivotusti :hug: =)

Hissukalla myös jännittävä tilanne, toivottavasti säkin pääset lähtemään pian =)

Harmi ettei Emmien vauvan kääntö onnistunut mutta toivotaan että kuvat puoltais normisynnytystä, vauvan koko ei ainakaan ole onneksi este. Jaksuja tiistain ja lisätietojen odotteluun :hug:

äitsy ja pieni 38+6 :heart:
 
minultakin uusille vauvautuneille ja Jahvettia minäkin täällä jännitän että ehditkö tositoimiin ennen sunnuntaita, pidän peukkuja =)

Mulla jatkuu menkkamaiset masu- ja selkäkivut ja tiputtelee sitä mömmöä, eli vielä odotellaan suppareita.

Mukavaa viikonloppua kaikille helmikuisille ja iso onnenhali ja onnenpotku mukaan teille ketkä pääsette tositoimiin :hug:

t. Rosaeh + Pikkunen 38+3
 
Niisku-neiti Siellä synnyttämättömien osastolla, ei tarkkailtu vauvan sykettä kokoajan.
Tietyin väliajoin laitettiin aina siihen käyrälle, mutta muuten ei.
Synnytyssalissa sitten tarkkailtiin kokoajan...
Laitettiin siihen käyrälle ja vielä vauvan päähän se pinni juttu, niinkuin Jahvetti sanoi.

Vauvan liikkeissä en huomannut muutosta, että ois hiljentynyt tai koventunut.
 
Liirah onnea! =) :flower:

Kiitos vaan tsemppauksesta kaikille... =) vaan kotona ollaan ja taidetaan pysyäkin. :/ Ei mitään edistystä, ei supistele eikä vuodakaan taas vaihteeksi... kai se täytyy vaan odottaa ja katsoa. Kunpa nyt edes tämän viikonlopun aikana syntyisi...
 
Rojahdin äsken sohvalle ja taas lorahti housuun jotain väritöntä...ehkä pieni sokerinen maku...mut ei ollu vaaleenpunasta :/ Koko alapää tuntuu ihan tahmeelle nyt :kieh: Pitää vissiin pesulle mennä.
Niitä suppareita kovasti odotan, mut ei niin ei...kai tässä pitää ainakin aamuun odottaa |O |O Tosin empä ennen 24 viittis mennäkään...
Kyllä tää on jännää :LOL: :LOL:

Mut oikeesti ei mun rakkokaan voi tälleen falskaa :eek: :eek: :eek: Eikä se ees pissalle haise...hajutonta, hieman makea vivahde...ihan ku jotain viiniä kommentois :LOL: :LOL: :LOL:

Katsellaan...pyyhkeen päällä tässä nyt istun ja odotan :saint:
 
Vauvan liikkeistä, tämä on tosi selvästi hiljentänyt tahtia mutta niin on mennyt jo pari viikkoa ainakin. Ja kyllä niitä liikkeitä on kuitenkin sitten aina löytynyt kun on alkanut tarkkailla, joten en ole kantanut huolta asiasta. Kaipa siellä alkaa olla tila vähissä. =)
 
Jahvetille edelleen tsemppiä täältä!

Tuli vaan mieleen, että mulla sillon ennen synnytystä kyllä tuli vetistä valkkaria, joka ainaki tuoksu makealle. Mutta kävin testaamassa, eikä ollut lapsvettä. Ja siis sitä lorahteli oikein kunnolla, sen takia pyysinkin testaamaan.. Toivotaan, että sulla kuitenkin vettä, ja että tulis kaikki loputkin nyt!
 
Mullakaan ei ollu koskaan aiemmin lorahtanu mittään valkkaria eikä oo ollu ees vetistä koskaan niin sillo lorahti et sammaritkin kastu. :x ja haisi makealle....

Niin mäkin kirjottelin sillo et maha on sellanen löllyrä, outo...ihan ku salissa viimeks mut ei ollu lapsivettä testin mukaan. :/

Toivottavasti sulla kuitenkin on... :hug:
 

Yhteistyössä