** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Mä tajusin eilen, että ukko odottaa vielä enemmän kuin minä, että tämäkin synnytys sujuu nopeasti. Tänään kyselin, että haluaisiko synnärille, jotain evästä kaupasta oli vaan, että mitä varten... Eka synnytys oli 5 tuntia toinen 2,5 tuntia ja meillä on tunnin ajomatka sairaalaan niin, jos samaa tahtia mennään niin eihän siinä paljon ehdi eväitä syödä. :D Niin ja eka syntyi 37+4 ja toinen 38+0, siksi odottelen jo nyt tuota lähtöä.
 
heltu paljonkos nyt viikkoja? minäkin aivan varma että ennen laskettua tulee kun 3 edellistäkin... ehkä odottanut liian paljon sitä,tämä nelonen kun antaa odotuttaa..pisti sit yliajalle..älä liikaa ajattele et tulee aiemmin ettet sit pety...
 
Meilläkin mies odottaa niin kovasti. Lenkiltä kun palasin niin mies oli että joko nyt tuntui edes siltä että voitais lähteä. Sitten vastaan että ei ei vieläkään.. sitten istumme molemmat koneillamme ja odotamme lähtöä. Ihana parisuhde. :LOL:

Eilen illalla pyysin nätisti että voitaiskos kokeilla sitä yhtä s kun jos se vaikka auttais. Noh mies lupaili alku illasta mutta sitten myöhemmin juoksi äkkiä sänkyyn ja esitti nukkuvaa kun minä menin hampaiden pesun jälkeen makkarinpuolelle. En sitten viitsinyt ruveta kinuamaan. Ja kyl mä sen ymmärrän et hänt pelottaa se vauvelin pää siinä luukulla...

Voispa vaan saada ne mömmöt ilman puuhia. :LOL: :LOL: :LOL:
 
moi vaan kaikille!ja onnea vauvan saaneille ja jahvetti,ihanaa kun olet päässyt jo tosi toimiin =) äippä mulla on reikä ylempänä ja lapsivettälurahteli ittekseen muutamana yönä,,,se oli sellanen reikä,mikä vielä sulkeutui,kuulemma niinkin joskus käy,siitä on nyt siis jonku verran aikaa 2-3vka kun tää tapahtui,,,olen ollu välillä osastolla ja väliin kotona,paikat on auki ja toisinaan supistelee toisinaan ei,,,mulla on 38vk syntyny ensimmäinen ja loput 39vklla,että en usko et menis kauaa enää ,on vain ollut sellainen tammikuu,että eioo tienny miten pin olisi kipujen kanssa,nyt ei enää suppailut haittaa vaan odotan niitä =) muut kivut,kuten jalan kramppaaminen ei ole kivoja,,mutta kestettävähän ne on.täällä on paljon tekstiä tullu siitä kun mie viimeksi oon käyny lukemassa,en jaksanu nyt kuin tuoreimmat,,,edelleenkin on miulla viikonloppujännitys kun on synnäri kiinni joka viikonloppu ja synnytykset tapahtuu 300km päässä :| ,ja minä olen syöskysynnyttäjä,,,ei kiva.,toivotaan että miun vauva syntyy arkena =) oikein paljon voima haleja yliaikaisille :hug: ja ,muille niitä tarvitseville,itse olen jo rauhallisempi,olenkihan valittanu jo pitkän aikaa näitä kipuja ja särkyjä,kaikkien riesaksi...eniten jännittää se että ehin sairaalaan eikä kotia synny!tsemppiä :wave:
 
Mä ilmotan et kävin omalla terveysasemalla näyttämässä kohtu oli 2cm auki
ja kun lapsi vettä on tullut jonkin verran. soiti äippäpolille ja pyysi tulemaan synnytystarkastukseen voi olla tosi kyseessä.mua olkeen vapisuttaa. !
eli se on menoa
Äippä70 :wave:
 
yritin kans selittää miehelle et tarvisin sitä spermaa...mut kai se sit sitä kun vaavi ni alhaalla ja jos vaik tuntee pään sit tai jotain...
no,tuskinpa kumpikaan kauheesti nauttisikaan
eiköhän tuo vauva jollain muullakin keinolla ulos tule..kaipa sitten kun valmis tulemaan...sais kyl tulla jo!
 
mietityttää tuo vauvan asento. Uskon että se on raivotarjonnassa, mutta onko normaalia että yön aikana vauva vaihtaa kylkeään? Tyhmä kysymys varmaankin, mutta miten teillä muilla? Jotenkin sitä olettaisi että näillä viikoilla alkaisi tuo telakoituminen ja että vauva olisi samassa asennossa, mutta taitaa olla harhaluulo? Vai?
TYhmä Pupi ja liikkuvainen vauveli rv 38+
 
Tiiti, meillä esikko syntyi rv 38+5 tai 39+0, sairaalan papereissa toi 38+5 mut viikko ennen laskettua neuvolan laskurin mukaan ja kakkonen sitten 37+5. Näin sitä vaan jokainen odotus on erilainen niin kestoltaan kuin muutenkin =) Mulla on jotenkin sellainen tunne että tällä kaverilla ei ole vielä hetkeen kiire masun lämmöstä minnekkään ;)

Pitkin päivää täälläkin supistelee mutta niin harvat on riittävän kipeitä ja tosiaan liian harvakseltaanhan niitä tulee. Mutta eipä tässä ole kuin max kolme viikkoa kun vauvan on sitten jo pakko tulla ulos :D

Pitäisi käydä pienellä kävelyllä kunhan saan petivaatteet vaihdettua ja sitten saunaa odotellessa. Saunakaverina alkoton kobberberg, nam :p

äitsy ja pieni 39+0 :heart:
 
Äitsy80, minäkin herkuttelin eilen! Alkoholiton olut ruuan kanssa kun mies toi ja olin niiiin onnesta pyöreä :LOL: :LOL: :LOL: Minä en yleensä juo olutta lainkaan, mutta kylläpä maistui hyvälle ja nauratti oma hullu käytökseni! Pienestä on ilot nykyään revittävä!
 
kaikkia ässiä ei meilläkää harrasteta,,,juu eioo peitot heilunu kuin varmaan ööö yhessä kädessä on kerrat koko raskausaikana,,,mies ei vain jotenki halua/pysty,,,en tiiä,,,saunonu olen jokailta =) tänään suursiivonnu ku viimeinki parannuttiin kaheden viikon influenssasta,,,tyttö 2vee oli 14pv kuumeessa ja koululaisetki viikon pois koulusta.mulla on käsikäyttöinen rintapumppu edellisestä valmiina,,,pupi,mie kans otin alkoholittoman siiderin yks ilta =) ja nauratti kyllä kun olin muka niiin polleena :LOL:
 
Onnittelut Jahvetille tytön syntymän johdosta! :heart: :flower:

Tulihan sieltä prinsessa pitämään poikatriolle jöötä! Hyvähyvä!!! :D

Lenkillä käytiin ja tiet niin jäässä et ei pitkää matkaa voinu kävellä... ja suppailusta nyt ei oo sitten taas tietookaan. vihloo vaan pirusti nivusissa ja alapäässä...

 
Ihanaa. Voi että Jahvetille PALJON ONNEA TYTÖSTÄ! :hug: :flower: :heart:

Itse odottelen miehen tekemää ruokaa... kalapuikkoja nam... :D

Hiukan taas on tullut masis fiilis. Miettisin juuri tuossa sitä kertomis puolta siis että pistämme sitten viestiä tutuille kunhan hän nyt vaan tulis ulos niin jotenkin näin sieluni silmin kirjoittamassa suru viestiä. Tämä on niin ahdistavaa... Sai oikein pudistaa päästä nämä kauhu kuvat.

Noh kait se tästä... Kohta saa navan täyteen ruokaa ja sitten taas odotellaan... :D
 

Yhteistyössä