** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Sainpahan muutaman nauru supistuksen, kun luin nuita teidän juttuja! :LOL: Ihan veet tuli silmistä lenkkeily ja limatulppa jutuista! Mieskin kävi kahtomassa, että ei kait se penkiltä putoa! :LOL:

Kävin tuossa esikoisen kanssa lenkillä, ja vähänhän tuo supiteli, mutta haaveeksi taitaa taas tuo lähtö jäädä!

Onnittelut vauvautuneille ja matkaan lähteneille! :flower: Niisku-neiti tais tosiaan päästä tosi toimiin...ja kaikki myö muut yliajansuorittajat sitten ensi yönä, vai? :kieh: joopa,joo...No toivossa on hyvä elää! :p

piiu ja masuasukki 40+3
 
OnnittelutMarzulle :flower: :flower: :flower: ! Ja ehti se Niisku-neiti ennen minua lähteä... hmmm. Taidan varata samalle lääkärille ajan, kun pelkkä käynti riittää vesien menoon
;) . Tsemppiä!

Itsesäälissä rypeminen kesti iltapäivään, sen jälkeen tuli v..minen ja sitten toiminta. Kävin viuhtomassa sauvojen kanssa puolen tunnin lenkin, pitkästä aikaan en siis lyllertänyt. Pari supistusta siinä lenkin saldo. Mutta ei tämä jää tähän: aion vielä kampittaa mieheni illan päälle vällyjen alle... :kieh:
Tästä on romantiikkaa kaukana, tämä on nyt puhdasta strategiaa... :/
 
Meitsi kans hohotellu täällä ja ukko kattonu vinoon et mitä se nauraa....hyvät on jutut meillä!

Piipi limatulpalta se minusta kuulostaa myös.... ei varmaan kuitenkaan se kakkakikkare ollut :LOL: :LOL: :LOL: Taitaa mennä nyt huonojen unien piikkiin nääkin höpötykset...

Täällä ei kummempia oloja...ipana möyhii taas samalla lailla kyllä ku eilenkin illalla ja selkää jomottaa mut saa nähdä mitä tuo yö taas tullessaan tuo... Jos nyt tulee suppareita kunnolla niin luulis nyt pääsevän jo lähölle tai lorahtas ne vedet...

Olipas jättimäisiä päänympäryksiä vauvoilla....olikohan ne oikein tullu? jollain oli 46cm ja toisella 43cm tms??? meillä typyllä vain sen 36,5cm ja sekin tuntuu isolle... :whistle:

Mäkin oo yrittäny sekstailua ehdottaa mutta jotenkin tuntuu et mun jutut menee kuuroille korville...matsi näkyy töllöstä nyt joten ihan turha yrittää mut josko sen jälkeen... :kieh:

Tänne on tosi hankala kirjottaa ku tää ruutu on näin pieni...inhottava.

Ihanaa kun helmimammat käy tsemppaamassa!

Jepsu ja Mara 40+0 :heart:
 
No eiköhän toivota parasta,että olis jotakin synnytykseen viittaavaa. :)
Me ajateltiin tässä illalla kokeilla peitonheilutusta kun mulla on paikat pehmenny aikasta hyvinkin käsittääkseni et josko simpat tois vipinää hommaan! No joo..varmaan ei tuu kun kipee jalkoväli koko hommasta! :D
Meillä on viä sama La:kin! :)


On ihanaa kun tietää et mies on kotona nyt joka päivä et ei oo ns.huolta koska lähtö tulee.Jos se ois töissä ja pitäs pvällä lähtee niin se joutuis ajaan yli 30km et pääsee kotio ja sit takasin tampereelle Taysiin..ei kiva! Nyt kun ollaan toisissamme kiinni tyyliin 24h niin ei tuu mulle stressiä. :)

Mamitre rv 38
 
Tänne on tosi hankala kirjottaa ku tää ruutu on näin pieni...inhottava.
Mä en nyt ihan tajua että mikä päivitys näille sivuille on tehty kun ei näy kaikilla koneilla. Meillä nyt kuitenkin ihan Vistan kestävä tääkin peli et luulis yhen kaksplus keskustelupalstan olevan kunnossa. I don't get it.
 
Taustalla seurailen myös tätä teidän palstaa... (olen aktiivisempana tuolla yl 30-kymppisten esikkoäitien joukossa.
Nyt täytyi oikein tulla kommentoimaan, kun tänään on tullut niin mahtavia juttuja! Parhaita ikinä :LOL: :LOL: :LOL:
Teidän limatulpat, kävelemiset ja puhtaat strategiat ansaitsisivat tulla painetuksi!!!
Kukakohan alkaisi keräämään näitä parhaita juttuja ja pistämään nippuun...?
Malttia ja hyvää vointia kaikille!
Dawn ja Uimari 39+4
 
Mulla tuli toi päivitetty versio näkyviin kun suljin koneen kun neitiä lähettiin hakemaan ja avasin sit uudestaan. Sitä ennen ei näkyny vaikka mitä tein.

Onnittelut vauvan saaneille!!! oli tosiaan tosi isoja päänympäryksiä jos ei näppäinvirhettä ollut :eek:

Juu suppareita sain aikaseksi automatkalla, meno oli tuskaa mutta paluu matka ihan ok. Sitä rusehtavaa limaa on nyt tullut pitkin päivää vähäsen.
Kuis monta päivää muilla sitä on tullut ennenkun synnytys on käynnistynyt??
Olettaen että ne jotka on jo nyytin saanut käy täällä vielä kurkkimassa :D
Mulla kun neidistä se oli ihan kirkasta niin en tiiä voiko verrata mutta sillon tuli 2 päivää.
 
Vinja, jos mie oikein muistan niin mulla tuli torstaina kerran ja perjantaina kerran sitä "keltasta räkää" ja sitte perjantaina alko sitä vettäin hulahdella ja lauantaina aamuyöstä tuli lähtö :D Eli nopsasti se sit alko....

Onnea marzulle :heart: meillä on sitten saman päivän tyttöset :D

Ja tsempitykset matkaan lähteneille!!! :hug:

Ja ison isot tsemppaukset vielä kärvistelijöille :hug: :hug: :hug: Odottavan aika ON pitkä |O

Jahvetti ja typsy 3½vrk
 
Mulla tänään 39+0 ja eipä yhtään supistusta oo tullu, huomenna aamulla aika käynnistykseen vasta-aineiden takia, et tuskin omia supistuksia tuleekaan. Ja mul sentään kolmas lapsi jo tulossa, eikä yhdestäkään tullu suppareita ennenkuin tositoimissa, et älä hermoile, helpommalla pääset mun mielestä ku näinpäin menee, vaik aika turhauttavaa onkin kun tuntuu et mitään ei tapahdu. Eipä tarvitse kärvistellä kipujen kanssa...

Victoria 39+0
 
Pupille vielä noista suppareista. Mäkään en ekaa (eikös sulla ollutkin eka tulossa?) huomannu yhtään supparia ennen synnytystä! Silloinkin vaan tajusin että maha oli kipeä, ja siinä vasta tosi toimissa pysty hahmottamaan että ei ollut jatkuvaa kipua. Jälkeenpäin tajusin että kuukautta ennen mulla oli ilmeisesti ollut pari kipeetä supparia, mutta tuntu vaan jatkuvana kipuna. Muistan vaan kun neuvolassa mulle aina sano että nyt sulla on suppari, olin silleen et "ai on vai" kun en ite tuntenu mitään!!

Omaa: nyt taas supistelee vähän tiheemmin kipeesti, saa nähdä kauan nää kestää ennnekun ohi menee!
 
Jotkut mietti kun ei näy uusittuja sivuja, niin olisko ne miettijät samoja, joilla on suosikkina suoraa tämä keskusteluosio tms.? Nimittäin nyt kun kävin etusivulla ja kerho-osiossa ja koitin löytää evaellenin yksityisviestipuolta, niin se heitti uudet sivut näkyviin. Käväiskää muuallakin kuin täällä niin saattaa tulla uusittu ulkoasu eteen. Mulla on tässä ollut kaksi selainta auki ja tää johon nyt kirjotan on tällanen vanha edelleen.
 
Joo ja nyt mä tulin itse etusivun kautta tänne keskusteluosioon, niin on kyllä tosiaan pieni ruutu tämä. Mutta tekstikin on pienempää, että saman verran näkyy mitä aikasemminkin...

Hyvää yötä kärvistelijöille! Kipsu 40+1
 
Taas uusi yö edessä...meinaa ihan jännittää kun ihan kunnolla noi supistukset välillä tuntuu! :D tahtoo lisää! Pitää minunkin ehdotella tuota peittojen heilutus, jos vaikka sieltä apu löytyisi! =) Asennot vaan vähissä... :LOL:

Minä oon jotenkin niin valmentautunut lähtemään yöllä synnyttämään, ettei oo käyny ees mielessä, että kyllähän sinne päivälläkin saattaa lähtö tulla! :p Päivät menee niin lahjakkaasti neitokaisen kanssa, ettei lähtö käy mielessä...Nyt kyllä sen verran tuo masuasukin paino jänskättää, että ihan sama millon lähtö tulee kuhan mahd. nopsaan...

Supistuksia ja voimia meile kaikille! :hug: Nyt sitä miestä metsästämään peittojen välistä! :kieh:

piiu ja masuasukki 40+3
 
Joo ja nyt mä tulin itse etusivun kautta tänne keskusteluosioon, niin on kyllä tosiaan pieni ruutu tämä. Mutta tekstikin on pienempää, että saman verran näkyy mitä aikasemminkin...

Hyvää yötä kärvistelijöille! Kipsu 40+1
 
Onnea pikkuisista Afu ja Marzu! :flower: :flower: =)

Ihanaa teidän juttuja, tulin paljon paremmalle mielelle heti kun pääsin taas lukemaan... :LOL: =) Osuu jotenkin niin omalle kohdalle vielä, varsinkin tuo kävely mistä ei näe eteneekö se vai ei ja Kielon puhdas strategia... näen sut suorastaan sieluni silmin päättäväinen ilme naamalla odottamassa miestä nahkaruoskan kanssa... :LOL: ja vielä kun ihan samaa suunnittelin tälle illalle (en siis ihan ruoskaa mutta eniwei) :D Jos nyt jaksaisi edes yrittää, vihloo kyllä tuota alakertaa sen verran ettei heti mieli tekisi... :snotty:

Mulla iski ekaa kertaa oikein surkeus-fiilis päälle... tähän asti olen onnistunut aika positiivisen mielen pitämään, mutta nyt alkaa ahdistamaan vähitellen. Miksei se voi vaan syntyä... pelottaa se käynnisteleminen jos siinä voi kohtu revetä, pelottaa se ettei käynnistetäkään ja kasvaa vielä niin isoksi ettei mahdu mun ahtailla lantiomitoilla tulemaan ja joudunkin sektioon... argh... mikä hiivatti tässä mun kropassa on vikana kun ei se tajua käynnistää synnytystä, nyt kun sen tarjonnan ja kokoarvion perusteella olisi pitänyt olla mahdollista alateitse? :headwall:

No, ei auta itsesääli... alkaa vaan perjantai lähestymään huolestuttavaa vauhtia... yritän tsempata itseäni ajattelemalla että lähti se Jahvetillakin melkein näillä päivillä lopulta itsellään käyntiin, vaikka näytti käynnistys jo enemmän kuin todennäköiseltä. :/

Hissukka rv41+1
 
Afulle ja Marzulle onnittelut vauvoista :flower: :flower: :heart: :heart:

Niin vaan Niisku-Neitikin pääsi nyyttiään noutamaan, mahtaa olla jo vauva kainalossa =)

Toivotaan että tämä päivä tuo tullessaan monille suppareita niin että taas osa pääsisi pois täältä kärvistelemästä ;)

Yö meni taas persiilleen ja olo sen mukainen, uni vaan ei tullut aamuyön vessareissun jälkeen millään |O :kieh:

Josko sitä taas heräisi aamutallilla tähän päivään :wave:

äitsy ja pieni 39+4 :heart:
 
kuulumisia....eilen käyty neuvolassa ja kaikki ok.kohdunpohjan korkeus oli pienentynyt ja korttiin merkittiin rt 2.
onnea kaikille nyytin saaneille eiköhän kohta meillä kaikilla tuhise se oma siinä sylissä =) jaksamista ja kauheesti supisteluja meille kaikille!!!!!

julkku & poitsu 38+0
 
Tuli sitä peittoa heiluteltua ja ihan peräpään nostin ylöspäin homman lopuks,supisteli sit nukkumaan mennessä mut loppu kun nukahdin.
Mä mietin,et kun joku puhu et vauva oottaa,että äiti on saanu tehtyä kaikki tarpeelliset tehtävät ja tulee sit vasta maailmaan niin mulla ei oo muuta kun hiusten värjäys mikä pitää viä tehdä. No tänään on poli käynti päivällä ja sen jälkeen mun kampaaja kamu laittaa mun hiukset niin josko se sit alkais pikku hiljaa tuleen!
Varmaan heti menee tyyliin vedet kun hiukset on pesty värin jälkeen...heh!!

Jännää nähdä saako kukaan huomenna ystävänpäivä vauvan!

Mamitre 38+1


Miks tää mun keskustelu sivu tuli näin pitkäks??????













































:headwall:
 
Täällähän on muuttunut ja tapahtunut. Eilen en päässyt koneelle ollenkaan.

Onnea vauvautuneille :flower: Sekä niille jotka ovat tällä hetkellä omaa nyyttiä hakemassa.

Äitsy80: Mulla oli ihan samanlainen yö takana. Nyt on saanut käydä vaikka kuinka monta kertaa veskissä. Ja niiden välillä tuntuu ettei kunnolla nukahda vaan se on sellasta torkahteluja. Ja miehen tuhinan ja kuorsauksen kuuntelemista. Ja kaikkein ärsyttävintä on se kun meilläkin on ihan kunnon levynen sänky, 160cm, niin miehen pitää oikein takertua muhun kiinni. Joten me oikeastaan käytetään vain toinen puolisko sängystä, minä ihan reunassa kiinni. :/ :LOL:

Ciba 39+0
 
Huomenta... kasassa ollaan vielä :wave:

Ajattelin että ehdin kirjoittelemaan ennenkuin esikoinen herää, mutta alkaahan tuolta jo ääntelyä kuulua. Tänään voisi mennä vaikka mummulaan päiväksi, ettei ole koko päivää aikaa vaan odotella jotain tapahtuvaksi. Öisin on hyvää aikaa miettiä kun unta ei riitä, ja yritänkin ottaa nyt sellaisen asenteen että se menee siihen sektioon jos menee, en mä sille mitään sitten voi, vauvan turvallisuus on tärkeintä... ja sitten on vaan oltava kiitollinen että elää yhteiskunnassa mikä mahdollistaa sellaisenkin vaihtoehdon, eikä vauvan/mun tarvi vammautua tai jopa kuolla synnytyksessä mihin mun fysiikkani ei riittäisi. Turha sääliä itseään asiasta, mistä saisi olla oikeasti kiitollinen! Pelottaa vaan niin hemmetisti sektio sen edellisen kokemuksen vuoksi, mutta se on vaan karaistava itsensä... pahemmastakin on selvitty!

Tässä näitä öisiä mietteitä... nyt on mieli jo parempi kuin eilen, aamu on aina yötä viisaampi kuten sanotaan. =) Sen suhteen, että synnytys käynnistyisi ennen perjantaita, alan jo heittämään toivoni... :/

Nyt esikoinen kutsuu...

Hissukka rv41+2
 
En tiedä onko muilla samaa ongelmaa....
Mutta välillä toi vessassa käynti on vaikeaa.... joskus on niin maha pinkeenä ja selkä kipeä ettei ylety pyyhkimään takakautta eikä etukautta!! Arghhh! Yritä siinä nyt pyöriä ja taivutella....
 
Onpas pino hiljainen, kaikki tosi aktiiviset ovat vauvansa vissiin sitten jo saaneet ja kaikki loput on tehny viime yönä joukkorynnistyksen synnyttämään :D

Nyt on kyllä niin väsyny olo tuon yön takia että eipä paljon ammutallit auttaneet |O Kurjaa että Ciballakin yö mennyt samalla tavalla. Mäkin kateellisena kuuntelen miten hyvillä unenlahjoilla varustettu isäntä vetelee sikeitä läpi yön :kieh: Ja meillä myös sama homma että ukko tunkee yöllä liki, varastelee vielä lisäksi peiton tai tyynyt :kieh: :D Flunssa tekee itseään tykö joten saipa yöllä ajan kulumaan lisäksi niistäessä.

Onneksi tälle päivälle ei oo mitään suunnitteilla niin saa olla vaan kotosalla. Saunapäivä tiedossa joten iltaa odottaessa. Mutta aamutoimiin taas :wave:

äitsy ja pieni joka tekee tälle mammalle ennätystä raskauden kestossa 39+4
 

Yhteistyössä