** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Lukasin taas päivän jutut läpi. On ollu vilske pvä. Mulla oli tänää taas poli käynti ja kaikki ok. Painoarvioo ei saanu otettua kunnolla kun vauvan pää on laskeutunut tosi syvälle lantioon,mutta antoi arvioksi n.3.4kg. Sain käynnistysajan ens tiistaille,eli sillon rv 39.Itse pyysin jos tää ei ennen sitä pihalle tuu..vaikka melko varmasti tulee. Mutta onpahan nyt ainakin se aika varattuna.
Hiuksetkin on nyt värjätty ja leikattu taas et nyt kelpais hyvin lähtee synnyttään :D

Huomiselle ois jätti kasa pyykkiä,ettei ihan hommat kesken lopu. Jonkinlaista ennakoivaa oloo on et tää syntyis muutaman pvän sisällä,mutta saas nähdä. :whistle:

Nyt painun kyllä maate..

Onnittelut vauvan saaneille!!
Ja tsempit napsuh:lle jos se nyt ois sit menoa!! :wave:

Mamitre 38+1
 
Onnittelut kaikille vauvautuneille! :heart: :flower:

Napsuh: Tsemppiä, toivottavasti se on menoa!

"Omatoimi kynekolooki" kävi kokeilemassa paikkoja... Tuo kalvorakkula pullottaisi NIIN kivasti... No joo, parina iltana on tullut vähän verilimaa ja tänä iltana on supistellutkin, mutta kuuluvat vielä "turhanaikaisten" sarjaan. Olen koittanut vauvalle jutella, että voisi poistua yksiöstään, ihan vaikka ystävänpäivän kunniaksi. Sitä peittojen heilutteluakin taas tänään koitettiin.

Heltu ja Rymy 38+2
 
Kävin sängyn pohjalla pyörimässä, mut ku ei pysty nukkuu, niin tulin sit taas moikkaa teitä. :) 8-10 min välein tulee TOSI tujuja supistuksia, ei vaan meinaa tihentyä tuo väli... :/ Välistä tullu tosin jtn 5min tai alleki, mut nyt pysytelly tuollai vähä pitempänä. Mut tosiaan koko ajan kovenee ja tulee kipeemmäks. Mies tuolla kuorsaa, saa varmaan vielä ainaki pari-kolme tuntia kuorsatakin, kun tuskin tästä vielä pariin tuntiin ollaan lähdössä. Tympeä vaan, ku ei pysty ite kivuiltaan nukkumaan... AUTS.. taas ne alko... Uuh.... Huhhuh... Vois melkeen alkaa vaikka silittää äitiyspakkauksen reunuksia, niin menis tuo aika nopeempaa... Ku ei kuitenkaan pysty nukkumaan. Tietenki sit kivuissani tiputan silitysraudan varpaille tms... No saas nähhä. :)

Kiitti tsemppauksista, jospa se ois menoa kohta puoliin... Jospa tota sais ystävänpäivän iltana viimestään nyytin syliin.. Hassulta kyllä tuntuu nyt aatella, että me saatetaan kohta nähdä tuo pieni. :)
 
Me tultiiin miehen kans just lenkiltä...muutama kilsa tsippadoitiin tuolla pitkin katuja =) mitään vaikutusta en nyt ainakaan huomaa, paitsi et tuli vähän huono olo =) ...ja se varmaan johtuu liiallisesta hedelmäsalaatin syönnistä :D mut ehkä tuolla lenkkeilyllä on sitten jotain pidempikestoisia vaikutuksia. kylmä siellä oli! hassua, ei oo tottunu pakkaseen täälä helsingissä niin nyt kun on (-4) :D niin ei osaa ollenkaan tarpeeksi pukea päälle =) ...mut joo, huomiseen!
 
Taas täällä skriivailen, ku ei saa nukuttua. Nyt on tullu jo 2,5 h ajan supistuksia viiden minuutin välein, joten eiköhän sitä kohta aleta lähtee... Pitäs tuo mies herätellä, mutta ei kyllä millään raaskis... Sit jos yhtäkkiä loppuski supistukset ku seinään tai kestäski viel mooonta tuntia samaa rataa, niin harmittas, ku mies ois vielä voinu jatkaa unia. Meinaa itellä alkaa jo väsyttää, ku kaks yötä putkeen valvonut jne. Mut ootellaan tasaan asti, nii sit on 3 tuntia menny. Vois sitte soitella synnärille ja kysellä millon kantsis tulla. Sit laittas ittensä kuntoon ja vasta ku on ite ihan valmis, nii herättelis miehen... Sais vielä vähän sekin reppana torkkua. :)

Tsemppiä teille kaikille kärvistelijöille, toivottavasti ite pääsen pian pois kärvistelemästä... ;) :p
 
Täällä on muitakin yövalvojia, pyörin itsekin pari tuntia pedissä No, nyt minäkin tiedän sitten, mitä ne supistelut on. Heräsin ekaa kertaa koko raskauden aikana niihin. Nyt tuntuu, että rauhoittavat sen verran, että voisi yrittää nukkua uudestaan.

Hauskaa Ystävänpäivää!
 
Hitsi, nukkumisesta ei tule mitään. Levossa iskee selkäpuolelle supistus, kestänee noin minuutin tai alle, epäsäännöllisiä tosin vielä pikaotanta noin 5- 12 minuutin välein. Sitten kun nousen pedistä istumaan tai kävelemään, ei mitään.

Haluaisin nukkua edes vähän aikaa, jos tästä jotain kunnollista kehkeytyy. Täytynee kokeilla istualtaan nukkumista tai unissakävelyä... :LOL:
 
Onnittelut vauvoista Aamuaalto ja K-M :flower: :flower: :heart: :heart:

Napsuhille tsemppiä matkaan :hug: =)

Toivottavasti Vanamokin pääsisi limatulpan myötä kohtapuoliin hommiin ;)

Heltullakin ilmeisen lupaava tilanne ;)

Takana kohtalaisesti nukuttu yö, onneksi. Tälle päivää olisi taan neuvolakäynti iltapäiväksi ja pojalla kerhopäivä. Mies pyyteli lähtemään mönkijöitä katsomaan, ollaan tehty diili että en pistä hanttiin mönkijän ostoa jos ukko lopettaa tupakin polton :D Ja se oli vielä miehen idea, eilisen oli jo polttamatta ja täytyy sanoa että ylpeä oon. Olin meinaan varma ettei onnistu näin helposti =) Ja olen mäkin aina tykännyt moottoripyöristä ja muista paljon hevosvoimia sisältävistä menopeleistä että hyvön diilin tein :D

Mä olen jo varaurunut ajatuksissani mahdolliseen käynnistykseen vaikka toki toivon että tämäkin itsestään lähtisi tulemaan niinkuin aiemmatkin. Käynnistys on jotenkin mulle pelottava asia, pelkään sitä tilanteen rajuutta ja hallitsemattomuutta :/ Noh onhan tässä reipas pari viikkoa aikaa vielä sinne asti.

Nyt on aamutallin aika taasen, Hyvää Ystävän Päivää kaikille :heart: :wave:

äitsy ja pieni 39+5 :heart:

Ai niin, meinasin unohtaa mainita että on ihanaa kun Jahvetti käy tällä puolella tsemppailemassa meitä vielä mahakkaita =) Suloinen prinsessa teillä :heart: :heart:
 
Huomenta!
Yöllä tuli supistuksia suunnilleen 5 min välein. Kun oli ihan rentona eivät "kauheasti" haitanneet nukkumista. Heti, jos oli lihakset vähäkin jännityksissä sattuivat ikävästi. Verilimaa tulee edelleen. Supparit ovat hiipuneet, pitäisiköhän niitä lähteä hakemaan vai odotella palaavaksi? Väsyttää... Yöllä piti nousta syömäänkin...

Heltu ja Rymy 38+3 *mentäiskös tänään...*
 
Huomenta :wave:

Napsuh onkin sitten varmaan jo laitoksella... =) monella muullakin on aika lupaavat merkit, että tänään tulee ystävänpäivän yhteislähtölaukaus! :D

Täällä ei mitään merkkejä että mitään olisi tapahtumassa ennen huomista poliaikaa. Eiköhän tässä sinne asti ainakin saa odotella ihan rauhassa... tänään voisi vielä laittaa paikkoja järjestykseen ja illalla pakata lopulta sen sairaalakassinkin kuntoon.

Hissukka rv41+3
 
Napsuhlle tsempit! Oletkohan lähtenyt jo?

Mulla ei paljon limatulpat auta näköjään. Yli mennään niin että vinkuu. Heräsin yöllä supistuksiin neljän aikaan mutta lakkasivat sitten. Eikä niitä nyt supistuksiksi voi kutsua kuin yöllä unenpöpperössä. Ja mulla on tullu sellanen kummajainen kuin issias-särky vielä tähän kaiken kukkuroille. Uskoisin että on jotain tekemistä supistusten kans kun tulee ja menee ihan asennosta riippumatta. Mut mä pitelen näitä Jahvetin paikkoja täällä sitten kun muut jo pääsevät vauvoineen kotiin. Katkeraa, ei, miten niin, musta on kiva kun mun kohdunkaulakanava ei tiedä miksi on siellä missä on!! :D :kieh:

Vanamo+Viltsu 40+1 :heart:
 
c81 synnytti eilen klo 23.03 pienen tytön. mitat 2890g ja 49cm. onnea! :flower:

kukakohan laitto joku aika sitte sellasen kalapaistoksen ohjeen tänne? piti sillon jo ottaa ohje ylös kun kuulosti hyvältä mut unohdin :ashamed: en jaksais selata taaksepäin et jos joku muistais...
 
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :heart:

Ja onnea c81 tyttövauvasta.

Mekään ei olla otettu vauvalle vakuutusta ennen syntymään ja nyt olen yrittänyt vertailla eri vakuutusyhtiöitä. Sekä hintoja. Tuossa on yksi sivusto missä ollaan kerrottu jotain kaikista vakuutusyhtiöistä, kannattaa vilkaista.

http://www.vakuutusneuvonta.fi/pdffiles/lvve2007.pdf

Ciba 39+1 ja kohta neuvolakäynnille
 
tänään ajattelin lähteä jonnekin muualle kuin tuohon lähikauppaan..
jos vaik kirpparilla kävisi ja jotkin pienet ystävänpäivälahjat lapsille.ja täytyyhän jotain leivosta tms.
pää sekoaa kun vaan tääl kotona.. ei saa enää mitään aikaseksi,odottaa vaan et jotain tapahtuisi...
 
meilläkään ei olla otettu vakuutusta vielä.muille lapsille otettu vasta syntymän jälkeen,ei tullu sitten tällekään otettua.2lapsella ollut putket korvis,toisel myös kita-ja nielurisat leikattu..et ihan hyvä kun ollut vakuutus.kaikille ei tosin hyötyä vakuutuksesta,mikä tietenkin hyvä asia jos "turhaan" makselee.
 
Hyvää ystävänpäivää täältäkin!

Paljon onnea c81 pikkuisesta tytöstä :flower: Ja Jahvetin prinsessa on kyllä kerrassaan valloittavan suloinen :D Voi kun tuo meidänkin rintsessa älyäis tuolta masusta jo tulla...

1mg Panadolin turvin sain viime yönä vähän paremmin nukuttua, vaikka joka paikkaa särki silti. Supistelikin jonkin verran, mutta ei mitään säännöllisyyttä. Illalla oli maha sekaisin ja kipeä ja yöllä oli pöksyt joka vessakäynnillä märkänä limavuodosta :x Mut silti ei mitään kunnollista merkkiä siitä, että lähtö ois lähellä :/

Toivottavasti joku sen ystävänpäivän nyytin saa.

t. Piipi + typykkä, jonka vuokrasopimuksen lähtölaskenta alkaa toden teolla huomenna (39+6)
 
Moiks...

c81 onnittelut vauvan syntymän johdosta! :heart: :flower:

Napsu tais sitte päästä lähölle...

Täällä eilen saunottiin urakalla ja parasta ässääkin harjotettiin mutta eipä muuta vaikutusta kun limatulppaa tulee vieläkin...kuinkahan paljon sitä oikein on? :x

Puolen päivän paikkeilla olis neuvola.

Olis kyllä ihana saada ystävänpäivävauva! :heart:

Jahvetin prinsessa on sulonen :heart:

Nyt aamuhommeloihin.....aah selkää alkaakin ihanasti jomottamaan....

Jepsu ja Martti 40+2 :heart:
 

Yhteistyössä