***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Niin, pääsettekö tammikuun ketjun sivulle 128? Mä pääsen muille sivuille, mutta sivu 128 näyttää valkoista... |O

*MUOKS*
***Kirjoitellaan tähän ketjuun tammikuun loppuaika ja aloitellaan sit lähempänä helmikuuta uutta pinoa.**** Vieläkin huvittaa tuo aiemman ketjun tappo... :LOL: :LOL: :LOL:

Sinne edelliseen ketjuun voi siis kirjoittaa, mutta kukaan ei pääse niitä lukemaan. :headwall:


31.1.2008

Jahvetti, 4. lapsi, Koks, T


1.2.2008

Matilda81, K-HKS, T
Nenny06, 2. lapsi, PKKS
Uksa, 4.lapsi, HYS
Äippä70, 1. lapsi, KSKS


2.2.2008

Lumianna, 3. lapsi, KOS
Mirtsu- 81, 1.lapsi, T


3.2.2008

Anna86, 1.lapsi, KOS, T
Hedukka, 1. lapsi
Mouse
Tellus1, 1. lapsi, K-HKS


4.2.2008

Cruella DeVille, 2. lapsi, Koks
Eppu75
Goldy, 1. lapsi, TAYS
Hissukka, 2. lapsi, K-HKS
Kevytmelankolia, 4. lapsi, KYS, P
Kiin, 1. lapsi, SKS, T
Nalle-Puh, 1. lapsi, KOS

5.2.2008

Niisku-neiti
Pöhinä, 1. lapsi, P
Sininen hetki, 1. lapsi, KOS
Tarppa, 4. lapsi, KYS, T


6.2.2008


evaellen, 1. lapsi, KOS, T
Hanne-mari, 3. lapsi
Joyeux, 1. lapsi, KYS
Sutska, 1. lapsi


7.2.2008

NelHM, 3. lapsi, KYS, P
Olivia82, 4. lapsi
Piparjuuri, 1. lapsi
mulish, 3. lapsi, P
Suurperheen äityli, 6. lapsi, E-KKS, T
Shiva, 1. lapsi, Nkl, T
äippäHki, 1. lapsi, NKL


8.2.2008

Taikku-74, 2. lapsi
Tiiti79, 4. lapsi, TAYS
Tuulitukka-74, 2. lapsi, KOS
Tuttemui, 5. lapsi, OYS


9.2.2008


Babygirl, 3. lapsi, TAYS, T
Pessi, PHKS


10.2.2008

Aamuaalto, 2. lapsi, PHKS
Lammiska, 1.lapsi, TAYS
Liirah, 1. lapsi,
meijuska, 3. lapsi, E-KKS
Meillevauva, 1. lapsi
Pusuapina, 1. lapsi, TAYS
Sara-70, 3. lapsi


11.2.2008


Kipsu, 1. lapsi
Odezza, 3. lapsi
pilvipouta, 2. lapsi, K-HKS


12.2.2008

Adrian-80, 1. lapsi
Anna-Mari82, 2. lapsi, KYS
Jepsu, 2. lapsi, K-pks, P
Kiina-mama, 3. ja 4. lapsi
marzu-70


13.2.2008

annnas, LKS
Piiju, 1. lapsi, KYS, T
Tillukas, 1. lapsi, SatKS, T
VanamoBr, 2. lapsi, Jorvi , P


14.2.2008

Jijope, 3. lapsi, P
Marie82, 1. lapsi, P



15.2.2008

BellaDelaRosa, 2. lapsi
Nipsuli, 1. lapsi
Piipi79, 1. lapsi, TYKS, T
SEE, 1. lapsi, KOKS


16.2.2008

civindal, 1. lapsi, KOS
Lily-, 2. lapsi, VKS
Olivia, 1. lapsi, K-SKS, P
Pikkuveikka, 2. lapsi, Jorvi, P
Sahrami80, KOS, P
Äitsy80, 3. lapsi, Seks


17.2.2008


Hulipumpsis, 4. lapsi
Tikru71, 1. lapsi


18.2.2008

emmie, 1.lapsi
Puunukke, 5. lapsi, OYS
Rimpe, 4. lapsi
hilunen, 2.lapsi, Koks, T


19.2.2008

Melon, 4. lapsi, TYKS, P
Napsuh87, 1. lapsi
Victoria Crown, 3. lapsi, TYKS, T


20.2.2008

Ciba, 1. lapsi, Jorvi
HEIDOS, 2. lapsi, KOS
miina34, 1.lapsi
Pottu82, 1. lapsi, KYS


21.2.2008

K-M, 2. lapsi
Mielikki, 5. lapsi, TAYS
pinja79, 2. lapsi, K-SKS
Tyttiliini, 2. lapsi
Zuku, 1. lapsi


22.2.2008


Kuukuna, 1. lapsi, Jorvi, P
satu1975, 1. lapsi
Terttu77, 2. lapsi, TAYS
Villapeitto, 2. lapsi, Tammisaari


23.2.2008


Pupi, 1. lapsi, KOS
Saanukka, 1. lapsi, OYS, P
VVG76, 1. lapsi, NKL


24.2.2008

katariina84, SKS
Mumetsu, 2. lapsi


25.02.2008

Chili, 1. lapsi, P
c81, 1. lapsi, KOKS
Heltu, 3. lapsi, K-HKS
Skog, 1. lapsi
Vinja, 2. lapsi, PHKS


26.2.2008

hilari, 5.lapsi,
Mamitre, 3. lapsi, TAYS
Minni80, 2. lapsi
Tohina, kaksoset


27.2.2008

bedluna78, 1.lapsi, Jorvi
Hannipupu, 3. lapsi, KOS, P
Helmiminttu, 1. lapsi
Kia77, 1. lapsi
Liziska, TYKS


28.2.2008


KatariinaVaan, 2.lapsi
Laa Laa, 3. lapsi
Pallukka, 2.lapsi
Piipero86, 2. lapsi, KAKS, P


29.2.2008

Elodie
lumienkeli1, 7. lapsi



LA ei tiedossa

Amppi, 1. lapsi
Anselmi86, 1. lapsi
Burberrynen, 3. lapsi
Karita87
Keiju84, 2. lapsi
Mari-78, 2. lapsi
Minerva, 2.lapsi
Mymmelis
Ninsko
Pikku-Katti
Toukkahaave, 1. lapsi
huurre


Syntyneet


31.12.2007

Kiin, 35+0, 3180g, 49cm, poika


14.1.2008

Matilda81, 2700g, 46cm, tyttö


15.1.2008

Tuttemui, 36+4, 2440g, 47cm, poika


18.1.2008

civindal, 35+6, 2300g, 45cm, poika


21.1.2008
Goldy, 38+0, 3010g, 48cm, tyttö


25.1.2008
suurperheen äityli, 38+1, 4240g, 52,5cm, tyttö


29.1.2008
kevytmelankolia, 39+1, 4150g, 50cm, poika


Edelliset keskustelut

http://keskustelu.kaksplus.fi/t783780 kesäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t806477 heinäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t828096 elokuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t850196 syyskuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t870202 lokakuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t891173 marrakuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t912972 joulukuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t933490 tammikuu
 
Jees, mä meen kans nukkumaan. Hermostuttaa vaan niin pirusti, etten tiedä pystynkö... Suihkun jälkeen alapäässä napsahteli... :eek:

No, mutta katellaan huomenna. Perustetaan sit uus tammikuu, jos tuo entinen ei toimi vielä huomennakaan. :whistle:

Huvittaa vaan edelleen... Ei helkkari, tyypit jumittaa ketjun, ku kirjottaa niin paljon... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Miekään en pääse :( Olisin niin halunnu kattoo josko miulle olis tullu useempi vastaus. Kiitokset nyt nellille ja Victorialle kuitenkin Tutteli- kokemusten jakamisesta :) Ja muillekin, jos ne vastaukset piileksii siellä maagisella sivulla 128 B)

Ja Goldylle onnittelut tyttärestä :flower: :heart:
 
Ei pääse. Meinasin jo heittää tän läppärin johonkin. :kieh: :LOL: :LOL:

Hohhoijaa... juuri kotiuduin kun OLIN "hakemassa" miestä kotiin. Mutta eipähän hän tullut! Sanoi et tulee taksilla ja kun ei kerran mulla ole hätää niin mitä hän kotona tekee lauantai iltana.

Lupasi kuitenkin tulla ennen 4 jes... :kieh:

Noh eipä tämä vauveli ole näyttänyt mitään tulon merkkejä joten vetäköön mies nupin turvoksiin. :LOL: :LOL:

Mahtaakos töllöstäkään tulla enää mitään :/

Niisku-neiti & rinsessa 38+4 kohta +5
 
Täällä taas. :wave: Ei nukuta... Miten piipero pääsit kirjoittamaan tonne mysteerisivulle, kun en mä ainakaan vieläkään pääse sinne?! :/
Kannattaakohan aloittaa vielä helmikuuta, ettei oo sit taas tukossa heti... :headwall: Mä en mielelläni perustais uutta pinoa, kun on se synnytys 30.1. Et jos joku semmoinen pistäis pinon, joka epäilee, että ois ainakin kuun vaihteen yli täällä vielä... Vaikka eihän sitä ikinä kenestäkään tiedä... :xmas:
 
Huomenta :wave:

Tää on tosi outoa: laitoin eilen yöllä tonne tammikuun ketjuun kokeeksi viestin, ja nyt näyttää, että siellä se on, mutta sinne mysteeriselle sivulle 128 ei edelleenkään pääse... :eek: Sinne voi siis kirjoittaa, mutta kukaan ei niitä pääse lukemaan... :headwall: :headwall: Mitäköhän kaikkea siellä on... :saint: Vähänkö oon utelias... :xmas:

No, nyt aamupalalle ja Hesarin kimppuun, josko täällä sit ois jo joku kirjottelemassa... :whistle:

eva & helmi 38+4 :heart: *kolme yötä vauvan syntymään* :heart:
 
Jes taas uus hyödyllinen veitsi Ostoskanavalla :LOL:

Väsyttää ihan sikana. Jospa sitä kömpis takasin maate. Tosin kylläkin sohvalle. Mies haisee kuin vanha puliukko. :x :LOL:

Sormet ja varpaat on niin turvoksissa että oikein sattuu. Kävelykin aika tuskallista ja vaappuvaa. :LOL:

Sohvalle heips.

Niisku-neiti & rinsessa 38+5
 
Huomenta!
Mäkään en pääse sinne sivulle. Mun mielestä uuden pinon vois jo perustaa tai sit käyttää tätä kunnes vaihtuu helmikuu.

Täällä on nyt alkanut tapahtuun. Eilen supisteli koko päivän epäsäännöllisesti.Illalla tuli sit luultavasti limatulppa,ainakin armoton kasa,paperin täydeltä kirkasta venyvää limaa.Sama oli viime raskaudessakin,mut irtos 36+4.Eilen oli 35+4. Sit oli välillä menkkamaista oloa ja alamahasta sivuilta repi välillä tosi kipeesti,ihan kun olis ollu kovat ovis kivut.Lepäsin ja onneksi rauhottui. Tänään tulee niitä nuoremman pojan synttäri vieraita ja pelkäsin etten pääse kestitseen.
Kun nyt saa tän päivän kunnialla läpi niin sit ei oo kummosia menoja tms.
Maha on valahtanut alaspäin,ukkokin sen huomas.

Sain tänään aamupalan sänkyyn,vaikka virallinen synttäripäivä on vasta ke mulla ja pojalla. :heart:

Saa nähdä suppaileeko tänään kun on viä kaikkee tehtävää,kakun koristelua jne.

Mamitre 35+5
 
Juu ei! Eli sinne sivulle 128 ei tosiaan pääse. Pari kertaa yölläkin yritin sinne, mut ei....

Voi evaellen, sulla ei tosiaan mene enää kauaa ku oma pikkuinen tuhisee sylissä. Eihän sitä tosiaan muistakaan tiedä kauanko vielä pitää kärvistellä, mut sulla ainakin tuo "eräpäivä" on jo lyöty lukkoon. Onnea tuhannesti matkaan :flower:

mamitre: otahan nyt ihan rauhassa. Vauvelin olis varmaan hyvä kasvaa masun sisäpuolella ainakin viikko. Jaksuja :hug:

(.) yllättäen |O en saanut juuri nukuttua. Sain sit tuossa kuuden maissa "kuningasidean" ja lähdin kiukuspäissäni lenkille. Itse asiassa oli aika kivaa käppäillä tuolla pikkupakkasessa ku ei juuri muita immeisiä näkynyt. Suppareita vähän yritin metsästää, mut kovin olivat piilosilla ;)
Muutaman sentään löysin, mut eipä niistä tänne kotiin asti tuomisiksi ollut :LOL:
Mitä hittoa sitä tänään(kin) keksis...alkaa olla hieman tekemisen puute. kaupatkaan ei ole enää sunnuntaisin auki, olis voinu lähtee vaan huvikseen niihinkin pyörimään. Ei silti olen kyllä harrastanut sitä jo aika paljon ja ellei vauvelimme jo kohta synny, niin olen aivan totaalisen persaukinen. En vaan saa pidettyä näppejäni irti kaikista ihanuuksista vauvalle. yhtään ainoaa vaatetta ei todellakaan tarvis enää, mut jos halvalla saa, ni :LOL: :LOL: Just joo, mulla on tosi hyvä itsekuri noiden suhteen.
Ja nyt aamuiselle palalle :wave:

babygirl 38+1
 
Huomenta

Jumitti juu eilen mullakin ja ei pääse enää entiseen pinoon, mutta täähän on passeli =)

Tosi jännä juttu tuli viime yönä ja mulla nous toiveet kattoon! Heräsin aamuyöstä, kun tuli tosi paha olo, oksennnus nous suuhun ja mahassa alko ruplattamaan tooosi kovaa. Ajo sit kakkoselle ja suppaili hetken säännölliseen, MUTTA ne loppu. Mä jo ajattelin, että nyt tulee se tyhjennys ja sit alkaa supistelut ja muutaman tunnin päästä pääsee lähtemää Kuopioon.. TURHA TOIVO |O .Mutta eipä ole enne tollasta ollut :eek:

Me lähdetään viemään tyttöjä kohta Kuopioon ja palaillaan sit kaksin kotia.. Tytöt tulee vasta, ku veikka syntyny.. Toivottvasti ei menis käynnistykseen asti, ikävä tulee. Noo, mäkin meen sit keskiviikkona jo Kuopioon, jos ei ala syntyä tässä ja nukun äitillä yön, ennen sinne KYSille menoa sit. Että sittenhännään murujani :) .

Mukavaa päivää kaikille!

:heart: nelli&pulla 38+3
 
babygirl: Onhan se ihanaa, kun tietää, että vauva syntyy ihan pian. Jännittää vaan sikapaljon enemmän... ja tietenkin sitä olisi toivonut, että vauva voisi syntyä alakautta, kun saisi siinä vielä vastustuskykyä matkatessaan. Tärkeintä kuitenkin on, että kaikki menisi hyvin ja vauva olisi terve. :)

Mä oon kans ollu todella hermostunut jo muutaman päivän; mitään ei pysty tekemään, mihinkään ei jaksa keskittyä, mihinkään ei huvita lähteä... |O Eilen olis ollu kivat kemut tossa ihan lähellä: ei huvittanut lähteä, kun oon niin rauhaton. Ärsytti jopa kun ihmiset soitteli koko illan. Ei olis ees puhelimessa malttanu puhua... :headwall: Vauva on mielessä ihan koko ajan! :heart: Jännitystä lisää tietysti se, että tiedän, että vauva syntyy kolmen yön päästä... :heart: iik... Ja rahat on menny täälläkin sujuvasti nettikauppoihin, Stockalle ja Lindexiin... :ashamed: :whistle: Yhtään mitään ei meillekään enää tarvita... |O Vauvan vaatehyllyt tursuaa jo nyt... :whistle:

Toivotaan Nelli, ettei sulla menis käynnistykseen saakka! Hyvää Kuopion reissua! :)
 
Huomenta =)

Hurja tahti oli jatkunut kirjoittelussa sitten eilisen aamun joten eipä ihme jos edellinen ketjukin meni solmuun :D En nimittäin minäkään päässyt sinne viimoselle sivulle kurkkimaan :kieh:

Goldylle onnittelut tytöntylleröstä :heart: :flower: :heart:

Babygirlin aamulenkki kuulosti ihan kadehdittavan ihanalta :D

Odotan innolla jo aikaa kun pääsee liikkumaan ja lenkkeilemään ilman kipuja :whistle:

Eilliseen Galluppiin palailen eli kyllähän sitä miettii että meneekö kaikki synnytyksessä hyvin sekä oman että pienen puolesta. Viimeksi iski pienimuotoinen paniikki siinä vaiheessa kun piti alkaa tehdä lähtöä sairaalaan. Mieli tulvi täyteen pelkoa että jos en enää pääsekkään takaisin ja kova huoli esikosta. Mutta luulen että kaikki se hormoonien sekalmelska synnytyksen hetkellä sai tunteet pintaan. Nyt olen yrittänyt vaan ajatella positiivisesti tulevaa synnytystä ja olen siinä onnistunut mallikkaasti =)

Mulla oli tälläinen vaiva jo kakkosta odottaessa ja sama homma on ollut tässäkin raskaudessa parin viime viikon ajan eli herään kamalaan hikoiluun öisin kerran tai pari, onko muilla vastaavaa?? Tosi ikävä tunne herätä kun on ihan läpimärkä :/ :ashamed:

Kiinille jaksuja rankkoihin öihin ja toivotaan että imetyspulmaasi saat apua neuolasta tai imetystukihenkilöltä :hug: Kyllähän se on ihan mahdollista että Arthurin masuvaivat johtui Nanista jos kerran Tuttelilla parempi. Onko Arthur huolinut tissiä paremmin kun olet enimpään nälkään antanut ensin pullosta?

Nyt täytyy taas mennä puuron keittoon kun toi mies ei tuntunut reagoivan mitenkää kun hälle asiasta huutelin :kieh:

Palailen taas myöhemmin, kiireinen päivä tosin tulossa kun pitäisi ehtiä käymään kaverin synttäreillä ja illemmalla pitäisi mennä mun vanhemmille ku siskoni perheineen on tulossa myös käymään. Kyläilyä siis tiedossa runsaasti :whistle: :wave:

äitsy ja pieni 37+1 :heart:
 
Huomenta!

No johan myrkyn lykkäs... :LOL: vai saatiin me sivut jumiin. :LOL: Nooh, kivahan tuo on että juttu luistaa.

Todella huonosti nukuin viime yön. Nivuset ja lonkat niin pirskatin kipeet et ei tienny miten päin olis.
Supparit ja muut juilinnat jäi ja loppu siihen kun sänkyyn itteni kallistin. Ihan hyvä toisaalta.

Kiin mä kirjottelin kans tosta Nan jutusta. meillä tyttö söi alkuun Nania ja sitten siirryttiin tutteliin ja kitinät jäi siihen. Ei nyt voi sanoa että olis hurjana kitissy mut muuttu mahan toiminta ihan täysin. Kakkakaan ei enää ollu vihertävää...aion pojalle kyl antaa tuttelia jos tarvis vaatii. Meillä kävi sairaalas kans silleen et tyttö oli yön valohoidossa ja ne anto pullosta sille siellä maitoo niin oppi siihen ja muutenkin tuntu et mulla ei maito oikein sairaalassa noussu.

Mies sano mulle eilen et sä oot ihan hötkyks tullu nyt ton lähdön pelkäämisen kanssa. :ashamed: et sä tollanen viimeks ollu. :ashamed: Noh, kaippa siihen vaikuttaa se et tietää minne lähtee ja mitä tekeen ja tuon tytön kanssa mulla eniten stressiä on. Ikävä varmaan kamala ja voi sitä itkua. (siis mun ikävä itkua)..nyt jo hermostuttaa se. Sit mua inhottaa suunnattomasti et jos joudun jonkun toisen kanssa samaan huoneeseen. Ei kiitos. Mä niin haluaisin olla rauhassa ja totutella taas tähän rumbaan...iiik. pakokauhu.

Mä olin ihan varma et nyt joku on jo kirjotellu et lähtö tuli...mut eipä oo kenestäkään kuulunu tai näkyny.

Näättekö te ihmeellisiä unia? mä oon nyt kahtena peräkkäisenä yönä nähny niin ihme unia et huh huh...muutenkin tuntuu et mielikuvitus lentää niin tajuttomana et huh huh...

Kiinamama ootko vielä kuvioissa vai lähteny jo laitokselle?
Tsemppiä huomiselle!

palataan,

Jepsu ja Martti 37+5 :heart: (JO!!! :eek: )
 

Yhteistyössä