~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Ilmotan vaan ihtestäni! Hcg alle 1 niinku tiedos oli ja tulehusarvot koholla vieläkin, niille ei tehä mitään. Jos tulee kipuja taikka kuumetta, heti päivystykseen. No, tääl elätellään toiveita siit maaliskuun nyytistä :heart:
 
Tervehdys helmikuisten kuumeilijat! Täällä on ollut muuttokiireitä ja nettikatkos, joten en ole päässyt linjoille. Kiertokin vaihtui viime viikolla haamuilun päätteeksi, joten siirryn maaliskuisiin. Plussatuulta jäljellä oleville!
 
AnskuEilen kävin lääkärissä, tehtiin sisätutkimus mutta ei juuri muuta, huomenna aamulla lupasi soittaa ja jos vuoto jatkuu vielä niin sitten saan lähetteen ultraan. Lääkäri sanoi että siitä lähdetään että on ihan normaalia alkuraskauden vuotoa ja kaikki on hyvin, mutta itse en usko tuohon, ja lääkärikin voi vaan ja ainoastaan olettaa niin pelkän sisätutkimuksen perusteella. Yritin saada yksityisiltä ultra-aikaa ennen juhannusta, mutta eihän sitä saanut kun joka paikassa pyörii jo gyneillä lomat. Viikon olen nyt sairaslomalla ja levossa, kaikki nostelu ym ruumiillinen toiminta on kielletty.

Ja vuoto tosiaan jatkuu edelleen, eilen oli sisätutkimuksen jälkeen tullut jo ihan siteeseen asti ja punertavampana, nyt taas ruskeaa ja vain pyyhittäessä, mutta mukana pieniä hyytymiä. :'(

En usko että tuolla alhaalla on enää mitään elävää, itse veikkaan keskeytynyttä keskenmenoa mutta ultrassa tulee sitten lopullinen tuomio.
 
Paljon onnea Emmuska, mahtava juttu! =)

Ultrassa käyty, pienen pieni sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja kaikki on hyvin. :heart:

Laskettu aika siirtyi viikolla eteenpäin, mut niinhän mä taisin täälläkin silloin arpoa että myöhästyiköhän ovis. Alkio vastasi viikkoja 6+1 joka vastaa täysin sitä milloin oletinkin alkunsa saaneen. =) Niin JA! Olen siis plussannut viikolla 3+4!! Ja saanut jo 3+2 ensimmäisen haamun, Apteekin omat raskaustestit kunniaan! :LOL:

Tsemppiä kaikille! :)
 

Yhteistyössä