Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

IMN
Sniff Mulla myös on aina alkanut vatsa näkyä nopeasti :) oon just ja just 163cm (hatun kanssa.. :D) ja ylävartalo on lyhyt. Siihen vielä eteenpäin kallistunut kohtu ja pötsi on valmis! :D
Eka raskaus alkoi näkyä rv12, toinen rv9-10 ja tää joskus samoihin aikoihin.
 
Sniff me käytiin noita viikkareita kans kattelemassa viimeksi, mutta päätin sit tilata buffalot niitä koeajamatta...niitä kun ei täällä pohjoisessa myydä missään.

Masu on jokaisessa raskaudessa pullahtanut aikaisin esille :ninja: vaikka pituutta löytyy päälle 170cm. Viime raskaudessa painoakin tuli vain 9 kg, josta vauva painoi sen 4,3 kg...
 
Mulla pysyi viimeksi vatsa ihan maltillisen kokoisena kunnes sitten räjähti kirjaimellisesti käsiin. Nyt näkyy jo selkeesti, yritän vielä pariviikkoo piilotella että päästäis npultran ohi, sitten saa tietää jos haluaa..:) Aikaisemmin tulleepi nyt näkyviin kyllä, vaan ei haittaa, tätä on odotettu.
 
Työt alkoivat loman jälkeen eikä kiinnostaisi kyllä pätkääkään. (n)Mulla ei ole vielä masu tullut esille, joten työkaverit eivät ole vielä huomannut mitään. :) Aiemmistakin raskauksista meni aika pitkään ennen kuin tarvitsin raskaushousuja tai että maha paljasti raskauden. Mutta sitten vastaavasti mulle kasvaa lopulta tosi iso maha toisin kuin monella tutulla.

Mä olen katsonut käytettyinä Emmaljungan, Hartanin ja Oran rattaita, mutta niiden ostamisella ei ole vielä kiire. Jos sattuu löytämään nätit hyvällä hinnalla niin sitten ostan. :)

Kiehinen 12+0 *poks*
 
helmijenni kiva kuulla että sielunsiskoja ja kohtalontovereita on. Vaikka ei tätä tilannetta toki toivo kenellekään.
Täytyy vain yrittää alkaa puhumaan tästä, kun kuitenkin edessä tulee olemaan muutto toiseen asuntoon. Tämä minun ukko-kulta kun on vähän temperamenttinen ja dominoiva tapaus jolle ei todellakaan ole helppoa puhua
:unsure:
Sen näkee sitten... Koskaan ei ole tullut mukaan neuvolaan tai lääkäriin kun olen kysynyt haluaako tulla.
Voisi olla että ymmärtäisi minua paremmin jos olis ollu jakamassa esim. ekan ultran jossa "pikku-ukko" näkyi ja eilisessä neuvolassa kun kuunneltiin sydänääniä
:love::love::love:

IMN mietin samaa, mies.. Ei voi käsittää että abortti ei ole vain "mene lääkäriin - tule lääkäristä" käynti ja kuulostaa paljon yksinkertaisemmalta mitä se on. Vaikka itse en ole koskaan joutunut aborttia tekemään, niin silti tiesin heti että en pysty enkä haluakaan.

Tosiaan, itsellä on aivan poikaolo vaikka en nyt toki saa mistään vertailuksi mitään kun ei aiempia raskauksia ole.. Mutta jotenkin vain näen jo itseni ostamassa ihania pieniä vaaleansinisiä pipoja ja sukkia... :)
Paras ystäväni taas on varma, että tyttö tulee. Kuitenkin enemmän toivoisin itse poikaa, vaikka terveys on kuitenkin kaikista tärkeintä, tuli kumpi tuli
 
Onpas mukavan paljon luettavaa täällä joka päivä! Kiva kun meitä on näin paljon.:)

Hankala tilanne Piritt, mutta toivottavasti ajan kanssa poikaystäväsikin alkaa ajatella vauvan saamisen positiivisia puolia, onhan se älyttömän hienoa seurata pienen kehitystä ja kasvattaa ihan oma lapsi. Parikytä vuotta, ja lapsista on jo seuraakin! ;)

Meillä oli eilen eka neuvolakäynti, eikä siellä sen kummempia tehty. Pissatesti, hemoglobiini, verenpaine ja paino. Huimauksesta huolimatta hemo olikin jopa parempi kun uskalsin kuvitella! Ja painoa on tullut jopa 0,5kg viimeisen kolmen viikon aikana.:whistle: Täytyy alkaa asennoitua positiivisesti lihomiseen, mikä on kyllä hieman hankalaa, kun olen aina ollut normaalipainoisen alarajoilla. Sydänääniä ei lähdetty edes yrittämään, sillä neuvolan koje on sen verran huono, että parempi odotella myöhempään. Nyt sitten mielessä onkin käydä yksityisellä tarkistamassa, että tuolla joku on.

Nuo vaunuasiat on itselleni vielä täysin vieraita, kun ensimmäistä odotellaan. Täytyy varmaan aloittaa niiden metsästys kaupoista, jossa pääsee vähän hypistelemään ja testailemaan niitä. :X3:Yhtään en osaa sanoa millaiset tarvitaan. Ja kannattaisiko nyt jo ajatella seuraavaa mukulaa, jotta vaunut olisivat muokattavissa molempien kuskailuun?o_O Ja uusien vaunujen hintoja kun katselin, niin ehdottomasti yritetään löytää käytettyinä jotkut. Noilla rahoillahan käy jo etelänlomalla!:eek:

Sikiöseulontaan menen ensi viikolla,kun on rv 10+1. Yhdennellätoista viikolla on kuulemma (meilläpäin) paras ajankohta näille testeille. Pyynnöstäni tutkitaan myös toksoplasmoosi, kun se vaivaa vielä mieltä. Vaikkakin olen todennäköisesti sen jo sairastanut, mutta mielenrauhan ainakin saan kun testataan mikä on tilanne.

Nt-ultraan tulee kutsu erikseen, se ajoittuu n.13-14 viikolle. mutta lääkäri-/gyneaika menee elokuun loppuun. Kesälomat ja lääkärien vaihtuvuus pitkittävät ikävästi...(n)

Pahoinvointi on jälleen palannut, mutta on eilistä jo parempi. Näyttäisi aina maanantaisin tulevan istukkahormonipiikki sekoittamaan oloa..:sick:

sitruunapippurina 9+1
 
Kauheen malttamattomana lukee miten muut on kuullu jo sydänääniä ja käyny ultrassa :ROFLMAO: meillä kahen viikon päästä olis toinen neuvolakäynti ja saman viikon perjantaina np-ultra.
Ollaan miehen kanssa leikitelty ajatuksella, että mitä jos masuasukkeja onkin kaksi. Mun suvussa (sekä äidin, että isän puolella) on huomattava määrä erimunaisia kaksosia, myös itselläni on kaksosveli :D
Se kyllä vähän selittäis tätä reipasta painon nousua, vaikka pahoinvointia on ollu suhteellisen vähän, mikä kuulemma on ainakin joskus ollu viite monikoista. No sen näkee sitten muutaman viikon päästä.

Mä oon kanssa näin ensikertalaisena ihan ulalla että millaset vaunut olis hyvät, vaikka oon aika paljon selaillu eri nettikauppoja.
Omaa silmää tuntuu miellyttävän sellanen simppeli ja linjakas ulkonäkö, ei mikään tilkkutäkki look ja härpäke ja särpäke. Väreistä kyllä tykkään. Me ei myöskään haluta tietää etukäteen tuleeko poika vai tyttö, että ehkä neutraalilla mennään.
Mä oon (valitettavasti) iskenyt nyt silmäni erään vauvaliikkeen ikkunassa oleviin Emmaljungiin, petrolin värisiin ihanuuksiin :love:
Ainoo vaan että ne maksaa enemmän kun mun tän hetkinen auto, joten niitä ei kyllä TODELLAKAAN tulla ostamaan, ainakaan uutena. Sattuu vaan tuo väri ilmeisesti olemaan aika tuore, vielä en oo yhtiäkään käytettynä bongannu (n)

Enää viis työvuoroa ennen 3,5 viikon kesälomaa, jaksaa, jaksaa :)


Wendys & booris 10+0
 
kävin tänään np-ultrassa, kaikki oli hyvin. Pikkukaverista vain oli tosi vaikea saada mittoja kun viuhtoi menemään kamalaa kyytiä.
Mittojen mukaan olisin jo pidemmällä kuin menkoista laskettu 11+2, tädin mukaan jo 11+6 mutta koska heitto on 4pv ei la siirry. Raja siirrolle on 5pv.

Tuolta ultrasta tullessani tuli ensimmäistä kertaa semmoinen varma olo. Että kaikki on hyvin ja tulee menemäänkin hyvin. ajattelin hyvien kuulumisten kunniaksi antaa itselleni luvan käydä ostamassa jonkin ensimmäisen vauvahankinnan. Saas nähdä osaanko ostaa mitään vai ihmettelenkö vain
 
Tuplarattaat meidän täytyy ostaa. Taitaapi olla ainoita hankintoja mitä pitää tehdä. Jos rakenne ultran jälkeen alkas vasta tutkailemaan vaihtoehtoja :)

Mulle ei ole viel tullut np-ultraan aikaa, jos ei ens viikon alkuun mennessä ole tullut niin täytyy alkaa soittelemaan.

Lapsille (tai no ei toi nuorempi kohta 9kk taida ymmärtääkään vaikka kertoski :D ) ei olla viel kerrottu vauvasta mut täs ollut nyt lähipiirissä vauvoja ja ristiäisiä niin neiti paljon puhunut et meillekin pitäs saada tyttövauva. Eilenkin tuumas et äiti tee meille tyttövauva :D
Saa nähä toteutuuko neidin haave vai tuleeko toinen poika :)

ankas 10+2
 
Sniff, kun sanoit että sulla on neuvola elokuun lopussa niin tarkoititko lääkärin vai terkan vastaanottoa? Ollaan sun kanssa samoilla viikoilla parin päivän erolla ja ihmettelin että ensikäynnin jälkeen seuraava neuvola (terkan) käynti on tosiaan vasta viikon 20 tienoilla, lääkäri mullakin elokuussa.. Meneekö ne tosiaan kaikkialla noin? Itsellä kun ei aiempaa kokemusta ole :)
 
IMN
Mulla oli eka neuvola rv9, seuraava on huomenna lääkärille rv12, sitten nt-ultra rv13. Tuo neuvolalääkärin aikahan pitäisi olla käytynä johonkin tiettyihin viikkoihin mennessä, joten sen takia voi välit vaihdella. Meidän neuvolassa ainakin oli ajat aika kortilla..
Selailin vanhoja neuvolakortteja ja aina näyttäisi olleen neuvolat 3-4vkon välein (+kasvukontrollit samoin aikavälein) ja sitten loppuviikoilla viikon tai parin välein :) Nyt kyllä meidänkin kaupunki on säästölinjalla, eikä esimerkiksi synnytyksen jälkeisiä kotikäyntejä tehdä kuin ensisynnyttäjille, joten voi olla että on nuokin asiat muuttuneet..

Nyt minäkin sain jonkin kipinän tähän vauva-asiaan :) Selailin tuossa vaunuja, sittereitä ja kaikkia ihania pinniksen tekstiilejä :love: Vaunujen ja kaukaloiden lisäksi reunapehmusteet ja hoitoalustat on mun heikkouteni :D Ehkäpä tuo huominen 12 viikon poksuminen toi vähän uskoa siihen että meille tosiaan on tulossa kolmonen.
Vähäksi aikaa sain kuitenkin shoppailuhimoni taltutettua kun sain viimein aikaiseksi sovitettua lapsille välikausi- ja toppavaatteet ja tilattua uudet tarvittavat. Kesällä kun ne saa paljon edullisemmin ja oonkin jo muutamana vuonna peräkkäin tilannut Reimalta seuraavien kausien vaatteet. Nyt tällä kertaa ei kyllä hankitalistalla olleet kuin kahdet harmaat välikausihousut, mutta ilo se on pienikin ilo :LOL: Reimalla oli Last chance -osastolla myös valkoinen 50-senttinen toppapuku, mutta maltoin mieleni :rolleyes: Meidän vauvat kun on aina niin pieniä että ensimmäiset kuukaudet meinaavat hukkua 56-senttisiin..

Tuossa vaunuja tutkiessa huomasin että Brion vaunutuotanto on ilmeisesti siirtynyt Britaxille o_O Kun Brion sivuilta menin vaunut osioon niin nakkasi Britaxin sivuille, ja esimerkiksi Brio Go-vaunut oli siellä nimellä Britax Go. Joka tapauksessa, en onnistunut löytämään tuplia joihin ton meidän vaunukopan saisi kiinni.. Liekkö sitten onnistuis Brion adaptereilla jotenkin värkätä. Ääh, miks stressaan tästä näin kauheesti kun on kuitenkin vielä aikaa miettiä (ja myös kaiken mennä pieleen...)
 
Nyt vihdoin ehdin itse kirjoittamaan, lukenut olen kyllä säännöllisesti. Illat vaan tuppaa olemaan täynnä jotain muuta. .

Kävin nt-ultrassa viikko sitten, silloin oli 11+1. Kauheasti jännitti etukäteen mutta kun eka painalluksella näkyi ihana vauva, jännitys hävisi samantien. :love: Pieni oli täydellisessä poseerauksessa ja kaiken sai hyvin mitattua. Pari päivää heitti koko,mutta la säilyi samana. Meillä ilmeisesti on teemana nämä tasapäivät: esikoisen la oli 6.6. ja nyt on 2.2. (y) Seuraava neuvola on elokuun puolivälissä ja sitä ennen on sokerirasitus.

Tänään kävin kirpparilla ja pakkohan se oli ostaa pari pientä vaatetta. ;)
Viikonloppuna on suvun kesäjuhlat ja siellä aiotaan kertoa uutiset niin ei tarvi keksiä tekosyitä viinattomuudelle.:whistle:

Rattaat meillä on emmaljungan n.5 vuotta vanhat (mallista ei tietoa kun käytettynä ostettiin). Kevyet työntää talvellakin, tilava ratasosa ja tilava alakori. Toimi meillä hyvin kun paljon kuljin kävellen ja kuljetin ostoksia. Tilaa veivät autossa,mutta farkkuun mahtui sen verran kuin tarvitsi kuljettaa. Tarkoitus on mennä nytkin samoilla, seisomalauta vaan lisäksi. Onko teillä seisomalaudoista tietoa, onko niitä kovin erilaisia? Yhtään en ole vielä katsellut millaisia ovat. Suositelkaa toimivia!

Hui, tänään jo 12 viikkoa täynnä! Mihin tää aika katoaa?! o_O
 
Täällä kans lapsettomuuden ja keskenmenon jälkeen en uskalla hengähtää vasta kuin vauva on syntynyt. Aina on etsppeja mihin toivon pääseväni ja aina on joku ressin aihe miksi pelkään menettäväni pikkuisen. Täytyy kuitenkin toivoa ja uskoa, että kaikki menee hyvin.

Vaunuista, meilläkin on emmaljungat olleet jo 5 vuotta ( toki ei koko aikaa käytösdä) sekä emmaljungan scooter rattaar. Meidän käyttöön ihan parhaat, kun olen joutunut niin paljon koiraa lenkittämään esikoisen ja kakkosen ollessa pieniä. Kulkee sohjossa ja metsisdä, joten sopivat olleet meille. Hieman on isokokoiset, mutta aina ollaan tavaroinemme autoon mahduttu. Scooterit on vähän pienemmät ja erittäin hyvät ns. matkarattaat. Nekin ihan huippuostos :)

Sitruunapippuriina, onko sun verenpaine ok? Aina kun mua huimaa/heittää, niin mittaan verenpaineen ja se on yleensä aika matala. Mulla huippaus johtuu siitä. Tokassa raskaudessa laski pahimmilleen 80/45. Nytkin alapaine koko ajan 60 ja yläpaine 90-110.

Pirittt, toivotaan, että miehesi pikku hiljaa sopeutuu ajatukseen. Onhan hänkin yhtälailla vastuussa vauvastanne.

Voi jestas tätä ilmavaivojen määrää. Pari päivää ollu ihan mahdotonta :D:mad: finnejäkin on tullut, muttei vielä mitään ihan mahdotonta määrää. Hui, mun 10 viikon kesäloma alkaa kohta olemaan lopussa. Enää 1,5vkoa ja alkaa arkinen kiire ja aherrus. Onneks sit ei oo kuin reipas 4kk töitä ja taas saa jäädä kotiin :love:

Nt-ultrakin onylihuomenna ja jännitys senkun vain kasvaa. Toivottavasti siellä kaikki hyvin.
 
Pirittt ja helmijenni kovasti tsemppiä vaikeaan tilanteeseen. Onneksi asioilla on kuitenkin lopulta aina tapana järjestyä. :)

Alisa_84 myös meillä lapsettomuus taustaa takana ja edelleenkään mieli ei meinaa pysyä mukana tässä koko raskaus-hommassa. Jotenkin miellän itseni edelleen sinne lapsettomuuden kanssa painivien leiriin vaikka kaksi ultraakin jo takana sekä sydänäänten kuuntelu. Ei tätä vain jotenkin vieläkään voi uskoa todeksi. Että me ihan oikeasti onnistuttiin vihdoinkin, että siitä kauan olleesta haaveesta on tulossa totta. :love::love:

Eilisessä np-ultrassa myös selvisi, että kohtuni on taaksepäin kallistunut ja istukka on etuseinässä.
Ilmeisesti maha sitten näkyy suht. myöhään ja vauvan liikkeitäkin tuntee vasta myöhemmin? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta kombosta?

Kävin eilen ultran jälkeen myös hieman kaupoilla pyörähtämässä ja tuli ensimmäinen hankintakin tehtyä, sellainen harmaa college-haalari pienillä valkoisilla tähdillä. :love: Tuntui lähes rikolliselta pyöriä siellä vauvaosastolla, että mitä ihmettä minä täällä teen mutta kaippa siihenkin tottuu. :LOL:
 
Sniff, kun sanoit että sulla on neuvola elokuun lopussa niin tarkoititko lääkärin vai terkan vastaanottoa? Ollaan sun kanssa samoilla viikoilla parin päivän erolla ja ihmettelin että ensikäynnin jälkeen seuraava neuvola (terkan) käynti on tosiaan vasta viikon 20 tienoilla, lääkäri mullakin elokuussa.. Meneekö ne tosiaan kaikkialla noin? Itsellä kun ei aiempaa kokemusta ole :)
Juu. Siis mulla on toinen neuvolakerta silloin. Pelkkä terkka. Mun edellisesta raskaudesta on alle vuosi niin oon suoraan sanonut, että toivo, että mun ei tarttis käydä siellä niin usein. Eka neuvola oli viikolla 8. Tuolloin elokuun lopussa viikkoja on 15+. Ensisynnyttäjille noita neuvolakertoja on pääsääntöisesti enemmän. :)
 
Mä oon pitkä, mutta kohtu on eteenpäin kallellaan ja istukka on taas tossa edessä, siks sydänääniäkin saa metsästää tosi kauan mutta maha pullahtaa nopeesti. Lisäks vauvakiloja on vielä edellisestä raskaudesta että hiukan on tota rasvaa tossa mahassa. Onneks nyt mun ei tee mieli oikeen mitään epäterveellistä, jos painoa ei tulis tällä kierroksella.

Ällövaroitus..

Onko teillä muilla tullut raskauden myötä hilsettä? Siis mulle on nyt tullu, eikä ennen oo koskaan ollut. Todella ällöttävää! Onko tääkin joku raskausjuttu? o_O Ei ollut esikoisesta tämmöstä. Mähän veden tupla-annostuksella noita omegoita ja raskausvitamiinit olleet käytössä jo pari-kolme vuotta jo. En tajuu mistä toi johtuu, ja miten pääsen siitä eroon.. APUVA! :unsure:

Toinen mikä ahdistaa on noi raskausarvet. :( Mullahan ei tullut ekalla kerralla niitä kun ihan lopussa ja sit tulikin kerralla ihan riittävästi. Nyt kyselisinkin tokalla --> kiekalla olevilta onko teille tullut seuraavissa raskauksissa noita raskausarpia lisää vai ei? Ahdistaa jo nyt vaikka vaaleneehan noi mutta en kyllä ikinä enää hihhuloi biksuissa. :( Oon kyllä niin kade niille ihmisille jotka ei saa raskausarpia. Ja ei auttanut rasvailut eikä mitkään. Rasvailin alusta lähtien sillä bebantcarella ja voin sanoo että ei auttanut sitten yhtään kun niitä alkoi tulemaan ihan lopussa. Hiukan veetutti kun toi on ihan suolasen hintasta ja meni useempi purkki ja silti tuli arpia. :mad:
 
Sniff muakin pelottaa nuo mahdolliset raskausarvet. Oon nyt ottanut missioksi että rasvaan/ öljyän kropan kahdesti päivässä. Öljynä mulla on tällä hetkellä joku Vichyn kuivaöljy mutten kyllä oikein pidä sen tuoksusta. Haaveissa olisi löytää jokin hyväntuoksuinen kuivaöljy mielellään luonnonkosmetiikan puolelta. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä? :)
 
IMN
Mullakin tuli esikoisesta arvet vasta viimisillä, ellei jopa viimeisellä viikolla. Tokassa ei sitten tullut, mutta toisaalta silloin rasvailin säännöllisesti. Pari vanhaa arpea kyllä ikään kuin "ratkesi" ja muuttui uudelleen punaiseksi, mutta nekin on jo haalenneet.
Ei kun rohkeesti vaan bikinit päälle! :) aurinko auttaa arpia haalistumaan, eikä mullakaan niitä enää erota kunnolla kun makaan hellepäivät takapihalla ;)

12+0 POKS!! Jos tänään kuulen sydänäänet niin pääsen ainakin hetkeksi huokaisemaan helpotuksesta :love:
 
Alisa_84: verenpaineet oli normaalin rajoissa, mutta alhaiset. Terkka sanoi, että elimistö saattaa olla vähän kuiva, joka nostaa hemoglobiinia. Varmaankin juuri noista verenpaineista johtuu huimaus.

Onkohan muilla tuo pahoinvointi pahentunut 9+0 - 9+6 viikolla? Ehin jo huokasta helpotuksesta kun viime viikko meni niin hyvin, mutta tänään oksensin ekaa kertaa. Yhtä huono olo ei ole kuin eilen, mutta ei tästä nyt tee mieli lähteä ihmisten ilmoillekaan...:sick:

Nyt alkaa omakin maha jo vähän näkyä, mies ihmetteli, että pullistelenko jotenkin tota mahaa vai onko se todella noin turvoksissa? :LOL: Turvotus on pahinta aamuin ja illoin. Päivällä se vähän tasottuu.

Muuten tässä vaan elellään päivä kerrallaan, onneksi seuraavat kaksi viikkoa on lomaa!:cool::barefoot: En ole kyllä vielä alkanut intoilla vauvakamojen perään, hankintalista on nimittäin pitkä kuin nälkävuosi.:ROFLMAO: Onneksi lähipiirissä on pieniä lapsia, niin saadaan kaikenlaista käytettynä. Jotenkin tuntuu vaan todella aikaiselta miettiä yhtään mitään. Tai ehkä meiän pitäisi tapetoida lastenhuone nyt, eikä vasta sitten kun pieni käärö rääkyy vieressä.:D Ja muutenkin raivata lastenhuoneeseen tilaa...(tämänhetkinen funktio on varasto.)

sitruunapippurina 9+2
 
Mulla oli pahoin pahpinvointi just 9+ viikolla. Sitten se loppu kokonaan ja nyt on oikein seesteistä. Ei mitään raskausoireita. Onneksi kotona on doppleri, jolla kuuntelin että on se pieni vielä matkassa. Eli en aina edes muista olevani raskaana :ROFLMAO:

Mulla tuli raskausarpia viime raskaudessa ja siinä ne on. Ja olkoon. Mä olen kuitenkin saattanut maailmaan jotain ihanaa, että jotku arvet on pienin murhe. Ja vaalenee ne ajan kanssa. (y) Joten naiset, biksut vaan päälle ja menoksi. Tosin ilmat ei suosi kyllä oikein siihen tänä kesänä. :LOL:

Me lähdetään huomen aamuna reissuun ja se on ensimmäinen kesäloma reissu tuolle meidän esikoiselle. Jos ilmat suosii etelässä, niin korkeasaareen ois kiva päästä.

Nassuressu ja papu 11+3 :love:
 
Siskoni käytti raskausarpien ehkäisyyn kaakaopuikkoa (älkää kysykö, en pahemmin siihen tutustunut), eikä yhtäkään raskausarpea tullut. Hän odottelee tosiaan nyt kolmatta.

Ärsyttää kun tosiaan nyt saimme sovinnon taas poikaystävän kanssa, mutta hän on jotenkin liian neutraali tämän vauvan suhteen... Ihan niinkuin sitä ei edes olis olemassa :unsure:
Toki sehän ei kasva hänen sisällä, eikä hän ole joutunut sen takia juoksemaan lääkärissä ja itkemään mitä sille tekee, ei ole nähnyt sitä ultrassa tai muuta... No, kai tämä tästä.

Nyt täytyisi alkaa siis tosissaan katselemaan ja soittelemaan uutta asuntoa kun tämä kunnan kerrostalo kaksio on parhaat päivänsä nähnyt, muutenkin vähän rempallaan ja olisi ihanaa muuttaa jo valmiiksi asuntoon, jossa lapselle olisi valmiina oma huone ettei tarvisi sitten pienen kanssa alkaa muuttamaan kun oman huoneen tarve on.
Täällä pohjoisessa vaan meinaa nuo vuokra-asunnot olla tiukoilla ja nekin mitä on, on joko jotain juoppo räkälöitä tai TODELLA kalliita (mm. yksikin kolmio, 750e/kk + käyttösähkö) :eek:
 

Yhteistyössä