*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Zuh


Helmikuun hurmaajat

Pinoutumisen suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä

*63* toistaan upeampaa naista


Nimimerkki.....ikä..............paikka..........tilausnumero...tyttö / poika

28.1.2010
Kengu ja Ruu..27..............KOKS.............kolmas...........

29.1.2010
Minnea............23...................................esikoinen......

30.1.2010
Zuh.................27..............EKKS..............esikoinen........poikaolo
Röllimuori.................................................neljäs............

31.1.2010
Farfalla....................................................neljäs...........
Äityli 30...........33..............SAS................kolmas........

1.2.2010
Mimmi1981......27...............NKL.................toinen..........
Miiuli07............24...............LUS................kolmas..........
Petite..............32...............EKKS...............viides............poikaolo/Mimmi
maukkanen......26..............Jorvi...............esikoinen

3.2.2010
parpai.......................................................toinen

4.2.2010
Enkelipoika
Nennu08........28.......................................toinen

5.2.2010
dejavuu..........26...............Lohja...............toinen
Lilo.................32........................................neljäs

6.2.2010
Sero................24..............SatKs..............esikoinen
Helmiläinen.....26...............phks...............kolmas
äitilintunen......32.....................................kolmas
Helmihaave.....30.....................................esikoinen

7.2.2010
Omenaruusu....32..............KOKS..............kolmas

10.2.2010
Piipiäinen..........35.....................................viides
Firefox
matami-mimmi..26.......................................toinen
MiinajaManu....33...................KYS................kolmas
Anni1976
Rautahammas.............................................toinen

11.2.2010
Siisami......................................................esikoinen

12.2.2010
Ikuisuus.....................................................esikoinen

13.2.2010
mor78..............30.........................................kolmas

14.2.2010
yykaakoo.........22..................SeKS.............kolmas....poikaolo
Nimbe
Nuunuu
Veeruska-81.....27?.......................................toinen

15.2.2010
Fi0na..........................................................toinen
Millie80............28................HYS..................kolmas

16.2.2010
Develly.............28..............HYS.................kolmas
Sessi................22......................................toinen

17.2.2010
Pojatx2............24..............KYS..................kolmas
Pikkuronsu........28................TAYS................esikoinen

18.2.2010
MintCandy..................................................toinen
hope08............32......................................kolmas
NuuNuu84........25.....................................esikoinen

19.2.2010
kattiMam....................................................toinen
eemeli89.........19..............OYS..................esikoinen
Athena..............................SeKS.................toinen
Tuulia79.........30..............PHKS..................toinen

20.2.2010
mervi-elina......32..............TAYS..................kolmas
Mini77.............31........................................toinen

21.2.2010
high5..............34..............POS....................viides

22.2.2010
CrazyInLove...28...............SAS...................kolmas
Nanna1980....28...............VKS....................toinen

23.2.2010
Annien............25................HYS......................toinen
Nanna1980

24.2.2010
Hupu07...........26...............TYKS...................esikoinen

1.3.2010
prinpressa........................KokS....................toinen



Liinuleenu
Tansuli.............28........................................toinen
Cherrylee
hämy10......................................................kolmas
Halinalle..........34........................................toinen
Sanni1978.......31...............SeKS.................toinen
Avilla..........................................................kolmas
Elämänperhonen...........................................toinen


 
Zuh
Tervetuloa uudelle pinolle :D

Uusille tervetulotoivotukset, eli Enkelipoika ja Minnea!

Minnea: meillä tärppäsi käytännössä ensimmäisellä koetuksella, toinen kerta ei ajoituksellisesti sattunut sinne päinkään. Ei täälläkään ole mitän oireita, eli ei stressiä. Itse ainakin yritän ajatella että pääseepäs luvattoman helpolla :p

Maukkanen: *sulloutuu jo matkalaukkuun* millaisetkos ilmat olikaan tiedossa.. hmm..

Oma napa: Selkä turkasen kipeä, niin lihaksistollisesti sekä myös vähän kärähtäneenä, ei minun valkoinen hipiäni ole suunniteltu puutarhahommiin tällaisella ilmalla. Uskon myös että jossakin raskausoppaassa kielletään odottavan äidin maansiirtotyöt lapio & kottikärrytekniikalla :D Mutta näyttääpä piha (tai siis 1/10 siitä) vihdoinkin hyvältä!
Oireita ei tosiaan nimeksikään, kaikki vähätkin jo hävisi. Enkä kyllä valittamaan suostu, ei yhtään haittaa jos ainoa oire on mahan kasvu! Puuta koputellen ja sormet ristissä tulevaa odotellaan..

Viikkojen laskennasta: Lasketaanko nuo raskausviikot niin että jos tänään on täynnä 5+1 niin olen kuudennella raskausviikolla? Aina viikonloppuisin lueskelen miehelle että minkäskokoinen möykky juuri nyt onkaan.
 
Zuh Juu,just noin lasketaan niin kuin kirjoititkin :) Oli kyllä ihana ilma tänään ja vielä huomennakin kait. Mä onnistuin aurinkorasvan avulla kerrankin välttämään palamisen ja tuntuu,et rusketuin paremmin ku koskaan :eek: Taitaa tosiaan pigmenttijutut vaikuttaa nyt paremmin ku on raskaana. B) Muuten oli kyl aika ärsyttävä ilta.. jotenkin menee hermot noiden mein mukuloiden kanssa,kun kaikki pitää huutaa vaikka toinen ois vieressä. Koko ajan hirvee häsellys ja riitely päällä, ja mulla vaan palaa käämit. :ashamed: Toivottavasti vähän tasoittuu kun kesäloma alkaa niillä kunnolla. Olen ite niin hyvin lomalle jo asettautunu,et vaikee muistaa että heinäkuun puolessavälissä pitäs töihin palata :x voisin jäädä suoraan äippälomalle... :D

Petite ja Mimmi 4+6 :heart:
 
Zuh
Vastailen vanhan ketjun ihmisille tälle oikealle puolelle :D

Tervetuloa Mie85! Kyllä plussan jo pitäisi näkyä, itselläni edelliset kuukautiset alkaneet 25.4 ja viiva näkynyt jo monta viikkoa. Itselläni ensimmäinen plussa näkyi jo 4 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Petite: juu, ihana ilma on ja istutaan töissä?!?! Oma loma vasta heinä-elokuun vaihteessa, sitä odotellessa siis. Hirveätä ajatella että voisi edes sen verran oksentaa että voisi lepäillä kotona pari päivää, kheh!

Öklöttää.. ei tee tämä helle hyvää, ei tosin tee ilman raskaanaoloakaan, mutta saati sitten nyt. Onneksi oli mukava viikonloppu ;) Pitänee vähän ottaa välipalaa, jospa olo helpottaisi!

Upeaa viikonalkua kaikille!
 
Zuh Joo, pitäisi varmaan olla vain tyytyväinen, ettei vielä mitään oireita ole. Ainakaan sitä pahoinvointia. Minäkin muuten luen miehelle aina kun uusi raskausviikko alkaa, että mitä se meidän papu nyt "touhuaa". :heart: Ainakin pampersilla on tosi hyvät sivut viikko viikolta mitä tapahtuu.

Oli kyllä ihanan lämmin viikonloppu. Silti vilustuttaa ja aivastuttaa koko ajan. Ehkä voisin tuota pitää oireena. :whistle: Ellen ole tulossa kipeäksi.

Tervetuloa uusille! :flower:

Minnea & Papu 5+3
 
Voisin kans liittyä iloiseen odottajien joukkoon!! =) Testi näyttää vahvasti raskautta joten odotus on alkanut. Rv on laskureitten mukaan 4+5 ja LA olisi 2-3.2.09...

Mun perheeseen kuuluu tammikuussa -09 syntynyt tyttö ja aviomies. :)

Edellinen raskaus meni TODELLA JÄRKYTTÄVÄN pahoinvoinnin merkeissä yli puoleen väliin, et sitä täs pelkään et alkaako taas.. :( Vielä ei oo mitään oireita ollu, viimeks alko viikol 7 jo. Viimeks ei painoakaan päässy kertymään et se oli tietysti hyvä puoli! Nyt kuitenki ottasin mielellään ihan tavallisen raskauden ja että voisin nauttia siitä.

Kesäterveisin Parpai 4+5
 
Nyt vasta huomasin että tänne oli avattu uusi pino jo.. kopioin siis tuolta helmikuisista tänne ne mitä sinne kirjoittelin :)

Moi :wave:

Tein tänään kolmannen testin ja se oli selkeä plussa. Jokainen testi ollut vaan eri merkkinen, ( tyhmä minä ) , joten en voi vertailla onko lähtenyt tummumaan :ashamed:

Voisin kyllä ehkä jo varovasti pinoutua, ainahan pinosta pääsee pois ;)
Eli 24v, SatKs, esikoinen ja LA 6.2

Ajattelin käydä noin 3viikon päästä varhaisultrassa ja sen jälkeen vasta varailen neuvola-aikoja sun muita.
Mihin mennessä neuvolaan oikeasti tarvii soittaa? Kaveri muisteli että viikolle 10 mennessä, mutta saattaa olla vk 12?

Oireita mahan turvotus, rintojen ja nännien lievä aristus ja pissahätä ehkä hiukan useammin, mutta ei häiritsevä ja ajoittaiset menkkakivut. Todella vähän oireita siihen verrattuna mitä kuvittelin tulevan kun testin teen. Siksi tässä vähän matalaprofiili onkin, kun ei ole yhtään raskaus olo :)
 
Terveisiä täältä pohjois-suomesta olemme lomailemassa täällä :) Eilen saavuttiin junalla tänne.. Todella hyvin meni matka :) Raskaus oireita ei ole muutakuin erittäin turvonnut maha.. Kaikki arvasi että raskaanna ollaan :)
 
Zuh
Heitteleepäs ihanasti noita rivejä.. korjailen jossain sopivassa välikössä, nyt on vähän hoppu!

Tervetuloa uudet, lisäilin teitä listaan, laittakaahan puuttuvat tiedotkin tulemaan!

Kristiinalle paljon haleja ja onnea jatkoon.

Marjutti: ei saisi ottaa a-vitamiinia lisänä. Itse syön Ladyvita+:aa, raskaana oleville ja imettäville tarkoitettu. Vielä kun muistaisi ottaa ne aamuisin!

Huh, onneksi pahin helle jo helpotti!! Ihan tuskaista istua töissä, koko ajan pitää olla jotain juomista mukana ja kun työn takia ei aina voi olla juomassa niin tuottaa ongelmia. Muuten olo kuten ennenkin, mies tosin väittää että oon väsyneempi, omasta mielestäni vain nukun enemmän :D
 
Heips, uusi helmikuun odottaja ilmoittautuu. Tänään aamulla tein testin hätähousuna pari päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, mutta selkeä haamu testiin tuli :)

Olen 30-vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti, eli kolmatta tässä nyt odotellaan. Toivottavasti matkustaja vaan pysyy mukana loppuun asti.

Niin ja mitään ihmeempiä oireita mulla ei ole, eipä niitä silti ole ollut edellisiisäkään raskauksissa. On tämä vaan niin ihanaa ja ihmeellistä :)

 
Ilmottautuisin mukaan helmikuisiin.
Eilen tein eka testin ja tänä aamuna varmistuksen, plussaahan sieltä tuli! :) Laskurin mukaan LA on 6.2.2009 eli menossa on huimat 4+3 viikkoa. Varoen mennään ja tarrasukkia toivotaan kaikille pinoutuneille!
Itsestä vielä et kolmatta ootellaan ja ikää on 32v.
 
Tervetuloa joukkoon Senni11 ja Äitilintunen :wave: ja onnea plussista

Kristiina76 :hug: :'( :hug:

Mulla nyt ekaa kertaa jäi tänään aamukahvit juomatta :( heti ku pääsin keittiöön ni iski oksu olo :x mut ei onneks viel ainakaa oo mitää tullu,vettä vaan juonu ku tuntuu ettei syöminenkään pysy sisäl :/

Kujis ja möhkis 5+4
 
Huomenta,

ei edelleenkään ällötyksiä, oonkohan mä ees raskaana? :eek: no, maha kyl turvoksissa ja menkat kadonneet joten kait sitä on uskottava. Ajattelin tänään viimein soittaa neuvolaan ja varata sen ekan ajan. En vaan oikein tykkää niistä käynneistä :ashamed: stressaan sitä painon seuraamista ihan hirveesti,kun oon paisunu ku pullataikina joka raskaudessa :(

Mutta nyt pakkailemaan huutismyyntejä,mukavaa päivää :wave:

Petite ja mimmi 5+1
 
zuh juu lopetinkin heti nuo kun huomasin.. :ashamed: pitää apteekissa tai perjantaina neukussa kysellä mitä kannattas syödä =)

mulla vielä 1 liuskatesti kaapissa :LOL: ajattelin sen tekasta ennen neuvolaa, varmaan torstai aamuna, niin ei tarvi niin kauheena sit ressata sinne menoa, ku on saanu taas muistutuksen et oon minä oikeesti raskaana :D
 
Zuh
Pirskatti jos joutuu kilojen kyttäykseen.. Sokeritestit on muutenkin tulossa kun osallistun Radiel-tutkimukseen. Toisaalta tosi hyvä kun seuraavat kaikkea mahdollista raskausajan diabetekseen liittyen, mutta tuottaahan tuo vain lisää käyntejä joka paikassa :)
 
=) Tämä hätähousu sai jo ajan neuvolasta, juhannusviikolle 16.6.
Mutta piti soittaa sinne kun syön allergialääkkeitä ja piti tarkistaa mikäs se kävikään ja mikä ei. "Zyrteciä" ei saa syödä ekaan kolmeen kuukauteen ja jotain rajoituksia oli nenäsumutteissakin, kiva juttu näin siitepölyaikaan! :( Täytyy vaan pärjätä, ens viikolla vasta oli lääkäri paikalla seuraavan kerran, lomaajan ihanuudet myös pukkaa päälle.. :/
Mutta kyllä vauvan takia vaikka sitten aivastellaan silmät päästä jos on tarpeen... :LOL:
:flower: kaikille helmikuun hurmaajille!
 
Mun mielestä se sokerirasitustesti tehdään niille joilla on BMI yli 25 ja riskiryhmään kuuluville.

Tuo painoasia on semmonen yks ongelma varmaan aika monella. Mulla ei tullu viimeksi raskausaikana niin kauheasti kiloja (+7kg) sen alun pahoinvoinnin takia mutta sen jälkeen sitä sitten tuliki... Tammikuussa menin painonvartijoihin ja pudotin 10kg pois ja nyt olen vakaasti päättänyt että jos pahoinoinnilta vältyn niin painoa en kyllä päästä nousemaan! =) Jatkan sitä vartijoiden systeemiä mut vähän suuremmilla määrillä niin eiköhän painoki pysy hallinnas... Se on vaan pakko, kun on tuota taipumusta paisua... :(

Neuvolaan onkin jo aika moni soitellu mut ite aattelin rauas odotella vielä viikkoja mut tais olle et ennen yhdeksän viikkoa täytyy ilmoittaa et pääsee siihen np-ultraan...?? Muistaako kukaan??

Ootteko vielä kertonu muille sukulaisille/kavereille raskaudesta? Minä oon sellanen hölösuu ja viimeks kerroin aika ajoissa monelle mut nyt oon päättäny et YRITÄN pitää salaisuuden vähän pitempään omana tietona... Jos pystyis pitämään vaikka ultran yli niin hyvä olis... :)

Nyt täytyy mennä nauttimaan päivän hiljaisesta hetkestä kun tytteli on päiväunilla.

Parpai 4+6
 
meillä mies kerto vanhemmilleen heti plussaus päivänä :D muille ei olla puhuttu, mitä nyt pari kaveria saattaa epäillä kun olis kuskina viime lauantaina ja nukahdin sit kotiin sohvalle vaikka tarkotus oli lähteä muiden mukana baariin :LOL:

omille vanhemmille kertomista jännitän jotenki.. siskot on varmasti aivan innoissaan, eiköhän vanhemmatkin =)
 
Me ollaan yleensä kerrottu ekan ultran jälkeen, sit jotenkin tuntuu varmalta... Tää pino on auttanut hiukan siihen kertomisen tuskaan, kun tänne voi kertoilla juttujaan. Ja lueskella tietty toisten tuntemuksia...
Nyt olo on et maa keinuu ja painaa alavatsaa koko ajan, tänään ei ole kuvottanut ihmeemmin.
Tuosta painosta vielä et alussa pahoinvointi on pitäny painon kyllä kurissa tonne noin puoleen väliin mut sitten se loppuaika onkin hankala kun liikkuminen on aika hidasta puuhaa... Ankkakävelyä ym. huh alkaa muistumaan mieleen kaikki ihanuudet :LOL:
 
Työstressin lisäksi mulla on tajuton stressi siitä etten olekaan raskaana :LOL:

Ei tänäänkään ole ollut yhtään mitään oireita, alkaa tuntua siltä että tämä on joku viallinen juttu :D Vaikka, sitten kun on se tajuton aamu- tai iltapahoinvointi niin valitan että eikö tämä koskaan lopu ;)
Millä sitä sais itsensä uskomaan että kaikki menee hyvin? Neuvolaan en uskalla vielä soittaa pitkään aikaan, käyn tossa kolmen viikon päästä siellä varhaisultrassa ja sitten ehkä uskallan soittaa neuvolaan. Se on jotenkin sitten niin lopullista kaikki ja jos ei kaikki menekään hyvin niin sitten iskee kamala paniikki..

Ei vielä osaa ottaa ees mitään vitamiineja, eikä rajoittaa mitään ruoka-aineita koska ei tunnu yhtään raskausololta. Oon vaan ja möllötän ja olen ihan varma, kun töistä on todella kova stressi ollut tänään, että tämä menee kesken sen takia.. mä oon ihan pöhkö!
Missä vaiheessa teillä on alkanut ne oireet tulla? Mulla on nyt 4+3 ja ovis oli ihan laskureiden mukaan siinä kp14 paikkeilla, eli pitäisi aika tarkasti vastata tuota..
*lähtee kysymään lääkäriltä saako rauhoittavia syödä raskausajan* :D
 

Yhteistyössä