Helmikuun inssipiinailijat ??

Tänään oli ultra ja maanantaina olisi sitten aamulla neljäs ja viimeinen inssi. Keskusteltiin jo tänään lääkärin kanssa tulevista hoidoista, ellei tämäkään onnistu.
Henkisesti alan olemaan aivan loppu.
 
:hug: Toivotaan, että nyt onnistuisi.
Ollaankin tuttuja tuolta tammikuun pinosta.
Meiläkään ei inssi onnistunut ja nyt odotellaan osuuko ovis viikonlopulle. Jos hyvin käy, niin seuraava inssi olisi reilun viikon päästä. Muuten joudutaan odottelee maalliskuulle. :headwall:
 
tämä tulee tänne kanssa :wave: pp4 menossa ´toisesta inseminaatiosta.. tässä kuussa sitte oli kaksi isoa rakkulaa inssipäivänä, eivät olleet vielä irroneet, vaikka lh-testi näyttänyt positiivista 1,5 päivää aiemmin.. :\| että sellainen tunne täällä ettei ne sieltä sitten edes irtoa. :\| mutta katotaan nyt... vielä on pitkästi aikaa panikoida.. mutta onneksi täällä saa panikoida porukassa... :hug:
 
Tervehdys!

Mollukan kanssa samoissa mennään (terve vaan toistamiseen tänään!). Eli pp4 menossa toisessa inssissä.

Mehän ollaan selittämättömiä, joten kaikki merkit oli taas kohdallaan niiiiin hyvin. Miehen tavara huipussaan, minä olin kasvattanut 2rakkulaa puregonin avulla ja nyt on vielä Luget käytössä. Usko on kuitenkin nollassa, vaikka ainahan ne salaiset toiveet lähtevät liikkeelle.
 
Minä se liityn tähänkin pinoon. :)
Tänään oli sitten kolmas ja viimonen inssi. Oli todella kivulias, kun ei meinannut onnistua. Kuulemma tuleva alkion siirtokin sitten tulee olemaan vaikea, jos sinne asti joudutaan. Simppoja laitettiin 19 milj. Minulla fiilikset ihan nollissa tän inssin suhteen. Mun mielestä tämä on tällainen välivaihe.
Mehän olemme siis jo IVF-jonossa. Punktio olisi sitten viikolla 22. Nyt jo alustavasti suunniteltiin ja aikataulutettiin sitten mun menkkoja.
Mutta tämmöistä tänne, mukavaa viikonloppua kaikille!
 
miten se voikin piristää päivää kovasti .. kun kuulee että on joku muukin samassa aikataulussa.. ja samoilla ajatuksilla.. :hug: no kiva kuitenkin että on. meillä käytettiin luovutettuja, ja clomit apuna kasvattamassa rakkuloita.

Taas ois viikonloppu edessä. Se on aina jotenkin turhauttavaa, kun ei ole tekemistä. Arkisin saa paina hommia tukkaputkella ja keskittyä siihen sata lasissa.. no pitää varmaan leipoa tai siivota ja kutoa vaikka lapasia =) kunhan jotain..

Mielenkiinnolla seurailen Amodin sun piinailua.. :hug: toivotaan että tärppäilyjä tulee...
 
Heissan vaan kaikille!

Täällä on nyt kolmas inssi takana. Ja piinailu alkanut :headwall:
Siimahäntiä oli 34 miljoonaa eli aikaste hyvin kait, kun edellisellä kerralla oli vaan 16 miljoonaa. Sen jälkeen pistin mieheni Multi-tabs kuurille ja tässä on sitten tulos että yli kaksi kertaa oli enemmän uiskentelijoita. Enhän nyt tietenkään varmaksi voi sanoa että johtuiko tuo nousu vitamiineista, mutta uskon näin.

Lääkäri tuntui toiveikkaalta tämän inssin suhteen ja itselläkin odotukset nousi kattoon. Kolme foliikkelia oli: kaksi ok kokoista ja yksi hieman pienempi. Ovulaatio oli juuri käynnissä. En tiedä johtuiko siitä, mutta sattui niin että kyyneleitäkin tuli silmistä. No nyt se on ohi ja piinailuja seuraavat kaksi viikkoa. =)

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille :heart:
 
mie pomppaan tuolta tammikuun clomisteista tänne... kun mikään ei tuntunut tehoavan, niin sitten sainki pistellä itseäni lisää...ja lisää... ja kuinkas ollakaan, viime viikon perjantaina oli tämän kierron 6 ultra ja yhtäkkiä follikkeleja olikin NELJÄ. :eek:

Irroituspiikki la ja maanantaina 29.1 oli inseminaatio... tosin meillä meni koko päivä klinikalla - elämä yllätti myös lääkärin - tarkoituksena oli imeä tyhjäksi yksi pallukka munasoluineen, nelosriskin takia. Vaan minä, joka en ikinä toimi niin kuin odotetaan, olinkin jo ovuloinut!!! Kaiken lisäksi olimme perjantaina rakastelleet, joten riski tuohon nelosraskauteen oli jo olemassa... Siinä sitä sitten makasin jalat levällään kun lääkäri sanoi etä nyt pöksyt jalkaan ja miettimään otatko jälkiehkäisyn vai tehdäänkö inseminaatio vai odotellaanko vaan sen rakastelun tuloksia... uskotteko että oli aika paukku...mun mies meinäs ihan revetä...

pari tuntia siinä sitten mietittiin.. henkilökunta kävi välillä kysymässä halutaanko niiden kans jutella..olivat tosi ymmärtäväisiä eikä kukaan painostanu mihinkään suuntaan. No, itkujen jälkeen päätettiin että otetaan riskit - lapsiahan me on haluttu ja tämä oli eka kerta noin neljään vuoteen kun ovuloin. Siihen tarvittiin hirveä määrä menopur piikkejä ja 3 clomifeenia päivässä. kaiken lisäksi mulla on se leikkaus edessä jos tämä ei nyt toimi, tartuttiin siis oljenkorteen. Vaan totta on, että kyllä ajatus nelosista myös hirvittää!!!! Keskosvaara ja kaikki muu...

Että tässä mennään täällä...ihan epätodellinen olo on...Oireista sen verran että keskiviikkona mun rinnat oli hieman arat, torstaina enemmän ja eilen painavat ja tosi arat...sama jatkuu tänään. Tosin mulla on yleensä sama juttu ennen menkkoja...mut nyt tämä alkoi kyllä melkein viikkoa ennen kuin normaalisti ennen menkkoja.. josko? :ashamed:

Lääkäri antoi soittoajan 14.2, ystävänpäiväksi itselleen. Normaalisti kuulemma annetaan soittoaika raskaustestin tuloksesta hoitajalle...mut jos meidän testi on positiivinen, niin sitten kuulemma on niin iso riski monikkoraskaudesta että hän haluaa kuulla siitä heti itse ja varata ajan ultraan jo viikolle 6.. Nämä jutut tuntui niin kaukausilta!!! Leikkaus aika siirrettiin varmuuden vuoksi helmikuun loppuun - mutta arvaatte varmaan että me toivotaan hirveästi ettei siihen tarvitsisi mennä!!!!!!!

Kiitos et jaksoit lukea... tämä eka piinallinen viikko on melkein takana ja mua alkaa nyt oikein toden teolla jännittämään. Mun mies on satavarma että neloset tulee... meidän tuurilla. Tiedän muutamia jotka varmaan kuolis nauruun vahingon ilosta.. Lääkäri sanoi että me varmaan nyt liioitellaan suuresti nelosriskiä, kun emme edes tiedä oliko rakkuloissa todella kaikissa - tai yhdessäkään munasolua. Mut koska riski on olemassa, se täytyy tiedostaa. Voi apua!!! Mut ei me takuuvarmasti mitää jälkiehkäisyä olis voitu tehdä. Eikä edes alkoiden reduktiota vaikka niitä olis se neljä. Nyt sitten vain odotetaan....
 
Huomenta!

Persikkaposki! Kuulostaa suunnattoman jännitävältä tilanteenne nyt! Hui! Kyllä itseäkin jännittäisi ja kovasti. Nyt vaan kovasti vielä voimia ja tsemppiä piinailuun! Itse en varmaan edes osaisi kuvitella mitä ajattelisin tuossa tilanteessa. On se niin hurjaa, kyllä tämä touhu siis aina voi yllättää.
Suunnattomasti nyt toivon että jotain teillä tapahtuisi siellä! :) Tsemppiä siis! :hug:
 
:flower: kiitos teille!!!

Tosiaan, me olisimme äärettömän onnellisia yhdestä...

Tajusin just et mul on myös valkovuotoa (jota ei ole ollu moneen vuoteen), juoksen vessassa vielä useammin kuin normaalisti ja äsken nukuin kaksi tuntia... mutta saa nyt sitten nähdä. Päätin etten puhu näistä mahdollisista oireista mitään.. ja yritän myös olla ajattelematta niitä!!!
:LOL: ihan kuin se nyt olisi mahdollista...

 
Persikkaposki: :eek: Ompas tilanne! Toivotaan parasta, että teillä olisi kuitenkin kyytiläinen tai ehkä jopa kaksi.

Osaan siinä mielessä ihan vähän kuvitella tilannettanne, että meillä kypsyy aina 2 rakkulaa inssiin. Ekassa inssissä käskettiin miettimään, että jatketaanko hoitoja kahdella. Mutta kyllähän sitä tässä vaiheessa ottaa vaikka viitoset (noin niin kuin kärjistetysti sanottuna). Mutta vakavasti puhuttuna, kyllä mekin oltaisiin siis jätetty jälkiehkäisy käyttämättä jos olisimme teidän housuissanne. Lääkäri sanoi, että näissä tapauksissa, joissa kypsyy kaksi rakkulaa inssiin on toki kohonnut kaksosriski, joka tulee ottaa vakavasti. Samaan hengenvetoon hän kuitenkin totesi, että tämän ison kaupungin sairaalassa syntyi viime vuonna yhdet kaksoset samanlaisesta tilanteesta. Eli suurimmaksi osaksi näissä tapauksissa tulee yksösiä, jos tulee jotain.


Nämä viikonloput ovat kyllä välillä vähän piinallisia muistutuksia siitä mistä jää paitsi. Olen mennyt katkeruudessa niin pitkälle, että vältän supermarketteja lauantaisin. Keskitytään urheilemaan ja tapamaan kavereita (ja heidän kivuliaan ihania lapsiaan).

Mollukka: Piinaillaan yhdessä! :hug:

Plussia toivotellen!
 
PERSIKKAPOSKI-

Jopas on jännä tilanne teillä !! Täytyy sanoa, että me olisimme varmasti päättyneet samaan ratkaisuun, kuin tekin. Eihän se varmasti ole mikään helppo päätös, ja varmasti laittaa ajattelemaan kaikkea tulevaisuudessa.
Tosin se voi myös olla merkki, että näin on tarkoitettu, mutta varmasti te selviätte ja pärjäätte vaikka sieltä nelosetkin tulisi :hug:

Tsemppiä myös kaikille muille piinailijoille, minä sitten liityn teidän piinailijoiden joukkoon heti maanantaina, neljännen inssin jälkeen !!
 
hurjan jänskää Persikkaposki... olishan siinä sitten vilskettä kerrakseen ;) pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä, että sieltä joku nyt lähtis.. ja todennäköisyyshän on todella hyvä noilla munismäärillä.

Jeps Amodini .. näin tehdään.. kimpassa piinataan :hug: Täällä on nyt rinnat tullu hiukan kipeäksi ja sitä valkovuotoa tulee.. vaan niinpä se teki viimeksikin, että noista nyt jaksa vielä innostua.

piinajaksamisia kaikille =)
 
Voi apua..
Vatsa on kipeä ja munasarjat huutaa hoosiannaa, eli ilmeisesti ovis on nyt. Huomenna olisi kuitenkin se inssi, joten kysynkin, että mahtaako olla jo liian myöhäistä se huominen ???? Huomenna olisi kp 14

Oltiin siis perjantaina siellä ultrassa ja silloin munarakkulan koko oli 17,2 ja lääkäri sanoi että ilman muuta se inssi tehdään heti maanantaina, jottei hetki kerkiä vaan menemään ohitse ja ettei mun tarvitse tehdä edes mitään ovistestejä tässä kuussa.

Nyt mun pitäisi alkaa valmistumaan henkisesti ja muutenkin ristiäisiin lähtöön.. :'(
 
mulla oli ihan sama tilanne. .että launtai-sunnuntai-yönä kipristeli, ja lh-testikin oli positiivinen la-iltana.. silti maanantai-aamuna molemmat rakkulat oli vielä tallella.. kipristelyistä huolimatta ( tiedä sitten että meinasko ne ees irrota sieltä) mutta koita ottaa siellä nyt ihan rauhassa.. huomenna varmasti näette tilanteen, ja miten se meni, että jos ne irtoaa, niin siitä jonkin ajan päästä ne vasta ovat hedelmöittymiskykyisiä..

http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=17

 
Tänään oli sitten se neljäs inssi, ja olo on vähän sellainen "plääh"-fiilis..
Saas nyt sitten nähdä, miten meidän tässä käy.
Miehen sperma oli kyllä tällä kertaa pesun jälkeen aivan PRIIMAA - 96% oli kunnollisia siittiöitä!!!!
Mieletön lukema.
Nyt sitten taas alkoi kahden viikon piina :'(
 
Taidan liittyä tähän porukkaan.

Mulla oli perjantaina 2.2 ensimmäinen inssi, torstaina tein ovulaatiotestin lääkärin ohjeen mukaisesti, joka oli negatiivinen. Menin samana päivänä ultraan, jossa yksi munarakkula, joka 17 mm. Lääkäri sanoi, että perjantaina tehdään inssi ja torstaina pistän Pregnyl piikin, koska luonnollisesti ei tapahdu tuota ovulaatiota muuten.

Perjantaina sitten menin inssiin ja lekuri katsoi tilanteen ja munarakkula oli kasvanut 20 mm ja kohdunlimakalvo yli 10 mm....no inssi tehtiin. Lääkäri sanoi, että ovulaatio on käynnissä, näkyi kuulema jotain nestettä mistä pystyi päättelemään. Kuitenkaan en hirveän odottavalla mielin ole onnistumisen suhteen., jotenkin tuli sellainen tunne ettei lääkärikään siihen oikein usko kun seuraavasta jo alkoi puhua.....minusta hiukan outoa.

Oletteko olleet aina/tai ovatko kehoittaneet olemaan yhdynnässä heti inssipäivänä?

Nyt harmittaa kun me ei miehen kanssa oltu niin sitä miettii riittikö pelkkä inssi......... :/
 
Nyt mammulle suunnattomasti tsemppiä piinailuun!

Miksulle tervetuloa joukkoon. Meillä tokassa inssissä sanottiin että kotihommia samana ja seuravana päivänä. Nyt ei sanottu mitään, mutta tarkoitus oli seuraavana päivänä puuhailla. Mutta sitten tuo pirun miehen roikale sairastui kovaan kuumeeseen. Joten meillä nyt vaan toivotaan sen inssin onnistumista ilman varmisteluja.

Nyt pp3 eikä mitään oireita. Hyvä näin, luulisin. :)
 
Kyllä tämä odottavan aika on pitkä. Itsellä sellainen tunne, että kyllä ne menkat tulevat, koska aivan samanlaiset Pms-oireet kuin aiemmissakin kierroissa on tullut.


Onko kellään kokemusta, että on tullut kuukautisia edeltäviä oireita ja kuitenkin raskaus testi plussaa?

Ja tuleeko se ovulaatio sen Pregnyl piikin jälkeen 100% ja minkä ajan kuluessa?
 
tässä ajankuluksi kyselen mitä kuuluu muille pp 8:laisille... Amodini ja Persikkaposki? :wave: Täällä on sellainen peruspessimistinen olotila. kun nuo "oireetkin" loppuivat jo viimeviikolla :snotty: hermot ollu senkin edestä kireänä. Onkohan kukaan töissä huomannu, kun paukutan kaikki vähäisetkin mielipiteeni kyllä ilmi. Yleensä en kauheammin ota kantaa mihinkään.. eli kamalan hermostunut olo. Nyt varmaan tekis hyvää lähteä juoksemaan kymppi täysillä vaan kuka tuonne ulos menee ku siellä on niin kylmä :kieh:
 
Heissuliveissuli vaan! :wave:

Tänään alkoi menkkamaista nipistelyä alavatsassa. Rintoja saattaa arastella hyppiessä, mutta nämä kaikki oireet kyllä löytyvät Lugesteronin tuoteselosteen sivuvaikutuksista. Ja raskausoireet eivät varmaan ilmaantuisi vielä tässä vaiheessa.

Oikeastaan mietin, että mulla ei ole "piinapäiviä". Haluaisin jäädä tähän olotilaan milloin vielä toivoo (vaikkei usko), että kaikki on mahdollista.

Ajattelinkin tässä voiman puuskassa soitella pari puhelua pikkuvauvojen mammoille, ja vastata suoraan välttelemiini kyläilykutsuihin. Sanoa, että nyt täytyy suojella itseään kun on tämä prosessi niin pahassa vaiheessa ja epäonnistumiset katkeroittaa. Menen mielelläni sitten kun saan tätä lapsettomuusasiaa käsiteltyä mielessäni. Viikon päästä ei kuitenkaan jaksa soitella kenellekkään kun nega räjähtää taas päin näköä.

Hyviä piinistelyitä tai toiviksia!
 
Käynpä vaihteeksi vierailemassa täällä... Kävin tänään ultrassa ja mulla oli tällä kertaa kolme isompaa ja yksi pienempi rakkula. Jos se pienempi kasvaa liian isoksi, se otetaan pois ja jätetään ne kolme... Pelottaa hulluna se poistaminen! Maanantaina olisi inssi. Jos sitä yhtä ei poisteta niin inssiä ei tehdä. Apua!!!!!
Olen tällä kierroksella pistellyt Menopuria vähän enemmän. Jotenki on hulluna ärsyttänyt tuo pistäminenkin. Muutenkin ollut vaikeita hetkiä ja usko vähissä koko homman suhteen...
Jospa tästä piristyy ja usko nousee...
 

Yhteistyössä