*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Heippa vaan tännekin! Kylläpäs täällä keskustellaan aktiivisesti, hyvä vaan. :) Meinasi viime vuoden ketjuissa keskustelu hyytyä kokonaan.

Mä olen nyt iltapäivän ajan poistanut vaatekaapista ja varastosta kirpparille menevät vaatteet, ne ovat kaikki liian isoja. :vampire: Testailin hetki sitten vielä viime keväänä mulle jopa liian tiukkoja farkkuja:


Nuo on siis kokoa 40. :D (Älkää järkyttykö tuosta mun navasta. Vedän noita farkkuja kädellä, ja raskausarvet menee jotenkin ruttuun :D)

Eilen saapui tilaamani uudet farkut, ovat muuten sen farkkumallin pienintä kokoa, jei! Menivät just ja just kiinni, eli sen vajaan viiden kilon pudotuksen jälkeen uskon niiden olevan oikein passelit! :)

Tuosta kuvasta myös näkyy, että olen vartalonmalliltani vähän pötkylä, eli vyötärö ei ole ikinä ollut mitenkään erityisen erottuva. :ashamed:
Ei saa laittaa tänne tuommoisia kuvia! Johan tässä silmät sokaistuu, kun niin häikii :D

Aikamoisen urakan olet tehnyt...kerrassaan mahtavaa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiä;25581770:
Empuu mahtava suoritus. Laskitko kaloreita, monta kcl päivässä söit, liikuitko miten, paljonko olet pudottanu?
Kiitos! :) Kiloklubia olen käyttänyt ja pyrkinyt syömään sen avulla oikein. Kaloreita vaihtelevasti, 1100-1800kcal. En nyt viimekuukausina ole niitä juurikaan laskenut ja paino pysynyt samassa.

Liikuntaa oli alussa enemmän, eli noin 5-7 kertaa viikossa hikiliikuntaa, nykyään ehkä 3-4 kertaa viikossa. Uskon että kevättä ja kesää kohden lisääntyy taas.

Painoa tippunut lähes 18kg, joista 11kg jo ekojen 2kk aikana, eli loput lähteneet hi-taas-ti. :D Just tarkistin että viimeiset 4kk paino pysynyt melkolailla samoissa lukemissa, toki heilahdellut suuntaan ja toiseeen.

Nyt olisi tarkoitus ryhdistäytyä ja pudottaa viimeiset kilot. Mitään pakottavaa tarvetta ei ole, ilmankos tuntuukin niin vaikealta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
IhanaValo
Empuu, wau! Ei voi muuta sanoa..

Nyt on taas ilta..ja miulla nälkä...jos voisin niin kiskasisin sen vesilasillisen ja painuisin nukkumaan ettei tulis syötyä niin paljoa. Mutkun en voi. :(

Mietin muuten tänään, miten lähellä se seiskalla alkava kiloluku ois, n.3½kg. Mut silti se on niin hemmetin kaukana!!|O :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
Empuu, wau! Ei voi muuta sanoa..

Nyt on taas ilta..ja miulla nälkä...jos voisin niin kiskasisin sen vesilasillisen ja painuisin nukkumaan ettei tulis syötyä niin paljoa. Mutkun en voi. :(

Mietin muuten tänään, miten lähellä se seiskalla alkava kiloluku ois, n.3½kg. Mut silti se on niin hemmetin kaukana!!|O :ashamed:
Jep, niin lähellä mutta tosiaan samalla niin kaukana.

Mutta, mutta...voiskohan sitä ajatella niin, että ei sen pudottamiseen lopulta kovin kauaa mene, jos pitää tiukkaa linjaa.

Mulla on helmikuun tavoitteena 3,3 kilon pudotus ja kun ajattelen sitä kokonaisena määränä, se on iso. Mutta kun ajattelen sitä 4 viikkoon jaettuna, ei se enää niin iso olekaan. Ja eikös se 4 viikkoa lopulta ole aika lyhyt aika tässä elämässä :)

Mikäli pidän tiukkaa linjaa, olen vielä tämän kuun aikana normaalipainoinen. Sulla on kaikki edellytykset olla vielä tämän kuun aikana alle 80 kiloinen, joten nyt vaan saa kiinni, tai korkeintaan sitä vettä sinne kitaan :D

Mä olen syönyt tänään kahdesti kasvissosekeittoa ja näkkäriä, rahkan aion jättää tänäänkin väliin. Nälkä ei ole, eikä oikeastaan mielitekoakaan siinä määrin, etteikö sitä voisi vastustaa. Kulauksen-pari meinaan Sprite zeroa vielä hörpätä ja sitten on tämän päivän syömiset pulkassa.

Mun katse on nyt tiukasti kothti sunnuntaita ja sitä, että vaakaan piirtyy 68,x :)
 
IhanaValo
On helpommin sanottu ku tehty. Omat synttärit on tässä vajaan viikon päästä, isän ja anopin siitä parin viikon päästä..ja itseni tuntien syön kyllä ihan jotain muuta kuin mitä pitäis :ashamed: Pitäs teipata suunsa kiinni...

Mutta ainahan sitä voi yrittää..
*Vettä ennen ruokaa
*Pienempiä annoksia ruokaa
*Enemmän kasviksia ja hedelmiä
*Mahdollisimman vähän herkkuja...

Pitää laittaa muistilappu tännekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
On helpommin sanottu ku tehty. Omat synttärit on tässä vajaan viikon päästä, isän ja anopin siitä parin viikon päästä..ja itseni tuntien syön kyllä ihan jotain muuta kuin mitä pitäis :ashamed: Pitäs teipata suunsa kiinni...

Mutta ainahan sitä voi yrittää..
*Vettä ennen ruokaa
*Pienempiä annoksia ruokaa
*Enemmän kasviksia ja hedelmiä
*Mahdollisimman vähän herkkuja...

Pitää laittaa muistilappu tännekin :)
Mä pudotin tammikuussa reilut 5 kiloa ja sinä aikana kävin syömässä 3 ruokalajin illallisen kera suklaakakun (ja kotona jatkoin mässäämistä vielä lisää) sekä kävin kylässä, jossa oli tarjolla jälkkäriherrkuja, joita söin nokkaani nyrpistelemättä.

Eli ei tarvitse olla ilman, jos sitten jostakin muusta tinkii.

Nuo listaamiset oli hyviä. Vaikka kaksissa synttäreissä mättöisitkin herkkuja enempi, on tavoite silti saavutettavissa, jos vaan tingit sitten muusta :)
 
Vieläkö huolitte mukaan? :wave:

Mulla ylipainoa reippaasti. Vaaka näytti aamulla 121,3 kg kotirytkyt päällä. Todellinen paino siis varmaakin 120,5 kg luokkaa.

Mulla on kaksi pientä lasta; 1v 7kk ja 4 kk. Nyt siis voisi olla jo aika yrittää saada vaa'an lukemia alaspäin.

Painoa yritän pudottaa välttämällä turhia hiilihydraatteja eli vaaleaa leipää, vaaleaa makaronia yms. Herkkuja vain silloin tällöin ja kohtuudella. Varsinaista karppausta en ainakaan vielä ajatellut aloittaa, koska imetän edelleen osittain.

Muuton jälkeen voisi koittaa aloittaa taas tanssimatolla pomppimista, jos tuo sektiohaavan alue ei tykkää siitä huonoa. On vielä aika hellänä välillä (tehtiin sektio ja appendixcetomia yhtäaikaa).

Tavoitteena olisi päästä alle 100 kg syksyyn mennessä. Sen jälkeen katsotaan uutta tavoitetta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Vieläkö huolitte mukaan? :wave:

Mulla ylipainoa reippaasti. Vaaka näytti aamulla 121,3 kg kotirytkyt päällä. Todellinen paino siis varmaakin 120,5 kg luokkaa.

Mulla on kaksi pientä lasta; 1v 7kk ja 4 kk. Nyt siis voisi olla jo aika yrittää saada vaa'an lukemia alaspäin.

Painoa yritän pudottaa välttämällä turhia hiilihydraatteja eli vaaleaa leipää, vaaleaa makaronia yms. Herkkuja vain silloin tällöin ja kohtuudella. Varsinaista karppausta en ainakaan vielä ajatellut aloittaa, koska imetän edelleen osittain.

Muuton jälkeen voisi koittaa aloittaa taas tanssimatolla pomppimista, jos tuo sektiohaavan alue ei tykkää siitä huonoa. On vielä aika hellänä välillä (tehtiin sektio ja appendixcetomia yhtäaikaa).

Tavoitteena olisi päästä alle 100 kg syksyyn mennessä. Sen jälkeen katsotaan uutta tavoitetta. :D
Mukaan mahtuu aina :)

Kun ehdit, niin listaa mitä tietoja etusivulle haluat, niin lisään ne sinne :)
 
Toss Foo
Huomenta nuoret :D

Täällä edelleen! Hoikentumistarvetta minulla ei enää ole (tai no, nuo ylimääräiset nahat kun saisi kursittua kasaan.. aika kai siinä auttaa?), mutta vertaistukea täältä haen saavutetussa tilanteessa pysyäkseni!

Keväällä 2011 oli itse siinä tilanteessa, että JOTAIN on PAKKO tehdä. Silti en olisi uskonut, että tällainen muutos tapahtuu - nykyistä painoani pitäisi lisätä lähes 30 prosenttia, että olisin viimevuotisissa mitoissa. NEVER again.

Miten minä sen tein? Jättämällä KAIKEN välinapostelun pois. Siis söin vain ruoka-aikana, ja vain ruokaa. Jokaisen ruokailun pohjalle join puoli litraa vettä. Herkut karsin minimiin, jopa niin että teestäkin jätin sokerin pois. Kun sokeria ei syö, sitä ei tee mielikään, huomasin. Liikuntaa en lisännyt, mutta hieman se on lisääntynyt ihan itsestään, samoin ruokavalio on muuttunut hyvähiilihydraattiseksi vaikka en tarkoituksella karppilinjaa suunnitellutkaan.

Painon suhteen kävi samoin kuin Empuulle, että ekoina kuukausina pudotustahti oli huimaa (vaikka ei kyllä ihan yhtä huimaa :) ) ja sitten hidastui. Se nopea alkuhumaus motivoi, ja näissä pinoissa kirjoittelu ja lueskelu tuki motivaatiota. Ja tässä ollaan nyt. Ihana olo, jonka aion pitää yllä!

..ja silti, nyt taidan olla jo liiankin tottunut tähän kokoon - alkaa nimittäin tuntua pullakalta sieltä ja paksulta täältä! Voi elämä!! Viimevuotisten (tai edellisten..) kuvien katsominen kyllä muistuttaa, että oikea pullukkuus on jotain ihan muuta kuin pientä vatsan pönötystä tai reiden pyöreyttä. Naiset!

H I R M U I S E S T I
tsemppiä teille ihan jokaiselle, on hoikentumisurakka sitten alussa tai vaiheessa! Kaikki on mahdollista ja kaikkeen pystyy, yksi askel ja yksi suupala kerrallaan. Kesään on vielä piiitkä aika, eli kesäkuntoon ei tarvitse tulla heti - ensin voi tulla helmikuun puolenvälin kuntoon, sitten maaliskuun alun kuntoon, sitten hiihtolomakuntoon.. ja kappas, kesäkunto onkin koko ajan lähempänä, niin kalenterissa kuin peilissäkin. Tsemppiä, tsemppiä, tsemppiä. Ja kiitos!
 
Huomenta nuoret :D

Täällä edelleen! Hoikentumistarvetta minulla ei enää ole (tai no, nuo ylimääräiset nahat kun saisi kursittua kasaan.. aika kai siinä auttaa?), mutta vertaistukea täältä haen saavutetussa tilanteessa pysyäkseni!

Keväällä 2011 oli itse siinä tilanteessa, että JOTAIN on PAKKO tehdä. Silti en olisi uskonut, että tällainen muutos tapahtuu - nykyistä painoani pitäisi lisätä lähes 30 prosenttia, että olisin viimevuotisissa mitoissa. NEVER again.

Miten minä sen tein? Jättämällä KAIKEN välinapostelun pois. Siis söin vain ruoka-aikana, ja vain ruokaa. Jokaisen ruokailun pohjalle join puoli litraa vettä. Herkut karsin minimiin, jopa niin että teestäkin jätin sokerin pois. Kun sokeria ei syö, sitä ei tee mielikään, huomasin. Liikuntaa en lisännyt, mutta hieman se on lisääntynyt ihan itsestään, samoin ruokavalio on muuttunut hyvähiilihydraattiseksi vaikka en tarkoituksella karppilinjaa suunnitellutkaan.

Painon suhteen kävi samoin kuin Empuulle, että ekoina kuukausina pudotustahti oli huimaa (vaikka ei kyllä ihan yhtä huimaa :) ) ja sitten hidastui. Se nopea alkuhumaus motivoi, ja näissä pinoissa kirjoittelu ja lueskelu tuki motivaatiota. Ja tässä ollaan nyt. Ihana olo, jonka aion pitää yllä!

..ja silti, nyt taidan olla jo liiankin tottunut tähän kokoon - alkaa nimittäin tuntua pullakalta sieltä ja paksulta täältä! Voi elämä!! Viimevuotisten (tai edellisten..) kuvien katsominen kyllä muistuttaa, että oikea pullukkuus on jotain ihan muuta kuin pientä vatsan pönötystä tai reiden pyöreyttä. Naiset!

H I R M U I S E S T I
tsemppiä teille ihan jokaiselle, on hoikentumisurakka sitten alussa tai vaiheessa! Kaikki on mahdollista ja kaikkeen pystyy, yksi askel ja yksi suupala kerrallaan. Kesään on vielä piiitkä aika, eli kesäkuntoon ei tarvitse tulla heti - ensin voi tulla helmikuun puolenvälin kuntoon, sitten maaliskuun alun kuntoon, sitten hiihtolomakuntoon.. ja kappas, kesäkunto onkin koko ajan lähempänä, niin kalenterissa kuin peilissäkin. Tsemppiä, tsemppiä, tsemppiä. Ja kiitos!
Ihanan positiivinen postaus :D KIITOS!

Aamupaino sama kuin eilen, eli 69,2 kg. Onneksi eiliset ruokailut oli tiukassa ruodossa, sillä mikäli olisin lipsunut, olisi vaakaan piirtynyt plussaa...ja sekös olisi sitten ottanut kupoliin ja paljon :)

2 päivää aikaa saada 300g pois. Apua. Mitenköhän tässä käy?! Noh, kunhan pidän mielessä sen, että jos vedän tiukkaa linjaa eikä se riitä, niin sitten se ei vaan riitä...mutta jos possuttelen, enkä siksi saavuta tavoitetta, on se ihan oma syy.

Joten kieli keskellä suuta, suu kiinni ja leuka kohti rintaan. Ja sitten ei muuta kuin eteenpäin, sano mummokin lumessa :D
 
Minäkin voisin tulla mukaan. Avasin taas pitkästä aikaa kiloklubin, ja sen mukaan 55kg tavoitteeni on mahdollinen 31 viikossa. Merkitsin sen kalenteriin. :)

Olen 29-vuotias, minulla on kaksi lasta 2v4kk ja 1v3kk. Olen 156cm pitkä ja 68,6kg oli puntarissa tänä aamuna. En halua ainakaan lihota yhtään, ja mieluummin pitkällä tähtäimellä sinne normaalipainon puolelle matkaisin. Nyt bmi28. Silti ehdottomasti terveellisellä tavalla tahdon edetä! Olo on ihan hyvä näinkin, eli ei ole järkeä vetää kitukuuria jolla ei ole hyviä terveysvaikutuksia.

Vaikutuin eilen niin noista ennen/jälkeen kuvista, että kai minäkin siihen kykenen! Tekisi mieli tulostaa sellainen jääkaapin oveen.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu ja chef
Vautsi Empuuu! :)

Minä olen saanut repsahduksen jälkeen itteni kuriin taas, ja paino samoihin mitä oli ennen repsahdusta.. tänä aamuna siis77,7kg. kahdessa viikossa siis tavoite olisi reilu pari kiloa, toivoin siis painon olevan 75 pintaan meidän 1v hääpäivänä :) Nyt ei ainuttakaan herkkupäivää niin eiköhän tuo ole jopa ihan mahdollista. Meillä oli kamala mahatauti joka lähes kaikki kiersi, hyih.. onneksi siitäkin yt päästy.
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu ja chef
Jes, paino oli liikahtanut alaspäin :D

MaMan kanssa olen samoilla linjoilla ja ainakin itselläni on auttanut kovasti kun tutuistui Patrik Borgin ajatuksiin laihduttamisesta. Esim. se että repsahduksia ei ole olemassakaan auttoi pääsemään yli syömiseen liittyvästä kontrolloinnista.

Iltamässäilyn kurissa pitämiseen on auttanut se että syön paljon ruokaa päivällä ja iltapalan olen jättänyt pois kokonaan. Tämä sen takia että illalla ei ole yksinkertaisesti enää nälkä, iltapala on ollut vain tapa. Erittäin paha tapa koska turhan usein olen vain illalla lösähtänyt sohvalle syömään sipsejä tai muuta epäterveellistä (tai järjettömät määrät terveellistä ruokaa) ja palkinnut sillä tavoin itseni päivän aherruksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"MaMa"
Jes, paino oli liikahtanut alaspäin :D

MaMan kanssa olen samoilla linjoilla ja ainakin itselläni on auttanut kovasti kun tutuistui Patrik Borgin ajatuksiin laihduttamisesta. Esim. se että repsahduksia ei ole olemassakaan auttoi pääsemään yli syömiseen liittyvästä kontrolloinnista.

Iltamässäilyn kurissa pitämiseen on auttanut se että syön paljon ruokaa päivällä ja iltapalan olen jättänyt pois kokonaan. Tämä sen takia että illalla ei ole yksinkertaisesti enää nälkä, iltapala on ollut vain tapa. Erittäin paha tapa koska turhan usein olen vain illalla lösähtänyt sohvalle syömään sipsejä tai muuta epäterveellistä (tai järjettömät määrät terveellistä ruokaa) ja palkinnut sillä tavoin itseni päivän aherruksesta.
Kiva kuulla, että joku toinenkin on samoilla linjoilla. :D Tuohon iltanaposteluun auttaa myös se Patrikin ohje, että pitää huolen, että on syönyt VÄHINTÄÄN puolet päivän ruokamäärästä klo 16 mennessä. Itsellä tämä toteutuu, kun syön kunnon aamiaisen, lounaan ja välipalan. Päivällistä alan valmistaa siinä klo 16 maissa ja sit syön kyllä vielä iltapalan, sillä kaipaan joka iltaista teekuppostani muuten liikaa. :) Ja niillä kielloillahan ei saavuta mitään vaan kohtuuden ja hyvien elämäntapojen opettelulla. :)
 
SPHE
Oli kyllä Empuu tehnyt ison työn, todella upealta näytät! Vieläköhän joskus itse olisi samassa kunnossa, toivotaan.

Mulla tuppaa tuo iltasyöminen, varsinkin karkkien ja herkkujen osalta, lähtemään käsistä aina silloin, kun mies on iltavuorossa. Lapset nukkumaan ja itse syömään. Silloin kun mies on kotona, niin ei tule lähellekään niin paljon napsittua mitään.

Tänä aamuna paino 70,2 kg, eli tippunut nyt sen 2 kg. Turvotustahan se vain oli, mutta tuntuu silti hyvälle, vielä kun alkaisi se oikea läskikin lähteä ;)

Pakkasten takia ei juuri ole lasten kanssa ulos päästy, vaikka lomalla olenkin nyt ollut. Ensi viikolla taas töihin ja kiusauksia vastustamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Empuuu
Marie---
Mua ei tarvitse lisätä mihinkään listoihin, kunhan ilmoitan seurailevani tätä ketjua :D

Pudotettavaa vain muutama kilo, mutta nekin tuntuvat välillä olevan kovin vaikeita kiloja :) Etenkin, kun olen täysin normaalipainoinen, ja periaatteessa painonpudotukselle ei olisi tarvetta. Haluan vaan takaisin entisiin mittoihini. Olen huomannut häpeileväni jenkkakahvojani, eivätkä housut mahdu päälle viiden lihotun kilon takia.

Parempi karistaa ne kilot nyt, kun niitä on vielä viisi, kuin sitten kun ovat paisuneet viideksitoista - tai enemmäksikin!

Hyvällä mallilla olen sikäli, että useampi kilo on jo pudonnutkin. :) Välitavoite olisi saada alkamaan paino vitosella, ja siihen on matkaa enää puolisen kiloa - saattaa onnistua jo tämänkin viikon aikana, viisaudenhampaan poiston ansiosta kun ei ole kiinteitten ruokien pariin asiaa :D

Täydellisimmilläni olen mielestäni 58-kiloisena, se olkoon lopullinen tavoite, ja siihen toivottavasti myös jään. :)
 
Vatsaus
Mahtava tuo Empuuun kuva! Jotenkin itseäni tsemppaa kuvat tai aikajanat (kuten Chefillä) paljon, muutoksen konkretisointi helpottaa. Minuun varmasti vaikuttaisi tosi paljon myös se, että laittaisi omat viikon ruuat pöydälle... Näkisi miten paljon ihan turhaa kaloria siinä on.

Huomaa, että tämä pakkanen pistää alkukantaiset vaistot peliin ja tekee mieli napostella enemmän viluiseen oloon. Onneksi en ole itse käynyt kaupassa, vaan mies, joten pikanaposteltavaa ei oikeastaan olekaan. Olen yrittänyt juoda enemmän vettä siihen mielitekoon, ja nyt hoksasin, että myös tulinen ruoka pitää kehon pidempään käynnissä. Lisäsin reilusti chilitahnaa wokkivihanneksiin ja tuli paljon kylläisempi olo :D

Nyt on 66 cm tämän päivän vyötärö. Alan olla jo tyytyväinen, mutta en liian tyytyväinen. Tuo Callaneticsin vatsajuppa vaan toimii sillä tavoin, että tulokset tulevat ylhäältä alaspäin. Kun lihakset vahvistuvat, jaksaa kohottautua enemmän lattiasta ja sitten vaikutus ulottuu taas pidemmälle. Masumakkara siis vieläkin lössöttää ja haittaa housuja, vaikka navan yläpuolella alkaa olla jo napakka vyötärö. Siitä pidän, kun tässä on niskalle ja kaulallekin omat venytyksensä. Kuitenkin vatsalihasliikkeissä jännittää niskalla niin saa rentoutuksen samalla ja sekin vaikuttaa ryhtiin yllättävän paljon. Sekä siihen, että jaksaa seuraavana päivänä jatkaa samalla innolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Hienosti kaikilla menee! Ja hurjasti tsemiä painonpudotukseen ja tavoitteisiin pääsemiseen :)

Meillä tosiaan puntari hiukan temppuili ja näytti vähemmän mitä piti. Ei se mun paino ihan niin nopsaan ole laskenu, eli tuo mikä etusivulla on (58,8) oli aikalailla oikea paino sillon ku ihmettelin "hurjaa" painonlaskua. Tossa äsken kävin puntarilla ja paino on 58,1, ja tuo paino on nyt oikia tällä hetkellä. Tässä on pari päivää menty oikeestään pelkällä nestepitoisella ruokavaliolla. Ihan arsesta tämmönen mahatauti, tämän päivän salikin jää väliin :(, ja huomenna olis ollu sählyturnaus mikä pitää myös jättää väliin... Mutta onneksi toissa päivänä oli aika kova salitreeni, nii ei ihan älyttömästi harmita kun ei tänään pääse (pikkusen kumminkin)
 
Toss Foo
Hei Vatsaus,
mitä vatsalihasliikettä teet Callaneticsin mukaan? Minä tein sitä Weist wistleriä (tai joitain sinne päin) syksyllä, se löytyi youtubesta ja tuntui tehoavan nopeasti. Nyt olen _ajatellut_ aloittavani sen taas, mutta ajatus on edelleen voimakkaampi kuin teot.. tuo tulosten pikainen näkyminen ilman hikijumppaa kiehtoo ajatuksena edelleen!

Jaa jaa, kutsu kävi > puiiiissss..
 
Heippa!

En ole kauheasti ehtinyt ketjussa kommentoida, mutta olen vielä mukana! Voisiko minut vielä laittaa tuohon ketjun aloitusviestiin, ja enkös mä ollutkaan antanut tammikuun ketjussa strategisia mittojani:D?
Noh, siis 39v. äiti joka on 163,5cm pitkä ja tammikuun alun lähtöpaino 63kg. Tavoitepaino 55kg paikkeilla ja tyylinä karppaus (taitaapi vielä olla ala-, koska hiilarit alle 100g päivä) :)

Noin!

Sain vihdoinkin patterit vaakaani Prismasta ja pääsin punnitsemaan itseni. Painoa oli tippunut tammikuussa 1kg, eli 62kg ollaan tällähetkellä. Jess. Luulin, ettei karpatessa laihduttaessa kaloreitakaan tarvitse vähentää, mutta siitä vois olla apua, jos toivon nopeampaa pudottamista. Eli nyt koitan sitten vähentää kaloreita ja katsotaan, miten helmikuu sujuu sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Hienosti kaikilla menee! Ja hurjasti tsemiä painonpudotukseen ja tavoitteisiin pääsemiseen :)

Meillä tosiaan puntari hiukan temppuili ja näytti vähemmän mitä piti. Ei se mun paino ihan niin nopsaan ole laskenu, eli tuo mikä etusivulla on (58,8) oli aikalailla oikea paino sillon ku ihmettelin "hurjaa" painonlaskua. Tossa äsken kävin puntarilla ja paino on 58,1, ja tuo paino on nyt oikia tällä hetkellä. Tässä on pari päivää menty oikeestään pelkällä nestepitoisella ruokavaliolla. Ihan arsesta tämmönen mahatauti, tämän päivän salikin jää väliin :(, ja huomenna olis ollu sählyturnaus mikä pitää myös jättää väliin... Mutta onneksi toissa päivänä oli aika kova salitreeni, nii ei ihan älyttömästi harmita kun ei tänään pääse (pikkusen kumminkin)
Pikaisia paranemisia :)
 
Tehän olitte kertoneet, ettei repsuahduksia ole olemassakaan...eikö niin?

No mä nyt sitten päädyin siihen, että mä en repsahdtanut, vaikka siis söin eilen 8 kettunannaa (nyt ne on loppu!) ja kaksi palaa kuivakakkua. Siis kun eikö se tosiaan mennyt niin, ettei ole mitään repsahduksia?!? :D :D :D

Aamupaino 69,3 kg, eli 100g plussaa eilisestä. Huomenna pitäisi painaa 400g vähemmän jotta tavoite täyttyisi. Vaan tuskimpa tuo täyttyy. Ja se on ihan oam vika. Mutta jos vaikka 200g lähtisi ja saisin painon pienimmilleen, niin sekin olisi jo jotakin :D
 

Yhteistyössä